Sordo, Mikkelsen, Loeb, Lappi ei lammuta kunagi punktikatsel, et esinumbritelt punkte ära võtta. Meeke aga kujutab vist endiselt ette, et võib maailmameistriks tulla ja on nii Otilt selle hooajal juba mitu punkti ära võtnud, tõristades pool päeva rahvaralli tasemel läbi ja viimasel siis suurt eelist omades tabeli tippu.Lärri wrote:Peaks nüüd vähe hoogu ikka. Mis plaaniga siis oleks pidanud Meeke, kes esimese WRC-na startis, rajale minema? Töristama läbi ja lootma, et Tänak võidab ja tema on täpselt teine? Tulge ikka maa peale. Sama hästi kui ta Tänakult punkte praegu võttis, võinuks ta vastasel korral neid teistele hoopis kinkida. Pole mõtet tonti seal näha kus seda ei ole.CTR wrote:Toyotas ikka pole asjad paigas nii nagu teistes tiimides, Meeke jääb Oti ette ja võtab punkti ära
62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Last edited by Ruutu on Sun Mar 31, 2019 1:35 pm, edited 2 times in total.
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Meeke`i PS koht pole mingi probleem tegelt. Ta võttis ka Neu ja Ogi käest punkti ära. Ainult päris rallivõhik või lihtsalt rumal saab väita, et Meeke oleks pidanud sõitma täpselt nii, et jääks Tänaku seljataha ja Ogi, Neu ette (olukorras, kus ta oli esimene WRC rajal).Lärri wrote:Peaks nüüd vähe hoogu ikka. Mis plaaniga siis oleks pidanud Meeke, kes esimese WRC-na startis, rajale minema? Töristama läbi ja lootma, et Tänak võidab ja tema on täpselt teine? Tulge ikka maa peale. Sama hästi kui ta Tänakult punkte praegu võttis, võinuks ta vastasel korral neid teistele hoopis kinkida. Pole mõtet tonti seal näha kus seda ei ole.CTR wrote:Toyotas ikka pole asjad paigas nii nagu teistes tiimides, Meeke jääb Oti ette ja võtab punkti ära
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Adamo on lahe kuju
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Kokkuvõtvalt on seis selline, et Neuvillest olid kaks meest selgelt kiiremad, aga kahjuks/õnneks on asjad kiuni lõpuni põnevad. Aga Ott on üsna heal löögikohal, et Argentiinas juba taaskord esikoht enda kätte võtta ja püüda siis taaskord vaikselt eest ära minna. Oleks/poleks hea esituse korral võinud vahe olla 20 pluss punkti meie kasuks. Tuleb kuidagi rehvipurunemisi vältida.
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Rahvusvahelisest rääkides, siis seal on ka suure egoga kasutajaid ja üsnagi ründavaid vaidlusi. Meie foorumis on rallide ajal rohkem elu ja jälgin alati seda, rallide vahel on aga rahvusvahelises elavam. See aga ei tähenda, et seal midagi väga kvaliteetset lugeda oleks.
Eks arusaadav, kui oma mees maailam tipus, on ebaõnne korral pettumus kerge tulema. Jään endale kindlaks, et Neuvillest vääris vähemalt kaks meest rohkem võitu. Aga lepin selle teadmisega ja elan edasi. Seega baleriiniks ma ennast ka ei pea, vaevalt siin ühtegi sellist on.
Eks arusaadav, kui oma mees maailam tipus, on ebaõnne korral pettumus kerge tulema. Jään endale kindlaks, et Neuvillest vääris vähemalt kaks meest rohkem võitu. Aga lepin selle teadmisega ja elan edasi. Seega baleriiniks ma ennast ka ei pea, vaevalt siin ühtegi sellist on.
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Ma ei ürita sulle “ära panna” nagu siin tihtilugu kahjuks kombeks on, aga selgita oma mõttekäiku .. Evansi rehvipurunemine oli ka Mäkineni süü? Toyota nõrk külg olid veljed, need vahetati tugevamate vastu välja ja need seekord algpõhjuseks ei olnud ju? Rehvid on kõikidel tiimidel samad.ElvisP wrote:Mäkinen peab peeglisse vaatama. See rehvipurunemiste probleem oli enne rallit teada ja IKKA lahendust ei leitud. Teiseks on meeskonnasiseselt jätkuvalt korralagedus. Latvalal ja Meeke`l lastakse liiga vabalt möllata ja sealt tulevad ka need nende tulemused.
Aga ma ennustan, et mitte midagi ei muutu ... pull läheb samas vaimus edasi.
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
johaan wrote:Ma ei ürita sulle “ära panna” nagu siin tihtilugu kahjuks kombeks on, aga selgita oma mõttekäiku .. Evansi rehvipurunemine oli ka Mäkineni süü? Toyota nõrk külg olid veljed, need vahetati tugevamate vastu välja ja need seekord algpõhjuseks ei olnud ju? Rehvid on kõikidel tiimidel samad.ElvisP wrote:Mäkinen peab peeglisse vaatama. See rehvipurunemiste probleem oli enne rallit teada ja IKKA lahendust ei leitud. Teiseks on meeskonnasiseselt jätkuvalt korralagedus. Latvalal ja Meeke`l lastakse liiga vabalt möllata ja sealt tulevad ka need nende tulemused.
Aga ma ennustan, et mitte midagi ei muutu ... pull läheb samas vaimus edasi.
https://m.sport.delfi.ee/wrc/article.php?id=85769875
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Tänud dmackk, see artikkel selgitab asja. Siis on küll ämber kui tiim ei suuda vastupidavaid velgi vaatamata korduvatele purunemistele valida .. need peaksid ju ka suures plaanis samalt tootjalt tulema kõigile tiimidele?
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Selline küsimus. et mida see vana teeb katse lõpus puukaigas käes iga auto juures
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
johaan, ma eeldan, et dmackki poolt saadetud link selgitas juba mu loogikat.
Evansi puhul veel ei tea, miks rehv purunes aga enne seda oli Toyotal sellel rallil 4 rehvipurunemist ja teistel meeskondadel kokku 0. See ei saa olla lihtsalt juhus.
Evansi puhul veel ei tea, miks rehv purunes aga enne seda oli Toyotal sellel rallil 4 rehvipurunemist ja teistel meeskondadel kokku 0. See ei saa olla lihtsalt juhus.
-
- Rallifoorum 24/7
- Posts: 7033
- Joined: Thu Jul 18, 2013 1:04 pm
- Location: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
tõkisking ratta alla, et auto ei liiguksraivo2506 wrote:Selline küsimus. et mida see vana teeb katse lõpus puukaigas käes iga auto juures
-
- Rallifoorum 24/7
- Posts: 19357
- Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
- Location: Seal kus lõpeb asfalt
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Arvan, et probleem pole ainult velgedega Äkki on Toyotal nii hea aero pakett, et surub auto tugevamalt maha ja on jäigem vedrustus. Ning seetõttu saavad veljed ka tugevama löögi kui teistel tootjatel. Peale toyota sõitjate kurtsid kõik alajuhitavuse üle. Selline uitutoopiline mõte.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Evansi video onboardis olemas. Minge ja nautige. No mina küll aru ei saanud kus ta selle rehvi lõhkus. Täiesti tavapärane sõit esimesed 2,5 minutit. Ta isegi ei pingutanud eriti. Oli näha et läheb kindlalt võitu koju tooma, mitte powerit võitma.
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
vaatasin Evansi SS14 onboardi no see rehv läks veel lambimalt katki. või tõest 13 katsel susistas rehvid läbi.
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Sesksi väljasõit pole vist veel siit läbi käinud
https://www.delfi.lv/auto/motorusports/ ... d=50951013
https://www.delfi.lv/auto/motorusports/ ... d=50951013
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Posts: 1007
- Joined: Thu Oct 18, 2012 6:29 pm
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Keegi viitsib kokku lugeda, mitu korda Ott on nüüd pidanud esikoha ära andma? Oma vea tõttu või tehnilise probleemi tõttu, vahet pole.
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Kõige valusamad eelmisest aastast, mis ilmselt maksid ka tiitli - Suurbritannia ja Hispaania. Seal kaotasid teised juba kalendriga ka.teine_riiul wrote:Keegi viitsib kokku lugeda, mitu korda Ott on nüüd pidanud esikoha ära andma? Oma vea tõttu või tehnilise probleemi tõttu, vahet pole.
Foorumlased võivad lisada/täiendada nimekirja.
-
- Rallifoorum 24/7
- Posts: 7033
- Joined: Thu Jul 18, 2013 1:04 pm
- Location: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Poola 2016 ja 2017
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
Poola 2016 kindlasti ja Portugal 2017 juhtis teise päeva keskel Ogieri ees 6 sekundiga.Ruutu wrote:Kõige valusamad eelmisest aastast, mis ilmselt maksid ka tiitli - Suurbritannia ja Hispaania. Seal kaotasid teised juba kalendriga ka.teine_riiul wrote:Keegi viitsib kokku lugeda, mitu korda Ott on nüüd pidanud esikoha ära andma? Oma vea tõttu või tehnilise probleemi tõttu, vahet pole.
Foorumlased võivad lisada/täiendada nimekirja.
Niipalju polegi, aga kui arvestada kõik kõrge koha võitlusest kukkumised, siis on veel.
Monte 2019
Australia 2018
Sardiinia 2018
Mexico 2018
Poola 2017 (Tegelt juhtis ka siis, aga ainult 1,8 sekundiga)
Re: 62. CORSICA Linea Tour de Corse 2019 DAY 3
üks kõige suuremaid ja olulisemaid katkestamisi on kindlasti 2018 Wales.. kalendriga eest ära ja siis see krdi põhjakaitse..
emotsionaalselt üks kõige raskemaid oli kindlasti 2016 Poola ralli katkine rehv, just selle aja kohta..
2018 Sardiinia polnud Ott isegi liider ju.. üle 15s esikohast enne katkestamist
emotsionaalselt üks kõige raskemaid oli kindlasti 2016 Poola ralli katkine rehv, just selle aja kohta..
2018 Sardiinia polnud Ott isegi liider ju.. üle 15s esikohast enne katkestamist