Jaanus kirjutas:Sahinad Soomest räägivadki üsna kindlalt, et Grönholmile on see hooaeg viimane. Wilsonil on juba tema järeltulija välja valitud ka ja kui see hooaeg kõik hästi läheb, siis peaks selle koha saama Jari-Matti Latvala.
See soomlaste fenomen autorallis on ikka väga muljet avaldav. Või on see nagu iga teise spordialaga-traditsioonid!?
Eesti kutid panevad ikka vingelt.
Sellel aastal siis 21 JRC autot üles antud -
Norras eestlased kiiruse poolest 5-6 kiirema hulgas(12-st sõitjast)
Tuleb põnev hooaeg.
Jaanus kirjutas:Sahinad Soomest räägivadki üsna kindlalt, et Grönholmile on see hooaeg viimane. Wilsonil on juba tema järeltulija välja valitud ka ja kui see hooaeg kõik hästi läheb, siis peaks selle koha saama Jari-Matti Latvala.
See soomlaste fenomen autorallis on ikka väga muljet avaldav. Või on see nagu iga teise spordialaga-traditsioonid!?
Minul pole soomlaste ülemvõimu vastu rallis midagi. Ja ford võikski soomlaste tiimiks jääda. Wilson paistab põhjamaa mehi usaldavat. Mingeid lakutud vahemeremaade mehi pole vaja.
Aga Galli teeb üllatavalt head sõitu kogu aeg lumerallidel. Miks huvitav? Küll varsti bosse ja hirvose kohavahetus ka ära korraldatakse
Seal on lause: But with notional times not allocated at present
See tähendab, et hetkel veel pole kahtunikud standardaegu andnud. Küll nad jõuavad veel.
Pärs teeb head sõitu ka minu meelest, aga siin tuleb arvestada, et peale viie Suzuki piloodi on s1600 autodega rajal ainult Burkart, Bettega ja Cortinovis. Ülejäänud kasutavad N2, R2, või R3 klassi masinaid, mis pole päris samal tasemel kui kiiremad s1600 autod. R3 klass peaks küll olema enam-vähem sama kiire, aga Renault Clio on vist liiga uus mudel veel, et korraliku hoogu näidata.