soca kirjutas:pakun et siis Sordo Loebi asemele ja kes siis Latvala asemel? Läheb ju ta vist VW, pakun, et Östberg oleks üks kandidaat Fordi kohale.
Solbergil oli ka vist ühe aastane leping?
Äkki siis Solberg Citroeni ja Sordo Fordi? Latvala on eitanud VW minemist.
Päris korralik male on see järgmise aasta kohtade jagamine
Ei usu väga, et Ford Solbu/Östberg ehk siis Ford Norra. Norras pole Jouhkisuguseid tegelasi, kes rahakotte ette-taha loobivad (nagu omaaegne Hirvosepoisi esilepushimine...). Pigem reaalne:
Citroen: Hirvonen, Loeb/Solberg/mr X, alQaeda
Citroen (junior): Neuville ja nt Chardonnet
Ford: Solberg/Östberg/Latvala, Sordo/Solberg
Ford (M-Sport): Tänak ja kes maksavad:
VW: Ogier, Latvala, kolmandas autos jagavad nt Mikkelsen ja Abbring
Mini: see kes maksab
Hyundai: Atkinson/PGA/Sordo/mr X
Ma ei usu elusees, et Sordo Citroeni tagasi läheb, sai ta sealt ju pm jalaga. Pigem läheb ta Fordi. Malcom suvel ju andis märku ka kellega ta Latvala asendaks kui peaks.
allar9944 kirjutas:Ma ei usu elusees, et Sordo Citroeni tagasi läheb, sai ta sealt ju pm jalaga.
Vaevalt, et sel tasemel (eriti sõitja poolt) sellist jonnimist toimub, et sina ajasid mind ükskord ära, mina enam sinu eest sõitma ei hakka. Kui ikka võimalus avaneks tipptiimis sõita, siis oleks väga rumal sellest ära öelda.
Rahvisvahelises foorumis on välja pakutud selline varjant. Kasutaja Mitch555 poolt
2013 Driver Lineup.
CITROEN ABU DHABI
1. Hirvonen
2. Loeb/Neuville
Al Qassimi
FORD
3. Latvala
4. Solberg/Ostberg
Malcolm could be tempted by Mads if he continues to get good results. Petter could well be poached by Hyundai to develop the car, as they would be looking to get someone with experience on board.
VOLKSWAGEN
5. Ogier
6. Mikkelson - he may have done some testing already, been close to Ogier for the year.
MINI (Maybe MINI QATAR!)
7. Sordo
8. Al Attiyah/Campana
Something different. Al Attiyah has a lot of $$ behind him, and with Citroen going Abu Dhabi, it removes Al Attiyah. Prodrive could secure Qatar as a major sponsor and nominate Campana on tarmac. Sordo could be another tempted by Hyundai if Mini aren't full time again. Atkinson and Meeke may also be in the mix, but it really depends on what they can bring to the team in sponsorship, which is why Al Attiyah may be a good idea. Also helps that their are Minis racing in Raids at the moment, so some deal could be fabricated putting Al Attiyah in one of them for some raids too, with some WRC rounds.
HYUNDAI
1. Solberg/Sordo/Ostberg - the 3 "A-List" drivers in with a shot. I'm sure Petter wouldn't mind a year out to do lots of testing and do things what he has always wanted to such as Pikes Peak (if Hyundai could borrow Millen's car). Makes you wonder who was driving it in the video release?
2. Probably not yet, though they might have their eyes on a couple, especially Atkinson/Paddon to strengthen Asia-Pacific ties.
TOYOTA:
If they are serious, they'll need to get moving, otherwise they will find it very hard to get an A-List driver. With their budget, you would only think they would target Solberg, Sordo, Hirvonen (if Loeb gets bored after a year) or Latvala.
M-SPORT
9. Tanak
10. ?
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ma arvan, et VW tahab ka kellegi arvelt endale raha teenima hakata. MINI sai ka kohe endale paar klienti kui masin valmis sai, arvan et ka VW seda ka saab.
Mingi aeg oli juttu, et Volkar võtab kasutusele ainult kaks masinat. Ning esialgu erakatele ei pakuta. Aga mine tea äkki muudavad meelt. Ise arvan, et Prokop soetab omale Citroeni.
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kuigi see näikse laialt levinud kuulujutt, siis näib veider, et VW kohe esimesel aastal selliste sõitjatega, nagu Ogier ja Latvala, stardiks. Peavad oma masina kiiruses ja vastupidavuses ikka ülikindlad olema sel juhul - sest lagunevale või aeglasele masinale kahe ässa palkamine ropu rahaga tunduks rumal. Kui neil just lihtsalt väga palju raha (üle) pole.
No testimine on ikka päris julm nendel ja WRC etappidest võtavad ka veel osa oma tiimiga.. Raha peaks jaguma. Ogieri leping oli vist 10M€ kui hästi mäletan, Latvala nii palju küsida ei saa, Mikkelsen veel vähem.
Lithium kirjutas:Ma arvan, et VW tahab ka kellegi arvelt endale raha teenima hakata. MINI sai ka kohe endale paar klienti kui masin valmis sai, arvan et ka VW seda ka saab.
Panen ka hullu -
Citroen:
1. Hirvonen
2. Solberg
3. Al-Qassimi
Ford:
1. D. Sordo
2. M. Östberg
3. Al-Attiyah
M-Sport
1. Tänak
2. Novikov
Volkswagen:
1. Ogier
2. Latvala
3. Mikkelsen
Citroen JWRT
1. Neuville
2. Chardonnet
Su hullu panek on 100 korda loogilisem, kui rahvusvahelise foorumi Mitchi pakutud variant.
Miks te kõik arvate, et Prokop vahetab fordi mõne muu margi vastu. Ford lubas ju järgmine hooaeg uue mudeliga välja tulla või olen ma millesti valesti aru saanud? Äkki on asi sellest just tingituna, kuna Prokop tahab ka endale uut ja paremat.