vara veel nii põhjapanevaid järeldusi teha, wrc.com'is wilson justkui ütles, et eesmärl on sola nii 'maha jahutada' kui võimalik ja lõpetamine on kõikse tähtsam. mis wrc -meeste puhul tõenäoliselt tähendab ka punkte (eeldades, et sellisetes tingimustes katkestamisi tuleb ikka vägagi palju...). aga warmbold liigub tõesti kenasti, tea, kas talle see mehhiko tõesti istub või... btw, eelmisel aastal oli ta kah seal punktidel vist (8.?).
Kolin kirjutas:Tundub, et Ford tegi vale valiku. Oleks pidanud Antoonio teiseks sõitjaks palkama
Paistab, et Subaru on Atkinsoni näol üliandeka sõitja leidnud. Kui ta veel natuke areneb siis on neil järgmisel aastal võimalik konstruktorite karikale pretendeerida. Nigu öö ja päev Hirvoneniga.
Ma arvan, et kes tähelepanelikult jälgisid võisid juba Rootsis näha Warmboldilt kohati häid katseaegu, aga nüüd on ta küll ennast ületanud. Mullu jäi temast väga kahvatu mulje ja tihti oli ta isegi n-rühma autodest aeglasem, aga nüüd oleks nagu ümbersündinud.
Jaanus kirjutas:Ma arvan, et kes tähelepanelikult jälgisid võisid juba Rootsis näha Warmboldilt kohati häid katseaegu, aga nüüd on ta küll ennast ületanud. Mullu jäi temast väga kahvatu mulje ja tihti oli ta isegi n-rühma autodest aeglasem, aga nüüd oleks nagu ümbersündinud.
Eelmine aasta oli kaardilugeja naine see aasta enam pole
Jaanus kirjutas:Ma arvan, et kes tähelepanelikult jälgisid võisid juba Rootsis näha Warmboldilt kohati häid katseaegu, aga nüüd on ta küll ennast ületanud. Mullu jäi temast väga kahvatu mulje ja tihti oli ta isegi n-rühma autodest aeglasem, aga nüüd oleks nagu ümbersündinud.
Eelmine aasta oli kaardilugeja naine see aasta enam pole
No ei saand teed jälgida, pidi ikka naisukest piiluma.