Miks see teema?
Argentiina Ralli kolmanda päeva teema alla tekkis selline arutlus:
Kuna see aga jäi paljudel nägemata, siis küsin teie arvamust siin teemas.meh kirjutas:See keegi, kes igavuse üle kurtis, olin ka mina ise. Ja seejuures jään selle juurde.johunn kirjutas:100% nõus sinuga, meh! Ja keegi siin kurtis, et ralli oli igav!?! Viimase katsega tõusis Ott 12-ndalt kohalt 10-ndaks. Minu jaoks põnevust piisavalt.
Nüüd loodan, et näeme Kreekas külma pead ning head tulemust. Ostberg taaskord rahulikult sõites poodiumile jõudnud. Sellest peaks eeskuju võtma.
Mulle pakub põnevust see, et toimub katselt-katsele ja splitist-splitti pingeline ja võrdne sõit. Kui lõpuks tõusta kellegi teise ebaõnne tõttu, see pole nagu päris meeldiv. Samas, aasta lõpus punkte üle lugedes on tähtsad vaid punktid, mitte see, mis meeleoluga neid saavutati.
Hea näide selles osas on momendil Prokop. Näidates aegu valdavalt 10. aegade ümber, saavutas suuri riske võtmata ja teiste liig-riskide ning ebaõnne arvelt 4. koha.
http://www.ewrc-results.com/driver_info ... ntina-2012
Samamoodi on Ostberg taas poodiumil, vajamata selleks katsevõite.
Minu arvamus:
WRC on muutunud võib-olla tüütuks mõnele sellepärast, et praegu on WRC-s(2012) kolm tehasemeeskonda, kellest ainult 1 suudab olla ülimalt kiire ja stabiilne, selleks on Citroen.
Seda võime me näha peale Hirvoneni liikumist Citroeni tehasemeeskonda, kus ta nüüd on kruusal 2x stabiilsem, võibolla, et ka kiirem.
Ford on oma rollilt madalamal kui Citroen, sest kui neil auto ennem alla ei anna, siis teeb seda sõitja. Rootsi rallil näitas Jari-Matti, et suudab olla stabiilne ning samas ka kiire, aga ühel rallil stabiilne olek ei taga meistritiitlit.
Mini ei suuda paraku leida kruusal kiirust ning ei suudeta sõita ka tervet hooaega, millega jäetakse üks väga kiire sõitja lihtsalt raja äärde vaatama.
Aastal 2005, kui Märtin läks Peugeoti, hakkasin vaikselt WRC-st eralduma. Nendel aastatel hakkaski Loebi ülemvõim, kus üks kiire ja stabiilne mees näitas, kuidas sõitma peab. Grönholm oli ainuke tol ajal, kes talle tõsis konkurentsi pakkus Fordis.
Ise aga 2006-2010 enam WRC-d aktiivselt ei jälginud, mõned Urmo Aava sõidud võibolla said nähtud splittidelt, ei enam.
Palun, teema on teie!