Bahraini GP 2007 (Shakir)

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh

schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1134
Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa

Postitus Postitas schalke »

Heidfeldi edu teeks ainult röömu. Tundub kudagi alahinnatud piloot olevat.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Ma nagu ei arvanud mehest nii väga midagi siiani. Tuleb välja, et kui ikka auto liigub piisavalt, siis mehe taha asi nagu ei jää. Kuigi mehel pidi olema pidevalt motivatsiooni probleeme. Et vajab enda kõrvale üht kõva pilooti, et oleks tiimi sisene võistlus pidevalt. Vastasel juhul jääb mees n.ö "tukkuma". :)
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

Kubica pole siiamaani eriti konkurentsi Heidfieldile pakkunud.
Mõtlen siis seda aastat.Imestama pani aga see ,kui kergesti Heidfield Alonsost mööda sai,kuid Räikkönen sellega hakkama ei saanudki.
Vanasti oli ikka Räikkönen hästi akresiivne ja alati kasutas igat võimalust konkurendist mööda saamiseks.
Pilt
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Mask kirjutas:Vanasti oli ikka Räikkönen hästi akresiivne ja alati kasutas igat võimalust konkurendist mööda saamiseks.
Ju siis McLarenis ajas Ron Kimil nii fekaali keema et Kimi pani pohuilt. Samas Jean on selline pehme sõbramees, hea õhtul klaasi...st pudelike võtta. ;)
gaas on endiselt laiffi
RudiTurbo
F1 ekspert
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

Ma arvan, et asi oli BMW mootoris või tiivaseades.

Räikkönen ei saanud kuidagi nagu tuulde, aga BMW läx nagu niuhti sirgel
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Heidfeldi puhul pole mul kunagi erilisi kahtlusi olnud, et tegemist on tipp-piloodiga, ent ei suuda eriti uskuda, et BMW juba 2007 tiitliheitlusse võiks sekkuda. Pigem juba 2008!

Seevastu McLareni osas on lood küll huvitavad. Nüüd on neil korraga nii kiirus kui vastupidavus, mis Kimi seal sõitmise aegadel puudus. See asjaolu muidugi ainult süvendab Räikköse kui "autolõhkuja" kuulsust...

Tagumiste kohta ütleks, et tootjate 4. kohale võib tekkida huvitav heitlus. Toyota ohustab Renault'd ning ka Red Bull hakkab vaikselt hoogu koguma.
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

Kui Räikkönen oleks autode lõhkuja ei oleks ta ka siiamaani kõiki sõite lõpuni sõitnud.Alonso tundub lihtsalt imemees.Tuli Renaulti,Renault tõusis tuhast,tuli nüüd McLarenisse ja sama asi.
Pilt
RudiTurbo
F1 ekspert
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

Hamilton sõidab Mclareniga samakiiresti, nii, et Mclaren sai lihtsalt autole õiged jupid õiget pidi külge sellex aastax.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Täitsa nõus.
Pakun välja, et Mclaren lagunes Kimi istumise all selle pärast, et Kimi ajas asja nii peeneks kui võimalik, vastasel juhul poleks üldse mingit tulemust saanud, aga paraku ei pidanud eelmiste hooaegade mäk lihtsalt vastu nii agressivsele sõidustiilie.
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

khmm.. kindlasti mängib rolli ka v10-lt v8-le üleminek + pöörete piiraja 19rpm peale seadmine. (möödunud aastatel ju pöörete piirajal piiri vastas polnud, oli niipalju kui iga tiim heaks arvas oma mootorist välja imeda) Ju sobib selline lahendus mäkkide mootoritele lihtsalt paremini :) Eks ka uued rehvireeglid tasandavad seda vahet. Lisaks lagunes mclaren monty all vaata et veel rohkemgi kui jäämehe all.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Vasta