Ford Focus RS WRC 02 - edukaim Focus!

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Ford Focus RS WRC 02 - edukaim Focus!

Postitus Postitas Jaanus »

Türgi ralliga lõppeb Fordi ühe edukaima mudeli teekond tehase autona. Focus RS WRC 02 nimele jääb 3 võitu ja kokku on see mudel olnud 10 korda poodiumil. Veelgi hämmastavam on see, et kõikidel 17 osaletud etappidel on see auto alati 6 parema hulgas lõpetanud. Ford Focus RS WRC 02 läheb ajalukku kui üks edukaimaid ja vastupidavaimaid autosid, mis Ford on ehitanud. Masina tugevaimaks küljeks peetakse vastupidavust karmides tingimustes. Ka Türgis suutis ta edukalt säilitada oma mainet.

Uus-Meremaal toob Ford välja uue 2003 mudeli, kuid 2002 mudeli elu ei lõppe veel sellega. Mikko Hirvonen peaks sõitma selle aasta lõpuni veel Focus RS WRC 02 mudeliga, lisaks osaleb ka Jari-Matti Latvala sama masinaga 4 WRC võistlusel. Plus lugematud erasõitjad.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Nii on, et RS 02 päevad tehaseautona hakkavad läbi saama. Siiski sellega seoses oleks üks küsimus. Teadupärast peavad tehasepunktidele nimetatud sõitjad olema rajal samade autodega. Nüüd esimesel kolmel etapil olid Markko, Duval ja Pikku rajal RS 02-ga. Aga kui edaspidi hakkavad Markko ja Duval sõitma RS 03-ga ja Mikkole jääb 02, siis teda ju ei saa enam tehasepunktide eest sõitjaks nimetada?
Kasuta ikka turvavööd ka!
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Carlos kirjutas:. Aga kui edaspidi hakkavad Markko ja Duval sõitma RS 03-ga ja Mikkole jääb 02, siis teda ju ei saa enam tehasepunktide eest sõitjaks nimetada?
Saab. Sellest oli rallyforumis suur arutelu ja keegi leidis FIA lehelt pügala, mille järgi kolmas mees ei pea sõitma viimase mudeliga. Kuid kui ta mõnel etapil kasutab 2003 autot, siis enam ta 2002 mudeliga sõita ei tohi(vähemalt mitte tehasepunktidele).

Vot selline lugu, kui tahad otsin selle teema rallyforum.com-ist üles?
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Võibolla viitsid selle FIA pügala siia panna?
Kasuta ikka turvavööd ka!
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Accordong to 2003 General prescriptions:
2.1.1.4 World Rally Cars
Only a manufacturer currently registered in the World Rally Championship or intending to register may produce a
World Rally Car. Such World Rally Cars will only be homologated on completion of Championship Registration.
A car driven by a permanently nominated driver (Article 2.3 of the FIA World Rally Championship for
Manufacturers) must be the latest homologated version of a World Rally car.
If a third car is entered by a manufacturer, it may be a previously homologated version. However, this third car must
remain the same homologated version throughout the Championship year.
A private entry or a manufacturer supported entry may use a World Rally Car on condition that it has been
assembled and certified according to the manufacturer’s specifications. Such competitors may use previous
versions of the homologated car.


Pikk jutt lühidalt: Hirvonen(kolmas auto) võib edasi sõita 2002 mudeliga tehasepunktidele :mrgreen:
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Selge. Nüüd tuleb endalgi meelde, et midagi sellist juba kunagi lugenud.
Kasuta ikka turvavööd ka!
kaits
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2184
Liitunud: 22 Veebr 2003, 17:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaits »

Sama lugu oli ju A-Mitsuga varem enne WRC-d Lancer ja Carisma. Erinevus oli ju totaalne.
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
Vasta