Meeskonnad testiradadel
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Meeskonnad testiradadel
Latvala Monte Carlo test https://www.youtube.com/watch?v=Bl_szvX ... e=youtu.be
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Meeskonnad testiradadel
Liigub täitsa kenasti.soca kirjutas:Latvala Monte Carlo test https://www.youtube.com/watch?v=Bl_szvX ... e=youtu.be
Re: Meeskonnad testiradadel
tahtsin just lisada, et õige mehe käpas pole masina kiirusel suurt vigagiTimur_P kirjutas:Liigub täitsa kenasti.soca kirjutas:Latvala Monte Carlo test https://www.youtube.com/watch?v=Bl_szvX ... e=youtu.be
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1081
- Liitunud: 22 Jaan 2006, 10:42
- Asukoht: Tallinn
Re: Meeskonnad testiradadel
Kogub palju lehti radika jahutus ava ette. Meenub Markko 2003 aasta mure Fordiga kui jahutus ava puulehtede poolt kaetud sai ja katkestamine tuli.soca kirjutas:Latvala Monte Carlo test https://www.youtube.com/watch?v=Bl_szvX ... e=youtu.be
Rallimehed sünnivad ja surevad katkise kummi pärast
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Meeskonnad testiradadel
Selline mure oli jah 2003 Sanremo rallil. Aga katkestamist ei tulnud. Vaid said sõita kuni serviceni poole võimsusega. Siis puuriti põhja plaadile augud sisse, et mootor jahutust saaks piisavalt. Ralli lõpetati kolmandal kohal.Mistral kirjutas:Kogub palju lehti radika jahutus ava ette. Meenub Markko 2003 aasta mure Fordiga kui jahutus ava puulehtede poolt kaetud sai ja katkestamine tuli.soca kirjutas:Latvala Monte Carlo test https://www.youtube.com/watch?v=Bl_szvX ... e=youtu.be
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 255
- Liitunud: 24 Sept 2014, 10:59
Re: Meeskonnad testiradadel
Mees nagu entsüklopeedia.Kolin kirjutas:Selline mure oli jah 2003 Sanremo rallil. Aga katkestamist ei tulnud. Vaid said sõita kuni serviceni poole võimsusega. Siis puuriti põhja plaadile augud sisse, et mootor jahutust saaks piisavalt. Ralli lõpetati kolmandal kohal.Mistral kirjutas:Kogub palju lehti radika jahutus ava ette. Meenub Markko 2003 aasta mure Fordiga kui jahutus ava puulehtede poolt kaetud sai ja katkestamine tuli.soca kirjutas:Latvala Monte Carlo test https://www.youtube.com/watch?v=Bl_szvX ... e=youtu.be
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 77
- Liitunud: 18 Jaan 2012, 17:36
- Asukoht: Tartu
Re: Meeskonnad testiradadel
Selline mure oli jah 2003 Sanremo rallil. Aga katkestamist ei tulnud. Vaid said sõita kuni serviceni poole võimsusega. Siis puuriti põhja plaadile augud sisse, et mootor jahutust saaks piisavalt. Ralli lõpetati kolmandal kohal.[/quote]
Mees nagu entsüklopeedia.[/quote]
Pigem tulihingeline rallifänn
Mees nagu entsüklopeedia.[/quote]
Pigem tulihingeline rallifänn
Speed is everything!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1134
- Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
- Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa
Re: Meeskonnad testiradadel
Mees nagu entsüklopeedia.[/quote]siim0607 kirjutas:Selline mure oli jah 2003 Sanremo rallil. Aga katkestamist ei tulnud. Vaid said sõita kuni serviceni poole võimsusega. Siis puuriti põhja plaadile augud sisse, et mootor jahutust saaks piisavalt. Ralli lõpetati kolmandal kohal.
Pigem tulihingeline rallifänn [/quote]
Usun, et 2003 a legendaarne hooaeg on paljudel detailideni peas. Krt siiamaani arvutan, et kui Uus- Meremaal ja Argentiinas ei oleks auto ära lagunenud, oleks MM maailmameister olenud. Lisaks tehnilised rikked Saksamaal(kindel võit), San Remo (seesama jahutuse jama). Lisaks katkestamine tehnika pärast Küprosel ja Walesis. Katkestamine ka Austraalias, kus kasutas lubamatut kivi ratta kinnitamiseks. Kõige selle juures on ime, et Solbergist ainult 23 punkti maha jäi kokkuvõttes. Siin veelkord meeldetuletus https://www.youtube.com/watch?v=XNUk_1S20nI
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 255
- Liitunud: 24 Sept 2014, 10:59
Re: Meeskonnad testiradadel
Pigem tulihingeline rallifänn [/quote]schalke kirjutas:Mees nagu entsüklopeedia.siim0607 kirjutas:Selline mure oli jah 2003 Sanremo rallil. Aga katkestamist ei tulnud. Vaid said sõita kuni serviceni poole võimsusega. Siis puuriti põhja plaadile augud sisse, et mootor jahutust saaks piisavalt. Ralli lõpetati kolmandal kohal.
Usun, et 2003 a legendaarne hooaeg on paljudel detailideni peas. Krt siiamaani arvutan, et kui Uus- Meremaal ja Argentiinas ei oleks auto ära lagunenud, oleks MM maailmameister olenud. Lisaks tehnilised rikked Saksamaal(kindel võit), San Remo (seesama jahutuse jama). Lisaks katkestamine tehnika pärast Küprosel ja Walesis. Katkestamine ka Austraalias, kus kasutas lubamatut kivi ratta kinnitamiseks. Kõige selle juures on ime, et Solbergist ainult 23 punkti maha jäi kokkuvõttes. Siin veelkord meeldetuletus https://www.youtube.com/watch?v=XNUk_1S20nI[/quote]
Ma mingi hetk just vaatasin youtube'is kõik kokkuvõtted sellest hooajast ära. Ütleme nii, et oli ikka hooaeg.
Re: Meeskonnad testiradadel
Toyotast ei jäta head muljet siiski asjaolu, et Ogier neile ära ütles ja tõenäoliselt nõrgema rahalise pakkumisega M-Sport/Fordi eelistas. See asjaolu teeb mind nende suhtes ettevaatlikuks - rohkem kui mistahes testivideo.muhk kirjutas:tahtsin just lisada, et õige mehe käpas pole masina kiirusel suurt vigagiTimur_P kirjutas:Liigub täitsa kenasti.soca kirjutas:Latvala Monte Carlo test https://www.youtube.com/watch?v=Bl_szvX ... e=youtu.be
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Meeskonnad testiradadel
Ogier tahtis valmiskompotti Montest alates. Ta ju ütles ka, et normaalne auto, aga vajab lihvimist, kas ta nüüd tegi seda viisakusest inimeste vastu või mõtles, mida ütles ning ise sellega tegeleda ei viitisnud. Toyotalt VW edu ei oota, aga i20 tase debüütaastal võiks küll saavutatav olla, kui mehed oskavad (i20 napsas magusad esimesed kaks kohta VW kodurallilt ju). Kes nende lepingute sisusid ja rahasummasid ikka teab (M-sportist on ilmselt koju-tööle ka mugavam käia, kui Soomemaa metsadest ). Fordi bossid ju olid külas M-spordis neljapäeval, selle tulemustest pole ei head ega halba veel kuulda olnud, küll aga täägib M-sport FP-t oma postitustes natukene rohkem...
Re: Meeskonnad testiradadel
Sellised teadmised saavad olla vaid juhul, kui mees oli ise koha peal ja mitte vaid koha peal, vaid puuris ka ise augud põhjaplaadile.Kolin kirjutas:Selline mure oli jah 2003 Sanremo rallil. Aga katkestamist ei tulnud. Vaid said sõita kuni serviceni poole võimsusega. Siis puuriti põhja plaadile augud sisse, et mootor jahutust saaks piisavalt. Ralli lõpetati kolmandal kohal.
Mäletan seda päeva nagu see oleks eile olnud. Viibisin just service alas Fordi boksi ees ja nägin seda kõike pealt, mäletan kuidas Märtin närviliselt ringi käis, kindlasti mõtlemas, et jälle katkestus mingite tühiste jamade pärast, tal oli pilk kurjem kui Mike Tysonil poksiringis, Wilson oli üldse täiesti endast väljas, hoidis vaid käsi pea ümber, ahastuses ja korrutades "this is not happening, this is not happening". Loriaux ei julgenud üldse masina juurde tulla, vaid peanupp oli nurga tagant näha, kõike paanikas jälgivat. Mis seal salata, mootor oli üle kuumenemas ja hea kui 10 kilomeetritki oleks selle masinaga sõita saanud. Masinale hakati juba katet peale tõmbama ja oldi leppimas katkestamisega kui mu kõrvalt mingi meesterahvas väikese Eesti lipuga karjus "Hey Mr. Wilson, no problemo, I fix this" Hüppas siis üle turvalintide, tormas mehhaanikute tööriistakasti juurde,võttis sealt puuri, libistas end auto alla ja kukkus puurima, samal ajal Eesti lipust kordagi lahti laskmata! Tõusis siis püsti, pühkis tagumiku pealt tolmu maha ja ütles "See Mr. Wilson. I told you, no problemo, I do this to my '88 Sierra alltime, more holes - more power". Itaalia fännid olid hullumas, karjusid vaid "Magnifico! mangifico!" .Märtin sai minema kui 3 sekki oli vaid service'i lõpuni. Mees väikese Eesti lipuga enda käes oli aga kadunud sama kiirelt nagu ta oli tulnud. Nüüd aastaid hiljem Kolini juttu lugedes, mõistan kes ta oli.
Re: Meeskonnad testiradadel
*Khm.* Võib-olla oleks põhjaplaadis olnud neid "jahutusauke" vaja ka mõnel suvisel kuumal rallil kusagil Küprosel? *Khm.*
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Meeskonnad testiradadel
Mis ma mööda panin nüüd. Minu mäletamist mööda olid asjad nii.KidrA kirjutas:Sellised teadmised saavad olla vaid juhul, kui mees oli ise koha peal ja mitte vaid koha peal, vaid puuris ka ise augud põhjaplaadile.Kolin kirjutas:Selline mure oli jah 2003 Sanremo rallil. Aga katkestamist ei tulnud. Vaid said sõita kuni serviceni poole võimsusega. Siis puuriti põhja plaadile augud sisse, et mootor jahutust saaks piisavalt. Ralli lõpetati kolmandal kohal.
Mäletan seda päeva nagu see oleks eile olnud. Viibisin just service alas Fordi boksi ees ja nägin seda kõike pealt, mäletan kuidas Märtin närviliselt ringi käis, kindlasti mõtlemas, et jälle katkestus mingite tühiste jamade pärast, tal oli pilk kurjem kui Mike Tysonil poksiringis, Wilson oli üldse täiesti endast väljas, hoidis vaid käsi pea ümber, ahastuses ja korrutades "this is not happening, this is not happening". Loriaux ei julgenud üldse masina juurde tulla, vaid peanupp oli nurga tagant näha, kõike paanikas jälgivat. Mis seal salata, mootor oli üle kuumenemas ja hea kui 10 kilomeetritki oleks selle masinaga sõita saanud. Masinale hakati juba katet peale tõmbama ja oldi leppimas katkestamisega kui mu kõrvalt mingi meesterahvas väikese Eesti lipuga karjus "Hey Mr. Wilson, no problemo, I fix this" Hüppas siis üle turvalintide, tormas mehhaanikute tööriistakasti juurde,võttis sealt puuri, libistas end auto alla ja kukkus puurima, samal ajal Eesti lipust kordagi lahti laskmata! Tõusis siis püsti, pühkis tagumiku pealt tolmu maha ja ütles "See Mr. Wilson. I told you, no problemo, I do this to my '88 Sierra alltime, more holes - more power". Itaalia fännid olid hullumas, karjusid vaid "Magnifico! mangifico!" .Märtin sai minema kui 3 sekki oli vaid service'i lõpuni. Mees väikese Eesti lipuga enda käes oli aga kadunud sama kiirelt nagu ta oli tulnud. Nüüd aastaid hiljem Kolini juttu lugedes, mõistan kes ta oli.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 525
- Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08
Re: Meeskonnad testiradadel
Kui siis midagi mööda on, siis augud põhjaplaadis ei anna niivõrd jahutuse efekti, kui seda, et hõrenduse tõttu õhuvõtuavad tolmuimeja moodi enam ei käitu.
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 30 Jaan 2009, 11:07
- Asukoht: Pärnu
Re: Meeskonnad testiradadel
Mina ka mäletan, et midagi kusagile puuriti/tehti lisaõhuavad, aga kuhu ja mida ei julge kindlalt väita.
See info tuli minu meelest Kanal 2 kokkuvõttest ja O.Suuderi kommentaarina.
Markko Martin (Ford), fifth, +27.7s: "On both stages leaves lying on the road were sucked into the radiator grille. The engine temperature went up and the management system eventually switched the engine into 'safe' mode to prevent any damage," said 27-year-old Märtin. "We lost a lot of power as a result. I'm sure the team can fix this here in service and then we can try to regain the time lost."
Aga täpsustan ka seda, et ta oli terve ralli teine. Viimase katsega jäi Grönholm kolme rattaga ja Panizzi pani täppi rehvivalikuga (ilgelt libe oli), tõustes sellega teiseks ... nii palju siis ajaloost.
See info tuli minu meelest Kanal 2 kokkuvõttest ja O.Suuderi kommentaarina.
Markko Martin (Ford), fifth, +27.7s: "On both stages leaves lying on the road were sucked into the radiator grille. The engine temperature went up and the management system eventually switched the engine into 'safe' mode to prevent any damage," said 27-year-old Märtin. "We lost a lot of power as a result. I'm sure the team can fix this here in service and then we can try to regain the time lost."
Aga täpsustan ka seda, et ta oli terve ralli teine. Viimase katsega jäi Grönholm kolme rattaga ja Panizzi pani täppi rehvivalikuga (ilgelt libe oli), tõustes sellega teiseks ... nii palju siis ajaloost.
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 313
- Liitunud: 21 Nov 2008, 17:22
- Asukoht: Tartumaa.
Re: Meeskonnad testiradadel
Oti postitus instagramis ütleb, et selleks aastaks on testid läbi. Jätkatakse uuel aastal.