Piloodid 2004
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Piloodid 2004
Aeg on niikaugele jõudnud, et kõik sõitjakohad hakkavad selged olema WRC-s, peale Subaru. Markko ukse number saab olema 7, ehk sama number, mis tõi Solbergile hunniku õnne tänavu. Loodame, et see mõjub positiivselt ka Markkole
Subaru
1 Petter Solberg
2 Mikko Hirvonen
Citroen
3 Sebastien Loeb
4 Carlos Sainz
Philippe Bugalski(testisõitja, võibolla osaleb mõnel etapil)
Peugeot
5 Marcus Grönholm
6 Freddy Loix
Ford
7 Markko Märtin
8 Francois Duval
Mitsubishi
9 Gilles Panizzi
10 Kristian Sohlberg/Gigi Galli/Daniel Sola
Skoda(täpsed ukse numbrid on teadmata, kuna meeskond ei osale kõikidel rallidel)
Toni Gardemeister
????
Erasõitjad:
Bozian:
Daniel Carlsson - Peugeot 206 WRC(8 kruusa etappi, osaleb tehase toega)
Henning Solberg - Peugeot 206 WRC(vähemalt 7 kruusa etappi)
Nicolas Vouilloz - Peugeot 206 WRC
Miguel Campos - Peugeot 206 WRC
Alexandre Bengue - Peugeot 206 WRC
Antony Warmbold - Ford Focus WRC02
Janne Tuohino - Ford Focus WRC 03
Tobias Johansson - Ford Focus WRC
Jari Viita - Ford Focus WRC
Jussi Välimäki - Hyundai Accent WRC
Josef Beres - Hyundai Accent WRC
Roman Kresta - Hyundai Accent WRC
Subaru
1 Petter Solberg
2 Mikko Hirvonen
Citroen
3 Sebastien Loeb
4 Carlos Sainz
Philippe Bugalski(testisõitja, võibolla osaleb mõnel etapil)
Peugeot
5 Marcus Grönholm
6 Freddy Loix
Ford
7 Markko Märtin
8 Francois Duval
Mitsubishi
9 Gilles Panizzi
10 Kristian Sohlberg/Gigi Galli/Daniel Sola
Skoda(täpsed ukse numbrid on teadmata, kuna meeskond ei osale kõikidel rallidel)
Toni Gardemeister
????
Erasõitjad:
Bozian:
Daniel Carlsson - Peugeot 206 WRC(8 kruusa etappi, osaleb tehase toega)
Henning Solberg - Peugeot 206 WRC(vähemalt 7 kruusa etappi)
Nicolas Vouilloz - Peugeot 206 WRC
Miguel Campos - Peugeot 206 WRC
Alexandre Bengue - Peugeot 206 WRC
Antony Warmbold - Ford Focus WRC02
Janne Tuohino - Ford Focus WRC 03
Tobias Johansson - Ford Focus WRC
Jari Viita - Ford Focus WRC
Jussi Välimäki - Hyundai Accent WRC
Josef Beres - Hyundai Accent WRC
Roman Kresta - Hyundai Accent WRC
Viimati muutis Jaanus, 29 Dets 2003, 14:08, muudetud 15 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 10
- Kontakt:
Huvitav oleks teada kelle Subaru nüüd endale palkab? Kas Rovanpera või jätkab ühe aasta veel Mäkinen? Või siis keegi kolmas kelleks võiks olla Schwarz? Või siiski Mcrae? Aga eks me saa selle varsti teada.
Loodame, et see number 7 toob Markkole sama palju õnne kui tõi Solbergile. Kuigi ei sõida number vaid mees vahet pole milline number ukse peal on
Loodame, et see number 7 toob Markkole sama palju õnne kui tõi Solbergile. Kuigi ei sõida number vaid mees vahet pole milline number ukse peal on
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Peugeot' võimalus kadus koos Fordi jätkamisteategatyyp kirjutas:Kas Peugeotil on ikka kõige mõistlikum ainult Freddy peale lootma jääda???
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Kõige tugevam meeskond tundub olema Citroen. Loeb on kruusal kiirust juurde saanud ja Sainz on alati kiire ükskõik kus. Mõlemad sõitjad on kindlad punktitoojad. Peugeot hakkab nägema suuri raskusi, sest Loixil tekivad alguses kohanemisprobleemid ja 307 ei pruugi olla algul nii töökindel kui vaja. Subaru seis pole ka just kiita. Kui ei leita kedagi, kes suudaks olla stabiilne ja kiire, siis võivad isegi Fordile alla jääda. Ilmselt sinna ??? asemele ilmub peagi kellegi vana ja tuntud sõitja nimi. Schwarz, McRae, Mäkinen . Vaevalt, et hakatakse kedagi noort sinna võtma. Kuid ei või iial teada, sest Subarul ka järelkasvu vaja. Rovanperal vaevalt, et sinna kandideerib. Duval tekitab veidi kahtlusi. Kui ta suudaks olla rohkem stabiilsem, siis võib veel asja saada. Kui eelmise hooaja vead olid veel andestatavad. Esimene hooaeg pole kerge. Kui nüüd uus hooaeg peaks ka ebaõnnestuma, siis võib tekkida kahtlus, et kas ta Fordi jääb. Peamiseks punktitoojaks pean ikka Märtinit. Panizzi edukus sõltub tugevalt Mitsubishi kiirusest ja vastupidavusest. Kruusal ma sellest mehest midagi erilist ei oota. Võibolla on ta kruusaoskusi ka kogunud, kuid asfaltil on ta ikka tegija. Ilmselt sealt Mitsubishi oma punkte saama hakkabki. Kristian Sohlberg/Gigi Galli/Daniel Sola trio ei ütle veel midagi. Saab näha, mis tegusi nad tegema hakkavad. Pole eriti kursis nende saavutustega ka. Võibolla on mõni neist kruusal Panizzist isegi parem. koda teiseks sõitjaks kas Schwarz või keegi uus ja noor.
tax eriti ei tea, mida räägib
wrc.com foorumi norralasest kasutaja s6nul, on Henning s6lminud lepingu Bozian Racing Team-iga... Tema programm pidi sisaldama osalemist v2hemalt k6igil Euroopa kruusarallidel (kaasaarvatud Rootsis)!Henning is signed with Boisan Peugeot together with Daniel Carlsson. They are having an official press conferense on December 15th to present the schedule. Probably they are going to focus on the gravel events in Europe + snow in Sweden. Petter is the main sponsor, and he has been given the green light to do so by Subaru and Prodrive. I don't know who is going to be the tarmac expert at Boisan.
Kristian on kindlasti kiirem, selles pole kahtlustki. Galli võib asfaldil küll väga head tempot näidata.tax kirjutas:Kristian Sohlberg/Gigi Galli/Daniel Sola trio ei ütle veel midagi. Saab näha, mis tegusi nad tegema hakkavad. Pole eriti kursis nende saavutustega ka. Võibolla on mõni neist kruusal Panizzist isegi parem.
gaas on endiselt laiffi
Tundub, et tootjate tiitel kipub taas minema Citroeni poole.
Aga samas paneb ikkagi imestama et Loix saab Peugeotis sõita, justkui tunnistaks Peugeot, et sel aastal tootjate tiilit ei tahetagi - mul ikka jäi sellest hooajast mulje et just see tiitel on Peugeoti jaoks see kõige olulisem asi üldse, ning et see üritatakse iga hinna eest tagasi saada.
Imelik igatahes. Kahju ka et fordil väga suurt lootus pole tootjate tiitlit saada, aga samas kes teab, äkki kui nüüd lõpuks Duval rihma otsast lahti lastakse, äkki hakkab isegi normaalselt sõitma?
Aga samas paneb ikkagi imestama et Loix saab Peugeotis sõita, justkui tunnistaks Peugeot, et sel aastal tootjate tiilit ei tahetagi - mul ikka jäi sellest hooajast mulje et just see tiitel on Peugeoti jaoks see kõige olulisem asi üldse, ning et see üritatakse iga hinna eest tagasi saada.
Imelik igatahes. Kahju ka et fordil väga suurt lootus pole tootjate tiitlit saada, aga samas kes teab, äkki kui nüüd lõpuks Duval rihma otsast lahti lastakse, äkki hakkab isegi normaalselt sõitma?
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Meeldimisi saanud: 1
- Kontakt:
Peso tiitli koha pealt võiks vaielda. Kui ikka Bosse ebaõnn selle aastaga lõppes võib järgmine aasta oodata temalt mida iganes.mcwax kirjutas:Tundub, et tootjate tiitel kipub taas minema Citroeni poole.
Aga samas paneb ikkagi imestama et Loix saab Peugeotis sõita, justkui tunnistaks Peugeot, et sel aastal tootjate tiilit ei tahetagi - mul ikka jäi sellest hooajast mulje et just see tiitel on Peugeoti jaoks see kõige olulisem asi üldse, ning et see üritatakse iga hinna eest tagasi saada.
Imelik igatahes. Kahju ka et fordil väga suurt lootus pole tootjate tiitlit saada, aga samas kes teab, äkki kui nüüd lõpuks Duval rihma otsast lahti lastakse, äkki hakkab isegi normaalselt sõitma?
Samas võib ka nõustuda, et nad tõesti ei üritagi tiitlit võita, vaid püüavad arendada 307 mudelit niipalju, et 2005 tiitel koju tuua.