WRC hooaeg 2005

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

WRC hooaeg 2005

Postitus Postitas aix »

Vaevalt sai 2004 hooaeg läbi kui juba Monte ajakava üleval.
http://rally.racing-live.com/en/
veteran
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2393
Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas veteran »

Ma ei tea kas sellest juttu ka enne on olnud,kuid Mitsu läheb ka Pirellile üle.
"Mitsubishi has also confirmed that it will swap from Michelin to Pirelli tyres."
Ja ka Subaru hakkab vist teist tooli jagama:
"Subaru is expected to agree to multiple number-two drivers after meetings between World Championship team Prodrive and senior Japanese management this week."
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

2005 hooajast veel niipalju. Tulekul on uus reegel, mille järgi WRC autod, mis on pikemad kui 4200 mm, võivad senise 1770 mm asemel olla kuni 1800 mm laiad. Kuid vaid kolm autotootjat kasutavad seda võimalust, Peugeot, Subaru ja Mitsubishi. Skoda on liiga lühike selle reegli jaoks ja Citroen ning Ford ei taha raha kulutada vananeva auto arendamisele. Need 30 mm võivad tunduda tähtsusetud, kuid kuna kolm meeskonda kulutavad miljoneid selle reegli ärakasutamisele, siis on mul alust arvata, et need autod muutuvad kiiremaks, kuid eelkõige paraneb juhitavus.

Ka HANS kaelatugi muutub kohustuslikuks. Mäletatavasti põhjustas kohe alguses vormel 1 sarjas see komplikatsioone Justin Wilsonile ja Rubens Barrichellole. Loodame, et WRC-s saavad kohe kõik piloodid sellega hakkama. Sebastien Loeb on juba väljendanud rahulolematust pärast HANS-i testimist.
arz
Statistik
Postitusi: 1056
Liitunud: 16 Veebr 2003, 12:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arz »

xaus kirjutas:2005 hooajast veel niipalju. Tulekul on uus reegel, mille järgi WRC autod, mis on pikemad kui 4200 mm, võivad senise 1770 mm asemel olla kuni 1800 mm laiad. Kuid vaid kolm autotootjat kasutavad seda võimalust, Peugeot, Subaru ja Mitsubishi. Skoda on liiga lühike selle reegli jaoks ja Citroen ning Ford ei taha raha kulutada vananeva auto arendamisele.
Huvitav mix siis yhtäkki škodale liiga tegema tahetaxe hakata. Kui ainult yx wrc autodest on lyhem kui 4200 mm. Škoda pole nii tipp tiim ka et ainult nende vastu sellist uuendust vaja olex. Minu meelest jällegi mitte midagi andev reegel juures. Las rahakamad tiimid kulutagu jälle papyyrust, vähem raha omavad aga elagu vana rasva pealt.
veteran
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2393
Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas veteran »

FIA rallikomisjoni esimeheks valitakse homme ilmselt Shektar Mehta asemel Prantsuse Autospordiliidu president Jacques Regis. Uued töörühmade esimehed järgmisel aastal.Ehk hakkab nüüd midagi õigemas suunas liikuma.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

No äkki hakkab siis ka midagi arenema...
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

http://sport.etv.ee/index.php?047172

Nüüd on asi tehtud ja Mehta maha võetud... :)

veteran kirjutas:FIA rallikomisjoni esimeheks valitakse homme ilmselt Shektar Mehta asemel Prantsuse Autospordiliidu president Jacques Regis. Uued töörühmade esimehed järgmisel aastal.Ehk hakkab nüüd midagi õigemas suunas liikuma.
veteran
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2393
Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas veteran »

Suzuki laseb P-G Anderssonil ja Guy Wilksil 2005 sõita lisaks JWRC rallidele ka kõik ülejäänud etapid. Kosti Katajamäki ja Urmo peavad leppima ainult JWRC-ga. :cry:
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

http://www.swedishrally.com/site2005/eng/anmalda.htm

Esimesed registreerunud Rootsi MM-rallile. J-M Latvala Corolla roolis. Eeldatavasti siis tegemist Pykalistö kasutuses olnud ja nüüd Jari Latvalale kuuluva autoga?
Nimekirjas ka Thomas Schie.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Latvala on seni sõitnud JM Engineeringu Corolladega, aga see võib sama hästi olla ka papa auto. Kahju, et Schie paremat autot ei saanud selleks aastaks.
kaits
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2184
Liitunud: 22 Veebr 2003, 17:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaits »

Huvitav kas see on mingi tiimi värk Markko on Rootsis üles antud eespool kui Grönholm
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
ott
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 229
Liitunud: 17 Aug 2003, 23:27
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ott »

kaits kirjutas:Huvitav kas see on mingi tiimi värk Markko on Rootsis üles antud eespool kui Grönholm
kas see mitte ei tule eelmise aasta overall championship standingu alusel?
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Seal ju uksenumbreid kirjas pole. Selles suhtes vahet ju pole tegelt.
gaas on endiselt laiffi
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Lehe üleval on kirjas, et vastavalt registreerimisavalduste saatmisele on see järjekord.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

FIA avaldas 2005. aasta WRC-sarja reeglid mõni päev tagasi ja ma tegin väikese kokkuvõtte suurematest muudatustest.

1) Esimene suurem muudatus puudutab rallide pikkust. Kui tänavu võis ühe MM-etapi kiiruskatsete kilometraaž olla kuni 400 km, siis 2005. aastal ei tohi see olla enam kui 360 km.
2) Ühel rallil tohib kasutada ainult kahte erinevat rehvimustrit. Erandiks on Monte Carlo, kus tohib kasutada ka kolmandat mustrit, mis võib olla naeltega. Rehvide käsitsi lõikamine on jätkuvalt lubatud.
3) Tootjate MM-sarja registreerinud autotootjate masinate mootorid pitseeritakse kaheks ralliks kinni ja need peavad vastu pidama need kaks rallit. Kui ekipaaž jõuab esimese ralli finišisse ja mootor tuleb vahetada enne teist rallit, siis saab antud piloot 20 sekundit trahvi enne teisele rallile startimist. Rallid on jaotatud kahesteks gruppideks, kus tuleb kasutada sama mootorit:

1. Monte Carlo ja Rootsi
2. Mehhiko ja Uus-Meremaa
3. Itaalia ja Türgi
4. Küpros ja Kreeka
5. Soome ja Saksamaa
6. Argentina ja Suurbritannia
7. Jaapan ja Austraalia
8. Prantsusmaa ja Hispaania

4) Ühe hooaja jooksul tohib autotootja kasutada 10. erinevat autokeret kahe piloodi kohta. Autokere täieliku hävingu korral tohib ehitada kuni kaks lisa autokeret, FIA eriloal.
5) Päeva keskel hakkab olema reeglina ainult üks hooldus ja see kestab senise 20 minuti asemel 30 minutit.
6) Testida on lubatud ainult Prantsusmaal, Suurbritannias, Hispaanias, Itaalias ja Tšehhis.
Kuni neli päeva aastas tohib testida ka Soomes, Rootsis, Kreekas ja Saksamaal, kuid selline testimine tuleb eelnevalt kooskõlastada FIA-ga ja antud ralli korraldajatega.
Autotootja, kes osaleb MM-sarjas esimest aastat, tohib testida üks päev enne rajaga tutvumise algust ükskõik millises riigis, kus ralli parasjagu toimub.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

xaus kirjutas:3) Tootjate MM-sarja registreerinud autotootjate masinate mootorid pitseeritakse kaheks ralliks kinni ja need peavad vastu pidama need kaks rallit. Kui ekipaaž jõuab esimese ralli finišisse ja mootor tuleb vahetada enne teist rallit, siis saab antud piloot 20 sekundit trahvi enne teisele rallile startimist. Rallid on jaotatud kahesteks gruppideks, kus tuleb kasutada sama mootorit:

1. Monte Carlo ja Rootsi
2. Mehhiko ja Uus-Meremaa
3. Itaalia ja Türgi
4. Küpros ja Kreeka
5. Soome ja Saksamaa
6. Argentina ja Suurbritannia
7. Jaapan ja Austraalia
8. Prantsusmaa ja Hispaania
Aga kui esimesel rallil mootor puruneb siis mis siis järgmisel rallil saab? Ikkagi trahvi?

Ja üleüldse, mootoripurunemise eest, mis üldiselt siiski piloodi viga pol, pilooti karistada on äärmiselt tobe, minumeelest. Kas teha nii, et see vahetatud mootoriga auto tehasepunkte ei too või tehaseautode arvestuses anda 20 sekki juurde või midagi muud teha äkki. Aga see läheks juba liiga keeruliseks...
gaas on endiselt laiffi
Karmen
---
---
Postitusi: 975
Liitunud: 14 Juul 2003, 23:00

Postitus Postitas Karmen »

Superally reeglite järgi jääb nii, et esimesel või teisel päeval katkestanud saavad järgmisel päeval jätkata. Iga ärajäänud katse eest lisatakse 5 minutit kas sama FIA Priority kiireimale ajale või siis ilma priorityta sõitjatele klassi kiireima järgi. Kui katkestatakse peale viimast katset, siis lisandub 5 minutit viimase katse ajale.
Kui ma õigesti aru sain, siis vastavalt nendele reegiltele võib ka mootorit peale katkestamist vahetada ja selle eest saab trahvi superally reeglite järgi.

On nii või? :roll:
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 14
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

kakuke kirjutas:.
Kui ma õigesti aru sain, siis vastavalt nendele reegiltele võib ka mootorit peale katkestamist vahetada ja selle eest saab trahvi superally reeglite järgi.

On nii või? :roll:


See jääb natuke segaseks jah. Kui peale katkestamist mootorit vahetatakse kuidas nad siis seda trahvi arvestavad.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1537
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas johunn »

Siis peaks vist saama 5 mintsa katkestamise + 20 sekundit mootori vahetuse eest äkki??
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Kirjutati ju nii:

Kui ekipaaž jõuab esimese ralli finišisse ja mootor tuleb vahetada enne teist rallit, siis saab antud piloot 20 sekundit trahvi enne teisele rallile startimist.

Kas see nigu siis ei loe kui ralli ajal mootor katki läheb?
gaas on endiselt laiffi
Vasta