Põlva talv 2008
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
aga karaski legend on see, et seal juhtunu 97a., lõpetas osalt ka selle ralli koralduse, kuni aastani 2006 Sulaojal saab ka muidugi mõne inimese alla ajada jah;)
ei ega mul sulaojale miskit vastu ole - karaski on effektsem ja hüppele sõit suht adrenaliin
panin kaardid siia: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid120941
märkisin ka trampa peale
ei ega mul sulaojale miskit vastu ole - karaski on effektsem ja hüppele sõit suht adrenaliin
panin kaardid siia: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid120941
märkisin ka trampa peale
AutoralliSuurSõber
Teist aastat järjest algab Eesti autoralli meistrisari Põlva ümbruses sõidetava etapiga. Kuigi ilmad talvise võistluse läbiviimiseks ei ole ideaalsed, ralli direktori Heigo Lõbusa kinnitusel sõit ära ei jää.
Teine rahvusvaheline autoralli "Põlva talv 2008", mis on Eesti meistrivõistluste avaetapp ja Eesti karikavõistluste esimene etapp, sõidetakse Lõuna-Eesti teedel sel laupäeval. Võistlusraja üldpikkus on 296,36 kilomeetrit, sellest 102,92 kilomeetrit läbitakse kaheksal kiiruskatsel.
"Teed on praegu jäised. Lund sadas eile juurde ja on üsna talvised tingimused. Kõrget valli teede ääres pole, kuid madalad on," kirjeldas ralli direktor Heigo Lõbus kiiruskatsete olukorda. Ta avaldas lootust, et neli kavas olevat korduvkatset õnnestub kõik probleemideta kahel korral läbida: "Peaks kannatama kaks korda läbi sõita."
Kuivõrd ilmaolud ei ole talviste võistluste pidamist tänavu soosinud, muutsid Põlva talveralli korraldajad esialgset kiiruskatsete kava ning seetõttu on üheringiline võistlus jagatud neljaks osaks varasema kolme asemel. Kolm vahepealset hoolduspausi on Kanepis, kus kell 13 avaldatakse hoolduspargis asuval teadetetahvlil ka teise liiga võistlejate stardinimekiri.
Publikule saab Heigo Lõbusa sõnul kõige atraktiivsem olema Karaski trampliin, mis oli kavas ka mullusel Põlva talverallil. "Mina soovitan pealtvaatajail minna Karaski hüppele. Tegu esimese ja kolmanda kiiruskatsega," märkis ralli direktor. "Kindlasti on vaatamisväärsed ka teisel katsel olevad "mahapöörded" Valgjärve masti juures ja Tammel."
Tuntud Sulaoja kiiruskatsele nii hästi ligi ei pääse. Kel aga huvi hästi tehnilise algusega lisakatset vaatama minna, need peaksid arvestama väikese jalutuskäiguga.
Et vältida erinevaid probleeme, paluvad ralli korraldajad publikul käituda sündsalt, alluda rajajulgestajatele ning vältida kahju tekitamist ümberkaudsetele maaomanikele. "Kuna katsete ääres on talunike põllud, kus talivili, on palve pealtvaatajaile - mitte põldudel autosid ringi keerata ega põlde tallata. Viljapõldude peal tuleks olla eriti tähelepanelik. Meie soovitus on, et autoga ei tasuks väga raja ligidale minna."
Katsed on tänavusel Põlva rallil tasulised. Pääse maksab 50 krooni ning ühe piletiga saab kõigile katsetele. "Põhimõtteliselt on tegu rallipassiga," kommenteeris Lõbus.
Start esimesele autole antakse 23. veebruari hommikul kell 8. Esimene võistluspaar finišeerib kell 18.30.
www.rally.ee
Teine rahvusvaheline autoralli "Põlva talv 2008", mis on Eesti meistrivõistluste avaetapp ja Eesti karikavõistluste esimene etapp, sõidetakse Lõuna-Eesti teedel sel laupäeval. Võistlusraja üldpikkus on 296,36 kilomeetrit, sellest 102,92 kilomeetrit läbitakse kaheksal kiiruskatsel.
"Teed on praegu jäised. Lund sadas eile juurde ja on üsna talvised tingimused. Kõrget valli teede ääres pole, kuid madalad on," kirjeldas ralli direktor Heigo Lõbus kiiruskatsete olukorda. Ta avaldas lootust, et neli kavas olevat korduvkatset õnnestub kõik probleemideta kahel korral läbida: "Peaks kannatama kaks korda läbi sõita."
Kuivõrd ilmaolud ei ole talviste võistluste pidamist tänavu soosinud, muutsid Põlva talveralli korraldajad esialgset kiiruskatsete kava ning seetõttu on üheringiline võistlus jagatud neljaks osaks varasema kolme asemel. Kolm vahepealset hoolduspausi on Kanepis, kus kell 13 avaldatakse hoolduspargis asuval teadetetahvlil ka teise liiga võistlejate stardinimekiri.
Publikule saab Heigo Lõbusa sõnul kõige atraktiivsem olema Karaski trampliin, mis oli kavas ka mullusel Põlva talverallil. "Mina soovitan pealtvaatajail minna Karaski hüppele. Tegu esimese ja kolmanda kiiruskatsega," märkis ralli direktor. "Kindlasti on vaatamisväärsed ka teisel katsel olevad "mahapöörded" Valgjärve masti juures ja Tammel."
Tuntud Sulaoja kiiruskatsele nii hästi ligi ei pääse. Kel aga huvi hästi tehnilise algusega lisakatset vaatama minna, need peaksid arvestama väikese jalutuskäiguga.
Et vältida erinevaid probleeme, paluvad ralli korraldajad publikul käituda sündsalt, alluda rajajulgestajatele ning vältida kahju tekitamist ümberkaudsetele maaomanikele. "Kuna katsete ääres on talunike põllud, kus talivili, on palve pealtvaatajaile - mitte põldudel autosid ringi keerata ega põlde tallata. Viljapõldude peal tuleks olla eriti tähelepanelik. Meie soovitus on, et autoga ei tasuks väga raja ligidale minna."
Katsed on tänavusel Põlva rallil tasulised. Pääse maksab 50 krooni ning ühe piletiga saab kõigile katsetele. "Põhimõtteliselt on tegu rallipassiga," kommenteeris Lõbus.
Start esimesele autole antakse 23. veebruari hommikul kell 8. Esimene võistluspaar finišeerib kell 18.30.
www.rally.ee
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Joosep Laiksoo võttis end vabatahtlikult Põlva ralli startijate nimekirjast maha.SLy kirjutas:SLÕ valab jälle õli tulle...
http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=267504
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
copy paste rally.ee foorumist:
"Eile õhtul sõitsin paar katset läbi. Sulaoja katse oli super, paks lumi teel , all jää. 5/7 katsega oli lugu natuke kehvem, metsavahel lund aga lagedal ainult puhas jää ( väga libe oli) , samas võib seal sula kurja teha"
"Eile õhtul sõitsin paar katset läbi. Sulaoja katse oli super, paks lumi teel , all jää. 5/7 katsega oli lugu natuke kehvem, metsavahel lund aga lagedal ainult puhas jää ( väga libe oli) , samas võib seal sula kurja teha"
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Eks see üks mõistlik tegu oli kah!valmacher kirjutas:Joosep Laiksoo võttis end vabatahtlikult Põlva ralli startijate nimekirjast maha.SLy kirjutas:SLÕ valab jälle õli tulle...
http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=267504
Ralliraadio 100,7Mhz (ilmselt küll siis lõuna pool Eestis)
Tulemused on-line:
http://www.motorsport.ee/rally/?id=res&cl=&s=3
Tulemused on-line:
http://www.motorsport.ee/rally/?id=res&cl=&s=3
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 206
- Liitunud: 18 Apr 2003, 11:48
23. veebruaril Kanepi ümbruses sõidetud Eesti autoralli meistri- ja karikavõistluste avaetapi võitsid Margus Murakas ja Silver Kütt, kes asusid liidripositsioonile juba esimesel kiiruskatsel.
Mitsubishi Lanceril võistelnud Margus Murakas tundis ralli lõppedes rõõmu, et suutis üle pika aja taas poodiumi kõrgeimale kohale tõusta. Tema sõnul aitas võidule kaasa sobiva seadistuse leidmine: "Kui aasta tagasi N-rühma võistlema asudes tundus auto alajuhitav, siis praegu oleme saanud seadistuse paika."
Teise koha saavutasid Põlvas peetud autoralli Margus Remmak - Urmas Roosimaa (Mitsubishi Lancer Evo 9), kes jäid võitjaile alla 19,1 sekundiga. Kolmanda tulemusega lõpetasid võistluse saarlased Ott Tänak - Raigo Mõlder (Subaru Impreza WRX STi).
Ralli lõpuks tõusid neljandaks Egon Kaur - Simo
Koskinen (Subaru Impreza WRX STi), kes kaotasid aega rehvipurunemise tõttu neljandal kiiruskatsel. Külalisvõistlejaist osutusid parimaiks lätlased Janis Vorobjovs - Gunits Ervalds (Mitsubishi Lancer Evo 9), kes platseerusid üldises paremusjärjestuses viiendale kohale rahvuskaaslaste Mārtiņš Būčinsi ja Renars Francise (Mitsubishi Lancer Evo 9) ees.
Viimast kiiruskatset esikohast vaid 1,9-sekundi kaugusel alustanud Rainer Aus - Kristo Kraag (Mitsubishi Lancer Evo 9) jäid kinni rajaäärsesse lumehange ning sealt väljasaamisele kulus neil enam kui viis minutit.
Põlva talverallil sõideti kokku kuus kiiruskatset, esialgu planeeritud kaheksast tuli liigpehmete teede tõttu ära jätta kaks.
Rally.ee
Mitsubishi Lanceril võistelnud Margus Murakas tundis ralli lõppedes rõõmu, et suutis üle pika aja taas poodiumi kõrgeimale kohale tõusta. Tema sõnul aitas võidule kaasa sobiva seadistuse leidmine: "Kui aasta tagasi N-rühma võistlema asudes tundus auto alajuhitav, siis praegu oleme saanud seadistuse paika."
Teise koha saavutasid Põlvas peetud autoralli Margus Remmak - Urmas Roosimaa (Mitsubishi Lancer Evo 9), kes jäid võitjaile alla 19,1 sekundiga. Kolmanda tulemusega lõpetasid võistluse saarlased Ott Tänak - Raigo Mõlder (Subaru Impreza WRX STi).
Ralli lõpuks tõusid neljandaks Egon Kaur - Simo
Koskinen (Subaru Impreza WRX STi), kes kaotasid aega rehvipurunemise tõttu neljandal kiiruskatsel. Külalisvõistlejaist osutusid parimaiks lätlased Janis Vorobjovs - Gunits Ervalds (Mitsubishi Lancer Evo 9), kes platseerusid üldises paremusjärjestuses viiendale kohale rahvuskaaslaste Mārtiņš Būčinsi ja Renars Francise (Mitsubishi Lancer Evo 9) ees.
Viimast kiiruskatset esikohast vaid 1,9-sekundi kaugusel alustanud Rainer Aus - Kristo Kraag (Mitsubishi Lancer Evo 9) jäid kinni rajaäärsesse lumehange ning sealt väljasaamisele kulus neil enam kui viis minutit.
Põlva talverallil sõideti kokku kuus kiiruskatset, esialgu planeeritud kaheksast tuli liigpehmete teede tõttu ära jätta kaks.
Rally.ee
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Müts maha korraldajate ees - TEHTUD! Kuidas nad krt need teed kasvõi tsipake varasemasele sarnaseks teevad, ei tea
Marguse võidu üle küll heameel!
Vaadates Raineri-Kristo hange:
http://www.rally.ee/?a=a021&b=3567
No tule taevas appi!!! krt kas meie rallipublik on hakanud kah "rootslasi tegema"? krt 5 mintsa ei saa sellisest hangest autot kätte
Marguse võidu üle küll heameel!
Vaadates Raineri-Kristo hange:
http://www.rally.ee/?a=a021&b=3567
No tule taevas appi!!! krt kas meie rallipublik on hakanud kah "rootslasi tegema"? krt 5 mintsa ei saa sellisest hangest autot kätte