Märtinfänn kirjutas:Vaevalt kaks soomlast ühes tiimis.Põhiline asi tiimidele on ju reklaam.Aga mis on parem reklaam kui rallisõitja.Aga kaks ühes tiimis.Neil on vaja erimaalasi.Nii et Markko ja Garde,või Markko ja Loeb, või Markko ja Bosse.
sziim kirjutas:Kaldun arvama, et järgmisel aastal me Märtinit Fordis ei näe. Ilmselt on seal Grönholm ja Gardemeister (kui Fordil palju raha, siis võib Garde asmel ka Loeb olla).
Märtin võib vabalt Mitsubishiga käed lüüa.
Kui Ford Loebi ei suuda osta, siis võib ta era Citroeniga osaleda.
Hetkel pole meil eriti midagi hõisata küll järgmise aasta osas. Markko võiks end veidi kiiremast küljest näitama hakata. Eelmine ralli tuleks küll unustada...
Vot selle jutuga ei ole ma absull nõus. Ilmselt on seal Grönholm Kaks soomalst on tõesti väga ebatõenäoline tiim, eriti Fordis. Garde seisu ma nii kõrgeks üldse ei hindaks. Bosse ja ford - no mille põhjal on sellest rohkem alust spekuleerida kui MM ja ford.[/i]
Aga ütle mulle, miks oleks kaks soomlast ühes tiimis vähetõenäoline? Ja Bosse ja Fordi paari panemise suuremat spekuleerimist võiks äkki tänavuste Bosse paremate esitustega seletada?
Eelmine aasta Grönholm ja Rovanperä sõitsid küll koos ühes meeskonnas. Peale reklaami on ju sõiduoskust ka vaja. Ma arvan, et rallidel eesotsas püsimine on ikkagi kõvem reklaam, kui kuskil sabaotsas mõne suurrahva esindamine.
kas kuskilt on ka kuulda, on Pirelli oma uue rehviga väljas? isegi Grönn ootas seda väga suure huviga...
aga et Bosse ja Ford - ei taha uskuda, sest tuleks ju Bossel ka hakata kõige päält Fordiga harjuma... MM-l ehk mälus midagi veel alles. Kuigi jah, ega loogikaga asjale läheneda saa...
Bosse bosseks, aga kui Loeb on nõus fordiga käed lööma, siis on küll MM-i seis nukker. Loebi sõidustiiliga peaks ford ka kokku minema, seetõttu ma ei usu et tal harjumine kaua aega võtaks
Oleneb sellest,mis summasid mehed küsivad.Ford küll jätkas aga raha peavad nad ikkagi kokku hoidma.Usun,et nad püüavad saada hea mehe väikse raha eest.
Kõik tiimid ja nende bossid mängivad praegu selle peale, et peale seda hooaega on nõudlus suurem kui pakkumisi reaalselt on. Seega võivad tiimid saada mitmed head sõitjad väiksema raha eest. Aga kõige lihtsam on vist oodata ja mitte spekuleerida.
Pomo pole jälle Märtiniga rahul, kes eelistas mansale mõned punktid tuua võsas lõpetamise asemel.
Jääb mulje, et ajab oma jonni- mind kuulata ja autot seadistada tiim ei taha, siis sõidan peenega.
Allikas http://www.crash.net
Tuleb tõdeda, et peso bossil on ka õigus kahjuks. Markkol puudub sära ja võidujanu. Peaasi, et ta nüüd vihaga ei hakka vajutama, vaid mõistusega. Muidu ei tule sellest sõidust midagi välja.
aix kirjutas:Kõik on õige, aga Grönholm pigistab vihaga, juba peso teami kiuste kivist vee välja. Markko võiks sama teha.
Õige jutt. Kerge on öelda, et Peugeot ei tee, mis vaja. Ja et kärss on kärnas ja et maa on külmand. Ja et "ma ei saa". Olude kiuste hästi esineda on raske.
Fakt on see, et Grönholm teeb seda, mis on raske. Markko teeb seda, mis on kerge. Tiimibossi kriitika on igati õigustatud ja Markkol tasuks tõsiselt peeglisse vaadata ja asjade üle järele mõelda.
Tööandja saadab sind posti otsa pingestatud traate ühendama ja peale mitmendat palvet annab sulle ikka isoleerimata näpitsad.
Noh, ja lõpuks lööd käega, ja lähed teed kuidagi ära!?
Keegi ei tea meist kui hästi või halvasti Markko ennast peugeoti roolis tunneb, aga sõna võtame küll. Et lõpetagu jonnimine, pangu vihaga...!
Teadupärast on ta üks intelligentsemaid piloote WRC sarjas ja oma kiirust ja sõiduoskust on ka juba mitmel korral tõestanud.
Küllap teab ta ise kõige parimini kui kiiresti selle peugeotiga sõita saab!