16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Post Reply
pelmeen10
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 744
Joined: Sat Nov 12, 2011 5:53 pm

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by pelmeen10 »

Lithium wrote:
Kolin wrote:
Lithium wrote:Katsel võib, ülesõidul mitte.
Aga kas nad polnud juba ülesõidul. Katse oli ju juba läbi.
Katsel võib lükata, ülesõidul mitte..
WRC Regs Art 42.3 PUSHING A CAR IN THE PARC FERMÉ
Only the officials on duty and/or the members of the crew are authorised to push a competing car inside a parc fermé.
aix
Rallifoorum 24/7
Posts: 4810
Joined: Mon Feb 10, 2003 10:47 pm
Location: Tallinn
Contact:

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by aix »

See on kurb, et meeskond oli asjast teadlik, aga korda ei osatud teha...Kas siis insenerid ei tunne autot nii hästi kui vaja, või milles asi?

https://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/de ... d=86544353
pets1
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 575
Joined: Thu Nov 10, 2011 1:20 am

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by pets1 »

Kas mulle meenub mõne aasta eest samalaadne probleem Fordil? Rapsas tühja koha peal rattad risti?

Või mäletan valesti?
Suurte kogemustega ralliturist
Lithium
Rallifoorum 24/7
Posts: 5165
Joined: Thu Feb 11, 2010 1:05 pm
Location: Tallinn

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Lithium »

pelmeen10 wrote:
WRC Regs Art 42.3 PUSHING A CAR IN THE PARC FERMÉ
Only the officials on duty and/or the members of the crew are authorised to push a competing car inside a parc fermé.

See polnud Parc Fermes, see oli seal kus autasustamine toimus.
Söörlöne!
Tonga
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 7
Joined: Wed Oct 12, 2016 6:13 pm

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Tonga »

Lithium wrote:
pelmeen10 wrote:
WRC Regs Art 42.3 PUSHING A CAR IN THE PARC FERMÉ
Only the officials on duty and/or the members of the crew are authorised to push a competing car inside a parc fermé.
See polnud Parc Fermes, see oli seal kus autasustamine toimus.
Tavaliselt kehtib sellistes parklates park ferme režiim.
Silk
Rallifoorum 24/7
Posts: 2649
Joined: Tue Jan 20, 2015 7:08 pm
Location: Kaugatoma pole kaugel

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Silk »

Kuidas ***** toyotal igal rallil mingid erinevad probleemid on?

Korsikal kõigil veljed
Portugalis Latvalal ja Otil amort
Sardiinias Latvalal ja Otil roolivõim.

Iga probleem tuleb justkui omal ajal välja ja kõigil autodel samal ajal, mitte et näiteks Latvalal on ühel rallil amort ja Otil samal rallil roolivõim
Lapsevead pole siiamaani vist välja ravitud
tfr
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 649
Joined: Sat Apr 29, 2017 8:53 pm

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by tfr »

aix wrote:See on kurb, et meeskond oli asjast teadlik, aga korda ei osatud teha...Kas siis insenerid ei tunne autot nii hästi kui vaja, või milles asi?
Tagantjärgitarkus on täppisteadus - ühe juhtumi pealt on jube keeruline süsteemset probleemi ennustada.
STI
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 950
Joined: Thu Feb 13, 2003 8:34 pm
Location: Tallinn

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by STI »

Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Kolin »

Päris karm ikka sedasi võit kaotada
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
tfu
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 179
Joined: Fri Mar 06, 2015 7:27 pm

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by tfu »

Silk wrote:Kuidas ***** toyotal igal rallil mingid erinevad probleemid on?

Korsikal kõigil veljed
Portugalis Latvalal ja Otil amort
Sardiinias Latvalal ja Otil roolivõim.

Iga probleem tuleb justkui omal ajal välja ja kõigil autodel samal ajal, mitte et näiteks Latvalal on ühel rallil amort ja Otil samal rallil roolivõim
Lapsevead pole siiamaani vist välja ravitud
Geneka jamad olid ka ju kusagil?
Mart_
Rallifoorum 24/7
Posts: 2128
Joined: Thu Oct 07, 2010 1:58 pm

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Mart_ »

tfu wrote:
Silk wrote:Kuidas ***** toyotal igal rallil mingid erinevad probleemid on?

Korsikal kõigil veljed
Portugalis Latvalal ja Otil amort
Sardiinias Latvalal ja Otil roolivõim.

Iga probleem tuleb justkui omal ajal välja ja kõigil autodel samal ajal, mitte et näiteks Latvalal on ühel rallil amort ja Otil samal rallil roolivõim
Lapsevead pole siiamaani vist välja ravitud
Geneka jamad olid ka ju kusagil?
Argentiina
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Ruutu
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 874
Joined: Mon Aug 18, 2008 7:22 am
Location: Tartu

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Ruutu »

tfu wrote:
Silk wrote:Kuidas ***** toyotal igal rallil mingid erinevad probleemid on?

Korsikal kõigil veljed
Portugalis Latvalal ja Otil amort
Sardiinias Latvalal ja Otil roolivõim.

Iga probleem tuleb justkui omal ajal välja ja kõigil autodel samal ajal, mitte et näiteks Latvalal on ühel rallil amort ja Otil samal rallil roolivõim
Lapsevead pole siiamaani vist välja ravitud
Geneka jamad olid ka ju kusagil?
Sellel hooajal Latvala Mehhiko ja Ott Argentiina. Kui nüüd meenutada, siis oli mingi video, kus Latvala lõugas kas rajaturvameeste või muude asjapulkade peale, et need ei aita lükata ja nendest pole mingit kasu. Neuville sai küll täna abi. Võib-olla oli erinev case, peaks video üles otsima.

Edit: siin see on:
https://viv.ee/watch/latvala-kostitab-m ... 1yRYD.html
Mirko
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 628
Joined: Thu Mar 29, 2012 10:51 pm

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Mirko »

Rahvusvahelises foorumis toodi huvitavat statistikat välja. Lisaks Fordil ja Citroenil on tihti ainult kaks sõitjat stardis (citroenil koguaeg ainult kaks sõitjat)

Originally Posted by eib1 View Post
Agree, sadly we have 4 teams but 3 top drivers.

Made some calculations just for fun, excluded our top 3 drivers from every rally so far this year and the results are:

Rally wins:
Hyundai - 4
Ford - 3
Citroen - 1
Toyota - 0

Podium places in total:
Ford - 9
Hyundai - 7
Toyota - 5
Skoda - 2
Citroen - 1

And some say that Toyota is dominant and fastest car by far...
nsa
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 917
Joined: Sun Apr 01, 2012 4:35 pm
Location: Stockholm

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by nsa »

Mirko wrote:Rahvusvahelises foorumis toodi huvitavat statistikat välja. Lisaks Fordil ja Citroenil on tihti ainult kaks sõitjat stardis (citroenil koguaeg ainult kaks sõitjat)

Originally Posted by eib1 View Post
Agree, sadly we have 4 teams but 3 top drivers.

Made some calculations just for fun, excluded our top 3 drivers from every rally so far this year and the results are:

Rally wins:
Hyundai - 4
Ford - 3
Citroen - 1
Toyota - 0

Podium places in total:
Ford - 9
Hyundai - 7
Toyota - 5
Skoda - 2
Citroen - 1

And some say that Toyota is dominant and fastest car by far...
Päris hea :)
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1082
Joined: Tue Mar 25, 2003 1:20 pm
Location: seal kus parimad ralliteed

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Olts »

Nimi wrote:Krt endal juba nutumaik kurgus. Ei kujuta ette, mida Ott ja Martin tunnevad. Neuville ja Ogier peavad küll kirikusse küünla viima.
See põleb ju maha
rattaga on kah hea sõita
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1082
Joined: Tue Mar 25, 2003 1:20 pm
Location: seal kus parimad ralliteed

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Olts »

Ruutu wrote:Fowler ütles, et võis olla sama asi mis Jaril reede õhtul oli
See siis sellel POWERsteeringu katsel?
rattaga on kah hea sõita
Polkovniku lesk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 525
Joined: Tue Jan 12, 2016 2:08 pm

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Polkovniku lesk »

Härra Toyoda ka sõna võtnud - https://toyotagazooracing.com/release/2 ... -day4.html

“It was a heartbreaking ending to Rally Italia Sardegna. As I felt Ott and Martin's strong ambition to bring me to the podium again, I was lost for words when I saw their car slowing down in the final stage. But I think the disappointment is bigger for the driver and the co-driver than for anyone else.

I'm very sorry that we couldn't let the drivers drive through to the finish.I'm very sorry for all the fans who were watching the fight

/../

And Ott…..I will never forget the regretful expression in his face when he got out of the car. He hugged with the mechanics one by one, facing the sadness with all of the team members. I was touched by this scene. I thought Ott and all the members of Car No. 8 must be the champion by any means from my heart.”
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
Nimi
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 522
Joined: Mon Dec 22, 2008 12:56 pm
Location: Tallinn

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Nimi »

Need takkajärgi vabandused ja kiitused ei aita ka ikkagi kedagi.
aix
Rallifoorum 24/7
Posts: 4810
Joined: Mon Feb 10, 2003 10:47 pm
Location: Tallinn
Contact:

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by aix »

wrc+ peal on onboardis see sõit üleval kah nüüd ja saab kogu jutuajamist autos ise näha/kuulda...Väga kahju meestest igatahes, aga Ott ja Martin on tublid ja meeskonna vaimu see intsident ei murra. Teeb pigem tugevamaks. Nüüd saavad natuke puhata ja meile kodus elamusi pakkuda. Toyota aga ilmselt puhkusele ei saa minna...
schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1134
Joined: Wed Jul 27, 2005 10:35 am
Location: Tallinn- Ida Virumaa

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by schalke »

Tegelikult väga ohtlik rike nii sõitjatele kui pealtvaatajatele, kui juhtunuks kiirel lõigul mõnel kiiremal rallil. Hea, et viienda koha punktidki saime.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Post Reply