52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 747
- Liitunud: 08 Apr 2009, 11:35
- Asukoht: Lindi Taga
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
Ken Torn ss3 teine aeg ja üldis ka teine. 5,8 seki esimesest maas.
Raskel ajal on rahvaralli ka ralli!
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
blizzard kirjutas:Look that ****... https://youtu.be/TBEAb4hhBnM?
- Manused
-
- Fullscreen capture 18.05.2018 141723-001.jpg (50.83 KiB) Vaadatud 5555 korda
-
- Fullscreen capture 18.05.2018 141800.jpg (50.58 KiB) Vaadatud 5555 korda
-
- Fullscreen capture 18.05.2018 142040.jpg (52.18 KiB) Vaadatud 5555 korda
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
Mulle tundub, et erinevalt Neuville-ist tonksas Ott korra pidurit enne kivi, et paremini sisse keerata. Samamoodi teevad ka mõned hilisemad mehed, aga neil ei ole seal enam kivi mille otsa nina panna. Sõidustiili ja halbade asjaolude kokkulangevus...meh kirjutas:https://www.ewrc-results.com/video/2579 ... -of-tanak/
Neuville tõmbas vist kivi teele, Ott sai pihta, pärast Otti koristati minema.
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
Ku.at küll!Ja peale Otti korjati need kivid ära.Enne ei saanud see tropp raja ääres seda teha!??Nagu nimme jäeti,et "pull värk,vaatame mis saab".Täitsa per.es
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
Otil nina maas kinni jah palju rohkem, ja muidugi Neu'l vedas jälle korralikult..
- Manused
-
- Fullscreen capture 18.05.2018 141723-001.jpg (50.83 KiB) Vaadatud 5509 korda
-
- Fullscreen capture 18.05.2018 142540.jpg (55.66 KiB) Vaadatud 5509 korda
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1117
- Liitunud: 11 Juul 2011, 18:31
- Asukoht: Tartu
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
ootan huviga videot teiste läbimisest samast kurvist. Neuv auto nina ees tundub ka mürakas püsti olevat.
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
Olemas video ju, https://youtu.be/TBEAb4hhBnM? peale tänakut korjati ilusti kivid tee pealt ikka ära, tundus, et autod vist lähevad katki kui nii suurte kivide otsa sõita laseme, võtame ikkagi ära.Tann kirjutas:ootan huviga videot teiste läbimisest samast kurvist. Neuv auto nina ees tundub ka mürakas püsti olevat.
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
Mingit protesti korraldaja/rajajulgestaja pihta?Vist mitte...Aga no ajuvaba tegemata jätmine.Olen Eesti rallidelgi sellist lollust korduvalt näinud ja kui siis mõni ärksam pealtvaataja tegutseda soovib,on kisa lahti"Ei tohi rajale minna!" Ometi pole järgmisest autost veel haisugi.m161 kirjutas:Olemas video ju, https://youtu.be/TBEAb4hhBnM? peale tänakut korjati ilusti kivid tee pealt ikka ära, tundus, et autod vist lähevad katki kui nii suurte kivide otsa sõita laseme, võtame ikkagi ära.Tann kirjutas:ootan huviga videot teiste läbimisest samast kurvist. Neuv auto nina ees tundub ka mürakas püsti olevat.
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
Minu arust Neuville pääses tänu sellele, et ta lõikas rohkem seest ja oli auto küljega natuke kõrgemal selle kivise valli serva peal ja see päris kõrge kivi sai paremini auto alt läbi minna.
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
Täis tainad . Filmib kivi aga selle asemel võiks ära korjata selle sealt.meh kirjutas:https://www.ewrc-results.com/video/2579 ... -of-tanak/
Neuville tõmbas vist kivi teele, Ott sai pihta, pärast Otti koristati minema.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Reactions: 0
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
Ogier ja Neuville lõikasid mõlemad jah pigem oluliselt rohkem. Tundub tõesti, et Neuville'i võis see päästagi, et külje pealt autot tõstis lõikamisega - või vähemalt pehmendas see hoopi. Ühtlasi tõi kenasti rajale veel sealt teise suure kivi.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
ja neuvillel ülitäpselt joppas ikka, lõikas rohkem sisse ja viskas esiosa õhku ja kaduteta kivist üle
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
Noojah, mis siin ikka, paar aastat tagasi ju ütles korraldaja, et täiesti normaalne on rallit sõita metsatulekahjus (mis omakorda tekkis jällegi ootamatult lagunenud teekatte tõttu ja viis meie mehe samuti välja). Kivides ohu märkamine on juba keerulisem...
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
Kas tänakul poleks võimalust et pühapäeval auto välja ajada ja vähemalt power stage punktid võtta? Sorry ma ple nii kursis reeglitega kas annaks teha või mitte.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2658
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 19:08
- Asukoht: Kaugatoma pole kaugel
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
Kuna mootor on katki ja seda vist ei tohi võistluse ajal parandada ega vahetada (nagu mina olen aru saanud), ehk siis tal pole võimalik tulla rajale (sama oli ju latvalaga Argentiinas). Aga Tiislerile antud intervjuus ütles Ott et kui auto jõuab servicesse, siis saavad insenerid põhjalikumalt üle vaadata ja loodab et ehk väike võimalus siiski on.
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
Seitsmeste uudiste kokkuvõte:
http://uudised.tv3.ee/sport/uudis/2018/ ... el-katsel/
http://uudised.tv3.ee/sport/uudis/2018/ ... el-katsel/
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 52. Vodafone Rally de Portugal 2018 DAY1
Mitte ainult, eelmisel aastal lisaks Lappi Poolas, Latvala Hispaanias. Õrnake teine sealt.Silk kirjutas:Kuna mootor on katki ja seda vist ei tohi võistluse ajal parandada ega vahetada (nagu mina olen aru saanud), ehk siis tal pole võimalik tulla rajale (sama oli ju latvalaga Argentiinas). Aga Tiislerile antud intervjuus ütles Ott et kui auto jõuab servicesse, siis saavad insenerid põhjalikumalt üle vaadata ja loodab et ehk väike võimalus siiski on.