Kas Märtin siirdub subarusse või siis peugeoti?
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Mis puutub veel siin vahepeal tekkinud iluse, missugune auto ilus jne.. Siis 1998a. osalesin Rootsi ringrajamv Swedish Touring Car Championship. olin meeskonnaga kaasa kui mehaanik. Meile tundus ainsana, et meie auto disainile suudavad seal konkureerida ainult veel üks BMW meeskond. Siis kui tegelikul hooaja lõpus võitis auto mis oli lihtsalt sinist värvi ja ilma peaaegu ühegi sponsori logota ei saanud küll aru keegi, kus see ilu on
Natuke teemaväline, aga noh!
Natuke teemaväline, aga noh!
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
No ma ei ütleks, et suuremad välismaised kanalid sel teemal eriti spekuleerinud oleks - mõtlen siin just teemat Märtin ja Peugeot. Ei teagi, et peale eesti meedia kuskilt oleks sel teemal lugenud (või oli kuskil Soome allikas miskit?)KAIKUL kirjutas:Pigem üks viimastest välismaistest infokanalitest, mis seda teemat spekuleerib.mcwax kirjutas:nonii... nüüd siis lõpuks ka üks välismaistest infokanalitest spekuleerib tõsisemalt teemal Märtin pesoossse. Rally-live.com nimelt.
On küll vihjeid olnud Märtini ja Subaru kohta, kuid ka need rohkem vihjed kui tõsiseltvõetavad spekulatsioonid.
Aga äkki on minu välismaised infokanalid lihtsalt nii valed? Ise loen WRC.com'i, WRN'i ja Rally-live.com'i. Kui kellegi on siia miskit head inglise või saksakeelset lisada, siis oleks tänulik.
Selle bänneri pildiga tuleb meelde üks lugu Soome etapilt mis ei ole küll kuidagi antud teemaga seotud.
Olime parajasti oma kambaga jälgimas ühte Soome ralli kiiruskatset kui punt meist rajale lähemal seisvaid fotograafe oma suured torud meiepeale keeravad ja pildistama kukuvad. Me muidugi edevusest lõhki minemas (eriti meie hulgas olnud naisterahvad) kui üks fotograaf lähemale tuli ja palus meil kõigil selg keerata. Me siis keerasime ja fotomehed hakkasid veel rohkem meid pildistama. Me üritasime ikka nägudega olla a nemad tahtsid ikka seljatagant pildistada. Kui me juba päris segaduses olime, seletas lähemale tulnud pildikuntsnik meile poindi ära. Nimelt oli meie tehtud Märtini fännisärkidel seljapeal see sama pilt mis siin bännerilgi ja see pilt on tehtud J.M.Pastori poolt argentiina etapilt ning see fotograaf kes meiega juttu tuli rääkima ei olnud keegi muu kui J.M.Pastor isiklikult. Loomulikult soovis ta teada kas me ka kellegi käest luba küsisime selle pildi kasutamiseks, mida me loomulikult teinud ei olnud ja kas ta endale ka selle särgi kuskilt saada võiks . Meie õnneks oli pildipeal näha ilusti tema nimi ralli-live.comi logoga kellele õigused kuuluvad. Prantslane oli väga viiskas ja sõbralik tüüp ning järgmine kord küsime kindlasti luba kui tema või kellegi teise pilti kavatseme kasutada. Enda tarbeks seda ilmselt ei keelata ning soovitan teistelgi kes endale särke järgmine aasta teevad.
norin natuke:
õige kirjapilt oleks Peugeot, hääldus peoo
seega kirjutage ikka Peugeot'sse mitte peugeoti või peugeotti
õige kirjapilt oleks Peugeot, hääldus peoo
seega kirjutage ikka Peugeot'sse mitte peugeoti või peugeotti
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
http://www.worldrallynews.com/cgi-bin/v ... 392,24178,
Paistab, et kõik veel lahtine.
Ja paistab, et Fordil on tõesti probleemid.
Paistab, et kõik veel lahtine.
Ja paistab, et Fordil on tõesti probleemid.
Anna gaasi...
Ma arvan, et see nädal teatab Ford, kuna 1.dets on viimane registreerimise kuupäev. Kui ütleb "ei" siis tuleb ju MM läbirääkimised lõpetada enne 1'st ja kirjutada alla lepingud ning registreerida ennast võistlustele (tiimi rida). Kui Ford teatab 1'sel mida teeb, siis peab juba ammu olema asi selge ja vastavad liigutused tehtud, kuna muidu lihtsalt ei jõua. Seega kui Ford tööpäevadel ei teata midagi, siis MM liigub mujale.
Kui Ford jätkab siis peaks ta juba testimisega ka tegelema, vist.
On kellelgil infot testimiste kohta?
Kui Ford jätkab siis peaks ta juba testimisega ka tegelema, vist.
On kellelgil infot testimiste kohta?
Anna gaasi...