Lukku!
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 175
- Liitunud: 13 Nov 2010, 18:18
- Asukoht: Võru
Lukku!
sain vastuse küsimusele. Tänud kõigile!
Viimati muutis Roland1803, 17 Nov 2010, 15:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 175
- Liitunud: 13 Nov 2010, 18:18
- Asukoht: Võru
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 378
- Liitunud: 19 Aug 2009, 19:06
- Asukoht: Rakvere
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 175
- Liitunud: 13 Nov 2010, 18:18
- Asukoht: Võru
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 175
- Liitunud: 13 Nov 2010, 18:18
- Asukoht: Võru
Auto homologeering on sisuliselt autotootja lubadus FIA'le toota ühetaolisi, just sellele spetsifikatsioonile vastavaid autosi aastas nii ja nii palju. Teiselt poolt on see FIA lubadus lasta nende autodega võistelda nendes masinaklassides milles homologeerimisel kokku lepiti.
Näiteks osad autod homologeeritakse ainult ringrajaklassidesse, osad ainult ralli jaoks. Homologatsioon tehakse tavaliselt 5 aastaks mida saab pikendada kuid sõltub see ka autotootja huvidest oma järgmist mudelit ka võistlusradadel näha. Aegunud homologeeringuga ei saa osaleda MM ja EM võistlustel. Ülejäänud võistlustel on aegunud homologeeringuga autode kasutamine sarja korraldaja (EMV puhul EAL) või võistluste korraldaja otsus.
Et oleks selge - homologeerib ainult autotootja. Varustuse homologeering on natuke teine asi aga palju ei erine.
Näiteks osad autod homologeeritakse ainult ringrajaklassidesse, osad ainult ralli jaoks. Homologatsioon tehakse tavaliselt 5 aastaks mida saab pikendada kuid sõltub see ka autotootja huvidest oma järgmist mudelit ka võistlusradadel näha. Aegunud homologeeringuga ei saa osaleda MM ja EM võistlustel. Ülejäänud võistlustel on aegunud homologeeringuga autode kasutamine sarja korraldaja (EMV puhul EAL) või võistluste korraldaja otsus.
Et oleks selge - homologeerib ainult autotootja. Varustuse homologeering on natuke teine asi aga palju ei erine.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 175
- Liitunud: 13 Nov 2010, 18:18
- Asukoht: Võru
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 175
- Liitunud: 13 Nov 2010, 18:18
- Asukoht: Võru
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1149
- Liitunud: 08 Apr 2003, 08:50
- Asukoht: Ülenurme
o8/samara homologeering sai läbi 2002 aasta lõpuga, 2003 juba e rühmas, ka sinu auto on sõitnud aastal 2002 klassis a4 nii et ikka oli...seni ajani näiteks ei tohtinud webereid 08 -le panna jpmJaan555 kirjutas:millise autoga on tegemist? kelle vana masin?
Minu käes peaks üks vanemaid sõitvaid ralli 08-d olema ja sellel pole mingit homologeeringut olnud. Ilma homologeeringuta saab sõita vaid rahvuslike meistrikaid või siis rahvuslikes rühmades.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 175
- Liitunud: 13 Nov 2010, 18:18
- Asukoht: Võru
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
jah, olid ajad...aga Müürsepp hakkas kiiremini sõitma küll, kui weberid ja kerged detailid sai samaarikule külge monteerida.
Peale 08-t homologeeritigi 110/112 vist (Venelased käisid nendega ka meil sõitmas ja olid A-s)
Teema algatajale: Auto homologeering unusta ära, see ei ole enam vajalik Samaaride puhul! Hoopis tähtsam on see, et kas masinal on olemas KEHTIV EALi tehniline kaart? Ehk - on see masin lähiminevikus ka osalenud kuskil EALi võistlustel?
Asi nimelt selles, et kui pole kehtiv või pole olnduki EALi kaarti, ei pruugi see masin 2011 nõuetele vastav olla (turvapuur eeskätt jms. ohutus-tehnilised lahendused), see nõuab lisaks osturahale veel omakorda lisa raha, kui tuleb hakata masinat tehn. nõuetele vastavaks "keevitama".
Konsulteeri, Rakveres teadjamaid kodanikke küll ja küll.
Edu
Peale 08-t homologeeritigi 110/112 vist (Venelased käisid nendega ka meil sõitmas ja olid A-s)
Teema algatajale: Auto homologeering unusta ära, see ei ole enam vajalik Samaaride puhul! Hoopis tähtsam on see, et kas masinal on olemas KEHTIV EALi tehniline kaart? Ehk - on see masin lähiminevikus ka osalenud kuskil EALi võistlustel?
Asi nimelt selles, et kui pole kehtiv või pole olnduki EALi kaarti, ei pruugi see masin 2011 nõuetele vastav olla (turvapuur eeskätt jms. ohutus-tehnilised lahendused), see nõuab lisaks osturahale veel omakorda lisa raha, kui tuleb hakata masinat tehn. nõuetele vastavaks "keevitama".
Konsulteeri, Rakveres teadjamaid kodanikke küll ja küll.
Edu
AutoralliSuurSõber