Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Ott Tänaku diskussioon
minu arvates õige käik, selge et M-Sport on ta n-ö üles kasvatanud, kuid kui tehase täis toetust taha ei tule ning palka ka ei saa.. siis lõppude-lõpuks on see ikkagi töö ning äri ja peab mõtlema ka tuleviku kindlustamisele... et see lõpuks ka ära tasuks, mitte, et 3a pärast oled tagasi saares ja vahetad OT racingus tihendeid..
olen kindel, et Ott ja Martin teevad selle toyotsi nii enda järgi, et 2019 nende auto peal #1
olen kindel, et Ott ja Martin teevad selle toyotsi nii enda järgi, et 2019 nende auto peal #1
Re: Ott Tänaku diskussioon
+1CTR kirjutas:minu arvates õige käik, selge et M-Sport on ta n-ö üles kasvatanud, kuid kui tehase täis toetust taha ei tule ning palka ka ei saa.. siis lõppude-lõpuks on see ikkagi töö ning äri
https://streamable.com/hd97y
Ott: "t*a kus need toyotad nii kiired on, paremad w? ahh?"
oli äkki SS9 lõpp
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 560
- Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Ott Tänaku diskussioon
Nõustun ka nendega, kes arvavad et Ott tegi ainuõige valiku. Põhjuseid on mitmeid kindlasti. Ei usu, et see otsus liiga kergelt tuli, kuid kui sulle pakutakse kaheaastast lepingut koos korraliku palgaga, siis miks ka mitte. Ofkoors suur tänu Wilsonile, kuid kui selline varuosade jagamine käib, et hoiame Ogierile ja Ott ei saa, siis eks see ka mõjutas otsust. Ja rahaline pool samuti, ma ei hakkaks väga süvenema, et kui palju Ott teenima hakkab, kuid nagu eespoolgi mainitud, siis elu vajab elamist.
Ja Grossi reklaam sobib Toyotale ka hästi peale!
Ja Grossi reklaam sobib Toyotale ka hästi peale!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Ott Tänaku diskussioon
Eile said sahinad, nagu siirduks Ott Tänak Toyotasse, ametliku kinnituse. Ta liitub meeskonnaga vähemalt kaheks aastaks.
Meeskonna pealik, neljakordne maailmameister Tommi Mäkinen poetas pärast lepingu sõlmimist huvitavat infot. Esiteks loodab ta Tänakut kaua endale hoida: leping on kaheks aastaks, kuid seejärel jääb palkamise eesõigus ehk optsioon ikka Toyotale. Teiseks olid Tänak ja Mäkinen ammu kokkuleppele jõudnud. „Allkirjad said paberile alles hiljuti seetõttu, et Tänakul oli vaja M-Spordis paar juriidilist asja korda ajada,” selgitas Mäkinen. Kolmandaks olevat ka valitsev tšempion ja MM-sarja liider Sébastien Ogier hirmsasti tahtnud Toyotasse tulla, ent Mäkinen eelistanud Tänakut.
„Pidasime kinni strateegiast, mille panime paika juba mullu, kui Tänakut jahtima hakkasime. Minu jaoks on oluline, et nii tiimis kui ka sõitjate vahel oleks ühine hingamine, ja usun, et säärase koosseisuga on see palju parem. Olen veendunud, et Soome-Eesti trio võitleb meeskondliku MM-tiitli nimel.” Peale Tänaku kuuluvad tuleval hooajal tiimi ka soomlased Jari-Matti Latvala ja Esapekka Lappi.
Eesti Päevaleht vaagis Tänaku ja Toyota lepingu plusse ja miinuseid.
Plussid
Kiire auto
Õigupoolest on kõik tänavuse MM-sarja autod äärmiselt võrdsed, kui välja arvata Citroën, mis pole kruusal tasakaalus ja on seetõttu aeglane. Esikohad on Toyota saanud Rootsis (lumi) ja Soomes (kruus). Probleem on selles, et Toyota laguneb. Jari-Matti Latvala on jäänud tehniliste probleemide küüsi neljal viimasel rallil, muidu oleks ta suures mängus, Tänakuga üsna võrdne.
Tehasetiim
Neljakordne maailmameister Sébastien Ogier on öelnud, et kui M-Sport ei saa Fordi tehase tuge, on meeskonna tulevik tume. Auto arendamiseks on vaja palju raha ja tööjõudu, mida eratiimil napib.
M-Spordis jätkus esialgu uusi detaile üksnes Ogier’le, Tänak sai need hiljem. Toyotas suudetakse uuenduslikke osi tõenäoliselt valmistada kiiremini ja suuremates kogustes. Ka tehakse autoga palju töid ära juba suures tehases, M-Sport saab enda käsutusse tänavasõidu Ford Fiestad, mis tuleb täielikult ümber ehitada.
Töökoht on lähedal
Ega see Inglismaagi teab mis kaugel ole, aga Cumbria, kus paikneb M-Spordi tehas, küll – põhjas vastu Šotimaa piiri. Toyota rallitiimi peakorter asub aga Jyväskylä kandis ja logistikakeskus tuleb peagi suisa Tallinna.
Tehasesse ja selle juures asuvale testirajale on võidusõitjal ikka asja, mistap saab Tänak rohkem kodus pere juures olla.
Parem palk
M-Spordi pealik Malcolm Wilson tunnistas, et teist aastat ei suuda ta Ogier’le maksta väärilist töötasu – kuulduste järgi viit miljonit eurot. Ent tehasetiimidel on kopsakas palgasumma juba eelarvesse kirjutatud.
Pole mingit põhjust arvata, et Tänaku teenistus on Toyotas alla kahe miljoni euro aastas, pigem rohkem. Nagu Wilson ütles, määravad praegu MM-sarjas reegleid tippvõidusõitjad, keda kõik tiimid endale ihkavad ja kelle sekka kuulub ka Tänak.
Miinused
Rohkem pingeid
M-Spordis oli rahu majas ja nõudmised napid, sest ega eratiim tehase vastu saa. See, et tänavu võidetakse meeskondlik ja ilmselt ka individuaalne MM-tiitel, oleks pigem ime.
Toyotas allahindlust ei tehta: konstruktorite karikas olgu olla ja parem, kui ka personaalne trofee! Kui ei ole, kutsutakse vaibale. Seega ei saa Toyotas võidu sõita stiilis: on nagu on, tuleb mis tuleb.
Auto laguneb
Ford on tänavustest autodest ainsana olnud kiire ja vastupidav. Hispaania rallil läks Hyundai vastu kivi sõites katki, Ford mitte. Toyotal ilmnesid pidevad tehnilised probleemid.
Oh, Toyota on tehasetiim, küll asjad korda saadakse! Kas saadakse? Seni pole see igatahes õnnestunud. Tommi Mäkineni juhtimisel ehitati hea auto, ent kas Toyotal on kogemust seda edasi arendada ja peenhäälestust teha?
Soome tiim
WRC ralliraadio saatejuht Colin Clark hoiatas, et eestlased ja soomlased võivad olla küll naabrid ja sõbrad, aga Toyota on siiski Soome tiim. Tahes-tahtmata on Tänak seal ühtviisi nii oma kui ka võõras.
Kas saab olla kindel, et Mäkinen ei hakka otsustavatel hetkedel eelistama kaasmaalast Jari-Matti Latvalat, kes väärib kindlasti samuti MM-tiitlit?
Jaapani kultuur
M-Spordis oli lihtne: Wilson on boss ja kõik. Toyotas on Mäkinenil ülemused ja neil omakorda ülemused… Kusjuures enamasti jaapanlased, kellega tuleb käituda jaapanipäraselt.
Ilmselt peavad rallimehed Toyotas suhtlema rohkem sponsoritega ja ülemuste ülemustega, käima üritustel ja tegema muud võistlusvälist tööd.
Kes kus kihutab?
Järgmise rallihooaja MM-sarja meeskondadest on paigas ainult Toyota koosseis.
Toyota. Jaapani autotehase tiimis on kõik selge: esisõitja rolli täidab praeguse seisuga Jari-Matti Latvala, Ott Tänak püüab teda troonilt tõugata, Esapekka Lappi kindlustab tagalat.
Hyundai. Meeskonnas on neli võidusõitjat. Thierry Neuville ja Andreas Mikkelsen on esimene ja teine number, Hayden Paddon kihutab praeguste plaanide järgi kruusal, Dani Sordo asfaldil.
Citroën. Ainsana on kõigil MM-rallidel sõitmiseks leping Kris Meeke’il. Tiim jahib Sébastien Ogier’d, ent prantslase isikliku toetaja Red Bulli ja meekonna suurtoetaja Abu Dhabi vahel on konflikt. 2018. aastaks on Citroënil leping ka Craig Breeni ja Stephane Léfebvre’iga, kuid neid ei pea rallidega kindlustama. Ka üheksakordne maailmameister Sébastien Loeb võib mõnel MM-rallil Citroëni istuda.
M-Sport. Elfyn Evans ilmselt jääb M-Sporti, aga see on ka esialgu kõik. M-Sport tahab mõistagi hoida endal Ogier’d, aga eratiimil napib vahendeid nii palgaks kui ka auto arendamiseks. Kui Ogier lahkub, värvatakse suure tõenäosusega Mads Østberg ja Teemu Suninen.
Meeskonna pealik, neljakordne maailmameister Tommi Mäkinen poetas pärast lepingu sõlmimist huvitavat infot. Esiteks loodab ta Tänakut kaua endale hoida: leping on kaheks aastaks, kuid seejärel jääb palkamise eesõigus ehk optsioon ikka Toyotale. Teiseks olid Tänak ja Mäkinen ammu kokkuleppele jõudnud. „Allkirjad said paberile alles hiljuti seetõttu, et Tänakul oli vaja M-Spordis paar juriidilist asja korda ajada,” selgitas Mäkinen. Kolmandaks olevat ka valitsev tšempion ja MM-sarja liider Sébastien Ogier hirmsasti tahtnud Toyotasse tulla, ent Mäkinen eelistanud Tänakut.
„Pidasime kinni strateegiast, mille panime paika juba mullu, kui Tänakut jahtima hakkasime. Minu jaoks on oluline, et nii tiimis kui ka sõitjate vahel oleks ühine hingamine, ja usun, et säärase koosseisuga on see palju parem. Olen veendunud, et Soome-Eesti trio võitleb meeskondliku MM-tiitli nimel.” Peale Tänaku kuuluvad tuleval hooajal tiimi ka soomlased Jari-Matti Latvala ja Esapekka Lappi.
Eesti Päevaleht vaagis Tänaku ja Toyota lepingu plusse ja miinuseid.
Plussid
Kiire auto
Õigupoolest on kõik tänavuse MM-sarja autod äärmiselt võrdsed, kui välja arvata Citroën, mis pole kruusal tasakaalus ja on seetõttu aeglane. Esikohad on Toyota saanud Rootsis (lumi) ja Soomes (kruus). Probleem on selles, et Toyota laguneb. Jari-Matti Latvala on jäänud tehniliste probleemide küüsi neljal viimasel rallil, muidu oleks ta suures mängus, Tänakuga üsna võrdne.
Tehasetiim
Neljakordne maailmameister Sébastien Ogier on öelnud, et kui M-Sport ei saa Fordi tehase tuge, on meeskonna tulevik tume. Auto arendamiseks on vaja palju raha ja tööjõudu, mida eratiimil napib.
M-Spordis jätkus esialgu uusi detaile üksnes Ogier’le, Tänak sai need hiljem. Toyotas suudetakse uuenduslikke osi tõenäoliselt valmistada kiiremini ja suuremates kogustes. Ka tehakse autoga palju töid ära juba suures tehases, M-Sport saab enda käsutusse tänavasõidu Ford Fiestad, mis tuleb täielikult ümber ehitada.
Töökoht on lähedal
Ega see Inglismaagi teab mis kaugel ole, aga Cumbria, kus paikneb M-Spordi tehas, küll – põhjas vastu Šotimaa piiri. Toyota rallitiimi peakorter asub aga Jyväskylä kandis ja logistikakeskus tuleb peagi suisa Tallinna.
Tehasesse ja selle juures asuvale testirajale on võidusõitjal ikka asja, mistap saab Tänak rohkem kodus pere juures olla.
Parem palk
M-Spordi pealik Malcolm Wilson tunnistas, et teist aastat ei suuda ta Ogier’le maksta väärilist töötasu – kuulduste järgi viit miljonit eurot. Ent tehasetiimidel on kopsakas palgasumma juba eelarvesse kirjutatud.
Pole mingit põhjust arvata, et Tänaku teenistus on Toyotas alla kahe miljoni euro aastas, pigem rohkem. Nagu Wilson ütles, määravad praegu MM-sarjas reegleid tippvõidusõitjad, keda kõik tiimid endale ihkavad ja kelle sekka kuulub ka Tänak.
Miinused
Rohkem pingeid
M-Spordis oli rahu majas ja nõudmised napid, sest ega eratiim tehase vastu saa. See, et tänavu võidetakse meeskondlik ja ilmselt ka individuaalne MM-tiitel, oleks pigem ime.
Toyotas allahindlust ei tehta: konstruktorite karikas olgu olla ja parem, kui ka personaalne trofee! Kui ei ole, kutsutakse vaibale. Seega ei saa Toyotas võidu sõita stiilis: on nagu on, tuleb mis tuleb.
Auto laguneb
Ford on tänavustest autodest ainsana olnud kiire ja vastupidav. Hispaania rallil läks Hyundai vastu kivi sõites katki, Ford mitte. Toyotal ilmnesid pidevad tehnilised probleemid.
Oh, Toyota on tehasetiim, küll asjad korda saadakse! Kas saadakse? Seni pole see igatahes õnnestunud. Tommi Mäkineni juhtimisel ehitati hea auto, ent kas Toyotal on kogemust seda edasi arendada ja peenhäälestust teha?
Soome tiim
WRC ralliraadio saatejuht Colin Clark hoiatas, et eestlased ja soomlased võivad olla küll naabrid ja sõbrad, aga Toyota on siiski Soome tiim. Tahes-tahtmata on Tänak seal ühtviisi nii oma kui ka võõras.
Kas saab olla kindel, et Mäkinen ei hakka otsustavatel hetkedel eelistama kaasmaalast Jari-Matti Latvalat, kes väärib kindlasti samuti MM-tiitlit?
Jaapani kultuur
M-Spordis oli lihtne: Wilson on boss ja kõik. Toyotas on Mäkinenil ülemused ja neil omakorda ülemused… Kusjuures enamasti jaapanlased, kellega tuleb käituda jaapanipäraselt.
Ilmselt peavad rallimehed Toyotas suhtlema rohkem sponsoritega ja ülemuste ülemustega, käima üritustel ja tegema muud võistlusvälist tööd.
Kes kus kihutab?
Järgmise rallihooaja MM-sarja meeskondadest on paigas ainult Toyota koosseis.
Toyota. Jaapani autotehase tiimis on kõik selge: esisõitja rolli täidab praeguse seisuga Jari-Matti Latvala, Ott Tänak püüab teda troonilt tõugata, Esapekka Lappi kindlustab tagalat.
Hyundai. Meeskonnas on neli võidusõitjat. Thierry Neuville ja Andreas Mikkelsen on esimene ja teine number, Hayden Paddon kihutab praeguste plaanide järgi kruusal, Dani Sordo asfaldil.
Citroën. Ainsana on kõigil MM-rallidel sõitmiseks leping Kris Meeke’il. Tiim jahib Sébastien Ogier’d, ent prantslase isikliku toetaja Red Bulli ja meekonna suurtoetaja Abu Dhabi vahel on konflikt. 2018. aastaks on Citroënil leping ka Craig Breeni ja Stephane Léfebvre’iga, kuid neid ei pea rallidega kindlustama. Ka üheksakordne maailmameister Sébastien Loeb võib mõnel MM-rallil Citroëni istuda.
M-Sport. Elfyn Evans ilmselt jääb M-Sporti, aga see on ka esialgu kõik. M-Sport tahab mõistagi hoida endal Ogier’d, aga eratiimil napib vahendeid nii palgaks kui ka auto arendamiseks. Kui Ogier lahkub, värvatakse suure tõenäosusega Mads Østberg ja Teemu Suninen.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 877
- Liitunud: 31 Mai 2005, 11:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Ott Tänaku diskussioon
Minu meelest on kogu selle teema juures üks suur pluss see, et Oti koht on järgmisteks aastateks kindlustatud ehk ei ole järjekordselt sellist seisu nagu kõik need aastad on, et ootad pingsalt Monte stardi nimekirja, sest enne midagi keegi ei räägi ja hirmus salatsemine käib. Ma usun, et ka seekord on M-Sport viimane, kes lineupi avalikustab.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Crapmaster kirjutas:Nõustun ka nendega, kes arvavad et Ott tegi ainuõige valiku. Põhjuseid on mitmeid kindlasti. Ei usu, et see otsus liiga kergelt tuli, kuid kui sulle pakutakse kaheaastast lepingut koos korraliku palgaga, siis miks ka mitte. Ofkoors suur tänu Wilsonile, kuid kui selline varuosade jagamine käib, et hoiame Ogierile ja Ott ei saa, siis eks see ka mõjutas otsust. Ja rahaline pool samuti, ma ei hakkaks väga süvenema, et kui palju Ott teenima hakkab, kuid nagu eespoolgi mainitud, siis elu vajab elamist.
Ja Grossi reklaam sobib Toyotale ka hästi peale!
See varuosade jagamise jutt on täis jama. Ei mõista kuidas selline spetsialist nagu Clark on, selle üldse välja pakkus. Ralli jooksul on auto peale ette nähtud 2 käigukasti mis plommitakse tehnilises ära(vastava auto jaoks mitte tiimi peale). Üks all ja teine tagavaraks, kuna selle ralli eripära oli selline, et oli tarvis nii asfaldi kui ka kruusa kasti siis on ilmselge, et ei ole tagavaraks vajalikus seades kasti, st et kaasas võib olla vajalik kast, aga alla seda panna ei tohi, kuna sellel pole vajaliku plommi küljes.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ma arvan, et Crapmaster ei mõelnud seda viimast käigukasti asja (see on niigi selge). Pigem üldisemalt, kus Ogier sai uued jupid ja Ott jäi tühjade pihudega. On seda Ott ju isegi maininud minuteada Delfi stuudios...Tonga kirjutas:Crapmaster kirjutas:Nõustun ka nendega, kes arvavad et Ott tegi ainuõige valiku. Põhjuseid on mitmeid kindlasti. Ei usu, et see otsus liiga kergelt tuli, kuid kui sulle pakutakse kaheaastast lepingut koos korraliku palgaga, siis miks ka mitte. Ofkoors suur tänu Wilsonile, kuid kui selline varuosade jagamine käib, et hoiame Ogierile ja Ott ei saa, siis eks see ka mõjutas otsust. Ja rahaline pool samuti, ma ei hakkaks väga süvenema, et kui palju Ott teenima hakkab, kuid nagu eespoolgi mainitud, siis elu vajab elamist.
Ja Grossi reklaam sobib Toyotale ka hästi peale!
See varuosade jagamise jutt on täis jama. Ei mõista kuidas selline spetsialist nagu Clark on, selle üldse välja pakkus. Ralli jooksul on auto peale ette nähtud 2 käigukasti mis plommitakse tehnilises ära(vastava auto jaoks mitte tiimi peale). Üks all ja teine tagavaraks, kuna selle ralli eripära oli selline, et oli tarvis nii asfaldi kui ka kruusa kasti siis on ilmselge, et ei ole tagavaraks vajalikus seades kasti, st et kaasas võib olla vajalik kast, aga alla seda panna ei tohi, kuna sellel pole vajaliku plommi küljes.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Teema rohkem selles, et Seb sai enale uuendused ja uued varuosad, teistele jälle uus vana jupp
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 560
- Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Ott Tänaku diskussioon
aix kirjutas:Ma arvan, et Crapmaster ei mõelnud seda viimast käigukasti asja (see on niigi selge). Pigem üldisemalt, kus Ogier sai uued jupid ja Ott jäi tühjade pihudega. On seda Ott ju isegi maininud minuteada Delfi stuudios...Tonga kirjutas:Crapmaster kirjutas:Nõustun ka nendega, kes arvavad et Ott tegi ainuõige valiku. Põhjuseid on mitmeid kindlasti. Ei usu, et see otsus liiga kergelt tuli, kuid kui sulle pakutakse kaheaastast lepingut koos korraliku palgaga, siis miks ka mitte. Ofkoors suur tänu Wilsonile, kuid kui selline varuosade jagamine käib, et hoiame Ogierile ja Ott ei saa, siis eks see ka mõjutas otsust. Ja rahaline pool samuti, ma ei hakkaks väga süvenema, et kui palju Ott teenima hakkab, kuid nagu eespoolgi mainitud, siis elu vajab elamist.
Ja Grossi reklaam sobib Toyotale ka hästi peale!
See varuosade jagamise jutt on täis jama. Ei mõista kuidas selline spetsialist nagu Clark on, selle üldse välja pakkus. Ralli jooksul on auto peale ette nähtud 2 käigukasti mis plommitakse tehnilises ära(vastava auto jaoks mitte tiimi peale). Üks all ja teine tagavaraks, kuna selle ralli eripära oli selline, et oli tarvis nii asfaldi kui ka kruusa kasti siis on ilmselge, et ei ole tagavaraks vajalikus seades kasti, st et kaasas võib olla vajalik kast, aga alla seda panna ei tohi, kuna sellel pole vajaliku plommi küljes.
Jah, pidasingi silmas seda uuenduste teemat, et Oggyle anti uued jupid ja kas mitte ka uus auto ning Tänak sõitis edasi vanaga. Käigukasti teemasse ei hakanud süvenema.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Colin arutab Tänaku meeskonnavahetuse üle:
https://www.youtube.com/watch?v=TMv5WVZ ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=TMv5WVZ ... e=youtu.be
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ogeri startsi esimese autoga viis rallit Tänak oma esimesega kaheksa rallit. Hetkel on Tänakul kasutada teine uus auto. Aga Ogierile juba saksamaa rallist kolmas uus auto
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Ott Tänaku diskussioon
Mis see artikkel on aasta alguses kirjutatud? Pole mingit olekseid ju vaid suure tõenäosusega tulevadki mlemad tiitlid mspordile. Ja siuke line upiga loogiline asjade kulg mitte suur ime.teine_riiul kirjutas:M-Spordis oli rahu majas ja nõudmised napid, sest ega eratiim tehase vastu saa. See, et tänavu võidetakse meeskondlik ja ilmselt ka individuaalne MM-tiitel, oleks pigem ime.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Nojah, aga kas selle taha on midagi jäänud? Varasemalt kõlbas võidule konkureerida ka neli aastat vana autoga. Toyotas paistab ka igal mehel teine auto olevat.Kolin kirjutas:Ogeri startsi esimese autoga viis rallit Tänak oma esimesega kaheksa rallit. Hetkel on Tänakul kasutada teine uus auto. Aga Ogierile juba saksamaa rallist kolmas uus auto
Re: Ott Tänaku diskussioon
Toyotal rendikliente ju pole, kellele oma meeste vanad autod lähevad. Pigem siis uusi autosid nii väga peale ei tule ka.
P.S. Ajakirjanikel ikka Oti rahad kõik nii kenasti kokku loetud, iga tund viskab juba uudist peale.
P.S. Ajakirjanikel ikka Oti rahad kõik nii kenasti kokku loetud, iga tund viskab juba uudist peale.
Suurte kogemustega ralliturist
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 470
- Liitunud: 06 Juul 2008, 11:09
Re: Ott Tänaku diskussioon
Martin tunneb esimest korda elus rõõmu, et on kaardilugeja. Tema taskud puutumata veel. Ma arvan, et mõned spordiajakirjanikud ei teagi, et Martin koos Otiga Toyotasse läheb.pets1 kirjutas:Toyotal rendikliente ju pole, kellele oma meeste vanad autod lähevad. Pigem siis uusi autosid nii väga peale ei tule ka.
P.S. Ajakirjanikel ikka Oti rahad kõik nii kenasti kokku loetud, iga tund viskab juba uudist peale.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Just kaardilugejale maksab Piloot mitte meeskond. Leping tehakse Piloodiga mitte lugejaga.-huviline2- kirjutas:No seda peab ju Tänakult küsima, palju ta maksab.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi