87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 2

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
jax
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 438
Liitunud: 23 Aug 2004, 01:02

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 2

Postitus Postitas jax »

Tähelepanekuid media zone'ist: Loeb vihjas, et suuri riske võtma ei hakka, kuna peab punktid meeskonnale koju tooma ning selleks ta ka ju palgati. Lisaks sõidab ta ainult 6 rallit, ehk ei panusta tiitlile ning individuaalsed punktid pole olulised. Mul endal tiirutas enne hooaja algust küll mõte peas, et vanameister valis esimesed kaks rallit seetõttu, et vaadata, milline punktiseis on ning juhul, kui peaksid mõlemad ideaalselt õnnestuma, siis ehk sõidab terve hooaja kaasa. Tundub, et see siiski paika ei pea. WRC+ tegelased panustasid Loeb vs. Latvala vastasseisust viimasele.

Neuville mõtleb juba punktidele hooaja lõikes, ehk ütles, et ülearuseid riske ei võta ning ka teine koht on täiesti okei. Ogier tema juttu aga ei uskunud ning ütles, et tegemist võib olla mõjutusmänguga.

Oludest nii palju, et homme pidavat olema rohkem Kataloonia laadis katsed, ehk auto seadistus peaks ringrajale sarnasem olema. Turini ülemine osa aga pidavat jäine olema.
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5084
Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
Has thanked: 3
Meeldimisi saanud: 11

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 2

Postitus Postitas CTR »

huvipärast vaatasin mapsi ja siiamaani ülesõidul :O
Vähemalt meestel chill ;)
https://www.instagram.com/p/BtGtF8pBIQw ... pzyh65qe2c
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 2

Postitus Postitas -huviline2- »

jax kirjutas:Nüüd on küsimus, millised on homsete katsete olud. WRC+ kohaselt pidavat lund tulema. Kokku homme 4 katset, neist 2 erinevat, pikkustega 13,58 ja 18,41 km. Kui on puhas asfalt, siis pole suure tõenäosusega Otil ja Martinil ettepoole asja. Kui aga mix lumest, jääst, puhtast asfaltist, siis võivad olud ja rehvivalik anda võimaluse poodiumile tõusta. Lisaks väga põnev esikoha heitlus. Homne saab äge olema. Loodan ka ilmataadi üllatustele ning et katsetel valitsevad olud annaksid meie meestele võimaluse heidelda pjedestaalikoha eest.

Greensmith teeb tõepoolest tublit sõitu, kuid arvan, et WRC auto rooli poleks tal see aasta veel mõtet istuda. Selle eelduseks peaks olema siiski R5test stabiilselt hooaja vältel kiireim olemine. Seda ta aga veel pole. Tidemand on siiani silma paistnud kaine mõistuse säilitamisega ning teeb seda ka praegu, kuigi puudu tundub jäävat toorest kiirusest. Ei näe mina temas WRC tippu jõudmise potentsiaali. M-Sport on samas aga välja öelnud, et sihik on aastal 2020 ning selle aasta lõpus püütakse jälle mõni tippsõitja oma meeskonda saada. Eks käesoleval aastal pole mingeid tulemusi aasta kokkuvõttes loota ning tundub justkui asjatu kulutusena, kuid samas toovad Greensmith, Tidemand, Suninen ning ilmselt ka Evans omajagu raha meeskonda. Niiet eks Wilsonil on tulud-kulud ärimehena kindlasti hästi läbi kalkuleeritud.

Ülekandest jäi veel kõrva, et Katsuta pidavat sõitma kaks Soome kohalike meistrikate rallit Yaris WRC-ga, kui õigesti aru sain.
Sa oled esimest korda uue generatsiooni WRC roolis, sa oled sellega oma elu teisel Monte Carlo rallil, sa oled maksnud roppu raha, et sõita saaks. Kas sa üritaks näidata mingisugust aega ja riskida, et oma koduralli eelarve kulub hoopis ribadeks sõidetud (no nagu Evansil juhtus näiteks) auto remontimisele?
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5084
Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
Has thanked: 3
Meeldimisi saanud: 11

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 2

Postitus Postitas CTR »

Samas, teisest küljest see, et miks sa valid siis nii keerulise etapi? Võta mingi Euroopa kruusaralli, kus on ühtlased olud ja kogemust rohkem..
FullThrottle
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 24
Liitunud: 19 Aug 2016, 18:41

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 2

Postitus Postitas FullThrottle »

Kas Otil on üldse mõtet homme pushima hakata kolmanda koha pärast?
Kui arvestada, et Rootsis teevad järjekordselt kaasa ka historicud mis külvavad katsed üles, mille tõttu on kolmandal ja viiendal stardikohal meeletu vahe. Viienda stardikohaga oleks Otil reaalne võimalus võita ning isegi korrata Soome 2018 tempot, kus keegi talle vastu ei saa. Ogi ja Neu saavad Rootsist korralikke punkte ainult tänu teiste ebaõnnele ning Otilt 25+5 oleks täiesti reaalne ja hea võimalus punktitabelis esimeseks tõusta.
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5084
Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
Has thanked: 3
Meeldimisi saanud: 11

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 2

Postitus Postitas CTR »

Eelmise aasta Rootsi olud olid suht haruldased esimeste jaoks.. + 15p vs 10p on päris korralik vahe.
StP
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 974
Liitunud: 28 Mai 2010, 10:27

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 2

Postitus Postitas StP »

FullThrottle kirjutas:Kas Otil on üldse mõtet homme pushima hakata kolmanda koha pärast?
Kui arvestada, et Rootsis teevad järjekordselt kaasa ka historicud mis külvavad katsed üles, mille tõttu on kolmandal ja viiendal stardikohal meeletu vahe. Viienda stardikohaga oleks Otil reaalne võimalus võita ning isegi korrata Soome 2018 tempot, kus keegi talle vastu ei saa. Ogi ja Neu saavad Rootsist korralikke punkte ainult tänu teiste ebaõnnele ning Otilt 25+5 oleks täiesti reaalne ja hea võimalus punktitabelis esimeseks tõusta.
Sellise põhimõttega poleks mõttet ka Rootsis ju ``pushida`` ja võtta võiamlusel 25+5 ning potentsiaalne liidrikoht, sest siis peaks ju Mehhikos teed puhastama! Voimis??
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 7044
Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Meeldimisi saanud: 1

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 2

Postitus Postitas snakeplissken »

jap, enne mehhikot ei ole üldse mõtet pingutada, sest seal **** eest startida
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 2

Postitus Postitas -huviline2- »

CTR kirjutas:Samas, teisest küljest see, et miks sa valid siis nii keerulise etapi? Võta mingi Euroopa kruusaralli, kus on ühtlased olud ja kogemust rohkem..
Mitu Euroopa kruusarallit, kus kehtiva WRCga sõitmine lubatud on, enne Rootsi MMi toimub? Ja kas sponsoritele selline sponsoreerimine sobib, on teine küsimus.
FullThrottle
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 24
Liitunud: 19 Aug 2016, 18:41

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 2

Postitus Postitas FullThrottle »

snakeplissken kirjutas:jap, enne mehhikot ei ole üldse mõtet pingutada, sest seal **** eest startida
Mehhiko on korralik loterii võrreldes Rootsiga, eriti arvestades Toyota eelnevaid aastaid. Ogi on samas juba mitu aastat eespoolt alustanud ja ka ees lõpetanud. Üleüldiselt muidugi vähemalt pooltel tuleb probleeme ette.
MadMax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 739
Liitunud: 04 Juul 2015, 07:23

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 2

Postitus Postitas MadMax »

Ma ei tea kas on siit läbi käinud aga korralik joppamine.

https://streamable.com/l3bpj
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 7044
Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Meeldimisi saanud: 1

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 2

Postitus Postitas snakeplissken »

Evans vajus ikka selgelt sügavamale
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11801
Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
Asukoht: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 2

Postitus Postitas viplala »

Evansil ei olnud lootustki sealt välja pääseda. See väik nukk teepervel tegi neist reisijad autos
https://www.facebook.com/10000743040980 ... 200850505/
Vasta