WALES RALLY GB 2019 DAY3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3

Postitus Postitas -huviline2- »

Toyota võrdlustestide ajad on kusagil avaldatud või... mis aegadest jutt?
RenoK
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 242
Liitunud: 15 Juul 2017, 11:30

Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3

Postitus Postitas RenoK »

-huviline2- kirjutas:Toyota võrdlustestide ajad on kusagil avaldatud või... mis aegadest jutt?
Ei, võrdlusteste vist kusagil avaldatud pole, aga ilmselt mõtlevad seda, et Ott ei olnudki minuti jagu ees seekord Walesis nagu eelmine aasta oli ja sellest järeldavad, et tiib on ikka ****. :D
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3

Postitus Postitas -huviline2- »

Aa...siis küll, sest kõik muu oli ju sama, teeolud , ilm, stardipositsioonid, kõikidel meestel roolida täpselt samad autod, mida vahepeal arendatud ei ole ning Ogier ja Neuville ei ole ka paljude punktidega kaotamas (ega nad eriti sõita ka ei oska).:D
MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1659
Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
Asukoht: Tallinn

Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3

Postitus Postitas MKD »

Kõik need jutud Toyota ülimuslikust kiirusest jätavad justkui tähelepanuta fakti, et Ott on tunduvalt kiirem ka oma meeskonnakaaslastest ehk siis kui võrrelda Toyota kiirust Meeke või JML pealt, ei tundugi auto nii kiire olema. Kindlasti on uuel tagatiival oma mõju, kuid millegipärast otsitakse aina rohkem vabandusi, miks Ott nii kiire on.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
pelmeen10
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 744
Liitunud: 12 Nov 2011, 17:53

Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3

Postitus Postitas pelmeen10 »

MKD kirjutas: millegipärast otsitakse aina rohkem vabandusi, miks Ott nii kiire on.
äkkki näeb ka fordis veel? oleks huvitav, loodame et tehase tugi kasvab kunagi.
Mati
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 651
Liitunud: 17 Nov 2016, 08:37

Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3

Postitus Postitas Mati »

MKD kirjutas:Kõik need jutud Toyota ülimuslikust kiirusest jätavad justkui tähelepanuta fakti, et Ott on tunduvalt kiirem ka oma meeskonnakaaslastest ehk siis kui võrrelda Toyota kiirust Meeke või JML pealt, ei tundugi auto nii kiire olema. Kindlasti on uuel tagatiival oma mõju, kuid millegipärast otsitakse aina rohkem vabandusi, miks Ott nii kiire on.
No tegelikult on ju nii, et Ott on kiire, AGA Meeke on ka kiire. Tihti isegi 30-50% ralli esimesest poolest kuni midagi ära käkerdab ja neil on samasugused autod. Ainult, et Latvaja ei suuda enamuse ajast kannul püsida.
Rainiz.
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 907
Liitunud: 10 Veebr 2012, 10:08

Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3

Postitus Postitas Rainiz. »

Mati kirjutas:
MKD kirjutas:Kõik need jutud Toyota ülimuslikust kiirusest jätavad justkui tähelepanuta fakti, et Ott on tunduvalt kiirem ka oma meeskonnakaaslastest ehk siis kui võrrelda Toyota kiirust Meeke või JML pealt, ei tundugi auto nii kiire olema. Kindlasti on uuel tagatiival oma mõju, kuid millegipärast otsitakse aina rohkem vabandusi, miks Ott nii kiire on.
No tegelikult on ju nii, et Ott on kiire, AGA Meeke on ka kiire. Tihti isegi 30-50% ralli esimesest poolest kuni midagi ära käkerdab ja neil on samasugused autod. Ainult, et Latvaja ei suuda enamuse ajast kannul püsida.
Olen nõus, et Meeke on kiire. Aga Oti kaitseks ütlen, et meestel vähe erinevad stardipositsioonid ka. Nii kui laupäev/pühapäev olud võrdsemad on, hakkab Meeke maha jääma.
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11801
Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
Asukoht: Haabneeme

Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3

Postitus Postitas viplala »

Colin Clark võib pensionile minna, järelkasv on olemas.
Wales Rally GB 2019: Behind The Scenes With M-Sport Ford World Rally Team
https://youtu.be/Bucd_kZKCcM
tugitoolifänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1012
Liitunud: 29 Juun 2016, 15:37

Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3

Postitus Postitas tugitoolifänn »

Tänapäeva noored ikka arenevad vist kiiremini :D
Poisil on tuleviku osas plaanid paigas ja töö pärast kartma ei pea... ainuke asi mis häiris oli "käte vehkimine/kerge italliaanoo stiil" nagu Otil mingi aeg see kehakeel sees oli... üks sama liigutus paari sekundi tagant... aga no eks aeg parandab.
nsa
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 917
Liitunud: 01 Apr 2012, 16:35
Asukoht: Stockholm

Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3

Postitus Postitas nsa »


Huvitav, et kasutaja nsa teab / on kindel, et tagatiival mega vahe, samas sõitjad ise öelnud, et vahet praktiliselt auto tagaosas ei tunne. :D
Huvitav, et kasutaja RenoKu ainult seda kuuleb mida kuulda tahab :P . Mäkinen ütleb, et tiib ei ole nii efektiivne nagu varem. Wrcwings ütleb, et kurvides peab vahe sees olema sellise muudatustega. "Kõik" :) kes tegelevad statistikaga ütlevad, et kiiretel osadel on küll toyota veel kõige kiirem, aga ei domineeri enam nagu varem. Siis aga tuleb Latvala ja ütleb, et tema ei tunne midagi ja kohe ongi kõik sõitjad öelnud, et vahet praktiliselt auto tagaosas ei tunne :D Peale selle pole keegi kordagi öelnud et uus tiib s*tt on, lihtsalt et suutlikus on teatud olukordades madalam. Mega vahest millest rääkisin on suuruses ja välimuses, sest tiib on täiesti uus ja ikka väga erinev vanast.
Aga see selleks, pole mõtet rohkem seda teemat edasi ajada, ilmselgelt me kokkuleppele ei jõua :lol:

Veel natuke off topic juttu siia, kui juba pläramiseks läks.
Citroeni uus aero, mida nad hetkel testivad, näeb päris brutaalne välja, ei tea kas siit juba pildid läbi käinud?
Link
TomPoiss
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 96
Liitunud: 11 Juun 2018, 18:12

Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3

Postitus Postitas TomPoiss »

Tiib nagu Toyotal suht
Mati
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 651
Liitunud: 17 Nov 2016, 08:37

Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3

Postitus Postitas Mati »

nsa kirjutas:Siis aga tuleb Latvala ja ütleb, et tema ei tunne midagi ja kohe ongi kõik sõitjad öelnud, et vahet praktiliselt auto tagaosas ei tunne :D
Ära sa nüüd Latvala juttu küll tõsiselt võta. See on oma tunnetamiste ja emotsioonidega kogu aeg kimpus olnud. Amortidel on tal ka mingi "hälve" millest Ott kuulnudki ei olnud. Mingi video ringles ka kuskil selle kohta või oli isegi Oti filmis. Ja siis taga tiiva muutust ei saa üldse aru. Klassikaline katse lõpu inteka jutt on "I don't have good feeling in the car. The car is all over the road. We don't know what is the problem"
aadukesekene
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 255
Liitunud: 24 Sept 2014, 10:59

Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3

Postitus Postitas aadukesekene »

Mati kirjutas:
nsa kirjutas:Siis aga tuleb Latvala ja ütleb, et tema ei tunne midagi ja kohe ongi kõik sõitjad öelnud, et vahet praktiliselt auto tagaosas ei tunne :D
Ära sa nüüd Latvala juttu küll tõsiselt võta. See on oma tunnetamiste ja emotsioonidega kogu aeg kimpus olnud. Amortidel on tal ka mingi "hälve" millest Ott kuulnudki ei olnud. Mingi video ringles ka kuskil selle kohta või oli isegi Oti filmis. Ja siis taga tiiva muutust ei saa üldse aru. Klassikaline katse lõpu inteka jutt on "I don't have good feeling in the car. The car is all over the road. We don't know what is the problem"
Oti filmist meenub jutt kavitatsioonist. See oli küll, millest Latvala rääkis.
Vasta