Kataloonia ralli 3. päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
alex

Postitus Postitas alex »

Eks ta teenis selle välja ka.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

MM-seis piloodid:

1. Loeb 63p.
2. Sainz 63p.
3. Solberg 62p.
4. Burns 58p.
5. Märtin 49p.
6. Grönholm 46p.
7. McRae 40p.
8. Panizzi 27p.
9. Duval 26p.
10. Mäkinen 24p.

Markkol on vaid teoreetilised võimalused saada veel üldarvestuse 4-s koht.
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

MM-seis tootjad:

1. Citroen 147p.
2. Peugeot 142p.
3. Subaru 93p.
4. Ford 89p.
5. Skoda 21p.
6. Hyundai 12p.

Fordil on veel pronksilootused :)
gaas on endiselt laiffi
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Tsiteeriks Postimeest: Teisena finišeerus Marcus Grönholm (Peugeot 206), kaotades võitjale 0,8 sekundiga.
Francois Duval (Citroen Xsara) oli neljas, jäädes liidrist maha 12,3 sekundit.


Vot nii :)
Kasuta ikka turvavööd ka!
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Carlos kirjutas:Tsiteeriks Postimeest: Teisena finišeerus Marcus Grönholm (Peugeot 206), kaotades võitjale 0,8 sekundiga.
Francois Duval (Citroen Xsara) oli neljas, jäädes liidrist maha 12,3 sekundit.


Vot nii :)
Kui natuke hoolikamalt lugeda siis on kõik justkui korras.
kaits
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2184
Liitunud: 22 Veebr 2003, 17:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaits »

Seletused peale eelviimast katset:
Sébastien Loeb (Citroėn): "I made a bad tyre choice. Everyone has more grip than me. I'll do what I can in the last stage".
Markko Martin (Ford): "I'm having electronic problems in the gear change".
Gilles Panizzi (Peugeot): "It's not easy to drive in these conditions".
Tommi Makkinen (Subaru): "I'm still driving without clutch, and I have to change gears manually. It's very complicated in these conditions".
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
kaits
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2184
Liitunud: 22 Veebr 2003, 17:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaits »

Mõne pajatused peale viimast katset:
Petter Solberg (Subaru): "I was careful to try to stay on the road".
Philippe Bugalski (Citroėn): "Just like in previous stages, I had problems because at the end of the test, the car's glass dampened".
Brice Tirabassi (Renault): "For us it was very difficult to end the stage because we had problems with the intercom".
Cédric Robert (Peugeot): "This test was terrible. The car went off the nose a lot".
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
alex

Postitus Postitas alex »

Et siis meil vedas, et Markkol viimane katse nii hästi läks.
kaits
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2184
Liitunud: 22 Veebr 2003, 17:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaits »

Kui oleks olnud eelmise aasta järgi punktid siis seis oleks järgmine:
1. Loeb 51p.
2. Solberg 49p.
3. Sainz 43p.
4. Grönholm 40p.
5. Märtin 37p. ( rohkem võite)
6. Burns 37p.
7. McRae 23p.
8. Panizzi 19p.
9. Duval 13p.
10. Rovanperä 10p ( paremad kohad)
11. Mäkinen 10p.
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
Ants
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 151
Liitunud: 12 Apr 2003, 00:31
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas Ants »

Selleks korraks siis läbi. Jäänud viimane põnev etapp. Minu isiklik arvamus on, et Solberg tuleb maailmameistriks ja tegelikult on ta selle ka ära teeninud, paras hull nagu ta on. Nüüd võite mind sõimata, kui tahate. Markkost on ta algusest peale paar sammu ees olnud (sai varem häid võimalusi), nüüd on asi võrdne, nii - et, kui Ford jätkab, siis järgmine aasta on Markko oma. Järgmise korrani..
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Asi ongi tegelt selles et Solbu on Markkost aasta võrra ees. Sai esimese võidu aasta varem kui Markko, kas ta ka poodiumikoha varem sai, Solbu on ka aasta varem.
gaas on endiselt laiffi
RudiTurbo
F1 ekspert
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

nii, et siis järgmine aasta Solberg pensionil ja Märtin meister ;)
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
baranka
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 42
Liitunud: 10 Mai 2003, 23:26

how pathetic is that

Postitus Postitas baranka »

jäin neid kiiruskatsete kirjeldusi lugema wrc.com's.
kokku olid katsed 7. erineval teelõigul... hispaanias on vist teed otsa saanud...

pisike kokkuvõte:
SS11/SS16: This is SS1/SS6 run in the opposite direction.
SS17/SS20: This is a shortened version of SS9/SS14, run in the opposite direction.
SS18/SS21: This is the exact opposite of SS5/SS13.
SS19/SS22: It's the exact opposite of SS4/SS12.
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Isiklikult ma ei soovi, et Solberg võidaks selle aasta tiitli. Pigem ootaks, et Sainz selle saaks ja siis võiks ta ka pärast 2004 hooaega pensionile minna.
Ja üldse ma ei eelsita Solbergi, kahjuks põhjust ei oska öelda ja sama mood osadele teistele asjadele.
Ja see, et Solberg on aasta võrra Markko'st ees. siis ma ütleks et ta on ainult poole aastaga ees ja kui ma õigesti mäletan siis ei oleks Solberg ka võitnud Rally GB'd kui Grönholm poleks katkestanud, aga see on ainult minu arvamus
nimh
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

Märtin alustas ralliga varem kui Solbu ja liitus aasta hiljem ka MM sarjaga
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

Loebi ma küll ei tahaks MM tiitlit võitmas näha. Sainz või Solberg võiksid võita. Aga mitte Loeb.
tax eriti ei tea, mida räägib
baranka
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 42
Liitunud: 10 Mai 2003, 23:26

Postitus Postitas baranka »

kokkuvõtteks peab vist ütlema: hea et niigi läks, üks poodium juures. võit kadus kui Ford lagunes, hea oli et päris ära ei lagunenud. vähemalt auto on kiire - Markkol enim kiiruskatse võite...
kui midagi positiivset otsida auto lagunemises, siis nüüd juba laguneb viimasel päeval :) ehk järgmine ralli peab kõik 3 päeva vastu.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Kiiruskatsevõite Kataloonia rallil:

1. Märtin - 5
1. Panizzi - 5
1. Loeb - 5
2. Solberg - 2
3. Kresta 1
3. Mäkinen - 1
3. Grönholm - 1
3. Duval - 1
3. Burns - 1

Mõtlesin et äkki kedagi huvitab :)
Poodiumikohade saajad tegid puhta töö, teistele jäid riismed :)
gaas on endiselt laiffi
Jackal
Kaval Ants
Kaval Ants
Postitusi: 125
Liitunud: 25 Veebr 2003, 10:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jackal »

Special Stage wins per Driver Driver
Markko Martin 51
Marcus Gronholm 49
Petter Solberg 35
Sébastien Loeb 32
Richard Burns 22
Carlos Sainz 19
Harri Rovanpera 15
Tommi Makinen 10
Colin McRae 8
Gilles Panizzi 8
Fran&#275;ois Duval 6
Roman Kresta 2
Mikko Hirvonen 1
baranka
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 42
Liitunud: 10 Mai 2003, 23:26

cidrun

Postitus Postitas baranka »

cidrunile keerati käru :shock:
worldrallynews.com:
The Citroen driver was as angry as the Peugeot star was delighted because the Peugeots and Fords were on an ultra soft compound Michelin wet pattern which Loeb didn't know about. "I'm a little bit angry because we were leading comfortably from the beginning. We lost because of a bad tyre choice," he admitted. "But Ford and Peugeot had another tyre. I didn't know this tyre existed."
Michelin stated after the rally that Citroen knew about the tyre, and it had been available, but that Loeb had not tested with it.
Vasta