58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

skahar
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2325
Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
Asukoht: Mägi-Eesti

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas skahar »

Ypresi ralli juurde tagasi tulles - jäi väga häirima:
1. Delfi poolsed intekad/küsimused - oi kurjam, kui raske oleks endalgi neile vastata (viisakalt:)
2. See uus finishi reportriss - ka seda oli valus kuulata, paistab, et pole asjaga veel üldse kursis (loodetavasti asendas ajutiselt kedagi)
3. Punktikatse lõpu tseremoonia - mingi mööda minnes, kiiruga tehtud täis jura a'la stiilis, tore et tulite aga laske jalga siit. Ette-lindistatud teksti ka lasti mitu korda valesti. Meenete (ma isegi ei tea, mis ehitis seal peal oli) asemel, oleks võinud ka midagi praktilisemat olnud olla:)
4. RE-ga võrreldes tundus see üritus sarnane meie igapäevase EMV keskmise korraldusega ralliga.
5. Erinevalt ilmselt paljudest, mulle ei meeldinud absoluutselt see, et nii paljud end puruks sõitsid - ja need maisipõldude vahel katsed oma miki-hiire 90ste kurvidega ei paku üldse mingit tahet kaasa elada ja huvitavat vaadata oli veel vähem:)

Positiivse poole pealt - ei pidanud kell 7 hommiku ärkama, et esimest katset vaadata; Üks vahva katselõik oli (see munakividega metsavahele osa:); Tänak võitis.

Järgmine aasta võiks selle asemel olla Argentiina, Saksamaa, või veel parem Saaremaa ralli (saaksid kindlasti hakkama ja oleks kordi huvitavam, aga ainult siis, kui RE oma katsetega ka Haanjasse tuleks:)
AutoralliSuurSõber
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas kajakas1 »

Mina isiklikult ei saa aru, mis neil Delfi küsimustel nii väga siis häda oli. Et kui Martinson või Pahv küsivad, siis on juba ette saast, aga kui Colin mikri võtab, siis tuleb puhast kulda? Samamoodi küsib enne katseid hommikul "what are your plans for today" stiilis.

Jubedalt tundub, et neil kritiseerijatel endal vaja kuidagi oma tarkust välja näidata. Mis Martinson peaks küsima tagadifri tugevusarvutuse kohta vms? Et siis oleks jube cool. Tundub, et neil kritiseerijatel endal vaja kuidagi oma tarkust välja näidata hirmsasti.

Et kui Martinson küsiks ntx Monce'lt, kas oled juba hommikul kohvi joonud oleks kisa taevani, aga selle video puhul mitte
https://www.youtube.com/watch?v=4og-dbKFARk

P.S. Ma ei ole Delfiga mitte kuidagi seotud.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
Tryku
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 42
Liitunud: 18 Veebr 2018, 22:07

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas Tryku »

Millest see Tänaku ja Märtini vastasseis Martinsonile tekkinud on? Kuskilt teemades on põgusalt midagi mainitud.
linni
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 200
Liitunud: 24 Jaan 2018, 17:29

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas linni »

Tryku kirjutas: 22 Aug 2022, 14:01 Millest see Tänaku ja Märtini vastasseis Martinsonile tekkinud on? Kuskilt teemades on põgusalt midagi mainitud.
Martinsoniga vist ei olegi vastasseisu, aga Kaljuveer omal ajal üritas kehtestada boikotti Tänaku tegemiste kajastamisele, kui see ei viitsinud enam ebasobival ajal esiatud lollidele küsimustele vastata.
skahar
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2325
Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
Asukoht: Mägi-Eesti

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas skahar »

kajakas1 kirjutas: 22 Aug 2022, 13:38 Mina isiklikult ei saa aru, mis neil Delfi küsimustel nii väga siis häda oli. Et kui Martinson või Pahv küsivad, siis on juba ette saast, aga kui Colin mikri võtab, siis tuleb puhast kulda? Samamoodi küsib enne katseid hommikul "what are your plans for today" stiilis.
Minul on oma arvamus, Sinul oma. Põhjenduseks võibolla veel juurde, et kuna see WRC on ikkagi üsna populaarseks saanud ka meite maal (alates Märtinist ehk), siis selle aja peale võiks keegi juba natuke tausta-teadlikum intervjueeria ikkagi olla-või?
Kui mälu ei peta, siis isegi Delfi enda tegijate sees on selle kallal nokitud/lõõbitud.
Mina jah usun, et saaks paremini küll, ega muidu ei kirjutaks siia.

Ma ei ole ka kuidagi meediaga seotud.
AutoralliSuurSõber
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5084
Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 5

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas CTR »

Küsimused on kõik aastad olnud üpris jaburad ja kohati piinlikud.. Delfi oli Oti üks suursponsoreid ja endiselt ei õpitud sellest midagi..
Pahv tegi eelmine? ralli hea inteka Otiga.. kuid m omad on alati sellised, et ootad-kardad juba küsimusi, sest need on kohati nagu külameeste poetagused jutuajamised..
See pole mitte ainult fännide nägemus, vaid seda on näha ka ju Oti olekust, et nendele küsimustele/sellele inimesele vastamine on ebamugav..
tfr
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 650
Liitunud: 29 Apr 2017, 20:53

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas tfr »

Fordimees kirjutas: 22 Aug 2022, 12:41 Moncet on Thierry tsunfti esindaja, RedGrey tandemil on oma kandidaat. Seal on väga tugevad jõuväljad Thierry ja RedGrey tandemi ärihuvide vahel.
Kus hundist juttu, siis näe täna tuli uudis, et Moncetile on vist asendaja leitud:
https://dirtfish.com/rally/eric-boullie ... d-hyundai/

Tea, on see siis nüüd RedGrey mees?
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas kajakas1 »

McLarenis läks küll pigem lati alt läbi. Pigem tundub, et oli vaja prantslast ja paremat polnud võtta.

Väga huvitav on siiski Oti arvamine, et Moncet pole see õige mees. Ilmselt ütles ta seda kuna teadis juba otsusest, aga kas on see ikkagi sõitjale kohane avaldus.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
enn tarka
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1387
Liitunud: 02 Veebr 2009, 13:14
Asukoht: vastseliina
Meeldimisi saanud: 1

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas enn tarka »

Kui sõitja eksib ja paneb matsu, saab tiimijuhilit pragada. Kui tiimijuht ei saa hakkama oma tööga,kas siis peab sõitja head nägu tegema ja ütlema ,tubli töö boss,saad suurepäraselt hakkama?
TÄNAK MAAILMAMEISTRIKS
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5084
Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 5

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas CTR »

Ega keegi vist otseselt Moncet' peale ei näitagi näpuga.. Ta isegi vist maininud, et ootab ülevalt poolt mingit kindlat otsust.. ja Ott ütles ju, et Moncet ei sobi tiimijuhi kohale, aga oma tööd (mootori insenerina) teeb hästi.
Juhtkond lihtsalt ei suuda juba pool aastat otsust teha.
skahar
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2325
Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
Asukoht: Mägi-Eesti

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas skahar »

Ott küll Moncet nö. paika ei pannud vms. Tänapäeval on paljud pealkirjad kontekstist välja rebitud - siin saab vaid ajakirjandust süüdistada.
Mu arust ütles ta väga selgelt kes see Moncet üldse on ja keda oleks vaja etteotsa, kuid jah-kahju, kui seal selline sisering, kes vaid teatud maa kodanikke vms. soovib näha eesotsas. Head juhti on aga vaja küll, kes oleks lüliks tehase ja sõitjate kommunikatsiooni vahel ning kes tunneks ala hästi.
See uus nimi pigem tekitab vastakaid arvamusi...
AutoralliSuurSõber
Fordimees

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas Fordimees »

tfr kirjutas: 22 Aug 2022, 21:04
Kus hundist juttu, siis näe täna tuli uudis, et Moncetile on vist asendaja leitud:
https://dirtfish.com/rally/eric-boullie ... d-hyundai/

Tea, on see siis nüüd RedGrey mees?
Rich Millener, Rich on üks kandidaat.
tfr
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 650
Liitunud: 29 Apr 2017, 20:53

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas tfr »

Kust selline info? Ma ei kujuta ka parimal juhul ette, et tal ei oleks Fordis täna mingit sellist no-compete klauslit lepingus sees, mis keelaks tal ilma vaheperioodita konkurendi juurde minna. Tüüpiliselt on see periood 12-24 kuud.
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas kajakas1 »

enn tarka kirjutas: 23 Aug 2022, 14:13 Kui sõitja eksib ja paneb matsu, saab tiimijuhilit pragada. Kui tiimijuht ei saa hakkama oma tööga,kas siis peab sõitja head nägu tegema ja ütlema ,tubli töö boss,saad suurepäraselt hakkama?
Ülemuse ja alluva suhe. Ei ole ju raske aru saada?
Normaalne tiimijuht ei kritiseerigi kunagi avalikult oma tiimiliikmeid. See pole mingi juht. Ja Moncet pole seda ka teinud.

Et aga alluv ülemust ja enda tööandjat avalikult kritiseerib on midagi ajuvaba. Kes järgmistest tiimibossidest tahaks üldse enda tiimi sellist sõitjat.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas KidrA »

Peab kajakaga nõustuma. See Tänaku väljaöeldu, et Moncet ei tohiks tiimijuhiks saada, läks natuke paljuks. Oleks ma mõni Hyundai suurem pomo, mul võtaks sellised väljaütlemised kukalt kratsima ja ma annaks märku Tänakule, et edaspidi ma selliseid asju meie tiimi kohta meedias enam lugeda ei taha. Et see kes kõlbab või ei kõlba on meie otsustada. Mingites situatsioonides peab jääma diplomaatiliseks ja ei tohi kõike välja öelda.
Fordimees

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas Fordimees »

tfr kirjutas: 24 Aug 2022, 14:37 Kust selline info? Ma ei kujuta ka parimal juhul ette, et tal ei oleks Fordis täna mingit sellist no-compete klauslit lepingus sees, mis keelaks tal ilma vaheperioodita konkurendi juurde minna. Tüüpiliselt on see periood 12-24 kuud.
Lepingus võib olla igasuguseid klausleid. Küsimus on mida Malcolm vastu saab. Malcolm on ärimees. Mis te siis arvate, et venimise põhjuseks on see, et keegi ei taha Hwrt meeskonda juhtida.

Loriaux teeb siiani M-Spordis oma Bentley programmi ja samal ajal on väline tehniline nõustaja Alzenaus. Kuigi jah, see Bentley programm on tänu covidile Malcolmile paras miinus.
miro
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 230
Liitunud: 09 Veebr 2012, 11:49

Re: 58. Ardeca Ypres Rally Belgium 2022

Postitus Postitas miro »

kajakas1 kirjutas: 24 Aug 2022, 14:51
enn tarka kirjutas: 23 Aug 2022, 14:13
Ülemuse ja alluva suhe. Ei ole ju raske aru saada?
Normaalne tiimijuht ei kritiseerigi kunagi avalikult oma tiimiliikmeid. See pole mingi juht. Ja Moncet pole seda ka teinud.

Et aga alluv ülemust ja enda tööandjat avalikult kritiseerib on midagi ajuvaba. Kes järgmistest tiimibossidest tahaks üldse enda tiimi sellist sõitjat.
Ma olen ka justkui nõus, jutt jumala õige. Aga on erandeid ja Hyundai on üks neist, kus asjad niisama paika ei loksu. Ilmselt neid meeskonnaga ümberlaua istumisi on seal piisavalt olnud aga tulemust paistab vähe. Pigem reaalne tulemus ongi sõitjate mäss (lisaks oli ju teada, et Tänak on kriitiline). Oletame, et Ott poleks Hyundaiga liitunud ja võite toonud, siis võtke Thierry Neuville selle aasta tulemused ette : Rootsis teine koht ja Horvaatias kolmas koht - edasi 4. või 5. või üldse 6. ja katkestamised... samas sitas mis ford esisõitjaga/sõitjatega, aga erinevalt Breenist on Neuville tegelt stabiilselt kiire mees (vähemalt minu arvates).
Vasta