Hooaeg 2009
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Jutt sul täitsa õige.Button ise on ka öelnud,et hondaga neil kõik asjad läbi proovitud ja katsetatud,kui see mees hea auto saab siis saaks tast asja saada.Kolin kirjutas:Sato ja Button moodustavad suht hea meeskonna. Ning Toro Rosso on ennast lõppenud hooajal piisavalt tõestanud, et kui mees rooli taga on õige siis on see masin võimeline ka võitma.
Rallime Mönuga !
FIA ning vormel-1 meeskonnad jõudsid kokkuleppele, mille kohaselt otsustati järgmisel aastal kulusid vähendada, vahendab postimees.ee.
"FIAl ning vormel-1 võistkondade assotsatsioonil (FOTA) oli kõigi aegade tulemuslikeim koosolek, kus arutati sarja tulevikku," seisis FIA avalduses pärast Monacos toimunud arutelusid.
Valminud ettepanekud esitatakse reedel FIA Mootorispordi Nõukogule viimaseks kinnitamiseks, pärast mida avalikustatakse ka kokkulepitu.
FIA president Max Mosley, kes on pidevalt soovinud kulude kärpimist, oli koosoleku tulemustega rahul.
www.postimees.ee
"FIAl ning vormel-1 võistkondade assotsatsioonil (FOTA) oli kõigi aegade tulemuslikeim koosolek, kus arutati sarja tulevikku," seisis FIA avalduses pärast Monacos toimunud arutelusid.
Valminud ettepanekud esitatakse reedel FIA Mootorispordi Nõukogule viimaseks kinnitamiseks, pärast mida avalikustatakse ka kokkulepitu.
FIA president Max Mosley, kes on pidevalt soovinud kulude kärpimist, oli koosoleku tulemustega rahul.
www.postimees.ee
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
FIA reveals radical cost-cutting measures
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72456
Pikemalt välja toodud muudatused
http://www.f1technical.net/news/11266?s ... 645e2a1b50
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72456
Pikemalt välja toodud muudatused
http://www.f1technical.net/news/11266?s ... 645e2a1b50
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Prantsusmaa autotooja PSA, kes müüb Peugeot ning Citroeni autosid, on väidetavalt avaldanud huvi majandusraskustesse sattunud Honda vormel-1 meeskonna vastu.
Anonüümseks jääda soovinud allikad avaldasid Belgia mootorispordiajakirjale Autosportnjeuws, et PSA on tundnud Honda meeskonna ostu vastu huvi.
Väidetavalt pole PSA ülemaailmsest majanduskriisist nii palju mõjutada saanud, kui teised autotootjad ning seetõttu oleks huvtatud autospordi kuningikus sarjas kaasa tegemisest.
Juhul, kui PSA otsustab tõesti Honda meeskonna ära osta, siis saaks Jenson Buttoni kaassõitjaks prantslane Sebastien Bourdais, kelle koht Toro Rossos on kahtluse all.
Anonüümseks jääda soovinud allikad avaldasid Belgia mootorispordiajakirjale Autosportnjeuws, et PSA on tundnud Honda meeskonna ostu vastu huvi.
Väidetavalt pole PSA ülemaailmsest majanduskriisist nii palju mõjutada saanud, kui teised autotootjad ning seetõttu oleks huvtatud autospordi kuningikus sarjas kaasa tegemisest.
Juhul, kui PSA otsustab tõesti Honda meeskonna ära osta, siis saaks Jenson Buttoni kaassõitjaks prantslane Sebastien Bourdais, kelle koht Toro Rossos on kahtluse all.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Ferrari vormel 1-võistkond sõlmis esmaspäeval sponsorluslepingu India autotootjaga Tata.
India suurim autotootja Tata valmistab maailma odavaimat autot Nano, mis maksab vaid 2500 dollarit ehk umbes 30 500 Eesti krooni, kirjutab mtv3.fi.
Ehkki Tata on eurooplastele üsna tundmatu nimi, kuuluvad firmale ka sellised kaubamärgid nagu Jaguar ja Land Rover.
India suurim autotootja Tata valmistab maailma odavaimat autot Nano, mis maksab vaid 2500 dollarit ehk umbes 30 500 Eesti krooni, kirjutab mtv3.fi.
Ehkki Tata on eurooplastele üsna tundmatu nimi, kuuluvad firmale ka sellised kaubamärgid nagu Jaguar ja Land Rover.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Mis debiilsus,see ongi parem,kui see aasta oleks olnud medalisüsteem,siis ju oleks Massa maailmameister ja tiimide arvestuses jääb ikkagi punktisüsteem.mrali kirjutas:Debiilsus N. astmes. Vanamees on ilmselt lõplikult seniilistunud. Või ajab teda hulluks see, et tema unistus F1 muutmisest Aasia Tilkedroomide Karikasarjaks on tänu Hiinale mõrasid saamas.valmacher kirjutas:Vormel-1 sarja juht Bernie Ecclestone soovib uuendada punktisüsteemi ja võtta kasutusele olümpiamängudelt tuntud medaliarvestuse.
Ecclestone tahab, et poodiumile jõudnud sõitjad ei saaks mitte 10, 8 ja 6 punkti vaid kuld-, hõbe- ja pronksmedali. See välistaks situatsiooni, kus hooaja lõpus piisas Hamiltonile üldvõiduks viiendast kohast.
Punktiarvestus jääks edasi kehtima konstruktorite karikasarja arvestuses. Need piloodid, kes pjedestaalile ei jõua, järjestatakse saavutatud kohtade järgi.
"FIA (Rahvusvaheline Autospordiföderatsioon) ja kõik meeskonnad on selle taga ja see saab teoks," ütles 78-aastane vormelijuht ajalehele The Times. Ta lisas, et uus süsteem motiveeriks enam võitlema võidu eest.
Ecclestone'i süsteem vajab veel detsembris toimuva Maailma Motospordi Nõukogu kinnitamist.
www.f1-live.com
Muidugi kahju,et enam keegi punkte ei saa koguda aga loodame,et see uuendus teeb F-1 veel tasavägisemaks
Rallime Mönuga !
Siis hakkavad ju kõik sõitjad rohkem pingutama poodiumile pääsemise eest .Frank kirjutas:Rally, mõtle loogiliselt, kuidas saab mingi medalisüsteem muuta võidusõitu tasavägisemaks. Kunstlik konkurentsi teke ei paku mingit silma ilu.
Viimati muutis rally, 19 Dets 2008, 13:59, muudetud 1 kord kokku.
Rallime Mönuga !
Kas Sa arvad, et kuna 8's koht annab punkte, siis mingi sõitja pingutab vähem, et jess, 8ndast kohast piisab. Kõik 20 meest, kes vormel1 on jõudnud, on võidujanulised mehed ning kui nad ei oleks, siis polex nad F1'te jõudnudki.rally kirjutas:Siis hakkavad ju kõik sõitjad rohkem pingutama poodiumile pääsemise eest .Frank kirjutas:Rally, mõtle loogiliselt, kuidas saab mingi medalisüsteem muuta võidusõitu tasavägisemaks. Kunstlik konkurentsi teke ei paku mingit silma ilu.
Igalühel on õigus arvamuseks, aga võixid oma arvamused enne natuke rohkem läbi mõelda, mitte kirjutada neid niisama, et postituste arvu tõsta.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Jaapanis liiguvad kuuldused, mille kohaselt Toyota kavatseb vormel-1 piloodi Jarno Trulli tiimist minema lüüa.
Toyota hakkab kärpima vormel-1 tiimi kulusid ja on võimalik, et noorte pilootide arenguprogramm lõpetatakse sootuks, kirjutab Soome ajaleht Ilta-Sanomat.
Kui suurepalgaline itaallane Trulli meeskonnast minema aetakse, saab tema koha nähtavasti jaapanlane Kamui Kobayashi, kes on juba pikemat aega Toyota hoolealune.
Kogenud Trulli on roolinud Toyotas neli aastat, kuid kaotas sel hooajal üllatavalt tihedalt noorele tiimikaaslasele Timo Glockille.
Trullile võib selline teade tulla päris suure hoobina, kuna ta on juba varem öelnud, et kavatseb uuel hooajal hästi sõitma hakata.
"Ma tunnen, et 2009. aasta saab olema esimene, mil toon Toyotale võidu," ütles Trulli esmaspäeval Itaalia ajalehele Gazzetta dello Sport.
Toyota hakkab kärpima vormel-1 tiimi kulusid ja on võimalik, et noorte pilootide arenguprogramm lõpetatakse sootuks, kirjutab Soome ajaleht Ilta-Sanomat.
Kui suurepalgaline itaallane Trulli meeskonnast minema aetakse, saab tema koha nähtavasti jaapanlane Kamui Kobayashi, kes on juba pikemat aega Toyota hoolealune.
Kogenud Trulli on roolinud Toyotas neli aastat, kuid kaotas sel hooajal üllatavalt tihedalt noorele tiimikaaslasele Timo Glockille.
Trullile võib selline teade tulla päris suure hoobina, kuna ta on juba varem öelnud, et kavatseb uuel hooajal hästi sõitma hakata.
"Ma tunnen, et 2009. aasta saab olema esimene, mil toon Toyotale võidu," ütles Trulli esmaspäeval Itaalia ajalehele Gazzetta dello Sport.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 24 Mai 2006, 18:42
- Asukoht: Tallinn
mul on kaljapudel lahti võetud, aga häid mõtteid ikka ei tule..?
aga tegelikult, kas mitte ei mindud 6p pealt 8p punktide jagamisele üle selleks, et nõrgematel tiimidel oleks ka shanssi? ilmselt see rohkem sponsorite jaoks eputamiseks. teine asi jällegi see, et kui reaalselt võistlevad neile 3le kohale 2 tiimi 4 sõitjat, kellest suure tõenäosusega üks mingi viperuse tagajärjel võistluse katkestab siis on suhteliselt sama seis ju. no eks näis.
ettepanekutes oli muide sees ka kütusetankimise lõpetamine (2010?) saab kulusid kokku hoida taktikutele kinga andes? (mitte et mrcl või fer omad oleksid oma kohta väärt olnud 2008).
hoopis võiks kvalifikatsioonis ka punkte jagada. ja siis start on vastupidises järjekorras. või midagi taolist, kus reaalselt muutujate arvu SUURENDATAKSE, mitte ei vähendata. nojah - costs costs costs...
aga tegelikult, kas mitte ei mindud 6p pealt 8p punktide jagamisele üle selleks, et nõrgematel tiimidel oleks ka shanssi? ilmselt see rohkem sponsorite jaoks eputamiseks. teine asi jällegi see, et kui reaalselt võistlevad neile 3le kohale 2 tiimi 4 sõitjat, kellest suure tõenäosusega üks mingi viperuse tagajärjel võistluse katkestab siis on suhteliselt sama seis ju. no eks näis.
ettepanekutes oli muide sees ka kütusetankimise lõpetamine (2010?) saab kulusid kokku hoida taktikutele kinga andes? (mitte et mrcl või fer omad oleksid oma kohta väärt olnud 2008).
hoopis võiks kvalifikatsioonis ka punkte jagada. ja siis start on vastupidises järjekorras. või midagi taolist, kus reaalselt muutujate arvu SUURENDATAKSE, mitte ei vähendata. nojah - costs costs costs...