Meeskonnad testiradadel

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Post Reply
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: 13 Jan 2012, 15:22
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by soca »

Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2853
Joined: 23 Oct 2011, 20:06
Location: Siin

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Timur_P »

soca wrote:Latvala Monte Carlo test https://www.youtube.com/watch?v=Bl_szvX ... e=youtu.be
Liigub täitsa kenasti.
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1965
Joined: 01 May 2010, 17:59

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by muhk »

Timur_P wrote:
soca wrote:Latvala Monte Carlo test https://www.youtube.com/watch?v=Bl_szvX ... e=youtu.be
Liigub täitsa kenasti.
tahtsin just lisada, et õige mehe käpas pole masina kiirusel suurt vigagi
Mistral
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1081
Joined: 22 Jan 2006, 10:42
Location: Tallinn

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Mistral »

soca wrote:Latvala Monte Carlo test https://www.youtube.com/watch?v=Bl_szvX ... e=youtu.be
Kogub palju lehti radika jahutus ava ette. Meenub Markko 2003 aasta mure Fordiga kui jahutus ava puulehtede poolt kaetud sai ja katkestamine tuli.
Rallimehed sünnivad ja surevad katkise kummi pärast
Kolin
Moderaator
Moderaator
Posts: 19363
Joined: 23 Feb 2003, 12:43
Location: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Contact:

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Kolin »

Mistral wrote:
soca wrote:Latvala Monte Carlo test https://www.youtube.com/watch?v=Bl_szvX ... e=youtu.be
Kogub palju lehti radika jahutus ava ette. Meenub Markko 2003 aasta mure Fordiga kui jahutus ava puulehtede poolt kaetud sai ja katkestamine tuli.
Selline mure oli jah 2003 Sanremo rallil. Aga katkestamist ei tulnud. Vaid said sõita kuni serviceni poole võimsusega. Siis puuriti põhja plaadile augud sisse, et mootor jahutust saaks piisavalt. Ralli lõpetati kolmandal kohal.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
aadukesekene
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 255
Joined: 24 Sep 2014, 10:59

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by aadukesekene »

Kolin wrote:
Mistral wrote:
soca wrote:Latvala Monte Carlo test https://www.youtube.com/watch?v=Bl_szvX ... e=youtu.be
Kogub palju lehti radika jahutus ava ette. Meenub Markko 2003 aasta mure Fordiga kui jahutus ava puulehtede poolt kaetud sai ja katkestamine tuli.
Selline mure oli jah 2003 Sanremo rallil. Aga katkestamist ei tulnud. Vaid said sõita kuni serviceni poole võimsusega. Siis puuriti põhja plaadile augud sisse, et mootor jahutust saaks piisavalt. Ralli lõpetati kolmandal kohal.
Mees nagu entsüklopeedia.
siim0607
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 77
Joined: 18 Jan 2012, 17:36
Location: Tartu

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by siim0607 »

Selline mure oli jah 2003 Sanremo rallil. Aga katkestamist ei tulnud. Vaid said sõita kuni serviceni poole võimsusega. Siis puuriti põhja plaadile augud sisse, et mootor jahutust saaks piisavalt. Ralli lõpetati kolmandal kohal.[/quote]

Mees nagu entsüklopeedia.[/quote]

Pigem tulihingeline rallifänn :lol:
Speed is everything!
schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1134
Joined: 27 Jul 2005, 10:35
Location: Tallinn- Ida Virumaa

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by schalke »

siim0607 wrote:Selline mure oli jah 2003 Sanremo rallil. Aga katkestamist ei tulnud. Vaid said sõita kuni serviceni poole võimsusega. Siis puuriti põhja plaadile augud sisse, et mootor jahutust saaks piisavalt. Ralli lõpetati kolmandal kohal.
Mees nagu entsüklopeedia.[/quote]

Pigem tulihingeline rallifänn :lol:[/quote]

Usun, et 2003 a legendaarne hooaeg on paljudel detailideni peas. Krt siiamaani arvutan, et kui Uus- Meremaal ja Argentiinas ei oleks auto ära lagunenud, oleks MM maailmameister olenud. Lisaks tehnilised rikked Saksamaal(kindel võit), San Remo (seesama jahutuse jama). Lisaks katkestamine tehnika pärast Küprosel ja Walesis. Katkestamine ka Austraalias, kus kasutas lubamatut kivi ratta kinnitamiseks. Kõige selle juures on ime, et Solbergist ainult 23 punkti maha jäi kokkuvõttes. Siin veelkord meeldetuletus https://www.youtube.com/watch?v=XNUk_1S20nI
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
aadukesekene
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 255
Joined: 24 Sep 2014, 10:59

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by aadukesekene »

schalke wrote:
siim0607 wrote:Selline mure oli jah 2003 Sanremo rallil. Aga katkestamist ei tulnud. Vaid said sõita kuni serviceni poole võimsusega. Siis puuriti põhja plaadile augud sisse, et mootor jahutust saaks piisavalt. Ralli lõpetati kolmandal kohal.
Mees nagu entsüklopeedia.
Pigem tulihingeline rallifänn :lol:[/quote]

Usun, et 2003 a legendaarne hooaeg on paljudel detailideni peas. Krt siiamaani arvutan, et kui Uus- Meremaal ja Argentiinas ei oleks auto ära lagunenud, oleks MM maailmameister olenud. Lisaks tehnilised rikked Saksamaal(kindel võit), San Remo (seesama jahutuse jama). Lisaks katkestamine tehnika pärast Küprosel ja Walesis. Katkestamine ka Austraalias, kus kasutas lubamatut kivi ratta kinnitamiseks. Kõige selle juures on ime, et Solbergist ainult 23 punkti maha jäi kokkuvõttes. Siin veelkord meeldetuletus https://www.youtube.com/watch?v=XNUk_1S20nI[/quote]

Ma mingi hetk just vaatasin youtube'is kõik kokkuvõtted sellest hooajast ära. Ütleme nii, et oli ikka hooaeg.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: 02 Aug 2005, 21:50
Location: Tallinn

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by jens »

muhk wrote:
Timur_P wrote:
soca wrote:Latvala Monte Carlo test https://www.youtube.com/watch?v=Bl_szvX ... e=youtu.be
Liigub täitsa kenasti.
tahtsin just lisada, et õige mehe käpas pole masina kiirusel suurt vigagi
Toyotast ei jäta head muljet siiski asjaolu, et Ogier neile ära ütles ja tõenäoliselt nõrgema rahalise pakkumisega M-Sport/Fordi eelistas. See asjaolu teeb mind nende suhtes ettevaatlikuks - rohkem kui mistahes testivideo.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: 13 Feb 2006, 17:08

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by -huviline2- »

Ogier tahtis valmiskompotti Montest alates. Ta ju ütles ka, et normaalne auto, aga vajab lihvimist, kas ta nüüd tegi seda viisakusest inimeste vastu või mõtles, mida ütles ning ise sellega tegeleda ei viitisnud. Toyotalt VW edu ei oota, aga i20 tase debüütaastal võiks küll saavutatav olla, kui mehed oskavad (i20 napsas magusad esimesed kaks kohta VW kodurallilt ju). Kes nende lepingute sisusid ja rahasummasid ikka teab (M-sportist on ilmselt koju-tööle ka mugavam käia, kui Soomemaa metsadest :D ). Fordi bossid ju olid külas M-spordis neljapäeval, selle tulemustest pole ei head ega halba veel kuulda olnud, küll aga täägib M-sport FP-t oma postitustes natukene rohkem...
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2225
Joined: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by KidrA »

Kolin wrote:Selline mure oli jah 2003 Sanremo rallil. Aga katkestamist ei tulnud. Vaid said sõita kuni serviceni poole võimsusega. Siis puuriti põhja plaadile augud sisse, et mootor jahutust saaks piisavalt. Ralli lõpetati kolmandal kohal.
Sellised teadmised saavad olla vaid juhul, kui mees oli ise koha peal ja mitte vaid koha peal, vaid puuris ka ise augud põhjaplaadile.
Mäletan seda päeva nagu see oleks eile olnud. Viibisin just service alas Fordi boksi ees ja nägin seda kõike pealt, mäletan kuidas Märtin närviliselt ringi käis, kindlasti mõtlemas, et jälle katkestus mingite tühiste jamade pärast, tal oli pilk kurjem kui Mike Tysonil poksiringis, Wilson oli üldse täiesti endast väljas, hoidis vaid käsi pea ümber, ahastuses ja korrutades "this is not happening, this is not happening". Loriaux ei julgenud üldse masina juurde tulla, vaid peanupp oli nurga tagant näha, kõike paanikas jälgivat. Mis seal salata, mootor oli üle kuumenemas ja hea kui 10 kilomeetritki oleks selle masinaga sõita saanud. Masinale hakati juba katet peale tõmbama ja oldi leppimas katkestamisega kui mu kõrvalt mingi meesterahvas väikese Eesti lipuga karjus "Hey Mr. Wilson, no problemo, I fix this" Hüppas siis üle turvalintide, tormas mehhaanikute tööriistakasti juurde,võttis sealt puuri, libistas end auto alla ja kukkus puurima, samal ajal Eesti lipust kordagi lahti laskmata! Tõusis siis püsti, pühkis tagumiku pealt tolmu maha ja ütles "See Mr. Wilson. I told you, no problemo, I do this to my '88 Sierra alltime, more holes - more power". Itaalia fännid olid hullumas, karjusid vaid "Magnifico! mangifico!" .Märtin sai minema kui 3 sekki oli vaid service'i lõpuni. Mees väikese Eesti lipuga enda käes oli aga kadunud sama kiirelt nagu ta oli tulnud. Nüüd aastaid hiljem Kolini juttu lugedes, mõistan kes ta oli.
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5165
Joined: 11 Feb 2010, 13:05
Location: Tallinn
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Lithium »

Hahaha. Pannakse normaalseid pomme ikka maha :D
Söörlöne!
Rainiz.
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 907
Joined: 10 Feb 2012, 10:08

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Rainiz. »

Hahahaha :D :D. Korralik pärl. Hea töö!
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: 02 Aug 2005, 21:50
Location: Tallinn

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by jens »

*Khm.* Võib-olla oleks põhjaplaadis olnud neid "jahutusauke" vaja ka mõnel suvisel kuumal rallil kusagil Küprosel? *Khm.*
Kolin
Moderaator
Moderaator
Posts: 19363
Joined: 23 Feb 2003, 12:43
Location: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Contact:

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Kolin »

KidrA wrote:
Kolin wrote:Selline mure oli jah 2003 Sanremo rallil. Aga katkestamist ei tulnud. Vaid said sõita kuni serviceni poole võimsusega. Siis puuriti põhja plaadile augud sisse, et mootor jahutust saaks piisavalt. Ralli lõpetati kolmandal kohal.
Sellised teadmised saavad olla vaid juhul, kui mees oli ise koha peal ja mitte vaid koha peal, vaid puuris ka ise augud põhjaplaadile.
Mäletan seda päeva nagu see oleks eile olnud. Viibisin just service alas Fordi boksi ees ja nägin seda kõike pealt, mäletan kuidas Märtin närviliselt ringi käis, kindlasti mõtlemas, et jälle katkestus mingite tühiste jamade pärast, tal oli pilk kurjem kui Mike Tysonil poksiringis, Wilson oli üldse täiesti endast väljas, hoidis vaid käsi pea ümber, ahastuses ja korrutades "this is not happening, this is not happening". Loriaux ei julgenud üldse masina juurde tulla, vaid peanupp oli nurga tagant näha, kõike paanikas jälgivat. Mis seal salata, mootor oli üle kuumenemas ja hea kui 10 kilomeetritki oleks selle masinaga sõita saanud. Masinale hakati juba katet peale tõmbama ja oldi leppimas katkestamisega kui mu kõrvalt mingi meesterahvas väikese Eesti lipuga karjus "Hey Mr. Wilson, no problemo, I fix this" Hüppas siis üle turvalintide, tormas mehhaanikute tööriistakasti juurde,võttis sealt puuri, libistas end auto alla ja kukkus puurima, samal ajal Eesti lipust kordagi lahti laskmata! Tõusis siis püsti, pühkis tagumiku pealt tolmu maha ja ütles "See Mr. Wilson. I told you, no problemo, I do this to my '88 Sierra alltime, more holes - more power". Itaalia fännid olid hullumas, karjusid vaid "Magnifico! mangifico!" .Märtin sai minema kui 3 sekki oli vaid service'i lõpuni. Mees väikese Eesti lipuga enda käes oli aga kadunud sama kiirelt nagu ta oli tulnud. Nüüd aastaid hiljem Kolini juttu lugedes, mõistan kes ta oli.
Mis ma mööda panin nüüd. Minu mäletamist mööda olid asjad nii.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Polkovniku lesk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 525
Joined: 12 Jan 2016, 14:08

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Polkovniku lesk »

Kui siis midagi mööda on, siis augud põhjaplaadis ei anna niivõrd jahutuse efekti, kui seda, et hõrenduse tõttu õhuvõtuavad tolmuimeja moodi enam ei käitu.
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
Dubber
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1342
Joined: 30 Jan 2009, 11:07
Location: Pärnu

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Dubber »

Mina ka mäletan, et midagi kusagile puuriti/tehti lisaõhuavad, aga kuhu ja mida ei julge kindlalt väita.
See info tuli minu meelest Kanal 2 kokkuvõttest ja O.Suuderi kommentaarina.

Markko Martin (Ford), fifth, +27.7s: "On both stages leaves lying on the road were sucked into the radiator grille. The engine temperature went up and the management system eventually switched the engine into 'safe' mode to prevent any damage," said 27-year-old Märtin. "We lost a lot of power as a result. I'm sure the team can fix this here in service and then we can try to regain the time lost."

Aga täpsustan ka seda, et ta oli terve ralli teine. Viimase katsega jäi Grönholm kolme rattaga ja Panizzi pani täppi rehvivalikuga (ilgelt libe oli), tõustes sellega teiseks ... nii palju siis ajaloost.
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
Rainiz.
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 907
Joined: 10 Feb 2012, 10:08

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Rainiz. »

Videos antud teema ja ka puuritavad augud näha.

https://youtu.be/XNUk_1S20nI?t=38m51s
Trw
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 313
Joined: 21 Nov 2008, 17:22
Location: Tartumaa.

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Trw »

Oti postitus instagramis ütleb, et selleks aastaks on testid läbi. Jätkatakse uuel aastal.
Post Reply