"At Monte Carlo, we did not have the right tires, fortunately by the way, and it was already very fast. Here in Sweden today we saw today in the second special of the day (ES3-ES6) that the speeds were important. Thierry has twice the best time at more than 125 km / h on average. "
The quadruple world champion then expressed some doubts about the all-new Knon special (ES9-ES12), which competitors will borrow twice this Saturday.
"In this special, it's going to be crazy. The averages are likely to reach 135 or even 140 km / h. When one sees the road conditions, with finally few walls of snow, it is limit safety level. I hope that the FIA and the organizers will make decisions ... "
Ma vb liiga robustne, aga see jutt tundub natuke pussuke, kutakuta, kellelgi munad koju jäänud.
Sessuhtes et alati on olemas autol pidur.
Sa ei pea muretsema mitte Ogieri munade pärast, temal on need omal kohal ja oma kogemuse ja oskustega saab hakkama igal pool. Muretsema peaks vähemkogenud noorte sõitjate pärast, kelle pärast ka Ogier muretseb. Ei tasu unustada, et nendel kiiretel ja seega ka ohtlikumatel katsetel sõidavad lisaks väga hea aerodünaamikaga autodele ka 2wd autod, mille stabiilsus ei ole kiiretel, kitsastel ja bumpidel katsetel nii hea. Mida suurem on keskmine kiirus keerulistel katsetel, seda suurem on tõenäosus suurema õnnetuse juhtumiseks. Ja see on Oggy point. Mulle meeldib, kuidas Ogier on võtnud endale sõitjate eestkõneleja rolli. Ta tunneb seda vastutust, et kosta kõigi sõitjate nimel, sest tema häälel on ka suurem kaal.