skahar kirjutas:Sooviks juba kuulda, kuidas esmamuljed autovahetusest on... kiiruse järgi ei ütleks, et väga kehva masin on:) Napilt oleks juba esimeses lõigus välja kupatand...
Aga tundub, et jojoota teljevahe on gramm lühem kui fordil? Kurvilisematel ja aeglasematel radadel
Väga rahutu tundub see auto asfalti kohta. Samas - pole muidugi õrna aimugi, mis seades masin on, mida testitakse ja mis rehvid all. Ehk see ei pruugi näidata (ja ilmselt ei näitagi) midagi.
No mis see intekas ikka, vaevalt ta oma vana või uut töövahendit kiruma hakkab. Ümmargune jutt, mis kiidab mõlemat autot ja arva siis ära. Eks alates Rootsist vast saab järeldusi teha, RMC on liiga "eriline".
raig0 kirjutas:Võrreldes Oti ja Lappi videosid,siis Ott nagu voolab läbi kurvide. Lappi võimleb autoga koguaeg, kuidagi väga agresiivselt sõidab.
Proovib väga kiiresti sõita, aga vahest tuleb aeglase sõiduga parem aeg. Tõestatud tänavarehviga jäärada sõites paljude meeste poolt. Rapsimise ja korrigeerimise aeg tuleb sõidu ajale lisaks. Ehk siis "kes proovib kõigest väest, saab igaühe käest ..." või oli see tüdrukute kohta?
Noh spetsialistid, kuidas Latvala stiili näited võrreldes Tänaku ja Lappiga on?
Ei saa ennast ennast küll spetsialistiks pidada aga Latvala video jättis küll väga hea mulje. Väga kindel ja kontrollitud sõit, tarbetut rapsimist ei paistnud kusagilt ja samas kasutati rada täpselt nii palju kui seda oli. Yaris is Jari's car. Oskab selle põrgulisega ringi käia väga hästi. Aga Otiga ei ole võrreldav, sest olud olid sootuks teised.