Rally Sweden 2020 Day 2 and 3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Post Reply
pilsner
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 114
Joined: 18 Sep 2005, 11:05

Re: Rally Sweden 2020 Day 2 and 3

Post by pilsner »

Vaatasin Oti ja Kalle onboarde PS-lt ning tundus, et vahe tuli sisse kiiremates kurvides. Mulje veel, et Toyotal on ikka aerot rohkem (vana uudis), teatud kiiretel lõikudel tundus palju stabiilsema juhitavusega. Ning sellistes flip-flop kiirete suuna muutustega kurvides on Toyota palju kiirema reageerimisega ja see ongi vist see osa, kust on saanud Evans oma peamise enesekindluse. Hyundail on kiiretel lõikudel vedrustuse (seadistuse), üldise aero ja mootoriga parasjagu tööd teha.
MadMax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 739
Joined: 04 Jul 2015, 07:23

Re: Rally Sweden 2020 Day 2 and 3

Post by MadMax »

Usun, et küll Ott sellele lahenduse leiab. Nii Fordis kui ka Toyotas suutis ta auto enda järgi paika seadistada ja nüüd “kõigi võimaluste maal” Hyundais saab see kindlasti sama olema.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2225
Joined: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Rally Sweden 2020 Day 2 and 3

Post by KidrA »

Hea intervjuu Tänakuga. Seda väärtuslikum tegelikult see teine koht tundub.

https://www.dirtfish.com/rally/wrc/tana ... nte-crash/
MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1659
Joined: 08 Feb 2008, 19:28
Location: Tallinn

Re: Rally Sweden 2020 Day 2 and 3

Post by MKD »

KidrA wrote:Hea intervjuu Tänakuga. Seda väärtuslikum tegelikult see teine koht tundub.

https://www.dirtfish.com/rally/wrc/tana ... nte-crash/
Mõni teine mees oleks enne ja ka võistluse ajal seda aina meelde tuletanud :D
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Eero
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 193
Joined: 18 Oct 2012, 14:01

Re: Rally Sweden 2020 Day 2 and 3

Post by Eero »

swrt wrote:Nüüd peab ootama viimase onboarde, huvi pärast vaatama mis Otil ja Sebil siis juhuts poolel katsel. Kas külastasid kraavi või läks vihmasadu niipalju suuremaks, et äkki tuli niipalju ajakaotust.
Tundub, et lihtsalt teised mehed olid kiiremad.
Kiirel katseosal, kus mitu sirget 170-180km/h sõideti, tundus, et Tänak võttis väga rahulikult, sirgete vahele jäänud kurvide pidurdusmaad olid väga pikad. Kalle, võrdluseks, sõitis seal piiri peal. Sellistest kohtadest tekivad lihtsalt kiiruse pealt juba korralikud vahed. Kadunud stangenurk olla #8 meeste üllatuseks kuhugi ilma momendita kadunud, mida sel juhul ajakaotuseks raske tõlgendada.
Ogier live pildi järgi tundus, et katse lõpuosa ühes kurvikomplektis läks vähe keeruliseks ja tuli kobistades üle teeperve, peale mida veidi tundus rahulikumalt võetud lõik.
Mõni sekund sellistes vahelduvates oludes ilmselt tuleb lihtsalt. Sama lihtsalt võib tõenäoliselt ka eksida. Selles mõttes tundus Kalle tegu harjumatult riskantne, seekord muidugi risk õigustas ja tasuks poodium. Tunne on, et ilmselt šampanjat saab Kalle see hooaeg veel pritsida.
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11801
Joined: 10 Dec 2011, 18:38
Location: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Re: Rally Sweden 2020 Day 2 and 3

Post by viplala »

Seal kurvis kus Katsuta ja Suninen mootori välja suretasid oli Kallel ka moment
https://twitter.com/paddocknews/status/ ... 3408540672
swrt
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 271
Joined: 22 Dec 2005, 10:05

Re: Rally Sweden 2020 Day 2 and 3

Post by swrt »

Vajus ka katse keskel üle ääre
300V
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 94
Joined: 01 Sep 2014, 07:56
Location: Tallinn

Re: Rally Sweden 2020 Day 2 and 3

Post by 300V »

Eero wrote:
swrt wrote:Nüüd peab ootama viimase onboarde, huvi pärast vaatama mis Otil ja Sebil siis juhuts poolel katsel. Kas külastasid kraavi või läks vihmasadu niipalju suuremaks, et äkki tuli niipalju ajakaotust.
Tundub, et lihtsalt teised mehed olid kiiremad.
Kiirel katseosal, kus mitu sirget 170-180km/h sõideti, tundus, et Tänak võttis väga rahulikult, sirgete vahele jäänud kurvide pidurdusmaad olid väga pikad. Kalle, võrdluseks, sõitis seal piiri peal. Sellistest kohtadest tekivad lihtsalt kiiruse pealt juba korralikud vahed. Kadunud stangenurk olla #8 meeste üllatuseks kuhugi ilma momendita kadunud, mida sel juhul ajakaotuseks raske tõlgendada.
Ogier live pildi järgi tundus, et katse lõpuosa ühes kurvikomplektis läks vähe keeruliseks ja tuli kobistades üle teeperve, peale mida veidi tundus rahulikumalt võetud lõik.
Mõni sekund sellistes vahelduvates oludes ilmselt tuleb lihtsalt. Sama lihtsalt võib tõenäoliselt ka eksida. Selles mõttes tundus Kalle tegu harjumatult riskantne, seekord muidugi risk õigustas ja tasuks poodium. Tunne on, et ilmselt šampanjat saab Kalle see hooaeg veel pritsida.
300V
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 94
Joined: 01 Sep 2014, 07:56
Location: Tallinn

Re: Rally Sweden 2020 Day 2 and 3

Post by 300V »

Stangenurk jäi rallikrossiraja suurde veelompi lihtsalt maha.
Ruutu
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 874
Joined: 18 Aug 2008, 07:22
Location: Tartu

Re: Rally Sweden 2020 Day 2 and 3

Post by Ruutu »

Evansi keskmiseks kiiruseks tuli siis 124.3 km/h, mis on ajaloos suurimalt kiiruselt neljas etapp. Ja ajaloo kõige kiirem ralli, mis ei ole Soome rali. Eelmine kiireim Rootsi ralli oli 2017. aastal 115.4 km/h.

Ehk seekordsed laiad ja kiired teed olid Toyotale justkui loodud. Super, et Ott sai Hyundaiga hästi vastu. Soomes juba paremini.

Ja järgmisel aastal liigub siis ralli põhja poole, Mora-Trysil-Elverum-Lima kanti. Ehk Colins Cresti ilmselt me kunagi enam ei näe, aga ka tänavu ei näinud. Peamine, et ralli oleks 300 pluss kilomeetrit lumevallide vahel.
Mistral
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1081
Joined: 22 Jan 2006, 10:42
Location: Tallinn

Re: Rally Sweden 2020 Day 2 and 3

Post by Mistral »

Ruutu wrote: Ja järgmisel aastal liigub siis ralli põhja poole, Mora-Trysil-Elverum-Lima kanti. Ehk Colins Cresti ilmselt me kunagi enam ei näe, aga ka tänavu ei näinud. Peamine, et ralli oleks 300 pluss kilomeetrit lumevallide vahel.
Vaatasin huvipärast sealset ilma ega midagi hullult paremat ei ole kui Torsbys.
Jääks ikka selline so so olukord
Rallimehed sünnivad ja surevad katkise kummi pärast
MadMax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 739
Joined: 04 Jul 2015, 07:23

Re: Rally Sweden 2020 Day 2 and 3

Post by MadMax »

Ruutu wrote: Ja järgmisel aastal liigub siis ralli põhja poole, Mora-Trysil-Elverum-Lima kanti. Ehk Colins Cresti ilmselt me kunagi enam ei näe, aga ka tänavu ei näinud. Peamine, et ralli oleks 300 pluss kilomeetrit lumevallide vahel.
Kas selle kohta on juba mingit ametlikku infot?
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5165
Joined: 11 Feb 2010, 13:05
Location: Tallinn
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Re: Rally Sweden 2020 Day 2 and 3

Post by Lithium »

MadMax wrote:
Ruutu wrote: Ja järgmisel aastal liigub siis ralli põhja poole, Mora-Trysil-Elverum-Lima kanti. Ehk Colins Cresti ilmselt me kunagi enam ei näe, aga ka tänavu ei näinud. Peamine, et ralli oleks 300 pluss kilomeetrit lumevallide vahel.
Kas selle kohta on juba mingit ametlikku infot?
Pole selles kandis praegugi lund ja 8 kraadi sooja, tea mis see nii väga päästaks..
Söörlöne!
Post Reply