SÉBASTIEN LOEB
Citroen "Car's good, engine is good, but more gravel that I thought"
TONI GARDEMEISTER
Ford Still suffering from the flu. "Stage was nice but the end was very, very slippery. I've a bad cold and my throat felt very bad."
PETTER SOLBERG
Subaru "Stage was okay. Tyre choice was good but next stages will be very slippery"
CHRIS ATKINSON
Subaru "I made a couple of mistakes, but then it came back to me! I'm surprised that my time was so good"
MARCUS GRONHOLM
Peugeot "We seem to have an engine and brake problem" - brakes smoking heavily at stage finish
MARKKO MARTIN
Peugeot "Not much power, due to altitude"
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Huvitav, kuidas on seis rehvidega? Kuna segu pidi valima oluliselt varem ja siis oli ilm sellist nägu, et võib olla palju kuiva lahtist kruusa, ja valiti peamiselt pehme segu. Kas Markko hoidis esimesel katsel rehve? Kuna ikkagi ligi 70 kilti katseid ilma rehvi vahetuseta, siis pehme rehv sellisel kõval pinnasel nagu seal praegu on, peaks kuluma väga kiiresti. Eks järgmisel katsel paistab, mis seis sellega on
jah, eks seda solberg vist mõtleski: 'Tyre choice was good but next stages will be very slippery'. et eks see ikka sööb rehvi vist tigedalt...
Jälgija kirjutas:Huvitav, kuidas on seis rehvidega? Kuna segu pidi valima oluliselt varem ja siis oli ilm sellist nägu, et võib olla palju kuiva lahtist kruusa, ja valiti peamiselt pehme segu. Kas Markko hoidis esimesel katsel rehve? Kuna ikkagi ligi 70 kilti katseid ilma rehvi vahetuseta, siis pehme rehv sellisel kõval pinnasel nagu seal praegu on, peaks kuluma väga kiiresti. Eks järgmisel katsel paistab, mis seis
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud