AAVA vs JALAVA

räägi eesti autorallist

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Sparco

Kumb on kiirem EOS rallil?

Kimmo Jalava tagaveolise Starletiga
16
43%
Urmo Aava esiveolise Ignisega
21
57%
 
Hääli kokku: 37

Karl
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 348
Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn

AAVA vs JALAVA

Postitus Postitas Karl »

WRC-d. on huvitav vaadata, ka siis kui neid üks-kaks rajal on! Las nad olla, senikaua kuni FIA siis keelab või kui ei keela, siis loomulikult edasi. N-klass on Eestis igatahes huvitav klass ja ka see peaks ikka jääma. Kruusateedel ikka 4wd autodel on, mida vaadata. Samas kui esiveoline tagasihoidlikuks jääb.
Igatahes, kui Eestis peaks kehtestatama S1600 klass, siis peaks neid olema rajal rohkem kui üks. WRC-d. on ka ühe kaupa huvitav vaadata, aga aeglasemalt liikuvaid autosid peaks ikka rohkem olema (mingigi konkurents). Samas kui Aaval õnnestub EOS-le. tulla, siis näeb kui huvitav ja kiire selline relv Eesti teedel on.
Huvilisena pooldan igatahes N-klassi!
KAIKUL
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1031
Liitunud: 31 Mär 2003, 08:32
Asukoht: Mustamäe

Postitus Postitas KAIKUL »

Jah, kui Aava saaks Suzukiga EOS le, oleks ilmselt kaheveolistel Jalava valitsemisaeg läbi.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Arvad nii? Jalava ja Aava autodel peaks ikka üsna mitme lauda jagu hobuste erinevus olema.
Kasuta ikka turvavööd ka!
KAIKUL
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1031
Liitunud: 31 Mär 2003, 08:32
Asukoht: Mustamäe

Postitus Postitas KAIKUL »

Ega nad jah päris võrdsed ei ole, aga noh kes teab?
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Põnev oleks neid võrrelda küll. Samas ka Starlet ju tagaveoline ja Ignis esivedu. Kui palju see Lõuna-Eesti radadel rolli mängib?
Kasuta ikka turvavööd ka!
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Ma jäin just seda sama mõtlema, et Starlet ju tagaveoline ja võimsama mootoriga. Väga raske on öelda kuid pakun, et Urmol saab siiski raske olema Jalavat lüüa, on ju soomlasel Eesti teedest juba üsna hea kogemus.
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

soomlased olid rääkinud et Jalava auto ei pidavat Soomes kuhugi klassi mahtuma-põhjuseks liiga suur mootori võimsus aga eestis sõidab nagu nalja aga seda ei oska küll ennustada kas Jalava või Aava ise kaldun arvanma et Aava võidab teda koduradadel :roll:
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Ei tea, usun et sõidavad üsna võrselt. Aava natuke paremini.
gaas on endiselt laiffi
ravia
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 15
Liitunud: 06 Veebr 2003, 18:24

Postitus Postitas ravia »

Võrdlete neid kahte, aga ärge unustage et Laur tuleb Sitikaga ja veel on lubanud Venemaalt tulla kaks väga kõva sõitjat 1600-ga. Need olid Venemaa MV-l vaatemäng omaette.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

No see Tuohino Sitikas maksab 1 miljon 250 tuhat krooni. Vaevalt Laur selle ostab ja sellega sõitma hakkab. Niikaua kui midagi kindlat ei ole, on tegu kuulujutuga, mida ma ei usu.

Ja et need venelased tulevad siia oma uute Ladadega on väga positiivne ja kindlasti on neid põnev vaadata ja näha kui kõrgele nad jõuavad, kuid Aavale nad küll mingit konkurentsi pakkuda ei tohiks, vastasel juhul tekib küsimus, kas Urmo oma kohta Suzukis väärib(isiklikult arvan muide, et väärib :) )
alex

Postitus Postitas alex »

Millegipärast arvan, et Aava jääb Jalavale alla....
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Aava on selleks ajaks Suzuki käppa saanud ja sõidab vast kiiremini kui Jalava. Ma vähemalt loodan...
gaas on endiselt laiffi
KAIKUL
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1031
Liitunud: 31 Mär 2003, 08:32
Asukoht: Mustamäe

Postitus Postitas KAIKUL »

pakun, et asfaldil j'b Kimmo peale, vaadates neid s]ite siiamaani, mis Kimmo teinud on, ikka v'ga tegijad ajad v]rreldes neliveolistega.
Paks
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 3
Liitunud: 28 Apr 2003, 09:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paks »

Aava on kiirem.Oli juba Ladaga kiirem.
A ja veel-Uuno Aava ei ole Urmo vanaisa.Häirib kui muidu pädevad inimesed fakte ei tea.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Jalava autol suurem ja võimsam mootor, kiiruskatsete tundmises ei jää ka Urmole alla, seega peaks ikka kiirem olema. Milline on autode kaaluvahe? Jalava auto eelmise aasta EOS-i kaalumisel oli mäletamistmööda 850 kilo ringis.
Kasuta ikka turvavööd ka!
alex

Postitus Postitas alex »

Jalava kasuks räägib ka vast see, et lõuna eesti teed on üsnagi kiired ja laiad. Esiveolise auto eelised hakkavad välja tulema kitsastel ja rasketel lõikudel...
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 238
Liitunud: 22 Veebr 2003, 01:02

Postitus Postitas VWman »

Carlos kirjutas:Jalava auto eelmise aasta EOS-i kaalumisel oli mäletamistmööda 850 kilo ringis.
Nihh..reeglite järgi on see Jalaval ka miinimum kaal
A rühma miinimu kaal on 1401-1600cm 880kg ja 1601-200cm 960kg(andmed on eelmise aasta omad).. nii et seis on 30kg Aava kahjuks ..
.. äge oli vaadata .. Muraka Corolla WRC-l oli tahokal numbreid 8000-ni .. Jalaval oli kuni 10000-ni ja punane osa oli seal kusagil 9100 kandis :D.. huvitav palju Aava Suki-Sukil seal numbreid on ?
vfts6
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 67
Liitunud: 27 Mär 2003, 22:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas vfts6 »

ega ausaltöeldes see ka päris kindel ei ole, et jalava auto E7 mahub. Mõni aasta tagasi olid sepad rahad kokku pand ja protestinud.... ah, et mis sest välja tuli?...rahad maksti tagasi(vb rohkemgi) ja asi vaikiti maha.
Kes teab vb on tal praegugi midagi suuremt seal vahel
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Huvitav, et Jalava kunagi ei katkesta. Keegi mäletab, millal tal sõit pooleli jäi Eestis? Mul meenub ainsana katkestamine Mitsuga Daamil 2001, aga Starletiga katkemist i mäleta peast.
Kasuta ikka turvavööd ka!
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 238
Liitunud: 22 Veebr 2003, 01:02

Postitus Postitas VWman »

vfts6 kirjutas:ega ausaltöeldes see ka päris kindel ei ole, et jalava auto E7 mahub. Mõni aasta tagasi olid sepad rahad kokku pand ja protestinud.... ah, et mis sest välja tuli?...rahad maksti tagasi(vb rohkemgi) ja asi vaikiti maha.
Kes teab vb on tal praegugi midagi suuremt seal vahel
Vabalt mahub..pole seal peale 4AGE midagi suuremat vahel .. kui viitsid siis ostsi netist mida selle 4AGE mootriga teha on võimalik ;)
Kes ja kus protestis, see on jälle mingi "naised saunas räägivad" jutt ?
Vasta