WRC Evolved

CMR2, CMR3, WRC II Extreme...jne

Moderaatorid: Jaanus, Sparco, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa

Vasta
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1902
Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
Asukoht: Good Morning
Kontakt:

Postitus Postitas kiilakass »

strike õnnitlused sulle jällegi ralli võidu puhul...
Tom
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 580
Liitunud: 14 Nov 2004, 00:00
Asukoht: Välismaa
Kontakt:

Postitus Postitas Tom »

Palju õnne ka Girlpowerile! Super 5 koht!
Märtin-Park- We Will Never Forget A Great Man!
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Tom kirjutas:Palju õnne ka Girlpowerile! Super 5 koht!
Ühinen õnnesoovidega :lol: :lol: :lol: Väga kõva esitlus.
Diagnoos- Rallisõltlane
andro
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 259
Liitunud: 21 Okt 2005, 11:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas andro »

Õnne Strike!:)
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3057
Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

Streike, ura-ura-ura. Ega ruotsikunni ei kohanud? :reindeer:
Girlpower, tundub, et oled oma hoo juba leidnud. Siit edasi on ainlt poodium ;)
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Krusa kirjutas:Streike, ura-ura-ura. Ega ruotsikunni ei kohanud? :reindeer:
Girlpower, tundub, et oled oma hoo juba leidnud. Siit edasi on ainlt poodium ;)
Tänud kõigile õnne soovijatele.
Rootsi kohtasin küll. Surus mul, Burnsil ja Tom-il poodiumil olles kätt. :)
Gilr sõitis jah tõesti kiirelt ja oi oi kui palju võistlejaid seljataha jäid.
Ega see poodium enam kaugel pole.
Rootsi kokkuvõtte kohta nii palju, et vb homme, aga vb järgmine nädal. Oleneb kuidas ajaga on ja kas inspiratsiooni on :D
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Girlpower
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 110
Liitunud: 07 Dets 2005, 20:47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Girlpower »

Krusa kirjutas:Streike, ura-ura-ura. Ega ruotsikunni ei kohanud? :reindeer:
Girlpower, tundub, et oled oma hoo juba leidnud. Siit edasi on ainlt poodium ;)
Strike õnne minugi poolt veelkord!
Kuid selle poodiumi asjaga on küll kahtlased lood - Mehhikos kohe kindlasti see ei juhtu :sad3: Kui tagantpoolt viimastele ka mingi oma poodium on siis küll :D
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Girlpower kirjutas:
Krusa kirjutas:Streike, ura-ura-ura. Ega ruotsikunni ei kohanud? :reindeer:
Girlpower, tundub, et oled oma hoo juba leidnud. Siit edasi on ainlt poodium ;)
Strike õnne minugi poolt veelkord!
Kuid selle poodiumi asjaga on küll kahtlased lood - Mehhikos kohe kindlasti see ei juhtu :sad3: Kui tagantpoolt viimastele ka mingi oma poodium on siis küll :D
Ära sa mitte loodagi minult seda head ja magusat viimast kohte omale haarata. :D
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

WRC:Evolved Rallifoorum Challenge hooaeg sai jätku Rootsi külmades ja lumistes tingimustes.
Kui kaks nädalat tagasi olid Rallifoorum Challenge osalejad startinud hooaja esimesele asfaldirallile Montes, siis Rootsi ralli on kalendris ainuke tõeline taliralli.

Ralli sõideti põhja Rootsis Karlstadi ümbruses kahes osas. Kokku läbisid võistlejad kuus kiiruskatset. Neist korduvkatseid oli 3.
Hooldus toimus Hagforsis ja kokku oli üldse rallil vaid üks hooldusala.

RFC Rootsi ralli varasemad võitjad:

WRC4 Fulber (Mitsubishi Lancer WRC)
WRC3 (II) Kolin (Citroen Xsara WRC)
WRC3 Jussis (Citroen Xsara WRC)

RFC liidrina asus Rootsis starti erameeskonna Puma Ford Motorsport meeskonna värve esindav eksmeister Strike, kes Rootsis oli küll olnud kahel korral teine, kuid võitnud seda rallit veel kunagi polnud.
Strike ütles enne starti:” Võit Montes oli meeldiv ja nüüd võiks ka lõpuks see Rootsi ralli võit tulla, kuid ega konkurendid mulle seda kingi. Selleks peab vältima vigu ja lootma, et olen kiirem kui konkurendid.”

Rootsis tegi hooaja avastardi ka teine eksmeister ja Puma Ford Motorsport piloot Sparco.
Sparco ütles enne starti pressile: „Kõrgeid lootusi ei maksa seada hetkel, sest testipäevad on olnud peaaegu olematud ning lootus kogemustega meeskonnale mõnedki punktid tuua oleks väga hea tulemus. Õnneks pole Focus WRC minu jaoks täiesti tundmatu auto, olen selle autoga sõitnud ja võitnud nii mõnedki rallid. Kruusal on oodata ehk juba paremat minekut ja on aega olnud rohkem testidel viibida.”

Samuti oli hooaja avastardis selle ralli kaks hooaega tagasi võitnud Kolin.
Kui toona võidutses Kolin Citroen WRC masina roolis, siis uue hooaja alguseks on Kolin vahetanud meeskonda ja keerab see hooaeg Skoda Fabia WRC rooli.
Kolin sõnas enne rallit: „Pole saanud palju testida Fabia WRC autot vaid mõned km ja seega ei maksa sellel rallil mingit head tulemust oodata. Ehk saab varsti rohkem viibida testidel ja sellega ka rohkem tundma õppida uut masinat.”

Ralli eel toimunud shakedown katse võitis Fordi tehasesõitja Krusa. Strike ja Kambu ees.
Samas olid vahed kõik nii väiksed, et sõitjad ei tahtnud keegi enne rallit ennustada kellele see ralli võit kuulub. Oodata oli tõelist lumerallit ja tõelist võitlust iga kümnendiku eest.



Rootsi rallile oli registreerunud kokku 24 sõitjat ja 9 meeskonda. Neist kolm erameeskonda.
RFC debüüdi tegi Peugeoti värve esindav Reiman. Kõik sõitjad tervitasid Reimani soojalt ja soovisid talle edu alanud hooajaks.


Rallile startis kokku 19 sõitjat ja finishise jõudsid 18. Hooaja avastardi tegi 5 sõitjat: Sparco, Kolin, Erry, Johunn, Reiman.


SS1 Sagen:

Ralli algas lühikese sprindiga, mis on tuttav juba eelnevatest aastates, kuid seekord veidike lühendatud versioonis. Katse põnevaim osa on just katse lõpus, kui enne finishit läbivad masinad suurel kiirusel kaks trampliini.
Esimesele katsele starditi RFC punktide järjestuses. Seega asus kõigile teed puhastama RFC liider Strike.
Esimese katse lõppu jõudes ütles Strike:” Tee oli suhteliselt lumine ja vähe jäiseid kohti ning õnneks oli rehvivalik väga hea.” Paljude jaoks üllatusena ja ka sõitja jaoks endale sai karjääri esimese katsevõidu Citroeni piloot Andro. Seega fakt, et Citroen on olnud ka eelnevatel aastatel Rootsis võiduauto sai veelkord kinnitust.
Peale katset sõnas Andro, et ei oleks uskunud nii head aega sellelt katselt ning, et juhtida rallit on tema jaoks uus olukord, kuid kindlasti üritab ta seda edu hoida ka järgnevatel katsetel.
Seega SS1 võitjale Androle järgnesid ka shakedownil kiired olnud Strike, Kiilakass ja Krusa.
Väga hästi olid alustanud Tom, Burns ja Girlpower, kellel kõigil ka esimeselt rallilt Montest juba punktiarve avatud ning soov Rootsist seda saaki kasvatada.
Üldse oli SS1 väga tihe. Näiteks võiks tuua, et katsel 14ndat aega näidanud Fordi sõitja Kait kaotas katse võitnud Androle kõigest veidi üle nelja sekundi.
SS1 starti hilinemise eest said karistada Subaru piloot Erry ja Peugeoti roolis debüteerinud Reiman.
Õnneks jõudsid nad ikkagi starti ja said rallit hoolimata enne rallit olnud tehnilistele probleemidele siiski alustada.
Katsel sõitis vastu piiret ja lõhkus rehvi Peugeoti piloot Kambu.

SS2 Vargasen:

Rootsi käredas pakases oli antud start ralli teisele kiiruskatsele ja juba oligi finishi eelsest vasakust kurvist näha kuidas viimaseid meetreid sellelt katselt raevukalt sõidab Strike.
Katse finishis palus Strike tänada rajakohtunike, kes teda hoiatasid viimase 0 auto katkestamisest enne viimase spliti hüpet. Nagu hiljem selgus oli Strike katse sedavõrd raevukalt läbinud, et temast seda katset keegi kiiremini sõita ei suutnudki.
Teise aja sõitis katsel välja ka RFC arvestuses teisena olev Burns, kaotades Strikele 0,54 sekundiga.
Katse kolmanda ja neljanda aja said kirja Krusa ja Tom, kellel omavahel käis tõsine heitlus kolmanda ja neljanda koha peale.
Olgu juba ette öeldud, et see heitlus kestis ralli viimaste meetriteni.
Vaikselt hakkas hoogu üles saama ka SS1 10nda aja saanud NoKanMov.
Katse viies aeg kergitas ta ABS arvestuses juba punktidele ja koguni nii kõrgele kui viiendale kohale.
Katse parim Skoda piloot oli Matthiew, kes sõitis välja katse 11nda tulemuse. Kolin oli olnud eelmisel ja ka sellele katsel 19nes.
Kui peale esimest katset oli liidriks asunud Andro, siis teisel katsel sai ta kirja alles 14nda aja ja kukkus ABS tulemustes seitsmendale kohale. Veel mahtusid punktidele Girlpower (6) ja Kiilakass (8 ).
Punktidelt väljas olijate hulgas käis tõeline heitlus iga sekundi eest ja lootus pääseda punktidele oli olemas veel kõikidel sõitjatel.
Kõige õnnetumalt läks katsel Citroeni piloodil Heixil. Kui Strike pääses viimasest hüppest tänu kohtuniku märguandele kokkupõrkest katkestajaga, siis Heixil nii hästi ei läinud ja kokkupõrge oli vältimatu. Tulemuseks katkine auto ja SS2 17nes aeg kaotust liidrile veidi rohkem kui kümme sekundit.
Katsel juhtunust veel nii palju, et katsel spinnas Mitsubishi teine sõitja QJU2, kuid õnneks jäi auto käima ja ajakaotust ei tulnud väga palju.

SS3 Hagfors:

Hagfors on Rootsi ralli pikim katse ja kindlasti ka kõige tehnilisem. Katsel on mõned suuremad hüpped, kus valesti maandudes võib väga halvasti minna ja katse märksõna võiks ehk olla suur kiirus ja kitsas tee.
Eelmisel katsel oli ralli uueks liidriks kerkinud Strike, kuid enne kolmanda kiiruskatse algust lubas sellel katsel maruliselt rünnata valitsev meister Burns.
Kui Strike oli katse läbinud ajaga 3.10,28 siis juba oligi kosta Hagforsi metsade vahelt Subaru WRC masina hääli ning finishis ekipaaz nr.1 oligi.
Kuigi mehed kurtsid katselt olnud udu üle märgiti neile ajakaardile 3.09,88 ehk siis 0,4 sekundit kiiremini kui Strike ja see jäi ka parimaks ajaks sellel katsel. Seega esimese võistluspäeva lõpuks oli kahe liidri vahe 1,54 sekundit ja kõik veel lahtine.
Nagu eelnevatel katsetel käis ka kolmandal tõsine heitlus Krusa ja Tom-i vahel.
Sellel katsel suutis olla Tom, Krusast peaaegu kahe sekundi võrra kiireim ja seega lõpetas esimese võistluspäeva kolmandana just Mitsubishi sõitja.
Korraliku neljanda aja sai kirja katsel Kambu ja kerkis sellega päeva lõpuks kümnendalt kohalt kuuendaks.
Samuti sai katsel kirja hea aja Subaru teine sõitja Erry, kuid ralli alguses saadud trahv ei lubanud päeva lõpuks kõrgemat kohta kui 16.
Katse kaheksanda aja sai Jokercom ja kerkis sellega 12ndalt kohalt üheksandaks.

Seega päeva lõpuks olid esimesed kaheksa järgnevad: Strike, Burns, Tom, Krusa, Gilrpower, Kambu, Sparco, NoKanMov.

Katse tõeline ebaõnnestuja oli Peugeoti sõitja Kiilakass. Kaotust kogunes katsel koguni 14 sekundit ja tulemuseks katse viimane aeg, ning välja kukkumine punktidelt.

Veel kehvemini, aga läks Mitsu kolmandal sõitjal Johunnil. Meeskond sõitis katsel suurel kiirusel välja ning olid sunnitud katkestama. Õnneks oli sõitjatega kõik korras ja nad lasti peale med. kontrolli haiglast välja.

SS4 Sagen1:

Teise võistluspäeva hommikul startisid autod tagurpidi järjestuses, mis tähendas, et rajale esimesena läks eelmise päeva 15ndal kohal lõpetanu ja selleks oli Fordi piloot Kait.
Kui eelmise päeva viimasel katsel oli saanud viimase aja kirja Kiilakass, siis teist päeva kaheteistkümnendalt kohalt alustanud Peugeoti piloot võttis sellel katsel oma karjääri esimese katsevõidu.
Neljandal katsel suurendas Krusa ees veelgi edu Tom ja nüüd oli vahe juba 3,1 sekundit.
Kui hommikuse esimese katse alguses oli Burns kartnud, et selle katsega Strike oma edu suurendab siis nii ka läks.
15ndana teise päeva hommikul -20 pakases startinud Strike sai katsel kirja teise tulemuse ja rebis vahe Burnsiga 4,36 sekundi peale.
Katsel muutus ABS arvestuses vähe. Ära tasuks ehk mainida NoKanMovi kerkimine seitsmendaks, mööda Fordi erameeskonna sõitjast Sparcost.

SS5 Vargasen1:

Viienda katse stardis käis tihe sõitjate ja kaardilugejate sekundite arvutamine ja veel legendi kontrollimine.
Katsele startides pidi oleme kõik ideaalne, et anda endast 100%.
Katse parima aja said kirja sellel hooajal auto uksel nr.1 kandvad mehed. Ehk siis Burns ja tema kaardilugeja.
Peale katset sõnas Burns:”Loodan, et suutsin rünnata sellel katsel, et Striket veel enne viimast katset pinge all hoida.”
Strike kaotas selle katse Burnsile 0,62 sekundiga ja sai kirja katse teise aja.
Katse kolmanda aja sai kirja Fordi tehasesõitja Krusa.
Peale katset sõnas Krusa:”Ainus võimalus veel poodiumile pääseda on Tom veel enne viimast katset surve alla panna, et ehk siis tulevad sõiduvead, kuid samas peab neid ka ise vältima.”
Vahe enne viimast otsustavat katset kahe sõitja vahel oli kõigest 1,3 sekundit.
Katse neljanda ajaga kerkis ABS arvestuse kuuendale kohale Kronose meeskonna piloot NoKanMov. Samuti kerkis ABS arvestuses Kambu, kes peale SS5 asetses nüüd viiendal kohal.
Katsel korraliku tulemuse sai kirja Fordi teine sõitja Kait, kes oli katse seitsmes, kui eelnevatel katsetel kaotatud aeg ei võimaldanud paremat ABS arvestuse 14ndast kohast.
Katse alles üheteistkümnenda ajaga kukkus viiendalt kohalt seitsmendaks Girlpower, kuid NoKanMovist lahutas teda vaid 0,16 sekundit.

Katse ainukene teelt välja sõitjad oli ekipaaz nr.2 Erry. Õnneks oli kokkupõrge postiga kergemat laadi ja meeskond sai jätkata.

SS6 Hagfors1:

Enne viimase katse starti oli õhus tunda ärevust. Esiteks oli kõigil nii sõitjatel endil kui ka pealtvaatajatel õhus küsimus, et kes võidab ralli ja kes tuleb kolmandaks.
Oli ju tekkinud just nimelt nendele kohtadele tõsised paarid Strike vs Burns ja Tom vs Krusa.
Viimasel katsel ebaõnnestus sõiduga Kronose värve esindav NoKanMov.
Katse alles neljateistkümnes aeg oli koguni nii kehv, et ABS arvestuses kukkus NKM koguni üheksandaks.
Sellega kerkis punktidele katse kuuendana lõpetanud Kiilakass, kellele see oli karjääri esimeseks RFC punktiks.
Samuti ei läinud hästi viimasel katsel Peugeoti piloodil Kambul. Nimelt katse kümnes aeg kukutas ta korralikult viiendalt kohalt seitsmendaks. Finishis selgus ka kehva aja põhjus. Nimelt oli ekipaaz käinud teelt väljas ja selle tagajärjel lõhkunud mootori ning jahutussüsteemi.
Nii kerkisid temast mööda Girlpower ja Sparco.
Sparco ütles ralli finishis: „Pingutasime viimasel katsel meeletult. Õnneks suutsime meeskonnale ja endale koguda rallilt korralikud kolm punkti.”
Kui kaks nädalat tagasi Montes seitsmenda koha saanud Girlpower valiti Rallistaariks siis oli kõigile sõitjatele antud hoiatus selle neiu kiirusest. Seda tõestas ta ka Rootsis.
Igati kiiduväärt viies koht on arvatavasti rohkem, kui Girlpower isegi lootnud oleks.
Igaljuhul tubli saavutus ja kindlasti on nüüd järgmine siht juba poodium.
Rootsi rallil aga pidi esimesena poodiumilt välja jääma Fordi tehasesõitja Krusa.
Vahe jäi lõpuks Mitsubishi sõitja Tom-i kasuks kõigest 1,4 sekundit.
Olgu öeldud, et need kaks sõitjat sõitsid viimasel katsel peaaegu identse aja. Tom võitis kõigest 0,1 sekundiga.
Katsel läks kõige kehvemini Heixil. Tihedas udus kaotas piloot auto üle kontrolli ja suurel kiirusel väljasõit oli vältimatu. Tulemuseks lõhutud mootor ja käigukast ning katse viimane aeg kaotusega katse võitjale üle 27 sekundi.
Õnnetult läks veel ka Erryl. Ekipaaz käis katsel kaks korda üle katuse, kuid õnneks suutsid siiski ralli lõpetada.

Kui Montes pidi Burns nagu ka kõik teised sõitjad tunnistama Strike paremust, siis samuti läks lõpuks ka Rootsis.
Kui Burns saabus SS6 finishise ajaga 3.09,46 siis sõnas piloot: „Andsin endast selle katsel kõik, kuid kas see on piisav Strike löömiseks kahtlen. Oli ju enne viimase katse algust meie vahe üle kolme sekundi ja seda ilma sõiduveata tagasi ei tee.”
Juba oligi kuulda Hagforsi pakases Ford WRC turbo pauke ning enne finishit palkide koridorist tuiskaski finishise Strike.
Strike ja tema kaardilugeja pilgud olid kinnitatud tahvlile kuhu kirjutatakse katseaegu.
Nime Strike järgi kirjutati aeg 3.09,06.
Seega oli Strike võitud viimase kiiruskatse ja karjääri esimese Rootsi ralli.
Nüüd tuli Strike autost välja ja võttis vastu õnnitlusi.

Esimesed muljed peale võitu olid järgnevad:” Hooaja algus on olnud võrratu. Poleks uskunud eales, et alustan hooaega erameeskonnas ja peale kahte rallit juhin RFC sarja täiseduga. Kolm hooaega olen jahtinud Rootsi teedel võitu, kus on väga kiired ja imelised teed, kuid alati on minust keegi kiirem olnud. Lõpuks see mul õnnestus. Kiidan kõiki mehaanikuid, kes tegid terve nädalavahetuse imelist tööd ja see võit on pühendatud neile. ”


Ralli TOP 8 järjestus peale SS6 oli järgnev:

1.Strike Pilt 13:54,48
2.Burns Pilt 13:58,62 +00.04,14
3.Tom Pilt 14:05,96 +00.11,48
4.Krusa Pilt 14:07,34 +00.12,86
5.Girlpower Pilt 14:14,28 +00.19,80
6.Sparco Pilt 14:17,02 +00.22,54
7.Kambu Pilt 14:17,80 +00.23,32
8.Kiilakass Pilt 14:20,16 +00.25,68

Rootsi ralli poodiumile kerkisid: 1.Strike (Ford), 2.Burns (Subaru), 3.Tom (Mitsubishi).

Seega MM liidrina lahkub ka Rootsist Strike.

Tootjate punktitabelis sai kõige rohkem punkte teist rallit järjest Puma Ford Motorsport.


Tootjate punktid jagunesid Rootsis järgnevalt:

1.PiltPuma-Ford Motorsport M 13
2.PiltSubaru World Rally Team P 8
3.PiltMitsubishi Motors M 6
4.PiltFord BP Rallye Sport M 5
5.PiltKronos Racing M 4
6.PiltPeugeot Sport M 3


Tootjatest ei saanud punkte Citroen Motorsport ja Skoda Motorsport.


Katsevõite jagus seekord neljale sõitjale: Strike (2), Burns (2), Andro (1), Kiilakass (1).

SS All-Star selle rallil nägi välja järgnev:

SS1 01:48,02 Andro
SS2 02:00,18 Strike
SS3 03:09,88 Burns
SS4 01:46,70 Kiilakass
SS5 01:59,34 Burns
SS6 03:09,06 Strike

Total: 13:53,18


RFC rallistaari auhind läheb Mitsubishi meeskonna sõitjale Tom.
Alates SS1 peale käis Tom-i ja Krusa vahel tõeline sekund-sekundis sõit.
Peale SS2 kaotas Tom korra kolmanda koha, kuid kolmandal katsel võttis oma koha tagasi, ning hoidis seda lõpuni. Tulemuseks hooaja esimene poodium ja korralikud punktid nii endale kui Mitsubishile.

Järgmine MM ralli sõidetakse Mehhikos. Tegemist on hooaja esimese kruusaralliga.
Eelmise aasta võitu asub kaktuste ja tequila maal kaitsma valitsev meister Burns.
Edu kõikidele testidel ja kohtume juba Mehhiko libedal kruusal.


FLAT-OUT
Strike
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
andro
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 259
Liitunud: 21 Okt 2005, 11:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas andro »

Lugu on viimasepeal :headbang: - väga viis ütleks või isegi kuus :toothy7:

Väga huvitav ja põnev oli lugeda :thumbright:
QJU2
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 323
Liitunud: 03 Jaan 2006, 15:57
Asukoht: Kalamaja

Postitus Postitas QJU2 »

Hilinenud õnnitlused Strike ja ka Girlpower. Samas kõik olid tublid ja loodame, et ka Mehhikos tuleb huvitav ralli.
Heix
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1654
Liitunud: 20 Okt 2005, 15:37
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Heix »

Väga super jutt, lihtsalt uskumatu :) Jätka samas vaimus 8)
Girlpower
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 110
Liitunud: 07 Dets 2005, 20:47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Girlpower »

Superluks lugu Strike! :thumbleft:
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

QJU2 kirjutas:Hilinenud õnnitlused Strike ja ka Girlpower. Samas kõik olid tublid ja loodame, et ka Mehhikos tuleb huvitav ralli.
Tänan õnnitluste eest.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3057
Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

Jutt on põhjalik ja informatiivne. Kõrvaltseisjal on seda hea lugeda. Igaljuhul on see taas üks jutuke mis annab kinnitust sellest, et võiks hooaja lõpus ühe raamatukese kokku köita ja seda koos piltidega. Tean, et see mõte Strikele ei meeldi, aga seda võiks ühiselt kasvõi mõelda/proovida? Laseks näiteks igal sõitjal(võibolla veel kellegil) midagi juurde kirjutada iga ralli kohta jne. Äkki oleks siiski ikka pointi?
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Nu ma ei usu, et mu jutud seda väärt on, et need raamatuks köita.
Üritan lihtsalt midagi kokku kristseldada iga ralli kohta ja kukub välja nii nagu ta seni kukkunud on.
Loodan, et jätkan seda kirjutamist kuni hooaja lõpuni kuigi suvel võib tekkida ajapuudus, sest teatavasti olen ühes ringraja meeskonnas mehaanik ja suvel on palju sõitmist nii baltikumis kui ka välaspool piire.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3057
Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

Burns, said plaadi korda?
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5919
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Siin üks Girlpoweri täna välja pakutud väga hea idee. Kuna ma ütlesin, et ma ennast ise ei saaks kunagi rallistaariks valida siis oleks kõigile võistlejatele palve, et laupäeval peale ralli viimase katse tulemusi saata äkki samale maili aadessile kuhu ajadki saadate nime ja väikese põhjeduse miks tema võiks just olla selle ralli staar.
Alates Mehhiko rallist siis ootan laupäeva ja pühapäeva jooksul ka rallistaari nimetamist.
Ärme siis enda nime nimeta ja hääletame kaasvõistlejaid :)

P.S Kambu palun saada ajad uuele maili aadressile mille leiad reeglite alt.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Strike väga hea kokkuvõte, mul need kõik ilusti välja prinditud ja kausta vahel ja väikese raamatu idee oleks ka super hea. Aga jätka samas vaimus :lol: :lol:
Diagnoos- Rallisõltlane
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Krusa kirjutas:Burns, said plaadi korda?
Ei saanud ja pidin tänu sellele rahakotti kergendama, kuna tahan ikka Mehhikos ka stardis olla ja oma eelmise aasta võitu kaitsta.
Diagnoos- Rallisõltlane
Vasta