67. Rally Sweden 2019 DAY3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
ElvisP
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1503
Liitunud: 19 Mai 2018, 13:50

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas ElvisP »

Oti ja tiitli vahel on üks suur ja üks väiksem küsimärk.

Suur küsimärk on kuidas ta suudab teepuhastaja rollis hakkama saada. Head märgid selles osas on varasemast olemas, kus ta eesotsas ja kehvemates oludes olles (näiteks eelmisel aastal Soomes, kus kõigil oli suu lahti reede õhtuks ja selle aastal Rootsis) on näidanud, et saab hakkama. Nüüd muidugi on olud tal esimest korda KÕIGE kehvemad.

Väiksem küsimärk on Toyota vastupidavus. Ehkki küll tundub, et suuri probleeme enam olla ei tohiks siis mingid küsimärgid on jätkuvalt õhus: Mehhiko rõhk ja kuumus, põhjaplaat, veljed.

Aga kiiruse taha asi ei jää, see on selge.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 6
Kontakt:

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas Kolin »

Kahju, et meie RF-l pole enam ühtegi adminni. Kord on täiesti käest ära. Vanas heast RF-ist on ainult riismed järgi. Osad pa*sandavad kuidas heaks arvavad. Samuti moderaatorid lasevad ka selle juhtuda. Nagu eesti valitsus kui midagi pekki läheb siis peidame pea liiva alla. Aga au teile foorumlased kes viitsivad ja suudavad seda pa*ska siin lugeda.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas Lithium »

Peaks RFi kaaperadama.

Tegelikult puhastamise kohta nii palju, et Soomes on muidugi teine pinnas kus lahtist kruusa nii palju pole kui seda on Mehhikos, usun, et seal on suur vahe sees ikka. Kui ta esimese päeva TOP5-s lõpetab, oleks super.
Söörlöne!
teine_riiul
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1007
Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas teine_riiul »

Makkro kirjutas:Kellegil oskust ja viitsimist on võiks uurida mida soome, prantsuse ja belgia ajalehed rallist kirjutavad?
Soome lehed kirjutavad Tänaku võidust üsna neutraalse hoiakuga, mis neil ikka hõisata, kui üks virolainen on ülivõimas. Aga kommentaariumites saab Latvala ikka kõvasti puid alla. Hullem kui Delfi kommentaatorid 2012 aastal Oti teemas
Ruutu
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 874
Liitunud: 18 Aug 2008, 07:22
Asukoht: Tartu

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas Ruutu »

Lithium kirjutas:Peaks RFi kaaperadama.

Tegelikult puhastamise kohta nii palju, et Soomes on muidugi teine pinnas kus lahtist kruusa nii palju pole kui seda on Mehhikos, usun, et seal on suur vahe sees ikka. Kui ta esimese päeva TOP5-s lõpetab, oleks super.
Mehhiko ei ole küll päris Türgi, aga Türgis oli näha, et tagumistel mingit eelist küll ei ole. Ehk seda suurt lahtist jama on lihtsalt niipalju, et mingit puhatust ei toimu. Mehhikos muidugi nii hull asi ei ole, aga kohati on ka seal kivisemat osa. Kui auto paistab olema sarja kiireim ja Ott samuti, siis ei näe küll, miks ei võiks tulla head tulemust.
ElvisP
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1503
Liitunud: 19 Mai 2018, 13:50

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas ElvisP »

Ruutu kirjutas:
Lithium kirjutas:Peaks RFi kaaperadama.

Tegelikult puhastamise kohta nii palju, et Soomes on muidugi teine pinnas kus lahtist kruusa nii palju pole kui seda on Mehhikos, usun, et seal on suur vahe sees ikka. Kui ta esimese päeva TOP5-s lõpetab, oleks super.
Mehhiko ei ole küll päris Türgi, aga Türgis oli näha, et tagumistel mingit eelist küll ei ole. Ehk seda suurt lahtist jama on lihtsalt niipalju, et mingit puhatust ei toimu. Mehhikos muidugi nii hull asi ei ole, aga kohati on ka seal kivisemat osa. Kui auto paistab olema sarja kiireim ja Ott samuti, siis ei näe küll, miks ei võiks tulla head tulemust.
Eelmisel aastal oli peale esimest päeva liider Sordo (startis 10-ndana). Tänak kaotas 11 sekki (rajal viiendana), Ogier 30 sekki (rajal teisena) ja Nutuville 2 minutit (rajal esimesena). Belglase kaotusest võib minuti maha võtta tehniliste jamade tõttu.

Sordo stardib ka see aasta siis lõpus ja võib olla taas päeva lõpus siis liider. Oti kaotus alla minuti talle oleks juba ok aga sooviks näha kaotust 30-40 seki juures liidrile - see oleks super.
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 7044
Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas snakeplissken »

See aasta on reedene päev 40 km lühem ka. Eelmine aasta oli reede koguni 45% katsekilomeetritest.

114 vs 155 km
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas Lithium »

snakeplissken kirjutas:See aasta on reedene päev 40 km lühem ka. Eelmine aasta oli reede koguni 45% katsekilomeetritest.

114 vs 155 km
Kõigest üks EMV etapp puhastada, kui ta jääb sinna esikümne lõppu siis on ikka edaspidi ka raske aga eks ta teab mis ta tegema peab.

Võtku 30 seki trahvi reedel hommikul näiteks ja mingi 3-4nda peale. :D
Söörlöne!
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas -huviline2- »

Noh, Ogier on korduvalt vastupidist tõestanud, sh. alles 2017. Mehhikos oli vist tolm ka aktuaalne probleem tagumistele?
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas Timur_P »

teine_riiul kirjutas:
Makkro kirjutas:Kellegil oskust ja viitsimist on võiks uurida mida soome, prantsuse ja belgia ajalehed rallist kirjutavad?
Soome lehed kirjutavad Tänaku võidust üsna neutraalse hoiakuga, mis neil ikka hõisata, kui üks virolainen on ülivõimas. Aga kommentaariumites saab Latvala ikka kõvasti puid alla. Hullem kui Delfi kommentaatorid 2012 aastal Oti teemas
Yle ralli spetsialist Riku Tahko kiidab Otti
Mestarillinen tyylinäyte – Ruotsin MM-ralli oli Ott Tänakin ylivoimainen näytös: "Hänen todellista vauhtiaan ei oikeastaan edes testattu" -- Yle Urheilu

Ott oli 10-st tipp sõitjast ainuke kellel ei olnud tegemist hangedega. Esimese päeva sõitis nii kiiresti kui vaja, et saada piisavalt hea stardikoht laupäevas.
Laupäeva esimeste katsete järel oli selge, et on vaid aja küsimus, millal ta liidriks tõuseb. Tal oli palju rohkem kiirust varuks kui teistel ja ta tõelist kiirust lõpuks isegi ei proovitud.


Lapin nousu kakkoseksi, loskaiset sorarännit ja tähdet lumipenkoissa – katso parhaat palat Ruotsin MM-rallista -- -- Yle Urheilu

Yle Urheilu Ruotsi MM-ralli tipphetked.

1. Ott Tänaku purustav ülekaal
Veatu sõit. Kui teised riivasid hangesi ja jäid nendesse kinni, siis Tänak kruisis tuima näoga katselt teisele. Kõige krooniks PS võit 3,5 sek vahega Neuville ees.

Ma ei viitsi kõike tõlkida, lihtsalt lühidalt.
Ruutu
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 874
Liitunud: 18 Aug 2008, 07:22
Asukoht: Tartu

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas Ruutu »

Timur_P kirjutas:
teine_riiul kirjutas:
Makkro kirjutas:Kellegil oskust ja viitsimist on võiks uurida mida soome, prantsuse ja belgia ajalehed rallist kirjutavad?
Soome lehed kirjutavad Tänaku võidust üsna neutraalse hoiakuga, mis neil ikka hõisata, kui üks virolainen on ülivõimas. Aga kommentaariumites saab Latvala ikka kõvasti puid alla. Hullem kui Delfi kommentaatorid 2012 aastal Oti teemas
Yle ralli spetsialist Riku Tahko kiidab Otti
Mestarillinen tyylinäyte – Ruotsin MM-ralli oli Ott Tänakin ylivoimainen näytös: "Hänen todellista vauhtiaan ei oikeastaan edes testattu" -- Yle Urheilu

Ott oli 10-st tipp sõitjast ainuke kellel ei olnud tegemist hangedega. Esimese päeva sõitis nii kiiresti kui vaja, et saada piisavalt hea stardikoht laupäevas.
Laupäeva esimeste katsete järel oli selge, et on vaid aja küsimus, millal ta liidriks tõuseb. Tal oli palju rohkem kiirust varuks kui teistel ja ta tõelist kiirust lõpuks isegi ei proovitud.


Lapin nousu kakkoseksi, loskaiset sorarännit ja tähdet lumipenkoissa – katso parhaat palat Ruotsin MM-rallista -- -- Yle Urheilu

Yle Urheilu Ruotsi MM-ralli tipphetked.

1. Ott Tänaku purustav ülekaal
Veatu sõit. Kui teised riivasid hangesi ja jäid nendesse kinni, siis Tänak kruisis tuima näoga katselt teisele. Kõige krooniks PS võit 3,5 sek vahega Neuville ees.

Ma ei viitsi kõike tõlkida, lihtsalt lühidalt.
Tänud, andis pildi ette küll.
Mati
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 651
Liitunud: 17 Nov 2016, 08:37

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas Mati »

Ruutu kirjutas:Türgis oli näha, et tagumistel mingit eelist küll ei ole. Ehk seda suurt lahtist jama on lihtsalt niipalju, et mingit puhatust ei toimu.
Türgis on jah teine pinnas. Esimesed sõidavad tolmu pealt minema aga kivid tulevad pinnasest lahti ja tagumistel jälle kehvem. Nokk kinni saba lahti teema.
Polkovniku lesk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 525
Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas Polkovniku lesk »

snakeplissken kirjutas:See aasta on reedene päev 40 km lühem ka. Eelmine aasta oli reede koguni 45% katsekilomeetritest.

114 vs 155 km
Sellest tuleks maha arvata publiku- ja korduvkatsed, need moonutavad pilti üsna palju.

Teepuhastajana töötavad esimesed sellel korral 60 kilomeeteril. Eelmine aasta oli see distants 75 kilomeetrit.
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
-LaVal-
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 388
Liitunud: 22 Veebr 2017, 09:44

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas -LaVal- »

Ruutu kirjutas:
Lithium kirjutas:Peaks RFi kaaperadama.

Tegelikult puhastamise kohta nii palju, et Soomes on muidugi teine pinnas kus lahtist kruusa nii palju pole kui seda on Mehhikos, usun, et seal on suur vahe sees ikka. Kui ta esimese päeva TOP5-s lõpetab, oleks super.
Mehhiko ei ole küll päris Türgi, aga Türgis oli näha, et tagumistel mingit eelist küll ei ole. Ehk seda suurt lahtist jama on lihtsalt niipalju, et mingit puhatust ei toimu. Mehhikos muidugi nii hull asi ei ole, aga kohati on ka seal kivisemat osa. Kui auto paistab olema sarja kiireim ja Ott samuti, siis ei näe küll, miks ei võiks tulla head tulemust.
Türgi on läbinisti väga aeglane ralli. Ega 70-ga põristades need kivid väga sõidujoonest kuhugi ei lenda. Mehhiko aga selline, kus katsetel on väga aeglaseid nn. nikerdamisi, mis Hyundaile sobisid, kui ka väga kiireid lõike. Esimesel päeval just kiiretel lõikudel võib ajakaotus Mehhikos päris suur olla. Eelmine aasta ju esimesel päeval kaotas Ogier ligi 40 sekundit teiselt stardikohalt ning Neuville teepuhastajana ligi minuti, kui mälu ei peta. Tänak oli oma kolmanda stardikaga laupäeva lõunaks vaid 6 sekundi kaugusel Loebist, kui siis peale hooldust kohe turbo läks. Ning lõpuks võitis Ogier peale mitmete teiste ära käkerdamist oma järjekordse võidu.
-LaVal-
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 388
Liitunud: 22 Veebr 2017, 09:44

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas -LaVal- »

Eks näis mis saama hakkab Mehhikos. Katsete iseloomud on nii erinevad. No näiteks esimesel päeval 31km pikkune El Chocolate on nikerdamine tempoga 77km/h ja kohe järgnev Ortegal läheb sõiduks kiirusega 107km/h. Leia siis normaalne seadistus, mis mõlemale katsele sobiks. Ei tasu unustada, et esimene päev on katsed ka kõrgemal ja Toyotal on kaks aastat järjest olnud just sel aeglasel El Chocolatel ülekuumenemise probleemid. Et masinad lähevad road mode. Sama oli ka tegelikult Argentiinas viimasel El Condori katsel, mis see aasta ülesmäge suunas kulges suyrtesse kõrgustesse ja väga aeglane.
Ruutu
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 874
Liitunud: 18 Aug 2008, 07:22
Asukoht: Tartu

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas Ruutu »

Kõige suurem ülemus ehk härra Toyoda sai meeskondliku võidukarika ka kätte:
https://www.instagram.com/p/BuGXriZBO4c/
Silk
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2658
Liitunud: 20 Jaan 2015, 19:08
Asukoht: Kaugatoma pole kaugel
Meeldimisi saanud: 1

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas Silk »

Mäkinen ju väitis, nagu eelmine aastagi, et sel aastal on need ülekuumenemisprobleemid kindlasti kaotatud. Samas teades, et Mehhikos on kindlasti katkestajaid, siis kui rahulikult tulles ja auto vastu peab on võimalik isegi poodiumile tulla. Arvestades et hooaeg on veel pikk ,oleks siit lihtsalt konkurentsivõimelisi punkte vaja.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 67. Rally Sweden 2019 DAY3

Postitus Postitas -huviline2- »

Lubasid jah, jälle.
A kas seal möödunud aastal ei olnud muud probleemid, st. jahutussüsteem kui ise ei valmistanud muresid, mapingus oli küsimus.
Vasta