Rally Argentina Day 3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Post Reply
Tuhman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 232
Joined: 29 Jul 2010, 17:44
Location: tallinn

Re: Rally Argentina Day 3

Post by Tuhman »

KidrA wrote:
Tuhman wrote:Mind lihtsalt huvitab.

Miks mõndadele siin ei meeldi Ogier? Ta on ju 3 kordne maailmameister. Mida ta valesti teeb?
See on tavaline, et kui keegi hakkab domineerima, siis juba võistluslikust huvist hakkab huvi tema vastu kaduma ja ootad, et keegi teine võidaks. Hakatakse kaasa elama teistele ja ootadakse suurfavoriidi hävingut. Sama oli kunagi Schumacheriga F1's ja Loebiga WRC's.

Ogier on sellest kolmikust muidugi sellist tüüpi, kes ei ürita kuidagigi kellegile meeldida. Ta pole meedia ja fännidega hästi flirtiv Schumacher. Ta pole soe ja sõbralik, igaühe parim sõber tüüpi Loeb. Ta on külm ja kalkuleeriv ja ei karda oma arvamust välja öelda, isegi kui see enamusele rallifännidele ei pruugi meeldida.

Ja kui keegi on juba nii negatiivseks enda jaoks muudetud siis hakataksegi iga tema sõna ja tegu võtma kui negatiivset asjandust.

Ogier ütleb, et talle stardijärjekorra reegel ei meeldi. Selge, kuradi viripill selline!

Ogier ütleb, et ei suutnud autost maksimumi võtta. Selge, kuradi valevorst selline. Sa oled Ogier, sa võtad alati maksimumi!


Mäletan mul oli kunagi sama teema Schumacheriga. Mis iganes ta ka ei öelnud ja ei teinud, ta oli minu jaoks täiesti vastik kuju.

Lihtsalt sellised tegelased tuleb maa peale tagasi tuua vahetevahel. Muidu see negatiivsus on nakkav ja ühel hetkel terve foorum muutub samasuguseks, praegu ka Paddon võitis ja võiks nagu tema võitu juubeldada aga mõned lapsikumad foorumlased esimese asjana ikka kirjutavad et haa haaa Ogier sai lutti. No comments : D
Aitäh sulle!
Jäin selle teema üle mõtisklema tänu sellele, et mulle ei meeldinud ka Loeb aga kui ta pensionile läks, jäin teda igatsema.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: 13 Feb 2006, 17:08

Re: Rally Argentina Day 3

Post by -huviline2- »

Ogier ütleb, et ei suutnud autost maksimumi võtta. Selge, kuradi valevorst selline. Sa oled Ogier, sa võtad alati maksimumi!
Jutt oligi ju sellest, et täna pidi mees alla vanduma, rohkem ei suutnud konkreetsetes oludes. Aruteluks Keegi ei rääkinud, et ta seda mujal ei suuda.

Üldiselt minu soov läks täide ja ma olen rõõmus.:) Meie mees oli kiireim Ford, olgu see koht, mis ta oli (auto süül).
(Jan)
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1634
Joined: 01 Feb 2014, 14:13

Re: Rally Argentina Day 3

Post by (Jan) »

KidrA wrote:
Tuhman wrote:Mind lihtsalt huvitab.

Miks mõndadele siin ei meeldi Ogier? Ta on ju 3 kordne maailmameister. Mida ta valesti teeb?
See on tavaline, et kui keegi hakkab domineerima, siis juba võistluslikust huvist hakkab huvi tema vastu kaduma ja ootad, et keegi teine võidaks. Hakatakse kaasa elama teistele ja ootadakse suurfavoriidi hävingut. Sama oli kunagi Schumacheriga F1's ja Loebiga WRC's.

Ogier on sellest kolmikust muidugi sellist tüüpi, kes ei ürita kuidagigi kellegile meeldida. Ta pole meedia ja fännidega hästi flirtiv Schumacher. Ta pole soe ja sõbralik, igaühe parim sõber tüüpi Loeb. Ta on külm ja kalkuleeriv ja ei karda oma arvamust välja öelda, isegi kui see enamusele rallifännidele ei pruugi meeldida.

Ja kui keegi on juba nii negatiivseks enda jaoks muudetud siis hakataksegi iga tema sõna ja tegu võtma kui negatiivset asjandust.

Ogier ütleb, et talle stardijärjekorra reegel ei meeldi. Selge, kuradi viripill selline!

Ogier ütleb, et ei suutnud autost maksimumi võtta. Selge, kuradi valevorst selline. Sa oled Ogier, sa võtad alati maksimumi!


Mäletan mul oli kunagi sama teema Schumacheriga. Mis iganes ta ka ei öelnud ja ei teinud, ta oli minu jaoks täiesti vastik kuju.

Lihtsalt sellised tegelased tuleb maa peale tagasi tuua vahetevahel. Muidu see negatiivsus on nakkav ja ühel hetkel terve foorum muutub samasuguseks, praegu ka Paddon võitis ja võiks nagu tema võitu juubeldada aga mõned lapsikumad foorumlased esimese asjana ikka kirjutavad et haa haaa Ogier sai lutti. No comments : D
100% nõus sinuga !!
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: 13 Jan 2012, 15:22
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Rally Argentina Day 3

Post by soca »

vahepeale rallist kah


Ott Tänak: Fordidega suutsime võidu sõita, aga Hyundai ja Volkswagen on ilmselgelt eest ära


http://sport.err.ee/v/autoralli/9997129 ... t-eest-ara
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5084
Joined: 21 Jan 2015, 19:26
Has thanked: 4
Meeldimisi saanud: 11

Re: Rally Argentina Day 3

Post by CTR »

Kolin wrote:Live pildi lõpus näitas punkti tabelit. Ning seal pania tähele seda nagu oleks Ott siit rallilt kaks punga saanud. Seal oli Tänakul 26 punkti

Image
Punktid punktideks, aga latvala on vist ,,jalamees,, :D
MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1659
Joined: 08 Feb 2008, 19:28
Location: Tallinn

Re: Rally Argentina Day 3

Post by MKD »

Panin ka mõned oma mõtted kirja http://www.rallinaut.ee/argentina-2016- ... b-lennata/.

Tegelikult tõstaksin ma esile pühapäeva hommikusest katsevõidust asjaolu, et tegemist oli äärmiselt tehnilise katsega, mille esimene pool sõideti paksus udus ehk kõige tähtsam oli koostöö kaardilugejaga ning Raigo sai suurepäraselt hakkama.

Ps. Argentina oli üks huvitav ralli, alguses mõtlesin, et oh kurja, kirjutamisega läheb raskeks, kuid siis hakkas iga katsega põnevust kerima :D
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Kolin
Moderaator
Moderaator
Posts: 19363
Joined: 23 Feb 2003, 12:43
Location: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Contact:

Re: Rally Argentina Day 3

Post by Kolin »

Tuhman wrote: Aitäh sulle!
Jäin selle teema üle mõtisklema tänu sellele, et mulle ei meeldinud ka Loeb aga kui ta pensionile läks, jäin teda igatsema.
Täpselt sama siin. Aga Loebi ja Ogieri ei saa võrrelda. Kuna nad on teineteise täielikud vastandid. Siin kohal olen KidrA-ga täielikult nõus.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
ponx
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 682
Joined: 05 Aug 2005, 16:12
Meeldimisi saanud: 1

Re: Rally Argentina Day 3

Post by ponx »

Ma ei saa aru miks ei olda rahul Mads-iga, kuigi paikneb tabelis kolmandal kohal aga kiidetakse Paddonit kelle edu on tema ees ainult 5 punkti? Samas VW-ga Mikkelsen ja Latvala on siis täiesti mõttetud tüübid kuna ei suuda reliseerida oma masinat?
Ott oli eelmisel aastal teeninud esimese nelja ralliga 13 punkti (kokku terve hooaja peale 63) aga Ostbergil on juba 52 koos. Klassi vahe on siin mäekõrgune. Kui Fordile siit peaks veel paar võitu ka hooaja peale tulema siis võiks pappa pensionile minna küll juba.
Vahula
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1199
Joined: 17 Dec 2014, 18:35

Re: Rally Argentina Day 3

Post by Vahula »

Kuigi ei saanud Rallit jälgida kuna olin töölähetusel siis väga palju positiivset sellelt rallilt.
1. Ott on arvatavasti DMacki bossi lemmik. Kui vaja auto koju tuua siis seda tehti, kui vaja näidata veel viimast korda kiirust et saaks öelda et vaadake mis me veel uue rehviga teeme siis ka seda tehti.
2. Kuigi udus sõitmisel võis Tänak rohkem riske võtta siis peab sujuma kaardilugejaga sellisel kohal töö laitmatult ja usaldus olema täielik.
3. Kuulates et Ogier sai 4 katsevõitu terve ralli ja ka vaadates Sordo ja Paddoni aegu on konkurents ikka väga tihedaks läinud. Kui veel tulevad järgmine aasta Citöen ja Toyota siis ma hakkan küll päevi vabaks võtma et rallit järgida :D :D
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 4810
Joined: 10 Feb 2003, 22:47
Location: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Contact:

Re: Rally Argentina Day 3

Post by aix »

ponx wrote:Ma ei saa aru miks ei olda rahul Mads-iga, kuigi paikneb tabelis kolmandal kohal aga kiidetakse Paddonit kelle edu on tema ees ainult 5 punkti? Samas VW-ga Mikkelsen ja Latvala on siis täiesti mõttetud tüübid kuna ei suuda reliseerida oma masinat?
Ott oli eelmisel aastal teeninud esimese nelja ralliga 13 punkti (kokku terve hooaja peale 63) aga Ostbergil on juba 52 koos. Klassi vahe on siin mäekõrgune. Kui Fordile siit peaks veel paar võitu ka hooaja peale tulema siis võiks pappa pensionile minna küll juba.
No ilmselt on küsimus selles, et kuidas need punktid saadakse. Rahvas tahab showd, verd, higi ja pisaraid, ehk rohkem sõitu käsi kullas p.... mullas. Nii nagu seda teeb näiteks Latvala, või argentiinas viimasel katsel Paddon. Jah punkte on Östbergil nii palju mis väärivad hetkel kolmandat kohta ja aasta lõpus on ta samut suhteliselt kõrgel kohal, aga kas sellist rallit me tahamegi...
MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1659
Joined: 08 Feb 2008, 19:28
Location: Tallinn

Re: Rally Argentina Day 3

Post by MKD »

Madsinpuhul häirib mind kohutavalt see, et mees peaks olema võimeline poodiumikohtade eest võitlema , sest kogemusi on juba päris palju, kuid kiirus on kuhugi kadunud. Olen korduvalt oma blogis Madsi teemat lahanud ja alati jõudnud selleni, et mees sõidab alla oma võimete. Rallifoorumi tegelased ei peaks küll vaid tulemuste või punktitabeli pealt üldistusi tegema. Jah punktitabelis on ta kõrgel, kuid lugege kasvõi Argentina ralli Fordi pressiteadet - rahul pole ei meeskond ega ka sõitja ise.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11801
Joined: 10 Dec 2011, 18:38
Location: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Re: Rally Argentina Day 3

Post by viplala »

Kellel huvi see loeb
WRC Rally Argentina: Post-event press conference
http://www.crash.net/wrc/feature/229753 ... rence.html
matten
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 44
Joined: 25 Nov 2015, 20:34

Re: Rally Argentina Day 3

Post by matten »

Kas saan õigesti aru, et jätgmisest rallist uued rehvid? Kui nüüd oldi enamus katsetel kiireim Ford üldjoones siis mida toovad veel uued rehvid. Hinnatakse ju neid veel kiiremaks.
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11801
Joined: 10 Dec 2011, 18:38
Location: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Re: Rally Argentina Day 3

Post by viplala »

matten wrote:Kas saan õigesti aru, et jätgmisest rallist uued rehvid? Kui nüüd oldi enamus katsetel kiireim Ford üldjoones siis mida toovad veel uued rehvid. Hinnatakse ju neid veel kiiremaks.
Jep Portugalis tulevadd Dmackil uued kruusa rehvid. Eks siis elu näitab kui kiired need saavad olema.
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11801
Joined: 10 Dec 2011, 18:38
Location: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Re: Rally Argentina Day 3

Post by viplala »

DMACK team review of @rallyargentina with @OttTanak

DMACK Beats World’s Best On Landmark WRC Rally
DMACK celebrated the end of an era in style when Ott Tänak set a final-day fastest stage time on the last ever FIA World Rally Championship event for its Chinese-made gravel tyres.
Tänak and co-driver Raigo Mõlder scored a series of top stage times for the DMACK World Rally Team over the weekend and even staged an early challenge for the overall rally lead at this weekend’s Rally Argentina.
Over 65,000 eager rally fans crammed into the 16.32km El Condor – Copina stage today to witness Tänak beat the world’s best – even with an intense final day battle for the rally victory going on around him. Conditions were some of the toughest of the weekend but, despite the disadvantage of running first on the road, DMACK’s DMG+2 gravel tyre excelled in the soft surfaces.
Tänak went a full three seconds clear at the top – the stage victory was DMACK’s first since 2012 when Evgeny Novikov topped the time-sheets at Rally de Espana.
Tänak and Mõlder had already set the stages alight over the weekend and were consistently the fastest Ford crew in their Fiesta RS WRC. They were on the pace from the very first blast through the streets of Cordoba on Thursday evening after setting third fastest time to hold an overnight position just 0.1 seconds adrift of the lead.
Their run continued on Friday when crews headed south for a loop of stages around the Santa Rosa valley. However, after completing stage four with a broken alternator belt and making extensive repairs after the finish, they were unable to make it to the next test – their Fiesta grinding to a halt on the road section.
But they returned on Saturday to stage a remarkable comeback – jumping six places up the leaderboard as they stormed through the rocky roads around host town Villa Carlos Paz. An inspiring drive today over the lunar landscape at El Condor saw them top the time-sheets to maintain both their and DMACK’s championship challenges.
The fourth round of the world series took DMACK to the only South American round of the championship, home to the firm’s best ever WRC result of fourth in 2012. Its DMG+2 tyres have traditionally performed well in the soft, sandy surfaces but it’s all change for the future as part of the company’s drive to attract a manufacturer team for next season.
Since becoming an official tyre supplier to the WRC in 2011, DMACK tyres have been designed in the UK but manufactured in China. However, all future WRC tyres will be made in the UK in a bid to ramp up both development and performance and mount a serious challenge to Michelin and Pirelli.
Dick Cormack, DMACK managing director, said: “This event marks the end of an era for DMACK and the start of an exciting future for us. It means a lot to everyone involved to score a fastest time – proving our tyre can compete with other manufacturers on the same cars. We’ve been working hard on development and I’m confident we can give Ott the products he needs to demonstrate both his and our ability during the rest of the season. The WRC is a fantastic platform for us and we really enjoy the intense rivalry and competition it provides.”
Ott Tänak said: “It was disappointing to retire on Friday but we had a really good weekend here in Argentina. I was pushing hard everywhere I could and the times showed, we were fastest Ford in the stages. I really enjoyed the rally, it was great fun and amazing to see so many fans on the stages. Now, with the new tyres coming for Portugal, I’m really motivated and looking forward to that event.”
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: 13 Jan 2012, 15:22
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Rally Argentina Day 3

Post by soca »

MKD wrote:Madsinpuhul häirib mind kohutavalt see, et mees peaks olema võimeline poodiumikohtade eest võitlema , sest kogemusi on juba päris palju, kuid kiirus on kuhugi kadunud. Olen korduvalt oma blogis Madsi teemat lahanud ja alati jõudnud selleni, et mees sõidab alla oma võimete. Rallifoorumi tegelased ei peaks küll vaid tulemuste või punktitabeli pealt üldistusi tegema. Jah punktitabelis on ta kõrgel, kuid lugege kasvõi Argentina ralli Fordi pressiteadet - rahul pole ei meeskond ega ka sõitja ise.
täpselt, pole ka boss ise mehe esitusega rahul

Team Principal, Malcolm Wilson OBE, said:

“Having hoped to be challenging for a third successive podium, it’s been a disappointing weekend for us. We know that Mads is capable of more and, if you look at the times of Ott [Tänak], we know that the car is too. Mads is driving well, but the times aren’t there so we need to understand his issues and work to find a solution before Portugal.


http://www.m-sport.co.uk/m-sport-news/f ... -argentina
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
ponx
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 682
Joined: 05 Aug 2005, 16:12
Meeldimisi saanud: 1

Re: Rally Argentina Day 3

Post by ponx »

Ma ei tea kas on parem olla igavesti "lootustandev noor" 33a Aivar Rehemaa kes korra on paugutanud seitsme hulka või igavene teine nagu Merlene Ottey :)
Eks ajalugu näitab aga Malcolmi jutus on alati 70% promo.
Mads Østberg kimab sellel aastal uue kaardilugejaga ja klapp on minu arust üllatavalt hea kui suudavad kolmandaks tulla.
Kui kaua Ott ja Raigo juba koos sõitnud on?
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: 13 Jan 2012, 15:22
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Rally Argentina Day 3

Post by soca »

lootusetu....
Last edited by soca on 25 Apr 2016, 09:45, edited 1 time in total.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: 13 Jan 2012, 15:22
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Rally Argentina Day 3

Post by soca »

ETV Spordiuudiste lugu Argentina MM-ralli järel. Ja täna kell 23.05 ralli kokkuvõte ETV’s http://sport.err.ee/v/autoralli/9997129 ... t-eest-ara … @OttTanak @errsport

Rally Trivia
@HaydenPaddon is first non-VW driver to take a maximum 28 points from a #WRC event since VW joined the championship in 2013
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
mcwax

Re: Rally Argentina Day 3

Post by mcwax »

Pole küll otseselt kolmanda päevaga seotud, aga...
Huvitav, et Hyundai pani Paddoni sõitma teise tiimi. Eelmise hooaja teine pool, ja selle hooaja algus on selgelt näidanud, et mees on kindlalt Hyundais hetkel parim mees.
Kas võib olla, et siin on juba pikem perspektiiv tiimijuhil silme ees. Paddon sõidab pingevabalt teises tiimis, saab paugutada ilma kohustusteta - meeskondlikus arvestuses VW vastu nagunii ei saa, ja kui Citroeni pole, siis teine koht peaks jälle olema igal juhul sisuliselt kindlustatud? Ja kõik see selle nimel, et järgmisel aastal oleks mees "küps" võtma juhtrolli enda peale ning heitma kinda ka Ogierile lõpuks tiitliheitluses? Muidugi kui uus auto seda võimaldab - ise kahtlustan, et esimese uute autode ajastu hooaja domineerib taas VW.
Post Reply