4-ust on selleks, et sarnaneda võimalikult palju tänavasõiduautole(mida tahetakse ilusasti ja palju müüa), mille reklaamipostiks WRC onKuriUss kirjutas:Njah. Rõõmsalt jõhkra välimusega on see auto küll. Aga ikkagi, miks ma siin miski hetk ka natsa keeruliselt sõna võtsn Fabia teemal on põhjustatud sellest, et mulle pereautode baasil tekkinud ralliautod väga ei meeldi. Milleks sportautole 4 ust? Tahaks näha rohkem funktsionaalset ralliautot, s.o. autot, millel üleliigseid detaile pole.
Mulle läbi aegade meeldib kõige rohkem vast Lancia Stratos. See vast oli kurja olekuga auto.
Mitsu piloodid 2004!
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Parem sõita, kui kahetseda...
Gilles Panizzi arvates on t2iest uus Mitsubishi Lancer WRC parem, kui seda oli Peugeot 206 WRC algstaadiumis: http://www.wrc.com/en_GB/News/2003/016/ ... ubishi.htm
No siis on küll jama majas, kui nad on praegu sama kaugel kus Peugeot 4-5 aastat tagasi! Kuuldavasti kasutab uus Lancer endiselt käiguvahetuseks kangi, mitte rooli taga asuvat käiguvahetajat, vähemalt esimesed 6 kuud. Kui veel arvestada tipppilootide puudumist, siis on Mitsubishil kõik eeldused jääda autsaideriks, kahjuks...XTROY kirjutas:Gilles Panizzi arvates on t2iest uus Mitsubishi Lancer WRC parem, kui seda oli Peugeot 206 WRC algstaadiumis: http://www.wrc.com/en_GB/News/2003/016/ ... ubishi.htm
Technical Specification:
OVERALL LENGTH 4360 mm
OVERALL WIDTH 1770 mm
WHEEL BASE 2600 mm
TRACK FRONT AND REAR 1550 mm
WEIGHT 1230 kg
ENGINE MODEL 4G63, 4 cylinder, 16 valves DOHC turbo charged
BORE-STROK 85,5 x 86,9 mm
DISPLACEMENT 1996 cc
ENGINE MANAGEMENT SYSTEM Magneti Marelli, multi injection
MAXIMUM OUTPUT 300 PS / 5500 apm
MAXIMUM TORQUE 55 kg-m / 3500 rpm
CLUTCH Carbon triple plate
TRANSMISSION Ricardo/MMSP 4 wheel drive, 5 speed, limited slip differentials front centre and rear
MAX. SPEED 220km/h
SUSPENSION Front and Rear McPherson strut, coil springs, anti roll bar
STEERING Power assisted rack and pinion
BRAKES Brembo, ventilated disks 370 mm diameter tarmac, 300 mm gravel, 328 mm snow, 8 pot calliper tarmac, 4 pot gravel and snow
WHEELS ENKEI magnesium cast 8x18 tarmac, 7x15 gravel 5,5x16 snow
TYRES Michelin
FUEL TANK CAPACITY 90 litres
SEATS Recaro composit
COCKPIT Components Sabelt
INTERCOM SYSTEM & HELMETS Stilo
CAR DESIGN Using PTC Pro Engineer
minu arust on punnsilmne subaar yldse üks ilusamaid ralliautosid.....aga see mitsu tiib on kyll rõve oleks ta siis pagassi luugi taga otsas siis veel. aga kuidas nad pagasnikut avavad need mitsumehed.... aga jahh arvatavasti on see alles mingi "matsi" joonistus või arvutiga tehtud pilt.......Erki kirjutas:Kas ma olen siin seltskonnas ainuke kelle arvates Subaru "friikartulilõikur" või "ebaõnnestunud lego klots" kole pole? Ja veel arvan ma, et eelmise põlvkonna Subaari "punnsilmad" olid päris kenad
Mul sisetunne ytleb millegi p2rast sama... Mida rohkem ma neid pilte uurin, seda suurem tunne mul tekib, et need pildid on fake-id. Tont seda teab - ega see allikaski pool kahtlaneSparco kirjutas:aga jahh arvatavasti on see alles mingi "matsi" joonistus või arvutiga tehtud pilt.......
Samas j2lle tore, on mille yle taaskord spekuleerida
Nu kui siin jutud käisid, et Mitsu tuleb rallikaruselli tagasi EVO VIII-ga siis see auto on EVOst väga kaugel, EVOl on hoopis teistsugune disain, mõtlen tagatulesid ja esiosa, see auto seal pildid sarnaneb pigem Lanceri Ameerika tänavaversioonile... loodan, et need pildid on fake, sest nii koledat autot ma kyll Mitsult ei oodanud :S