Mitsu piloodid 2004!

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

quattro
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 912
Liitunud: 15 Nov 2003, 20:15
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas quattro »

KuriUss kirjutas:Njah. Rõõmsalt jõhkra välimusega on see auto küll. Aga ikkagi, miks ma siin miski hetk ka natsa keeruliselt sõna võtsn Fabia teemal on põhjustatud sellest, et mulle pereautode baasil tekkinud ralliautod väga ei meeldi. Milleks sportautole 4 ust? Tahaks näha rohkem funktsionaalset ralliautot, s.o. autot, millel üleliigseid detaile pole.
Mulle läbi aegade meeldib kõige rohkem vast Lancia Stratos. See vast oli kurja olekuga auto.
4-ust on selleks, et sarnaneda võimalikult palju tänavasõiduautole(mida tahetakse ilusasti ja palju müüa), mille reklaamipostiks WRC on :D
Parem sõita, kui kahetseda...
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

Gilles Panizzi arvates on t2iest uus Mitsubishi Lancer WRC parem, kui seda oli Peugeot 206 WRC algstaadiumis: http://www.wrc.com/en_GB/News/2003/016/ ... ubishi.htm
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

XTROY kirjutas:Gilles Panizzi arvates on t2iest uus Mitsubishi Lancer WRC parem, kui seda oli Peugeot 206 WRC algstaadiumis: http://www.wrc.com/en_GB/News/2003/016/ ... ubishi.htm
No siis on küll jama majas, kui nad on praegu sama kaugel kus Peugeot 4-5 aastat tagasi! Kuuldavasti kasutab uus Lancer endiselt käiguvahetuseks kangi, mitte rooli taga asuvat käiguvahetajat, vähemalt esimesed 6 kuud. Kui veel arvestada tipppilootide puudumist, siis on Mitsubishil kõik eeldused jääda autsaideriks, kahjuks...
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

Vaevalt, et nyyd Lancer on sama kaugel praeguse seisuga, kui Peugeot 4-5 aastat tagasi... Arvatavasti v6rdleb hr. Panizzi m6lemate autode algstaadiume ikka :)
arz
Statistik
Postitusi: 1056
Liitunud: 16 Veebr 2003, 12:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arz »

yldse tahetaxe neid uusi autosid pesooga võrrelda. garde rääkis ju ka et fabia meenutab talle väga pesood ning sellega on sama lihtne sõita (polegi vist eriti raske sõita kui autol kiirust pole). Nüüd siis sama jutt panizzi suust, loodame et mitsu ikka nii kehva ei tule :?
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Samas... Sohlberg ja Alister näitasid uus-meremaal siiski suht häid aegu...
gaas on endiselt laiffi
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Technical Specification:

OVERALL LENGTH 4360 mm
OVERALL WIDTH 1770 mm
WHEEL BASE 2600 mm
TRACK FRONT AND REAR 1550 mm
WEIGHT 1230 kg
ENGINE MODEL 4G63, 4 cylinder, 16 valves DOHC turbo charged
BORE-STROK 85,5 x 86,9 mm
DISPLACEMENT 1996 cc
ENGINE MANAGEMENT SYSTEM Magneti Marelli, multi injection
MAXIMUM OUTPUT 300 PS / 5500 apm
MAXIMUM TORQUE 55 kg-m / 3500 rpm
CLUTCH Carbon triple plate
TRANSMISSION Ricardo/MMSP 4 wheel drive, 5 speed, limited slip differentials front centre and rear
MAX. SPEED 220km/h
SUSPENSION Front and Rear McPherson strut, coil springs, anti roll bar
STEERING Power assisted rack and pinion
BRAKES Brembo, ventilated disks 370 mm diameter tarmac, 300 mm gravel, 328 mm snow, 8 pot calliper tarmac, 4 pot gravel and snow
WHEELS ENKEI magnesium cast 8x18 tarmac, 7x15 gravel 5,5x16 snow
TYRES Michelin
FUEL TANK CAPACITY 90 litres
SEATS Recaro composit
COCKPIT Components Sabelt
INTERCOM SYSTEM & HELMETS Stilo
CAR DESIGN Using PTC Pro Engineer
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

...sattusin vaimustusse esimestest piltidest ja tegin natuke "uurimist88d", seda siis selliste tulemustega.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

See tagatiib on küll väga imelik ja ei sobi sinna. Vähemalt minu arvates...
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

xaus kirjutas:See tagatiib on küll väga imelik ja ei sobi sinna. Vähemalt minu arvates...
Samal arvamusel! Kuid ka need rattakoopad tunduvad kuidagi propotsioonidest v2ljas olevat :? Ylej22nud asjadega olen v2gagi rahul...
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

No see tiib on ju suisa rõve. Pole vaja pornot teha....Samas...äkki selline asi toimib päris hästi ja varsti näeme ka teistel autodel tagatiibade asemel "kesktiibu"...Eesmine rattakoobas on kah kuidagi nagu ülepingutatud :P
gaas on endiselt laiffi
jagr
Rallivõlur
Rallivõlur
Postitusi: 236
Liitunud: 10 Veebr 2003, 18:45

Postitus Postitas jagr »

Ei ole Teiega nõus, tagatiiva asetus on minu arvates toodud võimalikult tagumise telje kohale, andmaks survejõudu õigele kohale stabiilsuse huvides ja välimusel pole ka viga
Erkki
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 413
Liitunud: 07 Aug 2003, 13:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erkki »

Usun et tagatiib tuleb sarnane subaru friikartulilõikurile. Esikoopaga on jah üle pingutatud kuid muidu on ok.
arz
Statistik
Postitusi: 1056
Liitunud: 16 Veebr 2003, 12:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arz »

sai pisut vara kiidulaulu lastud mitsu uue välimuse kohta, ma väga loodan et seda tiiba sinna välimuse pärast ei pandud, vana mitsu oli ikka palju ilusam. Eest vaadates pole sellel ka viga, kuid kui küljepilti nägin, vajus suu ammuli, no kas tõesti oli seda vaja ...
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Kas ma olen siin seltskonnas ainuke kelle arvates Subaru "friikartulilõikur" või "ebaõnnestunud lego klots" kole pole? Ja veel arvan ma, et eelmise põlvkonna Subaari "punnsilmad" olid päris kenad 0X
gaas on endiselt laiffi
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

Ilus autu. Vägagi. Pole sellel tagatiival viga midagi, täitsa ilus näeb välja. Auto ise on ka ilus.

Subaru "punnsilmad" olid ilusad. Isegi paremad, kui need teised.
tax eriti ei tea, mida räägib
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

Erki kirjutas:Kas ma olen siin seltskonnas ainuke kelle arvates Subaru "friikartulilõikur" või "ebaõnnestunud lego klots" kole pole? Ja veel arvan ma, et eelmise põlvkonna Subaari "punnsilmad" olid päris kenad 0X
minu arust on punnsilmne subaar yldse üks ilusamaid ralliautosid.....aga see mitsu tiib on kyll rõve oleks ta siis pagassi luugi taga otsas siis veel. aga kuidas nad pagasnikut avavad need mitsumehed.... :lol: aga jahh arvatavasti on see alles mingi "matsi" joonistus või arvutiga tehtud pilt....... :roll: :roll:
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

Sparco kirjutas:aga jahh arvatavasti on see alles mingi "matsi" joonistus või arvutiga tehtud pilt....... :roll: :roll:
Mul sisetunne ytleb millegi p2rast sama... Mida rohkem ma neid pilte uurin, seda suurem tunne mul tekib, et need pildid on fake-id. Tont seda teab - ega see allikaski pool kahtlane :roll:

Samas j2lle tore, on mille yle taaskord spekuleerida :P
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Tont teab, kas need pildid ikka fake'id on. Tagatiiva asetus on nii kummaline, et vabalt võib olla, et miski tuuletunneli katsete baasil on osutunud arukaks ta sinna sättida. Nii jaburad ideed ei teki kogemata.
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1536
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26

Postitus Postitas johunn »

Nu kui siin jutud käisid, et Mitsu tuleb rallikaruselli tagasi EVO VIII-ga siis see auto on EVOst väga kaugel, EVOl on hoopis teistsugune disain, mõtlen tagatulesid ja esiosa, see auto seal pildid sarnaneb pigem Lanceri Ameerika tänavaversioonile... loodan, et need pildid on fake, sest nii koledat autot ma kyll Mitsult ei oodanud :S
Vasta