16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Post Reply
TomPoiss
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 96
Joined: Mon Jun 11, 2018 6:12 pm

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by TomPoiss »

Vaatasin ka onboardi ära igast kaamerast. Ott ikka sõna otseses mõttes hambad risti väänab seda rooli. Kas tõesti pole võimalik teha midagi, et peale võimu kadumist see rool poleks nii üle mõistuse raske.
pets1
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 575
Joined: Thu Nov 10, 2011 1:20 am

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by pets1 »

TomPoiss wrote:Vaatasin ka onboardi ära igast kaamerast. Ott ikka sõna otseses mõttes hambad risti väänab seda rooli. Kas tõesti pole võimalik teha midagi, et peale võimu kadumist see rool poleks nii üle mõistuse raske.
Saaks ikka kui vasakult parenale oleks 4 täispööret nagu keskmises pereautos. Aga niiviisi kiiresti ei sõida.
Suurte kogemustega ralliturist
ElvisP
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1503
Joined: Sat May 19, 2018 1:50 pm

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by ElvisP »

Parim koht onboardis on Molly Petit nägu kui peab Otile küsimuse esitama. See on umbes selline nägu nagu ma teeks puurile lähenedes, kus sees on lõvi, keda on just keppidega torgitud ja kividega loobitud.

Respect meestele, professionaalsus säilis kuni lõpuni ja tehti oma töö ausalt lõpuni.
ponx
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 681
Joined: Fri Aug 05, 2005 4:12 pm

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by ponx »

Võidusõiduautodel on kiired latid, kiired roolid. Ülekandearv on väga suur. Kui võimendit pole, on rooli väga raske keerata. Vahe on ka pinnases. Mööda asfalti on ilma roolivõimuta lihtsam sõita kui pehmel pinnasel. See takistab oluliselt rataste keeramist.

Igatahes olukord, kus Tänak sõitis natuke rajalt välja, oli tagajärg, mitte põhjus. Ta ei suutnud libisemisele piisavalt kiirelt reageerida ja nii see auto pooleldi spinni läks.


https://www.ohtuleht.ee/967260/margus-m ... i-traagika
Ruutu
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 874
Joined: Mon Aug 18, 2008 7:22 am
Location: Tartu

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Ruutu »

Nimi wrote:Need takkajärgi vabandused ja kiitused ei aita ka ikkagi kedagi.
Võib-olla olen liiga sinisilmne, aga mina küll ei kahtle Toyoda sõnades. Kindlasti läks talle Oti jama väga südamesse, eriti kui oli seal kohapeal, ja pumpab niipalju veel vahendeid sisse kui vaja, et need vead saavad likvideeritud. Iseasi, kas jälle siis uued asjad alt ei vea.

Õnneks sai Toyota eelmine aasta võistkondliku tiitli kätte ja ilmselt ei oldaks väga kurvad, kui see aasta tuleks vaid see teine tiitel. Küll siis järgmine aasta saaks jälle ka võistkondlikut püüda, sest see aasta tundub see väga vähetõenäoline. Kui Jari just eelmise aasta tempu ei korda ja teisel poolaastal särama ei hakka.
mcwax
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1711
Joined: Sat Jun 28, 2003 1:14 pm
Location: Tallinna loomaaed

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by mcwax »

Võib vast selle õnnetu teema kokku võtta pisut lõbusamalt, aga väga tabavalt:
https://youtu.be/_sco58M7Fs4?t=28
Dubber
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1342
Joined: Fri Jan 30, 2009 11:07 am
Location: Pärnu

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Dubber »

Halb on ka see, et selle pettumusega tuleb üle kuu elada 8).
Ei ole nii, et kahe nädala pärast saaks vigade paranduse teha, aga seda magusam oleks korralik tulemus Soomest ... 8)
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Kolin »

No sellise seltskonnaga ei püüa kuidagi seda meeskonliku tiitlit. Tänak on kogunud 150 punkti nn Wingmani kokku 100 punkti. MASENDAV on see Tänaku kõrval olev sõitjate prigaad. Kui tahavad meeskonlikku tiitlit püüda siis tuleb lahti saada nii Meekest kui ka Latvalast. Üle poole hooaja on läbi ja Latvala kontol ainult 40 punkti. Fu'ck off. Ning mõlemad mehed sõidavad MM tiitlile enda arust. Aga jäävad ka M-spordi meestele punkti tabelis alla.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
johaan
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 606
Joined: Wed Feb 05, 2014 9:42 pm
Location: Tln

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by johaan »

mcwax wrote:Võib vast selle õnnetu teema kokku võtta pisut lõbusamalt, aga väga tabavalt:
https://youtu.be/_sco58M7Fs4?t=28
8) hea leid!
MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1659
Joined: Fri Feb 08, 2008 7:28 pm
Location: Tallinn

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by MKD »

Panin oma mõtted kirja Sardiinia rallist - rallieel oli tuline vaidlus, kui nimetasin Neuvillet favoriidiks, kuid Sardiinias oli ta justkui enese hale vari. Äge, et eksisin :) Täpselt sama ebakindel oli ka Ogier. Tundub, et Ott ja Martin ei lase end pidevatest juradest häirida ning suudavad ikka kõige kiiremad olla.

Paraku tundub mulle, et ainult Tänaku ja Martini enesekindlusest ei piisa, tiitlivõiduks peab hakkama ka meeskond esinema meeskonnana, senised rallid on justkui ühe mehe soolod olnud. Hyundai ja Citroen mängivad taktikamänge, Tommi vaatab rõõmsalt pealt ning kui Sardiinias oli võimalus, ei kasutatud seda ära :(

https://www.rallinaut.ee/sardiinia-2019 ... aku-ralli/
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1057
Joined: Tue Nov 16, 2004 2:17 pm
Location: keskel

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by GC »

Ei pretendeeri sellega mingile absoluutsele tõele, aga mina usun,
et Ott ise ei taha taktika mänge!
Päris kindlasti oleks selliselt saavutatud tiitlil hoopis parem mekk!
Ruutu
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 874
Joined: Mon Aug 18, 2008 7:22 am
Location: Tartu

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Ruutu »

Neuville oli tegelikult kuuendal katsel tulemas väga hea ajaga ja oleks üldis Otile üsna kanadele jõudnud, kui sesa legendi jama ei oleks olnud. Siis tõmbas tal ilmselt seest jahedaks ja ei julgenud enam riskida, rütm kadus täitsa ära.
Esireket
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 546
Joined: Thu Jul 31, 2014 7:50 pm

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Esireket »

Kolin wrote:No sellise seltskonnaga ei püüa kuidagi seda meeskonliku tiitlit. Tänak on kogunud 150 punkti nn Wingmani kokku 100 punkti. MASENDAV on see Tänaku kõrval olev sõitjate prigaad. Kui tahavad meeskonlikku tiitlit püüda siis tuleb lahti saada nii Meekest kui ka Latvalast. Üle poole hooaja on läbi ja Latvala kontol ainult 40 punkti. Fu'ck off. Ning mõlemad mehed sõidavad MM tiitlile enda arust. Aga jäävad ka M-spordi meestele punkti tabelis alla.

Nõustun täiesti sinu arvamusega. Kuna küll saab Makinen aru, et on vaja tiimi korraldusi :(
Mille jaoks on Latvalal PS katsel kiireimat aega näidata ja Oti eest punkte ära võtta? Sama kehtib Meeke kohta :(
Lärri
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1084
Joined: Wed Jan 11, 2012 8:00 pm

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Lärri »

Esireket wrote:
Kolin wrote:No sellise seltskonnaga ei püüa kuidagi seda meeskonliku tiitlit. Tänak on kogunud 150 punkti nn Wingmani kokku 100 punkti. MASENDAV on see Tänaku kõrval olev sõitjate prigaad. Kui tahavad meeskonlikku tiitlit püüda siis tuleb lahti saada nii Meekest kui ka Latvalast. Üle poole hooaja on läbi ja Latvala kontol ainult 40 punkti. Fu'ck off. Ning mõlemad mehed sõidavad MM tiitlile enda arust. Aga jäävad ka M-spordi meestele punkti tabelis alla.

Nõustun täiesti sinu arvamusega. Kuna küll saab Makinen aru, et on vaja tiimi korraldusi :(
Mille jaoks on Latvalal PS katsel kiireimat aega näidata ja Oti eest punkte ära võtta? Sama kehtib Meeke kohta :(
Eks ta niiviiisi ole jah, et PS-le startides on Latvalal ja Meeke'il juba teada kõigi sõitjate ajad, ka nende omad, kes hiljem stardivad. Ja need kuradima kaks juurikat nimme, kiusu pärast ja puhta meelega lihtsalt kiusavad meie Otti. Vaatavad kella pealt, et satuks täpselt Oti ees lõpetama. Mehejutt. Ajage seda nüüd edasi.
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1902
Joined: Sun Oct 02, 2005 8:26 am
Location: Good Morning
Contact:

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by kiilakass »

Miks nad punktikatsel ei või suruda?
Esiteks nad võivad punkte võtta Oggylt või Neuvillelt ja kui Tänak tahab, siis ta on neist niikuinii kiirem.
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: Mon Feb 13, 2006 5:08 pm

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by -huviline2- »

Keeruline jah nii midagi teha, sest Ogi ja Neuville tahavad ka sealt alati punkte. Kuidas see parem oleks?
Oiks
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 25
Joined: Thu Oct 07, 2010 10:48 am

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Oiks »

Punktikatsed on ainukene koht kus Tänakul on tiimikaaslastest abi olnud. Nii Latvala, kui ka Meek on kumbki võtnud Neu`lt ära ühe punkti. Jah, Meeke on ka võitnud punktikatseid ja võtnud punkte kõigilt, mis ei muuda ju üldarvestuses midagi. Nad peavadki proovima sõita kiirelt ja lootma, et ehk Tänak on veel kiirem ning nemad satuvad kuhugi peale Tänakut, kuid Neu ja Ogi ette.
Aga statistika on kurb. Kui Tänak sõidaks Toyotas üksinda, siis oleks Neu`l kaks punkti rohkem ja Ogieri seis oleks sama, kuid Tänakul endal oleks 4 punkti rohkem, sest Argentiinas lõpetasid Meeke ja Latvala Tänaku ees.
Ühesõnaga Tänaku kaaslased ei ole talle mitte ainult mitte kasulikud vaid lausa kahjulikud.
pelmeen10
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 744
Joined: Sat Nov 12, 2011 5:53 pm

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by pelmeen10 »

Tiimikorraldused power stage-l on küll viimane asi millele mõelda. Pigem võiksid nad üldse tiimilegi mõne korraliku tulemuse tuua. Tänak suudab ilma tiimikorraldusteta ka rallisid võita.
tugitoolifänn
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1011
Joined: Wed Jun 29, 2016 3:37 pm

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by tugitoolifänn »

Kas selline lipu heiskamine on tavapärane?
https://www.facebook.com/14447923562017 ... 703202173/
Mati
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 651
Joined: Thu Nov 17, 2016 8:37 am

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Post by Mati »

Korraldajatel oli ainult Eesti, Belgia ja Prantsusmaa lipud olemas. Kuna tuli "üllatus poodium", siis ei olnud Hispaania, Soome ja Norra lippu kuskilt nii kiiresti võtta.
Post Reply