Kolin kirjutas:Fordil on alati probleeme olnud kõrgmäestikus. Nende mootoril pole lihtsalt võimu, et edasi liikuda.
Nagu Märtin oleks sapakaga Mehhikos vōitnud!
Tuletan meelde, et Märtin võitis tänu sellele, et Loebi katkestamisele ja Calros oma auto külili keeras + Solbergi viie minutiline trahv
Ennem seda oli ta pikalt maas. Aga jah võit on võit. Aga peale seda pole Ford mehhikos midagi näidata suutnud.
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Isiklikult mind ei koti, mismoodi võitis. Fakt on see et esimene Mehhiko ralli võit on Märtinil. Kui sa tahad nii põnevalt neid jälgi ajada, siis vaata mitu rallivõitu tal käest on lipsand vastupidistele jamadele.
Ints kirjutas:Isiklikult mind ei koti, mismoodi võitis. Fakt on see et esimene Mehhiko ralli võit on Märtinil. Kui sa tahad nii põnevalt neid jälgi ajada, siis vaata mitu rallivõitu tal käest on lipsand vastupidistele jamadele.
Olts kirjutas:
Nagu Märtin oleks sapakaga Mehhikos vōitnud!
Just nimelt sapakaga ta võitiski. Kui sa kusagilt saad kätte 2004 Mehhiko ralli kokkuvõte siis kuula mis häält Märtini Ford tegi. See hääl meenutas pigem sapakat kui WRC masinat. Ning seda just tänu sellele, et mootor ei saanud piisavalt hapniku.
Kolin kirjutas:
Ints kirjutas:Isiklikult mind ei koti, mismoodi võitis. Fakt on see et esimene Mehhiko ralli võit on Märtinil. Kui sa tahad nii põnevalt neid jälgi ajada, siis vaata mitu rallivõitu tal käest on lipsand vastupidistele jamadele.
Asi pole selles, et mitu võitu või mitte. Minu teooria on see et Ford ei suuda Mehhikos liikuda. Märtini võit oli puhas joppamine. Ning tema võit ei tähenda seda, et Ford oli sellel aja Mehhikos võimas ja kiire. Mehhikos on Ford alati paras saan olnud. Ma ei alahinda Märtini saavutusi. Aga loo point on hoopis teine. Sa ise oled kuidagi kogu loo segi keeranud. Vaata millest arutlus hakkas.
Samas ma ei taha vaielda inimestega kes ei saa aru mida ma rääkida tahtsin. Hakatakse mingit muud jama ajama. Mina räägin Fordi mootorist Teatud tegealse räägivad Märtini lörri läinud võitudest Sorry kui kedagi nüüd solvasin.
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
2004 aasta rallilt videopilti, kus häält kuulda oleks ei leidnud, aga 2005 Mehhiko rallilt Fordi hääl Märtini autos kõlab nii https://www.youtube.com/watch?v=PFxNWC4ALdY
2004 oli kõigil probleem rajal, kaasa arvatud Märtinil.
Nimetada seda ralli võitu "joppamiseks" on ikka natuke liig. Ega Märtin siis Loebi autot lõhkunud, Sainzi küllili lükanud või Solbergi kuskil kinni hoidnud. Tegu ju tehnikaspordiga ja PARIM mees võitis selle ralli!
Edit: Üleval olev vido on kül Märtini masina onboard aga mitte Ford vaid Peugeot.
See siin Grademeister Ford ja 2005 aasta. Natuke on kuulda masina häält https://www.youtube.com/watch?v=08RjSsEF7Fg
Viimati muutis viplala, 01 Mär 2014, 21:22, muudetud 1 kord kokku.
Mehed, ega keegi, sh. Kolin ju siin ei kahtle Märtini võidus kui üleüldises saavutuses, asi on lihtsalt selles , mida muideks on ju ka Ford ise tunnistanud, et Mehhikos on neil raske teistega sammu pidada. See, kuidas Märtin võitis antud ralli ning kui paljudest võitudest ta ise ilma jäi tänu sellele, et temaga "juhtus ka" nagu Solbergil, Sainzil või Loebil, ei mängi mitte mingisugust rolli selles vaidluses, millele Kolin ka tähelepanu juhtis.
Mehhikos on kõigil tootjatel raske, kõrgmäestiku tingimused pole autodele lihtsad, Fordi piinab see aga kuidagi liigagi palju. Märtin võitis sellistes tingimustes, järelikult oli kõva mees - selles ju ei kahtle keegi siit..
rahvusvahelises foorumis kõvasti vaidlust selle mehe ümber. Ise pole tema käekäiku nii väga jälginud ning tagant järele tulemusi vaadates võib öelda, et on kiire küll aga ei midagi erilist(minu arust). Sõitsid nad Otiga koos Pirelli Star Driver tiimis 2010.a ning kruusa rallidel loputas Ott teda ikka kõvasti. Asfaldil oli asi võrdsem.
Eks siis see hooaeg näha mis kiirust ta näitab.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Kuna Mehhiko ralli lehte pole veel siis jagan siin seda infot. Lisaks sellele, et meite mehed on autoga rallil rajal on veel üks eestlane rallil kohal tööd tegemas.
Nimelt on MTÜ Võidusõiduabi Raul Koov tehnilises kontrolli kohtunike. Raul kirjutab ka veebi oma tegevusest.
Kellel soovi ja tahtmis on siis saab Rauli tegemisi siit jälgida http://www.racehelp.ee/index.php/compon ... Itemid=101
Mehhiko lehte pole jah. Ma ei tea mida teha. Kas iga päeva jaoks eraldi või jätkata selle aasta trendi. Kui jätta kõik päevad ühe teema alla sis võin teha aga vastupidi ma ei viitsi jamada.
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Makkro kirjutas:Sooviks ikkagi eraldi päeva teemad. Teised päevad ei pea sisaldama infot kuidas kellegil läinud ja kes katskestas ja kes jätkab mis kohal.
+1
Kui ei saa/ei käi pidevalt rallifoorumis lugemas, siis ikka väga raske aru saada, kust hakkab teine päev jne.
Makkro kirjutas:Sooviks ikkagi eraldi päeva teemad. Teised päevad ei pea sisaldama infot kuidas kellegil läinud ja kes katskestas ja kes jätkab mis kohal.
+1
Kui ei saa/ei käi pidevalt rallifoorumis lugemas, siis ikka väga raske aru saada, kust hakkab teine päev jne.
Rootsi ralli esimesse posti oli alati ära märgitud, mis lehest hakkab mis päev ...
Frank kirjutas:
Rootsi ralli esimesse posti oli alati ära märgitud, mis lehest hakkab mis päev ...
No mis teha osadele ikka ei sobinud. Nüüd on siis eraldi teemad tehtud. Ja tai pohh kui veel vingumist on
Portugali ralli võtab keegi teine ette see oli minu viimane ralli teemade tegemine.
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi