66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Post Reply
|Jan|
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 261
Joined: 22 Jan 2015, 22:29

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by |Jan| »

Lärri wrote:
|Jan| wrote:Kolmandal läbimisel lubas arvatavasti Martini rooli, lumes ju mõnus hullata.
Martini varasemaid sportlikke saavutusi teades ei läheks mina teda nii avalikult solvama.
Seda ka muidugi :lol:
mcwax

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by mcwax »

Tundub, et vähemalt korra tahab Ott veel proovida.
-LaVal-
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 388
Joined: 22 Feb 2017, 09:44

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by -LaVal- »

Meeke 3. läbimine 4:41....ei liigu kuidagi see auto ikka lumel edasi. Testikatse hetke 7 esimest on vanad ja tuntud lumeässad:). Kõik on vähemalt korra varasematel aastatel Rootsis poodiumil olnud.
rene59
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 5
Joined: 02 Nov 2012, 18:08

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by rene59 »

Torn kõva aja teind, 10 sekki kiirem hetkel
Mistral
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1081
Joined: 22 Jan 2006, 10:42
Location: Tallinn

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by Mistral »

Ogi tegi ka 3ndal läbimisel korraliku paranduse ja aeg alla 4,20 ne (4:19:4)
Rallimehed sünnivad ja surevad katkise kummi pärast
Lärri
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1084
Joined: 11 Jan 2012, 20:00

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by Lärri »

-LaVal- wrote:Meeke 3. läbimine 4:41....ei liigu kuidagi see auto ikka lumel edasi. Testikatse hetke 7 esimest on vanad ja tuntud lumeässad:). Kõik on vähemalt korra varasematel aastatel Rootsis poodiumil olnud.
No kus ta liigub, jah. Ostbergi aeg tuleb ju sellest, et Eriksen annab sirgetel jalaga hoogu. KJa meeke sai MC-s jõufaasi võidu ka ainult sellepärast, et lund ei olnud ja taipas allamäge tulles mootori välja suretada.
-LaVal-
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 388
Joined: 22 Feb 2017, 09:44

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by -LaVal- »

Lärri wrote:
-LaVal- wrote:Meeke 3. läbimine 4:41....ei liigu kuidagi see auto ikka lumel edasi. Testikatse hetke 7 esimest on vanad ja tuntud lumeässad:). Kõik on vähemalt korra varasematel aastatel Rootsis poodiumil olnud.
No kus ta liigub, jah. Ostbergi aeg tuleb ju sellest, et Eriksen annab sirgetel jalaga hoogu. KJa meeke sai MC-s jõufaasi võidu ka ainult sellepärast, et taipas allamäge tulles mootori välja suretada.
Pigem tundub, et Meeke lihtsalt ei oska lumel sõita. Östberg näitab, et saab küll.
m161
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 136
Joined: 09 May 2017, 19:22

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by m161 »

Kas Ott tegi 3 läbimist? Viimase aega ei tea?
Lärri
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1084
Joined: 11 Jan 2012, 20:00

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by Lärri »

-LaVal- wrote:
Lärri wrote:
-LaVal- wrote:Meeke 3. läbimine 4:41....ei liigu kuidagi see auto ikka lumel edasi. Testikatse hetke 7 esimest on vanad ja tuntud lumeässad:). Kõik on vähemalt korra varasematel aastatel Rootsis poodiumil olnud.
No kus ta liigub, jah. Ostbergi aeg tuleb ju sellest, et Eriksen annab sirgetel jalaga hoogu. KJa meeke sai MC-s jõufaasi võidu ka ainult sellepärast, et taipas allamäge tulles mootori välja suretada.
Pigem tundub, et Meeke lihtsalt ei oska lumel sõita. Östberg näitab, et saab küll.
Ma seda silmas pidasingi, et mu meelest on see Citroeni viletsa auto teema üks suur legend, mille kultiveerisid massidesse Meeke ise ja tema fanaatiline kaasaelaja Colin Clark. Kui on valida, kas tunnistada oma kesist kuplialust valmisolekut võistluspingega toimetulekuks või süüdistada autot juhitamatuses, siis nimetet härrad on valinud teise tee. Ja mulle tundub, et see propaganda on vilja kandnud. Pange õige mees kettasse ja küll see auto sõidab, ma oletan. Rõhutan, ma oletan. Teadmisi mul ei ole. Aga on naljakas fakt, et pärast Monte punktikatse mäekõrgust võitu vatras piloot väsimatult kõlbmatust sõiduvahendist. Kas pole kummaline?
Last edited by Lärri on 15 Feb 2018, 11:54, edited 1 time in total.
Allu12
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1128
Joined: 12 Nov 2011, 13:31
Location: Kuressaare

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by Allu12 »

m161 wrote:Kas Ott tegi 3 läbimist? Viimase aega ei tea?
4:53.3
mcwax

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by mcwax »

See 4:53 on mingi jama... see oli... ma ei teagi mis läbimise aeg. Peale seda ühe läbimise tegi kindlasti veel. Selle aega veel pole. Nüüd läks ta "koju" ära igatahes.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Posts: 19363
Joined: 23 Feb 2003, 12:43
Location: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Contact:

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by Kolin »

Lärri wrote: Ma seda silmas pidasingi, et mu meelest on see Citroeni viletsa auto teema üks suur legend, mille kultiveerisid massidesse Meeke ise ja tema fanaatiline kaasaelaja Colin Clark. Kui on valida, kas tunnistada oma kesist kuplialust valmisolekut võistluspingega toimetulekuks või süüdistada autot juhitamatuses, siis nimetet härrad on valinud teise tee. Ja mulle tundub, et see propaganda on vilja kandnud. Pange õige mees kettasse ja küll see auto sõidab, ma oletan. Rõhutan, ma oletan. Teasmisi mul ei ole.
Lärri jutus on iva sees. Nii Nagu Östberg praegu rootsis siis ka Mikkelsen eelmine hooaeg näitasid, et see auto liigub küll kui õige mees seal tihendiks on rooli ja istme vahel.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
m161
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 136
Joined: 09 May 2017, 19:22

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by m161 »

Tuleb see Loeb ka ja testib selle pilli ära, paneb Meekedele ja Breenidele ära küll :)
Mustpärl
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 49
Joined: 19 Jan 2017, 11:59

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by Mustpärl »

... Võib vaid oletada, et katsetas mingit teistmoodi seadistust või juhtus mingi apsakas rajal...
jaank
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 130
Joined: 03 Aug 2012, 17:13

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by jaank »

4:19,2 viimane
m161
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 136
Joined: 09 May 2017, 19:22

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by m161 »

Tulid ära kõik ajad jah, võib rahule jääda. Vaatame kuidas torn tuleb
Mustpärl
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 49
Joined: 19 Jan 2017, 11:59

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by Mustpärl »

M. Ostberg tegi Otist kiirema aja! neljandal läbimisel... 4.17.6 Otil siis 4.18.7
Last edited by Mustpärl on 15 Feb 2018, 12:06, edited 1 time in total.
Allu12
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1128
Joined: 12 Nov 2011, 13:31
Location: Kuressaare

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by Allu12 »

Torn peale esimesi JWRC läbimisi kolmas. Alguseks täitsa rahuldav ma usun :)
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: 13 Feb 2006, 17:08

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by -huviline2- »

Kolin wrote:
Lärri wrote: Ma seda silmas pidasingi, et mu meelest on see Citroeni viletsa auto teema üks suur legend, mille kultiveerisid massidesse Meeke ise ja tema fanaatiline kaasaelaja Colin Clark. Kui on valida, kas tunnistada oma kesist kuplialust valmisolekut võistluspingega toimetulekuks või süüdistada autot juhitamatuses, siis nimetet härrad on valinud teise tee. Ja mulle tundub, et see propaganda on vilja kandnud. Pange õige mees kettasse ja küll see auto sõidab, ma oletan. Rõhutan, ma oletan. Teasmisi mul ei ole.
Lärri jutus on iva sees. Nii Nagu Östberg praegu rootsis siis ka Mikkelsen eelmine hooaeg näitasid, et see auto liigub küll kui õige mees seal tihendiks on rooli ja istme vahel.
See on alles SD. Mikkelseni tulemus tuli alles Saksamaal, kõvakattel oli auto sooritusvõime ju teatavasti positiivne juba TDC ajal, kus Meeke viisaka vahega liidrikohalt mootoririkke tõttu katkestas. Poolas, kus Mikkelsen 2016 võidutses, oli ta jällegi päris mannetu. Loeb läbi lillede mainis auto juhitavusprobleeme nüüd Monte paiku alles. Tänu nendele kahele mehele sisuliselt me saamegi lugeda toimunud muudatustest ja näha kõrgemal kohal lõpetamisi, sest Meekei nõudmisel muudatusi teha ei tahetud. Ärme unusta, et tema tõi autole kaks võitu ja oli kursil ka kolmanda poole, kui auto toimis.
Lärri
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1084
Joined: 11 Jan 2012, 20:00

Re: 66. Rally Sweden 2018 Eelvaade & Shakedown

Post by Lärri »

-huviline2- wrote:
... Meekei nõudmisel muudatusi teha ei tahetud. Ärme unusta, et tema tõi autole kaks võitu ja oli kursil ka kolmanda poole, kui auto toimis.
Võib ka täitsa vabalt nii olla. See ei oleks esimene kord, kus prantsuse kuuri all musketärid märatsevad ja imporditud sohvri juttu ei sallita. Eelmisest kümnendist mäletame sarnast juhtumit.
Post Reply