16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Post Reply
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11801
Joined: 10 Dec 2011, 18:38
Location: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2

Post by viplala »

SS2 katse kül peatat, kuid alles siis kui WRC masinad olid Suninenist möödunud.
Image
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11801
Joined: 10 Dec 2011, 18:38
Location: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2

Post by viplala »

Ogieri sõnul tehti ikka talle liiga SS10-l antud ajaga.
Sat 20:37 - Media Zone: Ogier
"It is good now to be here and in the lead because that is most important. It has not been a smooth day, it started with a puncture and then it has been a hot day and we had a small problem with the differential in the final stage. The notional time I got for SS10 was probably slower than the time I would have got so I don't think it was lucky the red flag came out."
miro
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 230
Joined: 09 Feb 2012, 11:49

Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2

Post by miro »

dmackk wrote: No tegelt võiks ju olla. Vahepeal lisatakse ju isegi katse katkestanud sõitja onboard.
Nõus, saaks ka selgeks, kas seal oli mingi suhtlus või mitte.
viplala wrote:SS2 katse kül peatat, kuid alles siis kui WRC masinad olid Suninenist möödunud.
Naljakas, et fänn jagab sellist asja (nalja muidugi võib teha), kuigi õige pildi puhul saab rallist võõras isegi aru, miks Lappi olukord ohtlikum on.

Image
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: 13 Feb 2006, 17:08

Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2

Post by -huviline2- »

Noh, ka kaheti tõlgendatav. Lappi juures oli möödumiseks rohkem ruumi ja Ferm jooksis ka kaugele hoiatama. Ogier Rootsi hanges jättis ka võrdlemisi vähe ruumi, olles kusjuures esimesena startinud. Siin olid nad Latvalaga viimased tulijad RC1 satsist.
calderon
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3364
Joined: 05 Jun 2010, 19:30
Location: Kuppelmaastik

Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2

Post by calderon »

Kes tahab see leiab vingumiseks ikka põhjust.
pelmeen10
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 744
Joined: 12 Nov 2011, 17:53

Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2

Post by pelmeen10 »

cmon FIA on prantsuse organisatsioon, teinekord ei pruugigi kõik aus olla. Aga mina ei usu, et Lappi SOS-i vajutas, ka Meeke vabandas oma ütlemise pärast.
svs89
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2367
Joined: 10 Aug 2006, 17:31

Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2

Post by svs89 »

pelmeen10 wrote:cmon FIA on prantsuse organisatsioon, teinekord ei pruugigi kõik aus olla. Aga mina ei usu, et Lappi SOS-i vajutas, ka Meeke vabandas oma ütlemise pärast.
Image
otsuse võttis vastu rajameister e. siis ralli korraldaja.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: 13 Feb 2006, 17:08

Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2

Post by -huviline2- »

Einoh, tegelikult on ju hea eelhoiatussüsteem olemas, kes kindlasti sellistel juhtudel reageeriks. Nendeks on teised meeskonnad, Neuvilleiga eesotsas, aga kuna ollakse võrdlemisi vait, siis ju ei ole alust mingit valskust kahtlustada.
marxx
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 25
Joined: 03 Aug 2003, 07:44

Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2

Post by marxx »

Gevin wrote:
marxx wrote:
snakeplissken wrote:esiteks sa ei tea seda, ja teiseks vedrustus laguneb tavaliselt ikka pärast kuhugi vastu sõitmist.

Ja eks sõitjatel on paika pandud km punktid kus on mõtet veel rehvi vahetada. Kruusal on tühja rehviga sõites kaotus palju väiksem kui asfaldil. Lisaks oli tegemist tagumise rehviga, mis on parem kui tühi esimene.
Seb Marshall loeb ka huviga Rallifoorumit ja palus edasi öelda alljärgnevat: Kui arvestada et Kris sai SS11 peal puncture'i 1ja2 spliti vahel ehk 1/4 katse (32km) läbimisest, siis 24km tuli neil lõpuni velje peal lasta. Rehvi vahetama asudes oleks nad selle katsega kaotanud ca.20 sek (1.50 vahetusele vs 1.30 katse kaotus vahetuseta), kuid SS12 kaotust arvestades (1.45), oleks pidanud ikka selle rehvivahetuse SS11-l ikka ära tegema. Taga-parem oleks paremas konditsioonis olnud 8)
Kus sa tead, et neil SS11 peal ainult rehv purunes? Äkki purunes amort ja rehvi tänu sõiduveale.
marxx
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 25
Joined: 03 Aug 2003, 07:44

Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2

Post by marxx »

Kris Meek Toyota GR ametlikus pressiteates : I picked up a puncture. I decided to continue, which was probably the correct decision in terms of time, but it damaged something in the rear suspension which I had to carry into the next stage. MOTT (mida oligi tarvis tõestada)! Usaldage kogemust ;)
Post Reply