Ega midagi väga üllatavat polegi. Stohl ei sõida Hyundai tehase punktidele, mingil arusaamatul põhjusel. Simon Jean-Joseph harjutab kätt seekord N-rühma Subaru roolis ja Austraaliasse emigreerunud Juha Kangas esindab Soome rallisõitjaid N-rühmas Mikko sõidab endiselt 02 Focusega, mitte 03 nagu nimekiri väidab.
Millalgi oli ses nimekirjas ka Kristian Sohlberg Mitsu WRC-ga. Enam ei ole näha. Kas Hyundail siis neljast vaid kaks sõidavad tehase punktidele? Tegelikult on kolmanda sõitja nimetamise tähtaeg alles ees vist.
Ma ei saa aru mida Hyundai teeb, Stohl oli Austraalias eelmine aasta 10. ja seda N rühma Mitsuga, seega oleks ülimalt tobe kui huinjaa teda tehase punne tooma ei nimeta
Cowan ütles, et Mitsu see aasta enam ilmselt WRC rallidel ei osale, sellepärast on Kristian Sohlberg ilmselt puudu nimekirjast.
Soomes rääkis ralliraadios mingi Mitsu tüüp. 2004 esimesed kaks etappi sõidetakse kahe vertsuga, sealt edasi kolmega ja nii, et kolmas sõitja vahetub. On kaks kolmandat, kellest üks siis kruusale ja teine asfaldile. Ja kui parasjagu üks kolmas sõidab vertsuga, siis teine N-rühma TEHASE Mitsuga. Mitsu tahab Productionis jälle ohjad oma kätte haarata.
See on Hyundail tõepoolest imelik suhtumine. Kas neil pole enam miskit võimalust selle kolmanda piloodi nimetamisega? Ehk teevad seda lihtsalt veidi hiljem kui teised?
Austraalia rallilt on tulemas häid uudiseid Markkole. Vähemalt 4 katset on uued, kuna Perth'i jõe äärsed alad pole praegusele hooajale iseloomulike vihmade tõttu piisavalt heas korras.
Et siis hulk kilomeetreid, kus kogemused enam niiväga teemaks ei ole.
Stohl ei tahtnud ise sõita kolmanda Hyundaiga tehasepunnidele, kuna siis oleks ta pidanud teisel/kolmandal päeval minema tõenäoliselt esimesena teed puhastama. Kuna ta tehasepunkte ei too, siis valis ta võimaluse olla FIA "teise prioriteedi" sõitja, muide seda võimalust kasutasid kõik erasõitjad, seega Stohl ei pea teisel/kolmandal päeval esimesena startima.
Stohl olevat Austria pressile öelnud, et võib juhtuda, et ta ei stardi Accent WRC-ga Austraalias. Ilmselt on siis võimalus, et ta sõidab N-rühma Mitsuga.
Nimekiri on nüüd FIA poolt kinnitatud ja niipalju on muutunud, et erasõitjad on ikkagi FIA esimese prioriteedi sõitjad. Seega Stohl ja teised peavad ikkagi tee puhastaja rolli mängima teisel/kolmandal päeval, kuigi nad seda ei soovinud