67. Rally Sweden 2019 Eelvaade & Shakedown

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

-LaVal-
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 388
Joined: Wed Feb 22, 2017 9:44 am

Re: 67. Rally Sweden 2019 Eelvaade & Shakedown

Post by -LaVal- »

-huviline2- wrote:6.5 mm täpsemalt, WRCdel, WRC2l on 7.5. 384 piiki per rehv.
Võrdluseks, et tänavalegaalne naast on vaid 1,7mm max lubatud rehvist väljas, ning kõige rohkem umbes 220 naastu, kui suudavad tõestada, et olulisel määral asfaldi ei kaabi. Muidu 90
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: Mon Feb 13, 2006 5:08 pm

Re: 67. Rally Sweden 2019 Eelvaade & Shakedown

Post by -huviline2- »

Päris nii ei ole. Vanasti oli piir 2mm ja vastav arv rehvis, täna on piir 1.2 mm, tõestades, et teekatet ei lõhu, võib naaste sinna uhada ikka üksjagu...Michelini "Rootsi rallist" inspireeritud X-ice North 4 sisaldas neid 15tollises 250 vist...
2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
a) rehvis, mille velje läbimõõt ei ole suurem kui 13" – 90;
b) rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 13", kuid ei ole suurem kui 15" – 110;
c) M1 kategooria sõiduki rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 15" – 130;
d) ülejäänud rehvidel – 150;
Post Reply