2006. aasta tiimide koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 130
- Liitunud: 20 Jaan 2005, 20:31
- Asukoht: Põlvamaa
Ma ei olegi ausalt öeldes aru saanud, kas "passiivse" auto reegel kehtib Markko jaoks ainult siis, kui ta tootjate arvestuses peaks startima või siis ka, kui ta eraautoga sõidab. Kui see kehtib ka eraautol, siis vist käesoleval aastal on MM-il sõitmine väga kahtlane, tema jaoks peab ju WRC päris kapitaalselt ümber ehitama.Strike kirjutas:Loodame, et nende plaanide hulka kuulub osalemine mõnel rallil eraautoga.
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 127
- Liitunud: 10 Apr 2003, 20:26
- Asukoht: Sadamalinn Virtsu
Kahjuks küll. Kõik M1 tiimide sõitjad ja sõitjad, kes on tulnud viimase
5 aasta jooksul esimese kuue hulka, saavad sõita ainult 2006 a reeglite
järgi ehitatud autol (passiiv diff. jne.)
reeglites punkt 2.3
http://www.fia.com/resources/documents/ ... _reg_a.pdf
5 aasta jooksul esimese kuue hulka, saavad sõita ainult 2006 a reeglite
järgi ehitatud autol (passiiv diff. jne.)
reeglites punkt 2.3
http://www.fia.com/resources/documents/ ... _reg_a.pdf
Viimati muutis Villi, 04 Jaan 2006, 15:16, muudetud 1 kord kokku.
Four wheels move your Body, Two wheels move your Soul.
-
- Moderaator
- Reactions: 5
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Aga kas see ka siis kehtib kui näiteks sõidab eramasinal aga masin on näiteks 2004 spets? Olen aru saanu, et need kes viimase viie aasta kooksul esikuue hulka on tulnud ei tohi sõita 2005 aasta masinatega. Aga kusagil ei ole mainutud seda ,et kui näiteks sõita vanema masinaga.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 127
- Liitunud: 10 Apr 2003, 20:26
- Asukoht: Sadamalinn Virtsu
Ei ole mina küll suurem asi inglise keele tundja, kuid loen küll nii palju
välja, et
Järgmised sõitjad saavad osaleda ainult 2006 specil.:
- sõitjad, kes regatud M1 teami
- kestahes sõitja, kes on tulnud esimese 6 hulka...jne.
Seega, kes vastab teise punkti parameetritele on ainus võimalus 2006
välja, et
Järgmised sõitjad saavad osaleda ainult 2006 specil.:
- sõitjad, kes regatud M1 teami
- kestahes sõitja, kes on tulnud esimese 6 hulka...jne.
Seega, kes vastab teise punkti parameetritele on ainus võimalus 2006
Four wheels move your Body, Two wheels move your Soul.
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 127
- Liitunud: 10 Apr 2003, 20:26
- Asukoht: Sadamalinn Virtsu
Duvali potentsiaalsed tööandjad loodavad, teiste tiimide mõistmisele:
http://www.postimees.ee/040106/esileht/sport/187741.php
http://www.postimees.ee/040106/esileht/sport/187741.php
Four wheels move your Body, Two wheels move your Soul.
-
- Moderaator
- Reactions: 5
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Päris huvitav suhtumine. Eriti see, et mis saab Subarul ja Fordil olla Aktiiv diffritega Škoda vastu. Kui nüüd norida siis reeglid on reeglid. Aga teisalt oleks ju Huvitav jälgida mida suudab Škoda oma aktiivdifftiteg teha teiste meeskondade vastu.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Reegel, mis keelab tippsõitjatel aktiivsete autodega sõita tehti kiirustades ja otseselt Sebastien Loebi vastu, kuid enam ei ole see aktuaalne, kuna Kronos registreeris ennast M1 meeskonnana ja peab nagunii passiivsete autodega osalema.
Nüüd on tekkinud hulk probleeme. Duval ja Panizzi on selle reegli esimesed ohvrid. Suur probleem on passiivsete autode puudumine. Skodal näiteks on Monte Carloks kuuldavasti vaid üks passiivne auto ja selle saab Panizzi, rohkem lihtsalt ei ole ümberehitatud. Fordi ja Subaru 2005 spec autodest ei ole samuti passiivset versiooni homologeeritud, seega ei saakski Duval vana Subaru/Fordiga sõita selle reegli järgi.
Ma olen üsna kindel, et seda reeglit muudetakse ja kõikidel erasõitjatel lubatakse kasutada aktiivseid autosid, kuna tehasetiimid jäävad nagunii ka tulevikus ralli maailma valitsema isegi passiivsete autodega, kuna tehnika ja ka rehvide arendustöö läheb niipalju edasi.
Soome TV küsis eelmise aasta lõpus Subaru testisõitja Pasi Hagströmi käest, et kui aeglane see uus passiivne auto siis tuleb ja Pasi vastas, et ega uus auto ei saa ju vanast aeglasem olla, ikka märgatavalt kiirem.
Nüüd on tekkinud hulk probleeme. Duval ja Panizzi on selle reegli esimesed ohvrid. Suur probleem on passiivsete autode puudumine. Skodal näiteks on Monte Carloks kuuldavasti vaid üks passiivne auto ja selle saab Panizzi, rohkem lihtsalt ei ole ümberehitatud. Fordi ja Subaru 2005 spec autodest ei ole samuti passiivset versiooni homologeeritud, seega ei saakski Duval vana Subaru/Fordiga sõita selle reegli järgi.
Ma olen üsna kindel, et seda reeglit muudetakse ja kõikidel erasõitjatel lubatakse kasutada aktiivseid autosid, kuna tehasetiimid jäävad nagunii ka tulevikus ralli maailma valitsema isegi passiivsete autodega, kuna tehnika ja ka rehvide arendustöö läheb niipalju edasi.
Soome TV küsis eelmise aasta lõpus Subaru testisõitja Pasi Hagströmi käest, et kui aeglane see uus passiivne auto siis tuleb ja Pasi vastas, et ega uus auto ei saa ju vanast aeglasem olla, ikka märgatavalt kiirem.
Viimati muutis Jaanus, 04 Jaan 2006, 14:10, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Teatavasti peavad M2 tiimid osalema vähemalt kümnel etapil kahe autoga, kuid punkte võivad korjata ka enamalt etappidelt, kui nad sellest teavitavad FIA-t enne hooaja algust ja osalevad nendel kahe autoga.
Stobart VK M-Sport osaleb kahe autoga kõigil 16 etapil ja saab ka punkte nendelt.
OMV-Peugeot Norway osaleb kahe autoga 12 etapil ja saab punkte: Monte Carlos, Rootsis, Mehhikos, Argentinas, Sardiinias, Akropolises, Soomes, Küprosel, Türgis, Austraalias, Uus-Meremaal ja Walesis.
Red Bull-Skoda osaleb vaid nõutud miinimumil, ehk 10 etapil kahe autoga ja saab punkte Monte Carlos, Rootsis, Hispaanias, Korsikal, Sardiinias, Akropolises, Saksamaal, Küprosel, Türgis ja Walesis.
Ühtlasi on loota, et Citroen toob uue C4 mudeli rajale juba see aasta kolmeks viimaseks WRC etapiks.
Stobart VK M-Sport osaleb kahe autoga kõigil 16 etapil ja saab ka punkte nendelt.
OMV-Peugeot Norway osaleb kahe autoga 12 etapil ja saab punkte: Monte Carlos, Rootsis, Mehhikos, Argentinas, Sardiinias, Akropolises, Soomes, Küprosel, Türgis, Austraalias, Uus-Meremaal ja Walesis.
Red Bull-Skoda osaleb vaid nõutud miinimumil, ehk 10 etapil kahe autoga ja saab punkte Monte Carlos, Rootsis, Hispaanias, Korsikal, Sardiinias, Akropolises, Saksamaal, Küprosel, Türgis ja Walesis.
Ühtlasi on loota, et Citroen toob uue C4 mudeli rajale juba see aasta kolmeks viimaseks WRC etapiks.
kas ei pidanud mitte Stohl sõitma koguni kõigil etappidel? Või tehakse nii, et Sotlh sõidab need ülejäänud 4 etappi "erameeskonna" autol?Jaanus kirjutas:OMV-Peugeot Norway osaleb kahe autoga 12 etapil ja saab punkte: Monte Carlos, Rootsis, Mehhikos, Argentinas, Sardiinias, Akropolises, Soomes, Küprosel, Türgis, Austraalias, Uus-Meremaal ja Walesis.
gaas on endiselt laiffi
märtini intervjuu
märtin vestleb homme kell 8 kanal kahes otigaBurns kirjutas:Kõik räägivad koguaeg, et Märtin peaks kohe kohe intervjuu andma aga ei midagi. Minu meelest võiks ta kasvõi midagi oma plaanidest rääkida, see oleks aus ka tema rohke arvuliste fännide ees
Re: märtini intervjuu
Kui see tõsi on siis on selle juures ainuke hea asi see, et näeme oma lemmikut taas avalikusega rääkimas. Aga kui ta räägib Otiga (kes on ralli kohapealt loll kui saabas) siis kuuleme ainult kui raske sul ikka oli oma sõpra kaotada jne aga tulevikuplaanide kohta ma ei usu, et midagi selgelt tuleb sealt, sest Ott oskab rääkida ainult Keski meestega.Kolumbus kirjutas:märtin vestleb homme kell 8 kanal kahes otigaBurns kirjutas:Kõik räägivad koguaeg, et Märtin peaks kohe kohe intervjuu andma aga ei midagi. Minu meelest võiks ta kasvõi midagi oma plaanidest rääkida, see oleks aus ka tema rohke arvuliste fännide ees
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
- Asukoht: Tartu
Re: märtini intervjuu
Huvitav, saatekavas on kirjas, et homme kell 8 hoopis mingi film????Kolumbus kirjutas:märtin vestleb homme kell 8 kanal kahes otigaBurns kirjutas:Kõik räägivad koguaeg, et Märtin peaks kohe kohe intervjuu andma aga ei midagi. Minu meelest võiks ta kasvõi midagi oma plaanidest rääkida, see oleks aus ka tema rohke arvuliste fännide ees
Diagnoos- Rallisõltlane