12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Post Reply
CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 5076
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3

Post by CTR »

Greensmith sai 1150€ trahvi kiiruse ületamise eest, 110 alas 156ga.. isegi hästi sai :D

ja Gusi off peale SS16 finishit. Tundub, et see Fiest R5 MKII sobiks ka Dakari jaoks väga hästi..
https://mobile.twitter.com/Krisse_Sohlb ... 31104?s=20
Pärtel
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 395
Joined: Thu Aug 21, 2014 11:37 pm

Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3

Post by Pärtel »

jax wrote:
tugitoolifänn wrote:Kas ainult mulle jäi mulje A. Adamo viimase päeva jutust, et see niisama läbi sõitmine ajas teda magama vms ? Ehk siis see pole mingi ralli sõitmine jne...

Krt ise vangeradavad nii kuidas saavad ja siis hakkab nutma, et Ott töristab läbi ? (PS puntke püüda) Sama tegi ka Neuville...

Jäi selline tunne kuidagi...
Olen seda ka varem siin välja pakkunud, aga mis teie arvate sellisest asjast, kui jagataks iga katsevõidu eest ka üks punkt nii nagu JWRC-s? Minu arvates teeks see ralli hulga põnevamaks ja jääks see viimaste päevade töristamine ära. Kui selline muudatus ellu viia, peaks lihtsalt ümber tegema ralli lõpetamise eest antavate punktide arvestuse, et ralli lõpetamine ei võrdsustuks pingutuselt katsevõitudega. Ralli on ju siiski teatud mõttes kestvusala. Võidu eest võiks anda nt 50 või isegi enam punkte.
Twitteris pakuti selle viimase päeva töristamise vastu ka sellist varianti, et enne punktikatset oleks rehvivahetus. Siis poleks põhjust eelmistel katsetel rehvi säästa. Muidugi, tegemist oli Türgi ralliga, mis ongi vähe eriline. Tavaliselt on viimasel päeval vahed nii palju väiksed, et sellist tõelist töristamist saavad teha vaid need, kes restart süsteemis ja ralli punktidele nagunii ei sõida. Türgi ralli võib-olla oli ka viimast aastat nagunii.

Kas teadjamad mäletavad, kas omal ajal olid Akropolise, Küprose ja Jordaania rallid ning 2000ndate alguse Türgi ralli ka sellised loteriid, kus ei võitnud mitte kõige kiirem ega ka kõige targem, vaid see kellel õnne kõige rohkem (auto ja rehvid pidasid vastu). Iseenesest on see hea, kui kiirete rallide vahel on ka mõni aeglasem tõeline katsumus, kus rohkem loeb tarkus kui kiirus, kuid selline loterii, nagu tänavune või mullune Türgi ralli, ei ole OK.
Olarir
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 343
Joined: Wed Feb 04, 2015 10:18 pm

Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3

Post by Olarir »

Image
MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1659
Joined: Fri Feb 08, 2008 7:28 pm
Location: Tallinn

Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3

Post by MKD »

Pärtel wrote:
jax wrote:
tugitoolifänn wrote:Kas ainult mulle jäi mulje A. Adamo viimase päeva jutust, et see niisama läbi sõitmine ajas teda magama vms ? Ehk siis see pole mingi ralli sõitmine jne...

Krt ise vangeradavad nii kuidas saavad ja siis hakkab nutma, et Ott töristab läbi ? (PS puntke püüda) Sama tegi ka Neuville...

Jäi selline tunne kuidagi...
Olen seda ka varem siin välja pakkunud, aga mis teie arvate sellisest asjast, kui jagataks iga katsevõidu eest ka üks punkt nii nagu JWRC-s? Minu arvates teeks see ralli hulga põnevamaks ja jääks see viimaste päevade töristamine ära. Kui selline muudatus ellu viia, peaks lihtsalt ümber tegema ralli lõpetamise eest antavate punktide arvestuse, et ralli lõpetamine ei võrdsustuks pingutuselt katsevõitudega. Ralli on ju siiski teatud mõttes kestvusala. Võidu eest võiks anda nt 50 või isegi enam punkte.
Twitteris pakuti selle viimase päeva töristamise vastu ka sellist varianti, et enne punktikatset oleks rehvivahetus. Siis poleks põhjust eelmistel katsetel rehvi säästa. Muidugi, tegemist oli Türgi ralliga, mis ongi vähe eriline. Tavaliselt on viimasel päeval vahed nii palju väiksed, et sellist tõelist töristamist saavad teha vaid need, kes restart süsteemis ja ralli punktidele nagunii ei sõida. Türgi ralli võib-olla oli ka viimast aastat nagunii.
Põnev on ka jälgida, et kisa läheb alles siis lahti, kui millegi taolisega saab hakkama Tänak, Neuville või Ogier :D Kui teised mehed töristavad, näiteks Meeke, siis ei ole keegi suurt kobisenud.

Minu jaoks on kummaline, et viimasel päeval ei ole hoolduspausi või rehvide vahetamist, sisuliselt muudetakse viimane päev kõigil rallidel loteriiks.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Tagadiffer
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 185
Joined: Sun Nov 15, 2015 7:46 pm

Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3

Post by Tagadiffer »

Rally GB on P ka service, eks siis vajutatakse isukamalt.
Dubber
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1342
Joined: Fri Jan 30, 2009 11:07 am
Location: Pärnu

Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3

Post by Dubber »

Äkki oli see Adamo, kes pakkus välja, et enne PS võiks olla rehvivahetus ette nähtud, siis ehk ei töristataks...
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
StP
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 974
Joined: Fri May 28, 2010 10:27 am

Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3

Post by StP »

Tegelikut võiks wrc’s olla pinktisüsteem miskit sarnast nagu erc’s. Ehk iga päeva kokkuvōttes saaks esi 7 voi 5 lisapunkte ning plus pühapäeval ka powerstage.
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1902
Joined: Sun Oct 02, 2005 8:26 am
Location: Good Morning
Contact:

Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3

Post by kiilakass »

Enne powerit uued rehvid lülitaks rally2 mehed ju konkurentsist. Kaoks point ära.
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
Dubber
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1342
Joined: Fri Jan 30, 2009 11:07 am
Location: Pärnu

Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3

Post by Dubber »

kiilakass wrote:Enne powerit uued rehvid lülitaks rally2 mehed ju konkurentsist. Kaoks point ära.
Eks see selline hall ala. Kui kohad paigas ja töristavad pühapäevased katse läbi ja keegi võidu ei sõida, siis mis vahet sel on, kas värskete rehvide või poolpidustega PS-le minna. Võrdsed võimalused.
Aga Türgi oli vast pigem erand. On ikka nähtud ka rallisid, kus ka pühapäeval veel sõidetakse võidu.
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3

Post by Kolin »

Tagadiffer wrote:Rally GB on P ka service, eks siis vajutatakse isukamalt.

Kurjuures Walesis on pühapäeval service täitsa olemas ennem kaht viimast kiiruskatset. Samas Laupäeval on ainult rehvide vahetamise ala ja lisatulede külge kruttimise ala. Service puudub kogu päeva jooksul.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
insener
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 298
Joined: Sun Oct 30, 2005 11:33 am
Location: Tartu

Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3

Post by insener »

Kolin wrote:
Tagadiffer wrote:Rally GB on P ka service, eks siis vajutatakse isukamalt.

Kurjuures Walesis on pühapäeval service täitsa olemas ennem kaht viimast kiiruskatset. Samas Laupäeval on ainult rehvide vahetamise ala ja lisatulede külge kruttimise ala. Service puudub kogu päeva jooksul.
Vaatasin ka et kui laupäeval ikka midagi katki läheb, siis on jama majas. 152 katsekilomeetriga võib vabalt midagi küljest ära kukkuda/katki minna. Veits masendav :evil:
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3

Post by Kolin »

Ma ka ei saa aru miks Laupäev ilma serviseta on. Kunagi kasutati remote servist.kuhu võeti kaasa vajalikud jupid.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Posts: 7032
Joined: Thu Jul 18, 2013 1:04 pm
Location: Tartu/Lõuna - Eesti

Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3

Post by snakeplissken »

Kolin wrote:Ma ka ei saa aru miks Laupäev ilma serviseta on. Kunagi kasutati remote servist.kuhu võeti kaasa vajalikud jupid.
Sest remote service tõstab kulusid.

Muutub ainult kütusekulu. :D
maailmameister
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1282
Joined: Fri Apr 03, 2009 4:21 pm
Location: Raasiku

Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3

Post by maailmameister »

Kuradi kulude kokkuhoiust me räägime, kui etapp tehakse Aafrikasse. Selle kõrval on üks remote servis naljanumber. Hoitakse kokku selliste asjade pealt, mida oleks vaja aga raisatakse mingite jaburuste peale.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Post Reply