Korsika ralli osalejate nimekiri

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Post Reply
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:

Korsika ralli osalejate nimekiri

Post by Jaanus »

Täna avaldati Korsika ralli osalejate nimekiri, midagi üllatavat siin ei ole. Erasõitjajatest on vast tundmatu nimi prantslane Alexandre Bengue Peugeot 206 WRC roolis, kellele on see esimene kord nii võimsat masinat ohjata.


http://ffsa.turbo.fr/tdc/docs/engages.pdf
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2112
Joined: 04 Aug 2003, 11:16
Location: Tartu
Contact:

Post by Rando »

Pole paha... Ei tea, kui v6imas see Rovenperä 206 siis on? Stohl ka s6idus j2lle, tore!
Kristo
---
---
Posts: 3475
Joined: 15 Jan 2003, 12:16
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

Markko Märtinile antakse Korsikal kasutamiseks tema "õnneauto" - EO03 YRJ, mis tõi Akropolise ja Soome ralli võidud.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Carlos wrote:Markko Märtinile antakse Korsikal kasutamiseks tema "õnneauto" - EO03 YRJ, mis tõi Akropolise ja Soome ralli võidud.
No jah, nüüd on ka Markko kord ju võita, kui vaadata kuidas Loeb, MM ja Solbu on järjest rallisid võitnud. Aga ühtlasi on see esimene kord kui MM sõidab sel aastal ühe masinaga rohkem kui kaks rallit :roll: (Tegelikult seal suurt vahet muidugi ei ole, kuna need masinad läbivad korraliku rebuildi pärast igat rallit :) )
nimh
Moderaator
Moderaator
Posts: 1195
Joined: 12 Mar 2003, 11:58
Location: Tallinn

Post by nimh »

aga mitu korda peab üks masin sõitma enne kui ta maha müüakse?
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

nimh wrote:aga mitu korda peab üks masin sõitma enne kui ta maha müüakse?
Oleneb olukorrast. Keskmiselt kasutatakse ühte Focust umbes 4-5 korda tehase autona. Kuid näiteks 2002 spec Focus WRC EX02 OBC on juba 9 korda kasutusel olnud. Mõnda masinat jällegi kasutatakse ainult testimisel ja võistluses üldse ei kasutata. Näiteks see masin(EX02 OBF), millega Markko tänavu EOS-il käis, pole kunagi WRC-etapil sõitnud. 2003 spec Focustest on kõige rohkem kasutatud EJ02 KMU-d, mis on osalenud neljal etapil juba. Markko saab tavaliselt uue või vähekasutatud auto, samas Duval saab mõne Markko vana.
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1082
Joined: 25 Mar 2003, 13:20
Location: seal kus parimad ralliteed

Post by Olts »

Nimekiri vist pole lõplik.Rova vist ei sõida ja kas korealased on kah asjad ära klaarinud?
alex

Post by alex »

Carlos wrote:Markko Märtinile antakse Korsikal kasutamiseks tema "õnneauto" - EO03 YRJ, mis tõi Akropolise ja Soome ralli võidud.
Njaaaaaaa aga kui see ongi ainuke masin, millega Markko võidab, mis siis saab?
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 844
Joined: 23 Feb 2003, 22:20

Post by tax »

Siis peabki ta ainult sellega sõitma hakkama :P
tax eriti ei tea, mida räägib
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Erasõitja Benoit Russelot stardib Korsikal Subaru Impreza WRC 2003 mudeliga, mis on ühtlasi esimene 2003 Impreza WRC erakätes. Tegu on muide sama masinaga, millega Solberg Küprose ralli võitis.
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3012
Joined: 17 Feb 2003, 13:45
Location: Tallinn

Post by Frank »

MSD on nüüdseks juba kinnitanud et nad ei osale Korsikal. Kuna ma pole just väga hea tõlk, siis panen copy-pasteina selle maili mis ma sain.
[MSD] Media Release ­ 13 October 2003

It is now confirmed that HWRT will not be competing in the Corsica round of the World Rally Championship and it is unlikely to participate in any further events this year following the failure of the Hyundai Motor Company to meet the contractual payments that were due to MSD.

"The simple fact is that Hyundai have failed to honour their payment obligations to MSD and we cannot continue if we do not get paid. Hyundai have no contractual basis what so ever to withhold any payments from us. I can only assume Hyundai had no intention to complete the programme despite their assurances in the past," said David Whitehead, Managing Director MSD.

"It is my absolute resolve to take this all the way to the courts so that the situation can be put right. My lawyers are currently preparing the case from which the record will be set straight."

"I am saddened by the manner in which this programme has finished and in particular I would like to pay tribute to the 100 staff who have been made redundant despite doing an excellent job in very difficult circumstances. I would also like to extend my thanks to the suppliers and drivers who have stood by the team in this trying period."

In my 28 years of motor sport I have never come across a situation like this where the departure of a manufacturer from a major motor sport championship has been executed so poorly causing such damage and ill feeling within the sport. It truly is unprecedented."
Post Reply