91. Rallye Automobile Monte-Carlo 2023

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
tfr
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 650
Liitunud: 29 Apr 2017, 20:53

Re: 91. Rallye Automobile Monte-Carlo 2023

Postitus Postitas tfr »

WRC2 - Grjazin sai SS14 ühe paremkurvi nelja rattaga lõikamise eest 5 seki ajakaristuse ja kuna vahe Rosseliga oli 4,5 sek, siis kukkus teiseks ja üldis kümnendaks.
Eraisik
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 340
Liitunud: 18 Veebr 2003, 13:32
Asukoht: Tallinn

Re: 91. Rallye Automobile Monte-Carlo 2023

Postitus Postitas Eraisik »

skahar kirjutas: 23 Jaan 2023, 00:15 Oot mis siis sai selle teemaga, et Fordi mootor ei tee sellist "kõuemürinat" nagu Toyota või Hundai ning ei masin ei konkureeri/ei liigu?

0.6sekiga ühest taga ja teisest 0.1ga ees - ja seda veel vastu mäge, kuival asfaldil.
Sa nagu üldse ei jälginud pühapäevaseid katseid või ei saanud aru mis toimus? Mille arvelt see “konkurentsivõimeline” aeg siiski tuli?
Eelmistel päevadel (st korras roolivõimu hetkedel) erinevate sõitjate samade lõikude tippkiiruseid ei vaevunud võrdlema?

Ma ei viitsi mitut posti teha - Huttuneni ja Greensmithi eelmise aasta roolivõimu mured on ununenud?
Haapamäki jutt YLE’le on täiesti korrektne kriitika Fordi suunal kes ei saa pikka aega vaevanud probleemist jagu. Ainult umbsete sinimustvalgetega saab sealt endale ettekujutada kriitikat Tänaku suunal.

Wuorela artikkel… selle sõnastuse peale võib vinguda aga põhimõtteliselt oli Tänaku kaotus 2,5 minutit ja edestas … Sordot, Katsutat ja Lappit. Et kas on põhjus rahuloluks?

Tänak on vaba mees vabal maal - tahab sõidab diivanil, tahab sõidab Fordiga. Ilmselgelt Hyundaiga enam ei tahtnud.
Nende otsuste tagamaad on tema teada ja teha ja siinsetel on vaja need aktsepteerida.
Kuid see ei tähenda, et neid ei või arutada või kritiseerida. Võib küll. Need helbekesed, kellele Kidra kirjutised ei meeldi, võiksid mingisse kudumisfoorumisse kolida või teha muud oma närvikavale kohast… te ilmselgelt ei ole mõistnud foorumite eesmärke ja sisu.
peetern
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 108
Liitunud: 27 Jaan 2019, 10:26

Re: 91. Rallye Automobile Monte-Carlo 2023

Postitus Postitas peetern »

KidrA kirjutas: 23 Jaan 2023, 01:55 Aga Rootsist loodame paremat tulemust, parem stardipositsioon konkurentidest võiks mõningase eelise anda, kas sellest ka piisab ja kas masin seekord probleemideta vastu peab, saab näha.
Vaatasin juba, et eelmisel aastal olid Breeni ajad Rootsis alguses üsna õnnetud, aga siis meenus, et ta oli ju esimesena rajal. Terve ralli probleemideta läbimisse samas on praegu tõesti üsna optimistlik uskuda. Eelmisel aastal Rootsis lagunesid kõik kolm autot ka igast otsast. Vähemalt stardieelis Rovanperä ja Neuville'i vastu kindlasti on. Ja Ott ise on lumel alati ikka VÄGA hea olnud, nii et mingit jõudude vahekorda saab ka selle pealt näha.
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5084
Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 5

Re: 91. Rallye Automobile Monte-Carlo 2023

Postitus Postitas CTR »

Ott loeb foorumit ja rohkem rallisid see aasta enam ei sõida ma pakun, sest sai aru, et autol tegelikult potentsiaali pole ja kiiremaks pole võimalik ka arendada..
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 91. Rallye Automobile Monte-Carlo 2023

Postitus Postitas -huviline2- »

Noh, ma ei tea, nii mõnegi ralliauto ehitanud rallisõitjate arvamusi nüüd maha teha tundub väär. :)

Ford pole vist mootoriuuendusega ka veel lagedale tulnud?
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Re: 91. Rallye Automobile Monte-Carlo 2023

Postitus Postitas Lithium »

-huviline2- kirjutas: 23 Jaan 2023, 10:48
Ford pole vist mootoriuuendusega ka veel lagedale tulnud?
See pidi kevadel juhtuma kui miskit suurem update masinale tuleb, äkki Portugaliks? :roll:
Söörlöne!
ponx
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 682
Liitunud: 05 Aug 2005, 16:12

Re: 91. Rallye Automobile Monte-Carlo 2023

Postitus Postitas ponx »

ENNE rallit..
https://sport.delfi.ee/artikkel/1201289 ... -onnelikud

Küsimusele, millise tulemusega ta Monte Carlos rahule jääks, kas poodiumi või isegi esikuuikukohaga, vastas Tänak: „Ma väga loodan, et suudame esikuuikust parema tulemuse saada. Vaatame, kuidas see välja kukub.“

„Isegi esikuuik vajab tavaliselt korralikku pingutust, aga ütleme nii, et kui pääseme poodiumile, siis oleksime õnnelikud. Meie lähenemine on tegelikult selline, et me vajame alustuseks häid punkte,“ sõnas 2019. aasta maailmameister ja lisas: „Tundub, et see ei saa olema kõige lihtsam ralli. Ilm võib kaarte segada ja sellest võib tulla üks huvitav Monte, nagu see tavaliselt on olnud. Saab olema väljakutseid pakkuv ralli ja on tore teha esimene ralli Pumaga, et saada aimu, kus me oleme ja kus peaksime arenema.“


PEALE rallit

https://sport.delfi.ee/artikkel/1201318 ... ohieesmark

Mees tegi nagu plaan ette nägi. Millest selline kiun?
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: 91. Rallye Automobile Monte-Carlo 2023

Postitus Postitas KidrA »

Ma lugesin postitused läbi ja ei näinud, kus kohas on see Fordi potentsiaali või mingite sõitjate arvamuste maha tegemine, mida CTR ja huviline näevad. Jutt käib meil siin Monte rallist ja seal nähtust, mitte mingist võimalikust avamata Fordi potentsiaalist.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 6
Kontakt:

Re: 91. Rallye Automobile Monte-Carlo 2023

Postitus Postitas Kolin »

Siim kirjutas: 22 Jaan 2023, 21:10
tfr kirjutas: 22 Jaan 2023, 14:54 Postimees vahendab jälle Soome Ekspertide negatiivseid kommentaare:
https://sport.postimees.ee/7696326/soom ... -parandada
Siin lehel on Tänak taas esiuudiseks pandud ja tehakse teda maha:

https://www.is.fi/ralli/art-2000009343501.html

Soomlased on kibestunud rallirahvas...

Tr on ikka tuline ora neil sommidel p'erses. Kiunuvad ka selle üle, et ogier sai puhtamal teel sõita ja võitis rova ees.
tfr kirjutas: 23 Jaan 2023, 09:32 WRC2 - Grjazin sai SS14 ühe paremkurvi nelja rattaga lõikamise eest 5 seki ajakaristuse ja kuna vahe Rosseliga oli 4,5 sek, siis kukkus teiseks ja üldis kümnendaks.
Super puper. See kremli jooksik ei peaks üldse sõitma. Aga FIA-l pole lihtsalt mune.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
skahar
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2325
Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
Asukoht: Mägi-Eesti

Re: 91. Rallye Automobile Monte-Carlo 2023

Postitus Postitas skahar »

Eraisik kirjutas: 23 Jaan 2023, 09:38
skahar kirjutas: 23 Jaan 2023, 00:15 Oot mis siis sai selle teemaga, et Fordi mootor ei tee sellist "kõuemürinat" nagu Toyota või Hundai ning ei masin ei konkureeri/ei liigu?

0.6sekiga ühest taga ja teisest 0.1ga ees - ja seda veel vastu mäge, kuival asfaldil.
Sa nagu üldse ei jälginud pühapäevaseid katseid või ei saanud aru mis toimus? Mille arvelt see “konkurentsivõimeline” aeg siiski tuli?
Eelmistel päevadel (st korras roolivõimu hetkedel) erinevate sõitjate samade lõikude tippkiiruseid ei vaevunud võrdlema?
Ikka jälgisin, suure huvi ja põnevusega - usun, et sain aru mis toimus.

Ma usun veel ka seda, et Tänak sai ka aru, et selle masinaga saab sõita küll ja 14p on suurepärane tulemus (arvestades kõiki asjaolusid).
Siit edasi saab aind paremaks minna, sest nüüd on meeskond ja selle juhtkond 100% tema taga - ei näe probleemi ka tulevasteks rallivõitudeks sellel hooajal.


Tuli just meelde, et kas keegi veel tähelepani - ons Hundai oma käiguvalitsat uuendanud? Mu arust Otil oli 22' selline sirge ümar pulk, aga nüüd oli Hundaidel selline ristküliku kujuga vars ja jõnks sees enne käepidet. Vähemalt võeti õppust, aga saame näha kas pidama ka jääb:)
AutoralliSuurSõber
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1082
Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
Asukoht: seal kus parimad ralliteed

Re: 91. Rallye Automobile Monte-Carlo 2023

Postitus Postitas Olts »

WRC+ is Grjazini onboardi Montest pole üses pandud. Rosseli oma on olemas.
rattaga on kah hea sõita
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1555
Liitunud: 14 Okt 2005, 19:30
Asukoht: Tartu

Re: 91. Rallye Automobile Monte-Carlo 2023

Postitus Postitas AS »

Kolin kirjutas: 23 Jaan 2023, 12:07
Siim kirjutas: 22 Jaan 2023, 21:10
tfr kirjutas: 22 Jaan 2023, 14:54 Postimees vahendab jälle Soome Ekspertide negatiivseid kommentaare:
https://sport.postimees.ee/7696326/soom ... -parandada
Siin lehel on Tänak taas esiuudiseks pandud ja tehakse teda maha:

https://www.is.fi/ralli/art-2000009343501.html

Soomlased on kibestunud rallirahvas...

Tr on ikka tuline ora neil sommidel p'erses. Kiunuvad ka selle üle, et ogier sai puhtamal teel sõita ja võitis rova ees.
tfr kirjutas: 23 Jaan 2023, 09:32 WRC2 - Grjazin sai SS14 ühe paremkurvi nelja rattaga lõikamise eest 5 seki ajakaristuse ja kuna vahe Rosseliga oli 4,5 sek, siis kukkus teiseks ja üldis kümnendaks.
Super puper. See kremli jooksik ei peaks üldse sõitma. Aga FIA-l pole lihtsalt mune.


Kui ROK võtab otsuse vastu, et kõik valgevene ja venemaa sportlased uuesti võistlema lubada, siis saab ka see mees rahulikult edasi sõita.
linni
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 200
Liitunud: 24 Jaan 2018, 17:29

Re: 91. Rallye Automobile Monte-Carlo 2023

Postitus Postitas linni »

AS kirjutas: 26 Jaan 2023, 08:55
Kui ROK võtab otsuse vastu, et kõik valgevene ja venemaa sportlased uuesti võistlema lubada, siis saab ka see mees rahulikult edasi sõita.
Karta on, et nad selle otsuse vastu võtavad.
Aga karta on ka , et sealt tuleb uus skandaal.
Ei usu lõppkokkuvõttes, et asi läbi läheb.

Nagu on olemas Oti fännklubi, võiks lua ka Griazini antifännklubi, kes käib võistlustel piltlikult üteldes kodanikule keskmist näppu näitamas. :drinking:
Vasta