Jordaania ralli 2010 - II päev
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Jordaania ralli 2010 - II päev
Jordaania ralli teine võistluspäev SS8 – SS13, 141,76km
Jordaania ralli avapäeva dikteeris avakatsest alates kuni viimaseni Jari-Matti Latvala. Soomlane vältis võistluspäeva jooksul sõiduvigu ning kasutas stardipositsiooni eelised sajaprotsendiliselt ära. Teisele võistluspäevale stardib soomlane 30,2 sekundilise eduga, Citroen Junior meeskonna sõitja Sebastien Ogieri ees. Prantslane näitas stabiilset tempot terve võistluspäeva ning oli ennem päeva viimast katset neljandal positsioonil, kuid tänu konkurentide taktikale kerkis Ogier kahe koha võrra ning asub teisel võistluspäeval sarnaselt Latvalaga, teepuhastaja rolli.
Kolmandana lõpetas avapäeval ühe kiiruskatse võitnud Sebastien Loeb. Maailmameister kurtis terve võistluspäeva stardipositsiooni ning autojuhitavuse üle, kuid oli päeva lõppedes tulemusega rahul. Eriti rahul oli Loeb sellega, et teisele võistluspäevale ei pea startima esimesena ning saab sõita juba puhtal sõidujoonel ning liidreid püüda.
Neljandana said Jordaania ralli puhkepausile Petter Solberg – Phil Mills. Norralane võitis kaks kiiruskatset ning püsis kuni viimase katseni teisel kohal, kuid viimasel katsel otsustas Petter hoo maha lasta, et kindlustada teiseks võistluspäevaks parem stardipositsioon .
9,7 sekundi kaugusel Petterist asub esimese Jordaania MM-ralli võitja Mikko Hirvonen. Soomlane tegi sõiduvea kohe avakatsel, kuid peale seda kulges Fordi duo Hirvonen-Lehtinen sõit tõusvas tempos ning kindlasti on homse päeva eesmärk jälgida Loebi tempot ning sellele vastavalt reageerida.
Kuuendalt realt leiame peale avapäeva Dani Sordo. Hispaanlane oli avapäeval ainus piloot peale Latvala, kellel õnnestus rallit juhtida. Sordo tõusis ralli liidriks peale SS3, kuid loovutas Latvalale liidripositsiooni tagasi peale SS4. Intervjuus ütles Sordo, et võttis viimasel katsel hoo maha ning on võistluspäeva tulemusega üldjoontes rahul.
Seitsmendalt ja kaheksandalt positsioonilt leiame Stobrati meeskonna sisevõistluse duo Henning Solberg vs Mattew Wilson. Mõlemad piloodid olid avapäeva tempoga rahul ning sõnasid, et teisel võistluspäeval on eesmärk jätkata samas tempos ning vältida sõiduvigu.
Eelviimasel punktikohal lõpetas avapäeva Munchi´s meeskonna piloot Federico Villagra.
Kümnendana ületas vahefiniši Kimi Räikkonen. Ühtlasi tähendas see seda, et soomlasel on see Citroen Junior meeskonnas esimene kord jõuda esimese päeva lõppu ilma probleemideta ning veel punktikohal. F1 maailmameister sõnas peale ralli avapäeva, et see oli kindlasti tema rallikarjääri kõige raskem võistluspäev ning õppida ja kogeda on veel palju.
Eestlased Karl Kruuda – Martin Järveoja lõpetasid ralli avapäeva absoluudi 24.nda kohaga.
Avapäev jättis teeäärde kaks kiiret S-WRC klassis võistlevat pilooti P-G Anderssoni ja Patrick Sandelli.
Teisel võistluspäeval tuleb pilootidel läbida kokku kuus kiiruskatset, kogupikkusega 141,76 kilomeetrit. Kahel korral tuleb läbida mammutkatse Jordan River, millel pikkust üle 41 kilomeetri. See pikk ja vaevanõudev katse paneb proovile nii mehed kui ka masinad ning kes sellest katsumusest võitjana väljuvad on sammuke lähemal Jordaania ralli heale tulemusele.
Kas Jari-Matti Latvala suudab teisel võistluspäeval konkurentide rünnakud tõrjuda?
Foto: REUTERS/SCANPIX
Jordaania ralli järjestus peale SS7:
1. J-M Latvala/M Anttila FIN Ford Focus RS 1h11min35.5sec
2. S Ogier/J Ingrassa FRA Citroen C4 +30.2sec
3. S Loeb/D Elena FRA Citroen C4 +31.8sec
4. P Solberg/P Mills NOR Citroen C4 +32.5sec
5. M Hirvonen/J Lehtinen FIN Ford Focus RS +42.2sec
6. D Sordo/M Marti ESP Citroen C4 +45.4sec
7. H Solberg/I Minor NOR Ford Focus RS +1m20.9sec
8. M Wilson/S Martin GBR Ford Focus RS +2m01.1sec
9. F Villagra/Pérez Companc ARG Ford Focus RS +2m.48.2sec
10. K Raikkönen/K Lindstrom FIN Citroen C4 +3m.50.5sec
Katsevõite 1.võistluspäeval:
3 (SS1,2,5) – Jari-Matti Latvala Ford Focus WRC
2 (SS4,6) – Petter Solberg Citroen C4 WRC
1 (SS3) – Dani Sordo Citroen C4 WRC
1 (SS7) – Sebastien Loeb Citroen C4 WRC
Jordaania ralli 2010 teise võistluspäeva kiiruskatsed SS8 – SS13, 141,76km
Reede, 02.Aprill
SS8 Suwayma 1 12,23km 08:11
SS9 Kafrain 1 17,20km 08:51
SS10 Jordan River 1 41,45km 09:49
SS11 Suwayma 2 12,23km 12:50
SS12 Kafrain 2 17,20km 13:30
SS13 Jordan River 2 41,45km 14:28
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... lly_id=HKJ
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp
Jordaania ralli avapäeva dikteeris avakatsest alates kuni viimaseni Jari-Matti Latvala. Soomlane vältis võistluspäeva jooksul sõiduvigu ning kasutas stardipositsiooni eelised sajaprotsendiliselt ära. Teisele võistluspäevale stardib soomlane 30,2 sekundilise eduga, Citroen Junior meeskonna sõitja Sebastien Ogieri ees. Prantslane näitas stabiilset tempot terve võistluspäeva ning oli ennem päeva viimast katset neljandal positsioonil, kuid tänu konkurentide taktikale kerkis Ogier kahe koha võrra ning asub teisel võistluspäeval sarnaselt Latvalaga, teepuhastaja rolli.
Kolmandana lõpetas avapäeval ühe kiiruskatse võitnud Sebastien Loeb. Maailmameister kurtis terve võistluspäeva stardipositsiooni ning autojuhitavuse üle, kuid oli päeva lõppedes tulemusega rahul. Eriti rahul oli Loeb sellega, et teisele võistluspäevale ei pea startima esimesena ning saab sõita juba puhtal sõidujoonel ning liidreid püüda.
Neljandana said Jordaania ralli puhkepausile Petter Solberg – Phil Mills. Norralane võitis kaks kiiruskatset ning püsis kuni viimase katseni teisel kohal, kuid viimasel katsel otsustas Petter hoo maha lasta, et kindlustada teiseks võistluspäevaks parem stardipositsioon .
9,7 sekundi kaugusel Petterist asub esimese Jordaania MM-ralli võitja Mikko Hirvonen. Soomlane tegi sõiduvea kohe avakatsel, kuid peale seda kulges Fordi duo Hirvonen-Lehtinen sõit tõusvas tempos ning kindlasti on homse päeva eesmärk jälgida Loebi tempot ning sellele vastavalt reageerida.
Kuuendalt realt leiame peale avapäeva Dani Sordo. Hispaanlane oli avapäeval ainus piloot peale Latvala, kellel õnnestus rallit juhtida. Sordo tõusis ralli liidriks peale SS3, kuid loovutas Latvalale liidripositsiooni tagasi peale SS4. Intervjuus ütles Sordo, et võttis viimasel katsel hoo maha ning on võistluspäeva tulemusega üldjoontes rahul.
Seitsmendalt ja kaheksandalt positsioonilt leiame Stobrati meeskonna sisevõistluse duo Henning Solberg vs Mattew Wilson. Mõlemad piloodid olid avapäeva tempoga rahul ning sõnasid, et teisel võistluspäeval on eesmärk jätkata samas tempos ning vältida sõiduvigu.
Eelviimasel punktikohal lõpetas avapäeva Munchi´s meeskonna piloot Federico Villagra.
Kümnendana ületas vahefiniši Kimi Räikkonen. Ühtlasi tähendas see seda, et soomlasel on see Citroen Junior meeskonnas esimene kord jõuda esimese päeva lõppu ilma probleemideta ning veel punktikohal. F1 maailmameister sõnas peale ralli avapäeva, et see oli kindlasti tema rallikarjääri kõige raskem võistluspäev ning õppida ja kogeda on veel palju.
Eestlased Karl Kruuda – Martin Järveoja lõpetasid ralli avapäeva absoluudi 24.nda kohaga.
Avapäev jättis teeäärde kaks kiiret S-WRC klassis võistlevat pilooti P-G Anderssoni ja Patrick Sandelli.
Teisel võistluspäeval tuleb pilootidel läbida kokku kuus kiiruskatset, kogupikkusega 141,76 kilomeetrit. Kahel korral tuleb läbida mammutkatse Jordan River, millel pikkust üle 41 kilomeetri. See pikk ja vaevanõudev katse paneb proovile nii mehed kui ka masinad ning kes sellest katsumusest võitjana väljuvad on sammuke lähemal Jordaania ralli heale tulemusele.
Kas Jari-Matti Latvala suudab teisel võistluspäeval konkurentide rünnakud tõrjuda?
Foto: REUTERS/SCANPIX
Jordaania ralli järjestus peale SS7:
1. J-M Latvala/M Anttila FIN Ford Focus RS 1h11min35.5sec
2. S Ogier/J Ingrassa FRA Citroen C4 +30.2sec
3. S Loeb/D Elena FRA Citroen C4 +31.8sec
4. P Solberg/P Mills NOR Citroen C4 +32.5sec
5. M Hirvonen/J Lehtinen FIN Ford Focus RS +42.2sec
6. D Sordo/M Marti ESP Citroen C4 +45.4sec
7. H Solberg/I Minor NOR Ford Focus RS +1m20.9sec
8. M Wilson/S Martin GBR Ford Focus RS +2m01.1sec
9. F Villagra/Pérez Companc ARG Ford Focus RS +2m.48.2sec
10. K Raikkönen/K Lindstrom FIN Citroen C4 +3m.50.5sec
Katsevõite 1.võistluspäeval:
3 (SS1,2,5) – Jari-Matti Latvala Ford Focus WRC
2 (SS4,6) – Petter Solberg Citroen C4 WRC
1 (SS3) – Dani Sordo Citroen C4 WRC
1 (SS7) – Sebastien Loeb Citroen C4 WRC
Jordaania ralli 2010 teise võistluspäeva kiiruskatsed SS8 – SS13, 141,76km
Reede, 02.Aprill
SS8 Suwayma 1 12,23km 08:11
SS9 Kafrain 1 17,20km 08:51
SS10 Jordan River 1 41,45km 09:49
SS11 Suwayma 2 12,23km 12:50
SS12 Kafrain 2 17,20km 13:30
SS13 Jordan River 2 41,45km 14:28
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... lly_id=HKJ
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
See ralli tundub küll Citroeni väravasse minevat, tiimitöö on hästi ära tasunud.
Fordidest ainult Latvala suudab veel konkurentsi pakkuda.
Aga võistlus on aus, reeglid on kõigile samad. Lõpuks võidab ju ikka see kes teeb parima taktika, kiiremini sõidab ja vigu ei tee. Ainult ühest ei piisa, oluline on kogu "pakett".
Fordidest ainult Latvala suudab veel konkurentsi pakkuda.
Aga võistlus on aus, reeglid on kõigile samad. Lõpuks võidab ju ikka see kes teeb parima taktika, kiiremini sõidab ja vigu ei tee. Ainult ühest ei piisa, oluline on kogu "pakett".
Ilmselt tuleb homme põnev heitlus esikolmiku vahel. Loeb ja Ogier puhastavad teid, see annab võiduvõimaluse kindlasti Latvalale aga homme on 8 katset ja 4 neist korduvkatset, Loeb nii lihtsalt oma kohta ei loovuta. Ogier on Latvala jaoks ilmselt kerge saak aga loodame, et ta Loebi püüdes väga hoogu ei satuks ja kuskil katuse peal ei lõpetaks, ootaks siiski kõvat rebimist.
Rallime Mönuga !
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Pane tähele, et see on otsustatud.allar9944 kirjutas:ei ole siin veel midagi otsustatud! hooaeg on veel väga noor!Kolin kirjutas:Tundub, et siin otsustati nüüd selle hooaja tiitli saatus. Loeb läheb ikka väga pikkalt eest ära. Ning seda vahet on väga raske tagasi teha
Sellise suure punkti edu puhul ei hakka Loeb igal rallil hullu panema. Loeb suudab suht eduliselt oma suuri edumaid hoida. Kui Loeb selle ralli siin võidab siis tal edu Mikko ees juba üle kolmekümne punkti. See on enam vähem viis rallit kui Mikko võidab saabLoeb sõita kindlalt teisele kohale.
Aga arvestama peab ka seda, et tulemas on veel 4 asfaldi rallit. Kus suure tõenäosusega korjab Loeb võidud ja Sordo kindlustab tagalat. Asfaldil rallidega on Loebil võimalus 40 punkti rohkem saada Mikkoga võrreldes. Seda muidugi juhul kui Sordo kindlat sõitu näitab.
Kui Citroen ei lagune ja Loeb ise mingit kala ei pane ( mida juhtub üli harva) Siis keegi teda enam ei püüa.
Paraku ei usu ma, et Ogieril ja Petteril lubatakse Loebile liigset survet avaldada. Seega nendest Loebile ohustajat ei ole. Pigem tuleb arvestada just Mikkoga
Selline on minu arvamus toetudes viimasele kuuele hooajale. muidugi on see hooaeg uus punkti süsteem. Kuid hetkel soosib see Loebi. Ta on pea eksimatu.
Hooaja lõpus otsime selle postituse ülesse.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi