snakeplissken wrote:
Rallis peab ikka endurance element ka sees olema, isegi on kõik rallid läinud lihtsateks ja lühikesteks.
Türgi on endurance, seal võib sobiva kiirusega kive paljuski vältida ja nii nagu Tänak eelmine aasta kindla peale tiksudes ralli ka lõpuks võita.
Aga see Saksamaa katse pole endurance vaid puhas loterii. Vahet pole, mis kiirusega sõidad ikka võib rehv minna ja sõitjal pole midagi vältida, sest tee on üks suur pommiauk.
Ise seal sõitnud ei ole aga kahjuks ei taha üldse nõustuda. Saab siin ka vältida, aga siis oled lihtsalt aeglane.Loterii ongi kui pushid.Aga võibolla olen lihtsalt loll, kes teab.
Äki peaks ralli üldse ära kaotama ja ainult rinka peale jääma? Hea sile asfalt koguaeg jne.
Ja pole vaja tigedaks muutuda, täitsa söbraliku moega kirjutan seda.
snakeplissken wrote:
Rallis peab ikka endurance element ka sees olema, isegi on kõik rallid läinud lihtsateks ja lühikesteks.
Türgi on endurance, seal võib sobiva kiirusega kive paljuski vältida ja nii nagu Tänak eelmine aasta kindla peale tiksudes ralli ka lõpuks võita.
Aga see Saksamaa katse pole endurance vaid puhas loterii. Vahet pole, mis kiirusega sõidad ikka võib rehv minna ja sõitjal pole midagi vältida, sest tee on üks suur pommiauk.
Ise seal sõitnud ei ole aga kahjuks ei taha üldse nõustuda. Saab siin ka vältida, aga siis oled lihtsalt aeglane.Loterii ongi kui pushid.Aga võibolla olen lihtsalt loll, kes teab.
Äki peaks ralli üldse ära kaotama ja ainult rinka peale jääma? Hea sile asfalt koguaeg jne.
Ja pole vaja tigedaks muutuda, täitsa söbraliku moega kirjutan seda.
Nõus. Esimene päev oli ikka üsna igav, täna oli põnevust ja väga lahedaid katseid.
Olen siin pigem Elvise poolel. Hea on usutleda kui enda mehel rehvid terved. Oleks Otil ka rehv läinud, siis oleksid ka jutud teised. Alles siin oli kui Otil ja teistel Toyota meestel oli probleem rehvide/velgedega. Käis kõva arutelu, miks ei ole isetäituvaid rehve jne.
Kui sõitjad juba ise toovad välja, et tee on päris hull, siis nii ka on. Telepildist oli hästi näha, et tegu kohati pigem kruusaralliga. Valin igal juhul mees mehe vastu võitluse mõne sekundi sees, kus loeb piloodi oskus, mitte õnnefaktor. Autod tunduvad hetkel õige seadistuse juures võrdsed olema ja maksma saab just sõitja paremus. Rallis on neid muutvaid faktoreid niigi võrreldes rinka sõiduga.
Kui soovite actionit ja lõhkumist, siis on olemas ju autokross
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Igal juhul peaks Saksamaa kalendrisse jääma, vahet ei ole kes võidab, aga tegu on lihtsalt visuaalselt nauditava ralliga. Kellele ei meeldiks madalaks krutitud autod ja maailma parimad autojuhid nende roolis. Need rohelised viinamarjapõõsad ja kiired aslfaltteed. Võiks vist öelda, et üks lemmikrallisid, peale soomet.
Tõesti, ralli on muidu väga hea aga kui see Baumholder kõrvale jätta ja sinna midagi põnevamat leida mis oleks parema teekattega oleks see kindlasti parim asfaltiralli.