Füürer wrote:Tundub, et peale rallifoorumi on meil siin veel epeevehklemise asjatundjad ka. Andke aga minna!
Türi küll Füürer - kaua võib Sul on ikka tõsiselt paha nädal seljataga olnud vai?
Unusta see epee ära, keegi pole siin spetsialist vaid foorumlased. Pahameele tekitas asjaolu, et reklaamiti kui rahva arvamust, aga lõpeks otsustasid pingerea hallid kardinad.
skahar wrote:Unusta see epee ära, keegi pole siin spetsialist vaid foorumlased. Pahameele tekitas asjaolu, et reklaamiti kui rahva arvamust, aga lõpeks otsustasid pingerea hallid kardinad.
Ei maksa nüüd ärrituda.
Minu postituse point oli see, et ei mina ega tõenäoliselt ka teie pole need inimesed ütlemaks kelle saavutus oli silmapaistvam või mitte.
Üldiselt ei maksa seda ERR nädala parima tiitlit vms see on, väga tõsiselt võtta. Kahju muidugi, kui Eestis valitseb jätkuvalt olukord, et rallitulemusi väga ei hinnata või kui, siis vaid WRC tasemel. Mis teha.
Samas aastaid tagasi ei valitud ka Märtinit aasta sportlaseks vms, kuigi rahvahääletuse võitis ta suurelt. Paratamatus.
Ei saa ka aru, miks see ERR sporditoimetuse arvamus siin ikka nii suur näitaja on, et peaks selliseid emotsioone üles lööma. Eks Kaljuveer tõmbab ikka veel kuskil taustal niidikesi, pane Kuuse ja Säärits ka punti - ja mis lootust on rallil üldse? Oleks Rehemaa mõnel hooaja eelsel rullsuusa etapil kuskil saksamaal 10. koha saavutanud oleks see ikka "kõvem" sõna olnud kui Pärna võit...
Aga tegelikult... kui nüüd aus olla, siis Pärna võitu DDFT sarjas tulemusliku poole pealt ei ole mõtet üle hinnata. Loomulikult, tegemist on suure asjaga - kuid konkurents ei olnud seal just liiga tihe (mis pole põrmugi Pärna süü). Hoopis teine asi on aga selle võiduga kaasnev - see on küll asi mida ei saa üle hinnata (mis omakorda muidugi lisab võidule siiski üksjagu väärtust) - täis hooaeg WRC2 autol, on ikka väga suur "rahaline" auhind. Pakuks, et üks suuremaid, mille eesti sportlased kunagi võitnud. Ja see oleks küll "tegija" tiitlit väärt.
mcwax wrote:Ei saa ka aru, miks see ERR sporditoimetuse arvamus siin ikka nii suur näitaja on, et peaks selliseid emotsioone üles lööma. Eks Kaljuveer tõmbab ikka veel kuskil taustal niidikesi, pane Kuuse ja Säärits ka punti - ja mis lootust on rallil üldse? Oleks Rehemaa mõnel hooaja eelsel rullsuusa etapil kuskil saksamaal 10. koha saavutanud oleks see ikka "kõvem" sõna olnud kui Pärna võit...
Kui ei saa siis ei saa... aga selline põhimõtteline rahva mõnitamine läheb mõnele rohkem korda ja see ei ole neil ja ka teistel samalaadsetel "küsitlustel" esimene kord nii teha.
Need "hääletused" tuleks üldsusele selgemalt välja öelda järgmine kord - nt. lausega avaldage arvamust aga võitja/tulemuse otsustab lõpuks žürii, kuhu kuuluvad 'peeter jüri ja mari' vms
lihtne!
jah mcwax - foorum on selleks et arvamust avaldada, see võib mõnikord näida kui 'emode üle löömine' jah ning minu arvates ei ole ERRi nädala tegija 'tiitel' just väikse kaaluga - tegu on siiski Eesti Riigi ühe osakonna üks tunnustustest, mis tänapäevases meediakülluses võib tõesti kaduma minna (nt. kui kõik panevad oma tähelepanu kes rase on ja kes kellega käima hakkas või mis värve trussikuid ostis Anu Saagim)
Mis puudutab neid küsitlusi, siis see on üsna subjektiivne, kui palju tähelepanu mingi spordiala saab või võiks saada - ning sageli võib see ka nihkes olla reaalsusega. Mulle väga meeldib murdmaasuusatamine, aga ei saa salata, et tähelepanu, mida see ala saab, on võrreldes teistega üleliia suur - eriti veel siis, kui meil (eestlastel) tulemusi pole.
Ralli on Eestis üsna populaarne ning võiks öelda, et rohkem esil paljude teiste aladega. Samas võivad teatud ringkondades selle suhtes olla eelarvamused. Ütleme nii - sageli on mõningaid spordialasid nagu suusatamine, kümnevõistlus, korvpall või isegi maadlus oma eri vormidega nimetatud eesti rahvusspordiks. Sest seal olevat pikaajalised traditsioonid. Aga minu arust oleme jõudnud või jõudmas seisu, kus ka ralli võiks seal nimekirjas olla. Juba vähemalt 15 aastat on meil peaaegu regulaarselt olnud arvestataval rahvusvahelisel tasemel rallisportlasi, isegi kui WRC-s alati esindajat pole olnud. See näitab tugevat koolkonda. Soome tasemel ehk (veel) ei ole, aga pole paha 1,3 miljonilise rahva kohta. Kui räägime, et osad ajakirjanikud võib-olla ei vaata rallit väga positiivse pilguga, võib see tuleneda sellest, et nende arusaamade järgi ralli (veel?) ei kvalifitseeru eesti rahvussportide hulka. Kuigi võiks.
Velje tootja võiks mingi tugeva kummiriba velje äärde valada/liimida/monteerida.
Kui rehv läheb, jääb mingigi pidamine. Äkki peaks veljefirmat informeerima!
Teine variant on et rehv istub küll velje soonde(nojah siis ei saa ju paigaldada kuna rehv ei lähe üle) aga velje põhi on äärest kõrgemal ja kummipõhjaga.
Velje tootja võiks mingi tugeva kummiriba velje äärde valada/liimida/monteerida.
Kui rehv läheb, jääb mingigi pidamine. Äkki peaks veljefirmat informeerima!
---------------------------
Teine variant on et rehv istub küll velje soonde(nojah siis ei saa ju paigaldada kuna rehv ei lähe üle) aga velje põhi on äärest kõrgemal ja kummipõhjaga.
Igasugune kummide jms paigaldamine on ratast raskemaks tegeva loomuga, mis tähendab, et pidurdusmaad ja kiirendusajad suurenevad, sellega kaotatakse terve rehviga väärtuslikku aega ja sellega kaob ka asja point selliste asjade leiutamiseks, isegi kui reeglistik seda lubab/lubaks.
Tõenäoliselt on lahendused ikkagi kuidagimoodi reguleeritud, muidu igasugu aretustega väga kergete materjalidega lähevad jälle kulud lakke.
Selle rehviteema jaoks oli ju ideaalne lahendus olemas. Rehvivaht, mis kulude kokkuhoiu mõttes ära keelustati. Kas tõesti oli see vaht nii kallis asi, et see kui autol tiivad küljest läinud, vedrustus puruks jne on ikkagi odavam...
ivar80 wrote:Selle rehviteema jaoks oli ju ideaalne lahendus olemas. Rehvivaht, mis kulude kokkuhoiu mõttes ära keelustati. Kas tõesti oli see vaht nii kallis asi, et see kui autol tiivad küljest läinud, vedrustus puruks jne on ikkagi odavam...
Kui rehv ribadeks (rebenenud rehviosa käib vastu tiibasid) ja kannab vahu peal, lähevad keredetailid ikkagi tõenäoliselt katki. Ja kas see vaht ainult kruusarehvidel ei olnud ja sedagi mitte kõigil rallidel?