Hooaeg 2008

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh

Vasta
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

jens kirjutas:Eelnevatele postitajatele selgituseks, et pööratud stardijärjestuse korral ei olekski kvalifikatsiooni, vaid stardirivi selguks MM-punktiarvestuse pööratud järjestuse põhjal. ETV Spordi artikkel osutus paraku vähe poolikuks.
Selle peale ma ei tulnudki.
See varjand ei oleks kah paha, kuigi kvalifikatsiooni põnevus jääks siis ära.
Pilt
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

ITV Sport andmetel on J.Button pikendamas Hondaga oma lepingut tervelt 3.aasta võrra.
Briti ajalehele "Mail on Sunday-le" antud intervjuus soovib Bernie Eccelstone radikaalseid muudatusi F1 punktisüsteemis, et sõitjad läheksid võidu nimel täis pangale välja, tehes selleks rohkem möödasõite. See, kes võidab rohkem sõite saab ka maailmameistriks. Hetkel on paljud sõitjad rahul ka oma poodiumi teise kohaga, kuna kaotust parimale koguneb vaid kaks silma. Konstruktorite karika punktiarvestus jääks püsima.

Khmm, kas ei olnud see ka just Bernie ise, kes Schumacheri ajastul punktisüsteemi selliseks mängis, kuna viimane kindlustas oma tiitlid praktiliselt juba hooaja keskel.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
ahmed
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 195
Liitunud: 28 Juul 2005, 19:04

Postitus Postitas ahmed »

tundub et hakkab ka Bernie´le vaimuhaigus peale tikkuma - aga kiireima ringi sõitjale võistluses võiks punkti anda küll, nagu oli GP2 sarjas
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Red Bulli asutaja Dietrich Mateschitz on öelnud, et nende teine F1 meeskond Scuderia Toro Rosso on pandud müügiks
Mateschitz tahab keskenduda vaid oma meeskonnale Red Bull Racingule ja kuna Concorde leping ei luba 2010. aastast enam nn klientautosid, peab Toro Rosso kogu masina ise ehitama, vahendab f1.sponest.com.
Mateschitz tunnistas, et meeskonda ei plaanita müüa juba käesoleval aastal, vaid alles 2010. aasta hooaja alguseks.
Spekuleerides võimalike ostjate üle, on olemas juba ka sobivaid kandidaate. Nende hulgas näiteks Nicolas Todt, kes on Jean Todti poeg ja Felipe Massa mänedžer. Aga ka A1GP eesistujat Tony Teixeirat on pakutud võimalikuks ostjaks.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Tarmo Klaar ütles sel nädalal, et endise Eesti F1 ülekannete kommentaatorite tandem Klaar ja Vabamäe ei saanud TV3 toimetusega kokkuleppele ning seetõttu kuulevad Eesti Vormel 1 fännid ülekannete ajal uusi hääli.
Klaar oli valmis täpsustama ka, et üks põhjuseid puudutas palganumbreid, mis olevat juba mitu aastat järjest püsinud enam-vähem samana.
"Me ei jõudnud TV3-ga kommentaatorite tasus kokkuleppele," vahendab Klaari sõnu f1.sponest.com.
Siiski ei välistanud Klaar, et asi igavesti sedasi jääb ning neid enam kunagi ülekannet kommenteerimas ei kuule, vihjates endale ja Vabamäele.
"Kui TV3 on valmis kokku leppima, siis oleme loomulikult valmis ka jätkama."
TV3 avalike suhete juht Annely Adermanni sõnul ei võta nende toimetus enne ametlikku seisukohta, kui uued telekommentaatorid on kindlalt paigas.
Siiski on Sponest.com toimetuseni jõudnud informatsioon, et sel hooajal on oodata kogunisti kolme uut telekommentaatorit, kellest kõik isikud veel välja selgitatud pole. Veel olevat Austraalia Grand Prix’d kommenteerinud Luik loobunud edasisest tööst. Uute kommentaatorite värbamine lasuvat Kalev Kruusi õlgadel.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Taga targemaks.Iga etapp on uued udupead.On siis nüüd odavam,kui proovida iga kord erinevaid ja kvaliteeti pole?
RudiTurbo
F1 ekspert
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

Eesti Riigis tuleb kehtestada spordimaks.

Iga Eesti kodanik peab maxma 100 EEKi spordi nimel.
Selle rahaga maxame siis kommentaatoritele palka, toetame sportlasi, kes seda vajavad ning teeme kõike muud head :D
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Itaalia väljaande Autosprint andmetel on Ferrari sõlminud viie-aastase lepingu sakslase Sebastian Vetteliga, kes vahetab tuleval hooajal välja brasiillase Felipe Massa.
20-aastane Vettel teenis mullu BMW ja Toro Rosso tiimides sõites kuus MM-punkti, vahendab ETV Sport.
USA Grand Prix'l kaheksanda kohaga lõpetades sai temast noorim sõitja, kes maailmameistrivõistluste punktikohal lõpetanud. Hiina GP-l sai Vettel neljanda koha.
Tänavu on Vettel Toro Rosso üks põhisõitjaid. Avaetapil Austraalias mees finišisse ei jõudnud.

PM Online.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Siim
"till kartulis" expert
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

valmacher kirjutas:Veel olevat Austraalia Grand Prix’d kommenteerinud Luik loobunud edasisest tööst. Uute kommentaatorite värbamine lasuvat Kalev Kruusi õlgadel.

Luik ilmselt luges internetis enda kohta käivat sõimu ning pidas targemaks loobuda.
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Endine vormel-1 Ferrari tiimi pealik Jean Todt (pildil) astus tagasi ka tehnilise direktori kohalt ning jätkab meeskonnas vaid konsultandina, vahendab Eurosport.

"Minu elus avanes uus peatükk, milles tahan rohkem pühenduda iseendale ja oma huvidele," seisis Todti läkitatud avalduses. Otsus tehnilise direktori kohalt tagasi astuda sündis vaid mõni kuu pärast sellesse ametisse asumist.

Todt liitus Ferrariga 1993. aasta juulis ning asus tiimi pealikuks 2004. aastal. Tema abiga võitis Ferrari kuus järjestikust konstruktorite karikat ning viis tiitlit sõitjate arvestuses.

GUNNAR LEHESTE,
Sportnet
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Endine vormel-1 piloot Hans-Joachim Stuck hoiatas Lewis Hamiltoni, et too end tänavusel hooajal oma meeskonnakaaslasest väga palju paremaks ei peaks, ka soomlane Heikki Kovalainen olevat kiire sõitja.

"Hamilton peaks oma meeskonnakaaslase suhtes ettevaatlik olema," ütles Stuck, kes väidab oma analüüside põhjal, et tegelikult oli kiireim McLareni piloot möödunud nädalavahetusel hoopis Kovalainen, vahendab f1-live.com.

"Objektiivselt ringiaegu võrreldes peaks arvestama ka kütuse taset. Võrreldes treeningute aegu boksipeatustele kuluva ajaga, on selge: Kovalainen oli kümnendiku võrra Hamiltonist kiirem," märkis Stuck.

GUNNAR LEHESTE,
Sportnet
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Vot näed siis.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Pilt
Algas Sponest.com ja SL Õhtulehe koostöö

Sponest.com ja SL Õhtuleht online toimetus teatavad rõõmuga oma koostöö algusest 19. märtsil, 2008.
Algatus koostöö nimel tuli SL Õhtulehe toimetuse poolt juba 24. jaanuaril, 2008. Sellest hetkest alates on tasapisi ja sujuvalt liigutud ühise eesmärgi nimel: tagada suuremale Eesti Vormel 1 kogukonnale päevakajalist informatsiooni.
Pole just suur saladus, et asjale andis tuult tiibadesse ka see, et Marko Asmer oli peaagu BMW Sauberi meeskonda kinnitatud ning eestlaste huvi üha kasvas. Tegelikult on veebikeskkonnas aasta-aastalt eestlaste huvi pidevalt tõusnud.
Tänu uuele koostööle peaks Eesti Vormel 1 huvilised rohkem ühte kohta koonduma, kus seltsis segasem: parem asju arutada ning muljeid vahetada.
Sponest.com ja SL Õhtuleht kõigile praegustele ja ka tulevastele lehekülje nii kasutajatele kui külastajatele meeldivat liiklemist! Lehe üldkujus ei muutu vanade kasutajate jaoks midagi ning kohanemine millegi ekstravagantsega kedagi ees ei oota.

Autor: Hurmet Lahi
http://f1.sponest.com/
http://f1.sloleht.ee/
Viimati muutis Kolin, 20 Mär 2008, 12:14, muudetud 1 kord kokku.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Pilt
McLaren muudab kiirusepiiraja süsteemi

McLaren on võtnud plaaniks muuta oma boksitee kiirusepiiraja süsteemi, et piloodid ei saaks seda eksikombel sisse lülitada, nagu juhtus viimati Heikki Kovalainenil Austraalias.
Soomlane oli äsja möödunud Fernando Alonsost ning tõusnud neljandale positsioonile, kui tabas stardi-finiši sirgel kogemata kiiruse piiramise nuppu, mis aeglustas koheselt tema autot ning lubas Fernando Alonsol temast mööduda.
Nüüd on McLaren võtnud eesmärgiks süsteemi veidi muuta, et selliseid asju edaspidi vältida.
McLareni inseneerimisdirektor Paddy Lowe ütles sel nädalal: „Me kindlasti plaanime seda tulevikus muuta.”
„Ma arvan, et me oleksime saanud teha ka eelnevalt paremat tööd ja seda ennetada - tegu ei olnud mitte elektroonikaveaga, vaid lihtsalt halva asukohaga roolil. See ei tohiks olla sellises kohas, kus lihtsalt võib kogemata selle sisse lülitada, kui oma käsi liigutad.”
Mõnel meeskonnal on süsteemid,et kiirusepiirajat ei saa enam teatud kiiruse ületamisel sisse
lülitada.

Autor: Karel Vähi
http://f1.sponest.com/
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Postimees paugutab:

Kahekordne vormel-1 maailmameister Fernando Alonso ütles, et soovib hooaja lõppedes Reanault meeskonnast lahkuda.
26-aastane hispaanlane sooviks järgmisel hooajal sõita eelkõige Ferraris.
"Loomulikult on üleminekutest veel vara rääkida, aga Massa on teinud sel hooajal kaks kehva starti," rääkis Alonso Ferrari praegusest teisest piloodist. "Järelikult võib juba natuke spekuleerida."
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Pärast seda, kui vormel-1 maailma juhtfiguur Bernie Ecclestone rääkis Austraalia ja Malaisia GP organiseerijatega, soovib ta lükata öisele ajale ka Hiinas ja Lõuna-Koreas toimuvad võidusõidud.

"Me räägime Hiina inimestega ja vaatame, mis teha annab," ütles Ecclestone. "Loomulikult, kui sõidame Lõuna-Koreas, on hea, kui see toimuks samuti öösel."

Eelmisel nädalavahetusel teatasid Malaisia GP korraldajad, et plaanivad Euroopa telepublikule mõeldes öise võistluse korraldada juba järgmisel aastal.

www.GPUpdate.net
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

valmacher kirjutas:Postimees paugutab:

Kahekordne vormel-1 maailmameister Fernando Alonso ütles, et soovib hooaja lõppedes Reanault meeskonnast lahkuda.
26-aastane hispaanlane sooviks järgmisel hooajal sõita eelkõige Ferraris.
"Loomulikult on üleminekutest veel vara rääkida, aga Massa on teinud sel hooajal kaks kehva starti," rääkis Alonso Ferrari praegusest teisest piloodist. "Järelikult võib juba natuke spekuleerida."
No on alles ego.
Pilt
Matthiew
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 623
Liitunud: 16 Nov 2005, 13:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Matthiew »

ise arvan, et kui Massa välja vahetataks, oleks järgmisel aastatel sõitjateks Räikkonen ning Vettel, Mclaren kindlasti Alonsot ei tahaks, tõenäoliselt samuti ka BMW, seega üpriski kindlalt (kui just ühtegi üllatajat ei ole) oleks Alonso ka järgmine aasta võitude koha pealt autsaider.
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

Loodan ,et Massale ikka võimalus veel antakse.
Tegemist ju kiire sõitjaga, kuigi vahel tulevad vead sisse.
Pilt
RudiTurbo
F1 ekspert
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

Ei tea, Alonsot väärtustatakse päris kõvasti. Kuid jah, eelistax Ferraris kedagi teist näha. Alonsol olex parem mõte vaadata Red Bulli või Toyota poole, kui üldse enam kuhugi jõuda tahab. Tipptiimide jaox vist ta võimalused väixed.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
Vasta