2006. aasta tiimide koosseisud

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5918
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Reid on siiski palju pakutud hetkel ma arvan. Kuskilt on kõrvu jäänud lause, et Reid lubas olla Burnsi kõrval senikaua kuni talle veel elupäevi antud. Kuuldavasti pidi maailmameistri tervis üsna kehv olema. :(
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Siim
"till kartulis" expert
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

Telekast nägin Burnsi u. nädala eest. Jube nägi ta ikka välja. Ravi on ta täiesti ära kurnanud. Istus vist isegi ratastoolis...
mmargus
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 99
Liitunud: 30 Jaan 2004, 12:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mmargus »

Tänane EPL kirjutab viitega Rallye-magazin.de-le, et Loeb jätkab erameeskonna Citroeniga ja Bosse läheb Mitsubishisse.
EPL: http://www.epl.ee/artikkel_302193.html
Rallye-Magazin: www.rallye-magazin.de
Mälestades Michael Parki
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Burns'i on selline tänu ravimite mõjule.
"Come on, you can see more than that"
ahti159
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 230
Liitunud: 27 Veebr 2003, 19:17
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas ahti159 »

www.wrc.com siis selline uudis, et Loeb ja Bosse mõlemad lähevad 2006 ORECA teami.

http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 46,00.html
Sander Roosimaa Racing Team
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Kus juures, Prantsusmaal on see kõlakas liikvel olnud juba üle kuu aja. (Bosse ja Loeb Oreca'sse)
"Come on, you can see more than that"
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Et siis Loeb ja Bosse 2007 Citröeni tehase piloodid?
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Jälle uued ettepanekud. Soome YLE tv reporteerib, et oktoobris esitab FIA rallikomisjon uued ettepanekud. Muuhulgas peavad 2005 aasta autodega erameeskonnad osalema vähemalt kümnel etapil, kui soovivad tootjate MM-sarjas punkte saada. Piloote võivad vahetada kasvõi iga ralli järel, aga samas ei tohi sõitjad olla viimase viie aasta jooksul top kuue hulgas lõpetanud MM-sarjas. 2005 aasta mudelite arendus külmutatakse täielikult ja neid ei tohi enam edasi arendada, sellega loodetakse teha nad aeglasemaks kui uued 2006 tehaseautod, millel pole enam nii palju aktiivseid osi. Kui see tõeks saab, siis on võimalik, et FIA sunnib Loebi ja Grönholmi Fordi/Mitsusse, või siis pensionile.

http://www.yle.fi/urheilu/mmralli/id19300.html
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5918
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

See on ikka eriti nõme reegel. See oleks ok, et erameeskonnad peavad osalema vähemalt 10 rallil. Samas tuli eile ka veel uudis, et MM sari hakkab toimuma sügisest kevadeni ja Soome MM etapp saaks kalendri esimeseks. Seda kõik selleks, et suurednada vaatajate huvi ja, et ei jääks F1 jalgu.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
mcwax

Postitus Postitas mcwax »

Et siis 2006 on maailmameister erameeskonnast? :| :)

Aga nende uute ettepanekute osas - jääb mulje, et sellised piirangud vaid juhul, kui tahetakse tootjate MMil kaasa lüüa? Kui nii siis vast nii hull ikka pole, et Bosse ja Loeb kohata jäävad.

Ise-enesest, arvestades eramasinate potensiaalset hulka järgmisel aastal, siis veel vaat et läheb vastupidi kardetule - mitte ei jää sõitjad autota, vaid autod sõitjateta :D
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Oot, et kas see Bosse ja Loebi eratiimi lugu on nüüd juba kindel või!?
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Khm,tahaks teada,kus FIA tegelaste mõistus selle sügisest-kevadeni idee puhul oli?Isegi jänkistanis ei võetud aastate 96/97 Idiot RL-i hooaja puhul seda kohe kuidagi vastu.
Ja sügavalt kahtlen,et see suudaks tähelepanu WRC vastu tõsta võrreldes F1-ga.Nagunii jäävad enamik etappe oma harjumuspärastele tähtaegadele ning F1 ajaperioodiga ei kattuks vaid mõni novembrilõpu etapp pluss veel Monte ja Rootsi (tuleva aasta F1 hooaeg pidavat jääma vahemikku märtsi algus-novembri algus).
Lisaks on ideeks JWRC ja PWRC muuta rohkem võistkondade sarjaks,kus sõitjat võib tiimis kasvõi pärast iga etappi vahetada.Minu arvates ka suht jabur,kuna publiku jaoks on tähelepanu keskmes siiski sõitja,mitte mingi tiim.
JWRC-s laiendatakse ka lubatud autode valikut alla 2-liitriste N-grupi ning alla 1,6-liitriste A-grupi autode näol.
M|S|W
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 22
Liitunud: 23 Sept 2005, 12:34

Postitus Postitas M|S|W »

FIA puhul juba nii tüüpiline, kui mõtled, et enam jaburamaks minna ei saa, siis suudavad nad ikkagi end ületada. Õnneks on need veel ainult ettepanekud.
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

See ei ole tüüpiline, seda võiks pidada juba reegliks.
"Come on, you can see more than that"
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Natuke karm värk see eratiimide asi. Saan aru, et tahetakse juurde tuua uusi sõitjaid ja puha aga selle viie aastaga on veits üle pingutatud ikkagi. Peaks laskma ikkagi kõigil, kes sõita tahavad, sõita.
gaas on endiselt laiffi
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1902
Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
Asukoht: Good Morning
Kontakt:

Postitus Postitas kiilakass »

kas ple mitte nii et aint tehasemeeskonna soitja voib maailmameistriks tulla mitte erasoitja...sest on lootust et märtin jätkab fordis sest ta enesetunne pidi juba soiduks valma olema...
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Põhimõtteliselt võib Sokolov ka maailmameistriks tulla, kui ta vajaliku arvu punkte kogub.(Mingil põhjusel ma kahtlen selles;))
gaas on endiselt laiffi
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Postitus Postitas kajakas1 »

Erki kirjutas:Põhimõtteliselt võib Sokolov ka maailmameistriks tulla, kui ta vajaliku arvu punkte kogub.(Mingil põhjusel ma kahtlen selles;))
:lol:

väga hea
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
Oldfox
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1338
Liitunud: 18 Sept 2004, 08:53
Asukoht: hedgehog str.

Postitus Postitas Oldfox »

Bosse sõidab järgmine aasta ilmselt Fordis.
Info: Soome Yle 2, Ruutulippu
Ametlik teade pidi tulema järgmise nädala alguses.
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1082
Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
Asukoht: seal kus parimad ralliteed

Postitus Postitas Olts »

Kusagil oli pakutud Markko kaardilugejaks Warmboldi kaardikat britt Michael Orr-i. Pidi kah olema vist team Turner/Reid hoolealune.
rattaga on kah hea sõita
Vasta