XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki
XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
Kolmapäev 22.04.2015
Shakedown Va Garcia – Cabalango 4.59km 21.00
Osalejad
http://www.rallyargentina.com/wp-conten ... A2015A.pdf
Last edited by soca on 22 Apr 2015, 19:14, edited 2 times in total.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
ja ma ikka tõesti ei saa aru, kas polnuks rentaablim korraldada kas Lõuna-Ameeriak etappi reaalselt järjest. Nii, et meeskonnad ei peaks/saaks kodus testida vahepeal ja uuendusi teha.
Hoiaks kulusid kokku ja vbl meelitaks mõne väiksema rahakotiga sõitja ka Ameerika-tuurile. F1 selles suhtes vähemalt reguleeritud ja läbimõeldum.
Hoiaks kulusid kokku ja vbl meelitaks mõne väiksema rahakotiga sõitja ka Ameerika-tuurile. F1 selles suhtes vähemalt reguleeritud ja läbimõeldum.
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
Ega need kaks riiki nüüd nii lähestikku ka ole.
"Come on, you can see more than that"
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
brasiilia ja usa on ju sama kaugel. ikkagi, jätab imeliku mulje selline teguviis. et oleks siis see paus enne euroopa etappe. tunduks loogilisemFrank wrote:Ega need kaks riiki nüüd nii lähestikku ka ole.
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
Sellised kuu pikkused "pausid" on enamus etappide vahel sel hooajal.muhk wrote:et oleks siis see paus enne euroopa etappe. tunduks loogilisem
Fan of MM-Motorsport & Fair Recce
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
lisasin entry listi, Al-Qassimi kolmandas Citroenis.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Moderaator
- Posts: 19363
- Joined: 23 Feb 2003, 12:43
- Location: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 11
- Contact:
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
Protasov läks siis ikkagi tundub WRCst tagasi WRC2 klassi.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Posts: 19363
- Joined: 23 Feb 2003, 12:43
- Location: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 11
- Contact:
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
Vaatasin ralli katseid. see saab karm ralli olema. neli katset üle 50 kildi. Kaks korda 52 kilti ja kaks korda 57 kilti. Lisaks veel posu üle 20 kildiseid katseid.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
karm saab olema jah, eriti kui katseid teist korda läbitakse ja on rööpad tekkinud. Meie meeste stardipos 9's ning loodan et Ott ja Raigo võtavad sama taktika mis Rootsis samas tahaks nagu mingit kiirust juba näha.
Last edited by soca on 15 Apr 2015, 01:40, edited 1 time in total.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Moderaator
- Posts: 19363
- Joined: 23 Feb 2003, 12:43
- Location: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 11
- Contact:
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
Onu Villu andis käsu lõpuni tulla igaljuhul.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
Sisuliselt on Ott olukorras, kus peaks hakkama tempot näitama, kuid ometigi peab ta esmalt turvaliselt lõppu jõudma. Selleks ajaks lootsid kõik, et on saavutatud selline stabiilsus, mis lubab kiirust näitama hakata, paraku aga..
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
Aasta alguses oli jutt, et esimesed 4 etappi kohanevad ja alates Portugalist peaksid siis hakkama rohkem juba tulemust tegema. Seega Argentiinas on vaja kindlasti lõpetada ja mitte superralliga.
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
Siin oleks vaja kindlasti lõpuni tulla minimaalsete vaheseiklustega. Vana autoga kiiruse näitamine on teisejärguline.
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
kes valmistub jõusaalis, kes rajal https://twitter.com/OttTanak/status/587589283634085888
https://twitter.com/MSportLtd/status/587642271367094272
https://twitter.com/MSportLtd/status/587642271367094272
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
postimees plussis artikkel http://sport.postimees.ee/3155075/tanak ... uuel-autol
äkki keegi kribab siia hiljem.
äkki keegi kribab siia hiljem.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
Kuigi autoralli MM-sari jätkub tuleval nädalal Argentinas, pole Ott Tänaku ja teiste M-Spordi meeskonna inimeste jaoks see kihutamine lähiaja peamine eesmärk. Kogu tiim töötab selle nimel, et mai lõpus sõidetaval Portugali rallil kujuneks uuendatud Ford Fiesta WRC-debüüt edukaks.
«Argentina ralli jaoks pole me teinud ühtegi testi ega plaanigi neid teha,» rääkis Tänak Postimehele. «Kogu rõhk on praegu asetatud uue auto arendusele.» Argentina kihutamine jääbki praegu Tänaku ja tema meeskonnakaaslase Elfyn Evansi sõiduvahenditeks olevatele masinatele tipptasemel viimaseks. Alates Portugali võistlusest istutakse juba uuendatud autosse.
Väliselt pole praegu kasutuses oleva ja uue masina erinevused kuigi suured. Seevastu masina sisu on suures osas uus. «Tegemist on ilmselt meie autode ajaloo suurima muutusega,» vahendas wrc.com M-Spordi pealiku Malcolm Wilsoni sõnu. Ta lisas, et uue Fiesta WRCga on läbitud 5000 kilomeetrit testisõite ning ootused olevat väga kõrged.
Pärast Mehhiko MM-rallit oli autoralli tippsarja kalendris pooleteise kuu pikkune paus. Fordi tehasemeeskond M-Sport kasutaski seda aega uue masina arendamiseks.
«Vahepeal osalesime neli päeva kestnud testil, kus töötasime just uue autoga,» lausus Tänak. «Minu roll oli autoga sõita ja anda tagasisidet. Tegime seda tööd koos Evansiga – kui autole pandi külge midagi uut või muudeti seadistust, siis me mõlemad sõitsime ja andsime oma hinnangu. Päeva lõpuks võeti meie hinnangud kokku ja nende põhjal koostati uueks päevaks uued plaanid.»
Niimoodi töötades liikus meeskond samm-sammult lähemale ideaalsele seadistusele. Tänaku sõnul oli tööpäevad pikad, venides kuni 12 tunnini. Tõsise töö tulemusena jõuti niikaugele, et uus auto on rahvusvahelise alaliidu ametnike poolt homologeeritud ning sellega võistlemiseks pole enam sisulisi takistusi.
Wilson kiitis auto testimisel suurt tööd teinud noori piloote ja avaldas lootust, et mõlemalt mehelt saadud tagasiside aitab auto seadistada maksimaalselt heal tasemel. «Ott ja Elfyn on koos töötanud ning minu jaoks on oluline, et meie põhisõitjad on õnnelikud,» lausus ta.
Pärast viimast testiperioodi said sõitjad lubada endale väikese puhkuse, meeskond tegeles aga edasi auto timmimisega.
«Põhilised asjad on nüüdseks paigas, kuid enne Portugali rallit on plaanis veel üks kolm päeva kestev testiperiood,» märkis Tänak. «Kahel esimesel päeval tegeleme veel auto arendamisega, viimasel päeval pühendume aga sõitjate jaoks täpselt sobiva seadistuse leidmisele.»
Viimastel hooaegadel polnud Ford MM-rallide võitmiseks piisavalt hea. Uue masinaga loodetakse aga meeskonna kunagine hiilgus taastada. Wilsoni sõnul soovitakse juba käimasoleva hooaja teisel poolel hakata korjama poodiumikohti.
«Kahe noore piloodiga sõites peame jääma realistideks,» tõdes Wilson. «Usun, et hooaja teisel poolel suudame uue auto ja sõitjate juba suurema kogemuse toel esikolmikusse kerkida. See oleks meie jaoks tugev tulemus.»
Tänavu sõidetud kolme MM-ralli järel hoiab M-Sport meeskondade arvestuses 3. kohta. Omaette klassist on Volkswagen, Forde edestab ka Hyundai. Sõitjate arvestuses on kõigilt kolmelt rallilt punkte kogunud Evans 5. ja Tänak 9.
«Argentina ralli jaoks pole me teinud ühtegi testi ega plaanigi neid teha,» rääkis Tänak Postimehele. «Kogu rõhk on praegu asetatud uue auto arendusele.» Argentina kihutamine jääbki praegu Tänaku ja tema meeskonnakaaslase Elfyn Evansi sõiduvahenditeks olevatele masinatele tipptasemel viimaseks. Alates Portugali võistlusest istutakse juba uuendatud autosse.
Väliselt pole praegu kasutuses oleva ja uue masina erinevused kuigi suured. Seevastu masina sisu on suures osas uus. «Tegemist on ilmselt meie autode ajaloo suurima muutusega,» vahendas wrc.com M-Spordi pealiku Malcolm Wilsoni sõnu. Ta lisas, et uue Fiesta WRCga on läbitud 5000 kilomeetrit testisõite ning ootused olevat väga kõrged.
Pärast Mehhiko MM-rallit oli autoralli tippsarja kalendris pooleteise kuu pikkune paus. Fordi tehasemeeskond M-Sport kasutaski seda aega uue masina arendamiseks.
«Vahepeal osalesime neli päeva kestnud testil, kus töötasime just uue autoga,» lausus Tänak. «Minu roll oli autoga sõita ja anda tagasisidet. Tegime seda tööd koos Evansiga – kui autole pandi külge midagi uut või muudeti seadistust, siis me mõlemad sõitsime ja andsime oma hinnangu. Päeva lõpuks võeti meie hinnangud kokku ja nende põhjal koostati uueks päevaks uued plaanid.»
Niimoodi töötades liikus meeskond samm-sammult lähemale ideaalsele seadistusele. Tänaku sõnul oli tööpäevad pikad, venides kuni 12 tunnini. Tõsise töö tulemusena jõuti niikaugele, et uus auto on rahvusvahelise alaliidu ametnike poolt homologeeritud ning sellega võistlemiseks pole enam sisulisi takistusi.
Wilson kiitis auto testimisel suurt tööd teinud noori piloote ja avaldas lootust, et mõlemalt mehelt saadud tagasiside aitab auto seadistada maksimaalselt heal tasemel. «Ott ja Elfyn on koos töötanud ning minu jaoks on oluline, et meie põhisõitjad on õnnelikud,» lausus ta.
Pärast viimast testiperioodi said sõitjad lubada endale väikese puhkuse, meeskond tegeles aga edasi auto timmimisega.
«Põhilised asjad on nüüdseks paigas, kuid enne Portugali rallit on plaanis veel üks kolm päeva kestev testiperiood,» märkis Tänak. «Kahel esimesel päeval tegeleme veel auto arendamisega, viimasel päeval pühendume aga sõitjate jaoks täpselt sobiva seadistuse leidmisele.»
Viimastel hooaegadel polnud Ford MM-rallide võitmiseks piisavalt hea. Uue masinaga loodetakse aga meeskonna kunagine hiilgus taastada. Wilsoni sõnul soovitakse juba käimasoleva hooaja teisel poolel hakata korjama poodiumikohti.
«Kahe noore piloodiga sõites peame jääma realistideks,» tõdes Wilson. «Usun, et hooaja teisel poolel suudame uue auto ja sõitjate juba suurema kogemuse toel esikolmikusse kerkida. See oleks meie jaoks tugev tulemus.»
Tänavu sõidetud kolme MM-ralli järel hoiab M-Sport meeskondade arvestuses 3. kohta. Omaette klassist on Volkswagen, Forde edestab ka Hyundai. Sõitjate arvestuses on kõigilt kolmelt rallilt punkte kogunud Evans 5. ja Tänak 9.
-
- Moderaator
- Posts: 19363
- Joined: 23 Feb 2003, 12:43
- Location: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 11
- Contact:
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
Tundub, et argentiinas minnakse kindlapeale lõpetama. Kas siis punktidel või ilma.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: XION Rally Argentina 2015 eelvaade ja shakedown
Kubica ei stardi, jutt võetud tema facebooki lehelt
Unfortunately we will not start in Argentina. This has been a very difficult decision to take. We have always planned to compete in Rally Argentina and although part of the team, including the car, is already on site, it was necessary to skip this event. It is a real challenge to compete in the World Rally Championship and although I won six stages in the first three rounds, we have to be realistic and focus on improving the team in many areas. We plan to come back for the Rally de Portugal with a different structure, which will be systematically fine-tuned.I would like to ask all our fans for understanding and I want to thank for support.
Unfortunately we will not start in Argentina. This has been a very difficult decision to take. We have always planned to compete in Rally Argentina and although part of the team, including the car, is already on site, it was necessary to skip this event. It is a real challenge to compete in the World Rally Championship and although I won six stages in the first three rounds, we have to be realistic and focus on improving the team in many areas. We plan to come back for the Rally de Portugal with a different structure, which will be systematically fine-tuned.I would like to ask all our fans for understanding and I want to thank for support.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"