blizzard kirjutas:Üldi ajatabelit jäin vaatama ja mingi jama on sellega...
Peale SS8:
5. 5 O. TÄNAK M 1:21:31.9 +10.5 +1:30.4
6. 4 P. SOLBERG M 1:21:37.3 +5.4 +1:35.8
7. 6 E. NOVIKOV M 1:21:50.1 +12.8 +1:48.6
Peale SS10:
5. 4 P. SOLBERG M 1:22:53.9 +15.3 +1:36.0
6. 5 O. TÄNAK M 1:23:00.1 +6.2 +1:42.2
7. 6 E. NOVIKOV M 1:23:09.6 +9.5 +1:51.7
Nagu oleks SS10 kõvasti aega kaotanud, aga tegelikult tuli SS10 Solbergile kaotust 1.6sek., seega ei oleks tohtinud veel solberg mööda minna Otist. Vahe novikoviga ka vähenenud, Kuigi oleks pidanud suurenema.
Kas Ott ajatrahvi saanud? Uurin...
Tänaks sai täpselt nii palju "trahvi", et Fordi esimese meeskonna tegelased Latvala ja Solberg saaksid homme startida õigel ja paremalt kohalt.
Ilma trahvita oleks neljandana lõpetanud.
Esimesed mehed eilsel kahel viimasel katsel kaotasid üllatavalt palju katse võitjale. Kas rehvi ei jätkunud viimasteks katseteks?
Päris hullult on ikka kaotust kogunud lühikestel katsetel.
Näiteks Östberg ja Novikov on kahe katsepeale (4,42 km) Tänkule ära andnud pea 15sekundit. See teeb ju ca. 4 sek. kilomeeter. Olid seal siis tõesti nii rasked tingimused?
Ja kena on vaadata, et ØSTBERG tuleb vaikselt selge ees vastu Tänakule.
Nagu Tänak ütles "big guys" liiguvad teise kiirusega kui tema.
Kas samal katsel eelmine aasta kraavis käis? Mainis nagu seda korra intervjuus raadiole katse lõpus. Ehk jättis midagi varuks.
Ja loodame, et rehvid kestavad järgmisel katsel kenasti.
laika kirjutas:Meil muidugi uus rallipäev ja uue päeva teema.
No näed siis, jäin rongist maha . Vahetame siis "jaama" ehk jõuan veel rongile. Muidu ongi nii väga monoloogi moodi. See juhtub, kui mitu eestalst korraga rajal (Rein Taaramäe jooksikuna üritab etapi võitu Paris-Nice sõidul)