Ott Tänaku diskussioon

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5084
Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
Has thanked: 5
Meeldimisi saanud: 13

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas CTR »

peaasi, et mitte Palletforce transiti roolis..
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas soca »

mul poleks ka sellise variandi vastu midagi

Tänak-Mõlder PH-Sport DS3 in 2016
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas KidrA »

CTR kirjutas:peaasi, et mitte Palletforce transiti roolis..
:lol: :lol: Hea
ccve
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 164
Liitunud: 15 Mär 2010, 18:14

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas ccve »

Ott uuendas Facebookis oma profiili pilti sellistes toonides pildiga :)

Pilt
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5084
Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
Has thanked: 5
Meeldimisi saanud: 13

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas CTR »

ei tundu just liialt värviline olevat..
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas KidrA »

Pessimist minus vaatab neid must-valgeid toone ja ei loo eriti positiivset meeleolu. Optimist minus vaatab, et kiiver on peas ja läheb sõiduks! : D

Samas Ott on selline eestlaslikult vähese jutuga ja teinekord üks pilt tähendab rohkem kui paar sõna.

Aga loodame ikka parimat!
maailmameister
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1282
Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
Asukoht: Raasiku

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas maailmameister »

Panen siis siia selle Õhtulehe intervjuu.



INTERVJUU | Tänaku boss Malcolm Wilson: ajalooliselt kehvas hooajas on süüdi piloodid (0)
.

Viljar Voog, 23. november 2015, 07:01

Malcolm Wilson (M-Sport)



M-Sport rallimeeskonna juht Malcolm Wilson rääkis Õhtulehele antud intervjuus, et Ott Tänakul on meeletus koguses loomulikku annet, ent Eesti esipiloot ei oska seda stabiilselt realiseerida.

M-Sport pole veel teatanud, kes istuvad tuleval hooajal nende Ford Fiesta RS WRC autode roolis. Tiimiboss Wilson lubas enne otsustamist hoolikalt kaaluda nii tänavu meeskonnas sõitnud Tänaku ja Elfyn Evansi kui ka mitme teise piloodi sooritusi. Uue aasta avaetapi, Monte Carlo ralli, stardinimekiri lüüakse lukku 18. detsembril

Te muidugi mõistate, et on üks küsimus, mis eestlasi eriti huvitab, aga enne kui selleni jõuame, võtke palun oma sõnadega kokku möödunud ralliaasta?

2015 oli meie meeskonna jaoks kõige vähem edukas hooaeg alates 1997. aastast, mil me hakkasime Fordi firma ametlikku ralliriimi ajama. Ütleme nii: oli väga frustreeriv aasta!


Üks teie olulisemaid ootusi oli uuendatud Fiesta debüüt, ent isegi kui võtta maha esimesed neli rallit, kus see auto ei võistelnud, oleksite lõpetanud MM-arvestuses neljandana, Hyundaist 17 punkti kaugusel. Kas selles on süüdi sõitjad või leiab ka mingeid muid põhjuseid?

On ilmselge, et asi oli sõitjates. Me võtsime aasta eel vastu otsuse, et meeskonnas sõidavad noored kutid, kel pole just kõige suurem kogemustepagas, mis oli mõistagi väike loterii. Aga selline ongi meie tiimi olukord, kuna meil pole ühegi autotehase tuge (Ford lõpetas M-Spordiga koostöö 2012. aastal – V.V.), pole ka raha, et minna mõne tippsõitja ukse taha ja ta tiimi tuua.

Aga samas tuleb tõdeda, et tänavused piloodid ei suutnud teha tulemusi, mida neilt ootasime. Ma olen kindel, et Ott ja Elfyn tundsid isegi sama.

Kas see oli ainult pettumusi täis hooaeg või oli ka helgeid hetki?

Mõistagi oli ka kauneid momente. Kui me uue autoga välja tulime, oli koha näha selles peituv kiirus ja potentsiaal. Ott näitas Poolas ja mujalgi fantastilist tempot, Elfyni tegi hea esituse Korsikal (vastavalt 3. ja 2. koht – V.V.) – helgeid sähvatusi oli muidugi, aga kahjuks ei pakkunud piloodid neid järjepidevalt.

Lisaks ei suutnud Ott ja Elfyn kordagi kahekesi koos ühel rallil head esitust teha, mis on veidi ärritav. Me nägime ju, milliseid aegu on autoga võimalik välja sõita, aga lõpptulemused jäid tulemata.

Kui suur peavalu on teie jaoks järgmist aastat silmas pidades võrrelda Oti ja Elfyni esitusi – üks näitas 11 katsevõiduga paremat kiirust, teine oli kokkuvõttes stabiilsem?

Esimese asjana otsin ma sõitjast muidugi kiirust. Autodes peavad alati olema piloodid, kes suudavad sellega väledalt sõita ja kiirust oleme me näinud tegelikult mõlemalt mehelt.

Iga piloot on ju lõpuks erinev – ei ole olemas kahte täiesti ühtesugust sõitjat ja minu ülesanne on leida meeskonna jaoks sobiv kooslus. Nagu sa ise ütlesid, Ott näitas rohkem puhast kiirust, aga Elfyn suutis järjepidevamalt lõpetada headel punktikohtadel – mul oleks vaja nende kahe sulamit.

Kuidas on Ott sõitjana arenenud võrreldes 2012. aastaga, kui ta samuti M-Spordis sõitis?

Erinevus on tohutu ja ta on nende aastatega kõvasti küpsenud, selles pole kahtlustki. Ta on astunud sammu paremuse poole. Aga teha aasta viimasel kahel rallil kaks avariid, ei ole teps mitte hea. (Hispaanias sõitis Tänak teelt välja laupäeva, Walesis pühapäeva hommikul – V.V)

Pärast kahte täishooaega, kas selle saab veel kirjutada kogenematuse kaela?

Ei! Küsimus pole enam kogemustes vaid selles, kuidas piloot ja kaardilugeja olukorda kontrolli all suudavad hoida.

Enne Walesi rallit ütlesite te sõitjatele, et soovite näha kiirust. Ott ei näidanud küll väga häid katseaegu, ent oli ikkagi neljandal kohal. Mis sõnadega te ta viimasel päeval teele saatsite?

Ma ei öelnud pühapäeva eel midagi. Ma soovisin näha kohe ralli algusest kiireid aegu ja see, et neid ei tulnud, oli suureks pettumuseks. Teisel päeval asjad paranesid, ent kolmandal päeval polnud mul enam midagi öelda. Võita ega kaotada polnud midagi: edu Dani Sordo ees oli 15 sekundit, eesolijaid ei saanud püüda ehk ainus ülesanne sai olla positsiooni hoidmine.

Ja katkestamine hommiku esimesel katsel näitas, et ta ei lähenenud ülesandele külma peaga?

Kindlasti mitte! Visata neljas koht viimasel päeval ja pingevabas olukorras prügikasti on ... Ütleme, mitteideaalne!

Tänak pole esimene eestlane, kes teie käe all võistelnud on. Kas teda ja Markko Märtinit saab üldse võrrelda?

Nad on totaalselt erinevad, eriti karakterite poolest. Mõlemad oskavad ralliautot kiiresti juhtida, aga nagu ma enne ütlesin, ei ole olemas kahte identset pilooti.

Markko oli väga kalkuleeriv sõitja. Tal oli isegi karjääri algusaastatel vana pea noortel õlgadel ja ta suhtus rallisõitu alati mõõdukusega. Otil on aga lausa ülevoolavates kogustes loomulikku annet.

Kui palju te praegu Markkoga suhtlete?

Nagu sa ise ilmselt väga hästi tead, on Markko jätkuvalt väga tihedalt Otiga seotud ja ka Sander Pärnaga. Mulle tundub, et ta pühendab meeletult oma isiklikku aega, et aidata teistel eestlastel tõusta WRC-sarjas nõnda kõrgele, kui võimalik. Markkot tuleb selle pühendumuse eest väga kiita, et ta näitab neile sõitjatele õige suuna kätte! On suurepärane näha, et isegi pärast karjääri lõppu tahab ta spordialale midagi tagasi anda.

Eelmainitutele lisaks on Eestist WRC sarjas võistelnud Urmo Aava, teel sinna poole on ka Karl Kruuda – see on ühe väikese riigi kohta ikka väga palju tippsõitjaid.

Sul on mõistagi õigus, aga tegelikult juhtub nii üle maailma. Kui on üks sõitja, kes saab edukaks, julgustab see ka teisi – nad saavad aru, et miski pole võimatu. Sinna ongi koer maetud. Asi käibki tihti riigiti: hetkel domineerivad rallimaailmas prantslased, enne olid selleks soomlased. Sama reegel kehtib ka teistel spordialadel.

Nüüd jõuame me siis selle tähtsaima küsimuseni: kas järgmisel aastal näeb WRC sarjas eestlast võistlemas?

(Ohkab.) Ma ei saa sellele praegu vastust anda. Ma pean väga palju erinevaid variante läbi kaaluma. Ilmselt kulub veel vähemalt nädal, enne kui ma otsustan, mis täpselt juhtub.

Kas Citroeni otsus teeb asjad teie jaoks kergemaks või raskemaks? (Prantsuse autotootja teatas möödunud nädalal, et keskendub 2017. aastaks uue auto ehitamisele ning tuleval aastal meeskonnana MMil ei osale. Piloodid Mads Östberg ja Kris Meeke on sõitjateturul nüüd saadaval, M-Spordiga seostatakse just esimest. – V.V.)

See loob mulle kindlasti rohkem võimalusi, et panna kokku veelgi tugevam tiim. Ma vaatan kindlasti ka nende suunas, sest minu eesmärk on ühelt poolt komplekteerida praegu võimalikult tugev meeskond, ent samas investeerida ka tulevikku.

Eestlaste jaoks pole siis muud sõnumit, kui oodata ja loota parimat?

Seda te tõesti tegema peate! Kahju, et Ott tegi viimasel kahel rallil kaks suured eksimused, aga elus vahel juhtuvadki asjad nõnda.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Esireket
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 546
Liitunud: 31 Juul 2014, 19:50

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas Esireket »

Sellise jutu põhjal on küll seis hapu :(
maailmameister
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1282
Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
Asukoht: Raasiku

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas maailmameister »

***** kus häirib mind see Wilsoni auto kiitmine ja kõiges meeste süüdistamine. Kui see Ford ei laguneks iga väikse kõksu peale algosakesteks, siis oleks nii mõnigi ralli paremini lõppenud. Kui vaadata Walesi ralli katkestamist, siis ma küll Otil suurt süüd ei näinud. Loll ebaõnn lihtsalt ja auto on ikka nõrk. Aga Wilsoni jutust loeb välja nagu oleks Ott hirmsalt panema läinud ja siis välja sõitnud. Kui auto oleks nii super hea nagu Wilson väidab, siis ei peaks kiiresti sõitmiseks ka riski piire niimoodi kompama. Selge see, et kui auto on lahja, peab kompenseerima seda riskides. Ja sealt tulevad ka eksimused. Terve hooaja vältel pole Wilson öelnud, et auto tehniliste probleemide pärast pole mehed tulemust teinud. Küll on jamad olnud käsipiduriga ja muude asjadega. Aga et seda tunnistada, seda ei ole.
Aga seis on suht hapu vist jah ja kui Wilsonil on valida Oti ja Evansi vahel, valib ta ilmselgelt oma lemmiku, kelleks ei ole mitte Ott.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
mcwax

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas mcwax »

Veidrad on need Wilsoni väljaütlemised tõesti. Kui mehed suure riski piiril suudavad mõned katsed (või isegi rallid) edukalt sõita, siis näitab see kohe, et auto on super. Kui aga selle riski piirilt tuleb eksimus, siis on kohe mees vilets. Mitu Tänaku katkestamist sel aastal on olnud pisut veidralt lihtsast olukorrast, kust oleks võinud ehk olla paar sekundit ajakadu, mitte auto rattakadu. Aga see selleks.

Kui nüüd eeldada, et Mads tulebki M-Sporti põhisõitjaks ja võtta välja artiklist lause: "Esimese asjana otsin ma sõitjast muidugi kiirust", siis tekib küll küsimus, et kes seda kiirust seal tiimis siis peaks näitama, kui ühes autos on Östberg ja teises Evans? Östberg on ju mister stabiilsus ise (kes heal päeval näitab ka natuke kiirust)... siis teises autos võiks ju olla mister (ja jälle artiklist): "ülevoolavates kogustes loomulikku annet"
stout
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 315
Liitunud: 25 Dets 2012, 14:49

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas stout »

Selle artikli läbi lugemise järel küll väga optimistlik enam ei oleks. Ainuke vastus artiklis, mis meie mehe kasuks räägib - Wilson tahab, et sõitja oleks eelkõige kiire, kuid arvab, et mõlemad mehed seda on - ei saa aru, miks ta peab Evansit kiireks? Mitte, et Evanst oleks aeglane, aga mina arvan, et temast tuleb selline Östbergi tüüpi sõitja, kes teeb oma ära, aga toorest kiirust, kui sellist, ei näe me kunagi.
Lärri
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1084
Liitunud: 11 Jaan 2012, 20:00

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas Lärri »

stout kirjutas:Selle artikli läbi lugemise järel küll väga optimistlik enam ei oleks. Ainuke vastus artiklis, mis meie mehe kasuks räägib - Wilson tahab, et sõitja oleks eelkõige kiire, kuid arvab, et mõlemad mehed seda on - ei saa aru, miks ta peab Evansit kiireks? Mitte, et Evanst oleks aeglane, aga mina arvan, et temast tuleb selline Östbergi tüüpi sõitja, kes teeb oma ära, aga toorest kiirust, kui sellist, ei näe me kunagi.
Esiteks: artikkel on pärit Õhtulehest. Teiseks: Wilson pole minu teada vahepeal eesti keelt ära õppinud. Mis tähendab, et intekas tehti inglise keeles. Mis omakorda tähendab, et vabalt võib olla juhtunud nii, et kirja pole saanud ühtki sellist asja, mida Wilson tegelikult ütles. Kolmandaks: ja isegi kui ütles, siis pole ühtki meeskonda ega stardinimekirja (minu teada) veel kokku pandud Õhtulehele antud inteka põhjal.

Mu meelest pole erilist mõtet tühjast-tähjast erutuda.
johaan
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 606
Liitunud: 05 Veebr 2014, 21:42
Asukoht: Tln

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas johaan »

Lärri kirjutas:
stout kirjutas:Selle artikli läbi lugemise järel küll väga optimistlik enam ei oleks. Ainuke vastus artiklis, mis meie mehe kasuks räägib - Wilson tahab, et sõitja oleks eelkõige kiire, kuid arvab, et mõlemad mehed seda on - ei saa aru, miks ta peab Evansit kiireks? Mitte, et Evanst oleks aeglane, aga mina arvan, et temast tuleb selline Östbergi tüüpi sõitja, kes teeb oma ära, aga toorest kiirust, kui sellist, ei näe me kunagi.
Esiteks: artikkel on pärit Õhtulehest. Teiseks: Wilson pole minu teada vahepeal eesti keelt ära õppinud. Mis tähendab, et intekas tehti inglise keeles. Mis omakorda tähendab, et vabalt võib olla juhtunud nii, et kirja pole saanud ühtki sellist asja, mida Wilson tegelikult ütles. Kolmandaks: ja isegi kui ütles, siis pole ühtki meeskonda ega stardinimekirja (minu teada) veel kokku pandud Õhtulehele antud inteka põhjal.

Mu meelest pole erilist mõtet tühjast-tähjast erutuda.
Jääb ainult loota, et sul on õigus ..
stout
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 315
Liitunud: 25 Dets 2012, 14:49

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas stout »

Lärri kirjutas:
stout kirjutas:Selle artikli läbi lugemise järel küll väga optimistlik enam ei oleks. Ainuke vastus artiklis, mis meie mehe kasuks räägib - Wilson tahab, et sõitja oleks eelkõige kiire, kuid arvab, et mõlemad mehed seda on - ei saa aru, miks ta peab Evansit kiireks? Mitte, et Evanst oleks aeglane, aga mina arvan, et temast tuleb selline Östbergi tüüpi sõitja, kes teeb oma ära, aga toorest kiirust, kui sellist, ei näe me kunagi.
Esiteks: artikkel on pärit Õhtulehest. Teiseks: Wilson pole minu teada vahepeal eesti keelt ära õppinud. Mis tähendab, et intekas tehti inglise keeles. Mis omakorda tähendab, et vabalt võib olla juhtunud nii, et kirja pole saanud ühtki sellist asja, mida Wilson tegelikult ütles. Kolmandaks: ja isegi kui ütles, siis pole ühtki meeskonda ega stardinimekirja (minu teada) veel kokku pandud Õhtulehele antud inteka põhjal.

Mu meelest pole erilist mõtet tühjast-tähjast erutuda.
Kui tiimi boss ütleb, et sõitjad olid süüdi hooaja kehvas tulemuses, siis minu arust see positiivne tulevikku vaadates ei ole. Ära saa valesti aru, loodan ise väga, et ma eksin.
MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1659
Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
Asukoht: Tallinn

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas MKD »

Ott on ehk loomulikust andest natukene kiirem, kui Evans, kuid samas ma ei alahindaks teda nagu mõned siin üritavad teha. Enne seda hooaega arvasin minagi, et Otil pole Elfyni alistamisega probleeme ning kui kruusal ehk polnudki, siis asfaldil jäi Ott temast kaugele ehk mind üllatas küll Evans positiivselt sel aastal. Ma ei oleks oodanud, et ta sellist kiirust näitab, mis omakorda tähendab seda, et Wilsoni otsuseid ei saa eriti kritiseerida.

Muidugi oleks võinud Õhtulehe ajakirjanik natukene rohkem analüüsida ja küsida Wilsonilt näiteks seda, et kas uus auto on ikka nii hea kui ta arvab. Üsna selgelt oli ju näha, et näiteks Poolas tuli Tänakul teiste edastamiseks riskida maksimaalselt samal ajal, kui teised võtsid tunduvalt rahulikumalt. Kui Fordiga saab teistele vastu vaid riske võttes, on asi ikkagi natukene ka autos, kuid sellest artiklist väljendub justkui oleks meeskond sõitjatele andnud Volkswageni tasemel auto, kuid sõitjad ei suutnud seda ära kasutada.

Peale artikli lugemist tõesti asjad väga positiivsed meie mehe jaoks ei tundu, sest rõõmust lakke hüppama Wilsonit Oti hooaeg ei pannud. Küllap pole rahul ka mees ise, kuigi ilmselt vääriks mees ikkagi ühte hooaega veel. Samas, kui Wilson seda talle ei paku, pole põhjust meest ebaõigluses süüdistada. Mina meeskonnajuhina Östbergi ei valiks, sest kui nii kogenud piloot ütleb igal rallil, et otsib enesekindlust ning asfaldil õpib endiselt sõitma, on asjad pahad. Punktid toob koju jah aga teiste katkestamise, mitte enda kiiruse tulemusel.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas soca »

Nõustun Lärriga, minu arust ka mitte midagi ütlev intervjuu, laidab ta ju mõlemad mehed siin maha ning selle põhjal ei ütleks, et seis hapum oleks kui senini oli. Ning kui Wilson ütleb, et eelkõige vaatab kiirust siis pigem jah, seis rohkem Oti kasuks kes kruusal uue masinaga ikkagi tippudega võitles samal ajal kui Evansil oli mõnel rallil tükk tegu et top8 sees olla.


mis puudutab seda facebooki konto piltide värki siis cover photoks lisas Tänak eile sellise ilusa pildi

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 9949_o.jpg
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
skahar
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2325
Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
Asukoht: Mägi-Eesti
Meeldimisi saanud: 3

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas skahar »

papa w peab fordi ju kiitma igal sammul, sest ta ootab ja loodab sealt ikka nutsu saada, et oma äriga/tegevusega edasi minna. Ta ei saagi autot süüdistada.

Kuigi - iga kogend jälgija saab aru, et Ford (erinevatel põhjustel) ei ole ikka VW klassist, healjuhul sitikaga võrdne (kuigi usun, et sitikal ka mingi 5% edu)
1) Mis ralli se oli kui Otil käik jäi sisse vms.
2) mehhikos pidurdas, tuli auk, ratas läks alt ja vette
3) väike kivi tuli üks ralli veealt! ja kohe ratas alt
4) ja nüüd wales'is raja äärest koopasse ja pizdets
Oleks siis ka midagi tõsist või kivimoodi asjad olnud, kõik mingid näkased kruubid:)
Lisaks jah kässari/pidurite ja difri probleemid pluss rehvivaliku bläkid!
Sellistes asjaoludes ei saa 100% sõitjaid süüdistada!

Monte välja jätta (tõsine õnn ja kogemus peab seal olema, mida Otil veel pole ja aasta algus kah)
siis ilmselt Soome (ei teagi kuidas ta selle ammo ära lõhkus) ja Hispaania oli küll enda viga kindlasti.

Vaata kuidas tahad, aga kisub sinna tragikomöödia suunda, AGA
Ilmselgelt oleks vaja veel üks hooaeg, enne meeste mahakandmist!
AutoralliSuurSõber
Roland1803
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 175
Liitunud: 13 Nov 2010, 18:18
Asukoht: Võru

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas Roland1803 »

Nende 4 katkestamise kohta oleks pidanud ajakirjanik Wilsonilt küsima, oleks huvitav olnud lugeda, mida ta arvab nendest rallidest, kus auto ära lagunes

skahar kirjutas:papa w peab fordi ju kiitma igal sammul, sest ta ootab ja loodab sealt ikka nutsu saada, et oma äriga/tegevusega edasi minna. Ta ei saagi autot süüdistada.

Kuigi - iga kogend jälgija saab aru, et Ford (erinevatel põhjustel) ei ole ikka VW klassist, healjuhul sitikaga võrdne (kuigi usun, et sitikal ka mingi 5% edu)
1) Mis ralli se oli kui Otil käik jäi sisse vms.
2) mehhikos pidurdas, tuli auk, ratas läks alt ja vette
3) väike kivi tuli üks ralli veealt! ja kohe ratas alt
4) ja nüüd wales'is raja äärest koopasse ja pizdets
Oleks siis ka midagi tõsist või kivimoodi asjad olnud, kõik mingid näkased kruubid:)
Lisaks jah kässari/pidurite ja difri probleemid pluss rehvivaliku bläkid!
Sellistes asjaoludes ei saa 100% sõitjaid süüdistada!

Monte välja jätta (tõsine õnn ja kogemus peab seal olema, mida Otil veel pole ja aasta algus kah)
siis ilmselt Soome (ei teagi kuidas ta selle ammo ära lõhkus) ja Hispaania oli küll enda viga kindlasti.

Vaata kuidas tahad, aga kisub sinna tragikomöödia suunda, AGA
Ilmselgelt oleks vaja veel üks hooaeg, enne meeste mahakandmist!
blsh
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 166
Liitunud: 13 Veebr 2015, 15:44

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas blsh »

maailmameister kirjutas:Panen siis siia selle Õhtulehe intervjuu.

...

Kas Citroeni otsus teeb asjad teie jaoks kergemaks või raskemaks? (Prantsuse autotootja teatas möödunud nädalal, et keskendub 2017. aastaks uue auto ehitamisele ning tuleval aastal meeskonnana MMil ei osale. Piloodid Mads Östberg ja Kris Meeke on sõitjateturul nüüd saadaval, M-Spordiga seostatakse just esimest. – V.V.)

See loob mulle kindlasti rohkem võimalusi, et panna kokku veelgi tugevam tiim. Ma vaatan kindlasti ka nende suunas, sest minu eesmärk on ühelt poolt komplekteerida praegu võimalikult tugev meeskond, ent samas investeerida ka tulevikku.

...
See on küll tõlkes, aga kui ülejäänud intervjuu tundus väga masendav, siis viimane tsiteeritud lause andis natukene lootust. Ma usun, et tuleviku all võib Wilson just nimelt Otti silmas pidada. Kuigi ta küll ütles välja, et teist hooaega ei saa kindlasti enam kogemuste kaela ajada, siis samal ajal väitis ta ka, et Ott on ülevoolavalt andekas. Wilsoni ütlemised on, nagu on, (nagu eelpool mainitud, ta lihtsalt ei saa autot süüdistada) aga ma usun, et sisimas ta saab aru, et Ott on väga kiire. Puudu jääb ainult komponent X-ist. Selline sähvatus, või siis komponent X-i leidmine, võib tulla Otil väga ootamatult, ning siis ei tahaks Wilson kindlasti näha Otti sõitmas konkureerivas tiimis. Ehk siis, meie mehe seis on küll nutune, ent tal kõik olemas peale komponent X-i, ning Wilson peab oma otsuseid strateegiliselt kaaluma.
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas soca »

Minu arust üks tüüp twitteris ütles väga tabavalt Tänaku kohta: "Too instable to keep but too good to let go"
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Vasta